İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Hastanemiz Acil Servis Yeşil Alan Bölümünde Kullanılmak üzere Sıramatik Alınması

İhale No 1353358
Sektör Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
İdare Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Kırşehir
İşin İli Kırşehir
Yayın Tarihi 7 Haziran 2017
İhale Tarihi 8 Haziran 2017 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

türkIye kamu hastaneler! kurumu

Kırşehir ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 75990205-869 - 763                                        Kırşehir

Konu: Hizmet/Malzeme Alımı                                      07.06.2017

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

 

 

Hastanemiz Tel: 0386 213 4515 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

e-mail: kirsehireah.saIrrıa(q)saglik.gov.tr

NOT:Teklif mektupları en geç .08.,.06 ./2017-Saat:

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

BİRİM

TOPLAM

SIRA

U.B.B.

AMALZEMENİN CİNSİ

MARKA MODELİ

MİKTARI

FİYAT

FİYAT

Hastanemiz acil servis yeşil alan bölümünde kullanılmak üzere sıramatik alınması;

 

 

 

 

 

1

 

KİOSK KONSOL (AYAKLI)

 

1

Adet

 

 

2

 

POLİKLİNİK KAPI ÜSTÜ GÖSTERGESİ

 

3

Adet

 

 

3

 

TERMİNAL ÜNİTESİ

 

3

Adet

 

 

Eki: 1 Adet Teknik Şartname

 

 

TOPLAM =

 

 

 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-            Teklif     verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-              Silinti,  kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerienirmeye alınmayacaktır.

4-  Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

5-            Teklif     Edilen Tıbbi Malzeme, ilaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                  lstekliler    listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                       Sözkonusu    alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                     Firmaların    sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                  idaremiz  mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

10-  Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-             S.U.T.    Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-                     Uhtesinde    Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-          Alım                       uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE :

AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ACİL POLKLİNİKLERİ SISAMATÎK TEKNİK ŞARTNAMESİ

A.    GENEL

1.      Bu teknik şartname Ahi Evran üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi Yeşil alan poliklinik hizmet birimlerinde işlemlerin belirli bir düzen ve akıcılık içinde yürütülmesini teminen elektronik sıra çağrı» yönlendirme ve kayıt sisteminin kurulması, geliştirilmesi ve bakım-onanm hizmetlerinin sağlanması hakkındadır.

2.      Acil Servisine gelen hastalar girişte bulunacak olan, kiosk konsol ünitesinden bir sıra numarası fişi alacak, sistem tarafından işin Özelliği vs bu sıra numaralarına göre ayarlanabilen öncelik kurallarına göre çağrılacaklardır.

3.      Çağrı işlemi personel tarafından Poliklinikte bulunan bilgisayarlara kurulacak olan sanal terminal yazılımları veya terminal cihazları yardımıyla gerçekleştirilecektir. Sanal terminal uygulamasında herhangi bir kısıtlama olmayacak, istenilen poliklinikler terminal cihazı ile de çalışabilecektir. Sanal terminallerin kurulacağı poliklinikler aynı zamanda terminal cihazı ile de çakşabümelidir.

4.      Şuada bekleyen olup olmadığım kontrol etmeye gerek kalmaksızın sistem çağrı yapıldığında eğer bekleyen yoksa, çağn yapan personeli hafızasına alacak, personelin hizmet verdiği kuyruklardan sıra alınması halinde, alman bileti otomatik olarak personele yönlendirmelidir.

5.      Şube içerisindeki sistem tek bir bilgisayar tarafından yönetilecektir. Bu bilgisayar seti kiosk konsol içerisinde yer alacaktır. Bilgisayar üzerinde çalışacak olan program sistemin bilet verme işinin yanı sıra, sistemin yönetimini de sağlayacaktır. Sistem ayarlarım yapmak ve değiştirmek bir web sunucusu üzerinden platformdan bağımsız bir biçimde gerçekleştirilebiîmelidir.

6* Herhangi bir ek programa ihtiyaç duyulmadan, sisteme web üzerinden bağlantı internet tarayıcılar ile sağlanabilme!! (cep telefonu veya tablet bilgisayarlar ile de olabilir), bu bağlantı üzerinden sistem ayarlan yapılabilmeli ve çeşitli raporlar almabilmelidir. Rapor alınması ile ilgili herhangi bir kısıtlama bulunmamalıdır. Raporların alınabilmesi için gerekli ağ ucu kurum tarafından sağlanacaktır.

7. Ana Sistem Üniteleri ve Görevleri

Sistemi oluşturan üniteler ve birimler aşağıda verilen adlar altında toplanacak, bu şekilde tekliflerin anlaşılabilir ve karşılaştırılabilir olması sağlanacaktır.

7.1.  Kiosk Konsol, Sistemin ana ünitesidir, sistemin çalışmasını, bilet baskısını gerçekleştirir. Dokunmatik ekranlı olmalıdır.

7.2.  Poliklinik Göstergesi, Poliklinik kapı üstüne / Masa üzerine yerleştirilmiş sayısal led ışıklardan oluşturulmuş gösterge ünitesidir.

7.3.  Ana Gösterge, Tüm çağrıların merkezi olarak izlendiği, mevcut ve önceki çağrılan gösteren, sayısal led ışıklardan oluşturulmuş genel gösterge ünitesidir. Bu sistem satın alınmayacak olup sonraki dönemde ihtiyaç olması durumunda sisteme ilave edilebilir özellikte olmalıdır.

7.4.   Terminal, Bankolardan çağn yapılmasını sağlayan, masa üstü el ünitesidir.

7.5.  Sanal Terminal, Bankolardan çağn yapılmasını sağlayan, banko bilgisayarlarına yüklenen yazılımdır.

7.6.  Yönetim Yazılımı, Kiosk konsol üzerinde çalışacak olan ve sistemin çalışmasını sağlayan yazılımdır.

7.7.  Web sunucusu, Kiosk konsol üzerinde ve/veya başka bir yerde tahsis edilecek bir bilgisayar üzerinde çalışacak olan, raporların alınmasını ve sistem yönetimini internet tarayıcılar ile gerçekleştiren web yazılımları ve bu alt yapı için gerekli tüm yazılımlardır.

7.S.   Veritabanı sunucusu, Kiosk konsol üzerinde ve/veya başka bir yerde 'tahsis edilecek bir bilgisayar üzerinde çalışacak olan, sistem ayarlarına ait verilerin, raporlara ait verilerin ve tüm yazılımlara ait verilerin.kaydedileceği alt yapı için gerekli tüm yg



 


 

B.     TEKNİK ÖZELLİKLER % Kiosk Konsol (Ay &klı)T eksik OssMMen

1.1.  Kiosk konsol, sistemi yöneten ve sıra numarası biletlerinin alındığı ana ünite olup, LCD dokunmatik ekran, termal yazıcı ve bilgisayar akşamım kapsayacak şekilde tek bir bütün (monoblok) yapıda olacaktır.

1.2.  Kiosk konsolun hiçbir yerinde montaj vidaları ve menteşe bağlantıları kısmen bile olsa dışarıdan gözükmeyecek, bu amaçla kilit mekanizması dışında tüm eklentiler gizli yapıda olacaktır.

1.3.  Gövde üzerindeki konstrüksiyon ek yerleri mutlaka kolay bir hareketle bilet tutulup alınabilecektir.

1.4.  Gövde: sac konstrüksiyon, paslanmaz çelik veya alüminyum malzemeden imal edilmiş olacaktır. Alüminyum veya sac yüzeyler, gerekli görülürse siparişten önce idare tarafından bildirilecek ve belirlenecek renk kodunda elektrostatik toz boya ile boyanacaktır.

1.5.  ön bölüm kurumsal imaja uygun bir biçimde logo uygulamasına uygun olmalıdır. Çok kullanılan ön bölümler darbelere dayanıklı plastik dış koruyucu ile dış etkenlerden koronmuş olacaktır.

1.6.  On bölümde kullanılacak olan plastik dış koruyucunun, görünümü ve biçimi kurumsal imaja uygun bir biçimde değiştirilebilme!!, uzun kullanım sonucunda oluşabilecek yıpranmalar veya kurumsal imaj değişikliklerinde, bu parça tedarikçiden bağımsız bir biçimde, piyasadan rahatlıkla tedarik edilebilmeli, özel imalat veya kalıp gerektirecek bir üretim olmamalıdır.

1.7.  Kiosk üzerine yerleştirilecek tüm üniteler servis, bakım amacıyla kolayca sökülüp takılabiiecek yapıda olacaktır.

1.8.  Sistemi açmak kapatmak için özel bir şalter düzeneği olacak, ancak bu ünite kullanıcıların göremeyeceği şekilde gizlenecektir. Bu bölüme erişim kilitli olacaktır.

1.9.  Konsol içerisinde bilgisayar akşamının neden olacağı ısıyı tahliye etmek için havalandırma delikleri ve fanları da bulunmalıdır. Havalandırma fanları kabin sıcaklığına bağlı olarak hızım ayarlayarak çalışmalı, eğer kabin ayarlanan ısıdan daha düşük bir sıcaklıkta ise durmalıdır.

2c Kiosk Konsol termal yazıcı

2.1.  Kiosk konsolu içerisine entegre edilecek, ayn bir gövde halinde veya kiosk üzerine tutturulmuş ikinci bir gövde halinde olmayacaktır.

2.2.  Yazıcı ünitede fiş malzemesi olarak termal kağıt kullanılacak, rulo üzerinde hiçbir özel işaret veya perforaj bulunmayacak, rulo ebattan ve özellikleri üzerinde herhangi bir imtiyaz veya tescil koruması olmayacaktır.

2.3.  Grafik baskı ve istenilen bilgisayar fontlarıyla ve Türkçe karakterlerde basla yapabilecektir.

2.4.  Minimum baskı hızı saniyede en az 10 cm olacaktır.

2.5.  Termal yazıcı, farkı kullanım amaçlarına yönelik üretilmiş modellerden sökülen bir mekanizma olmayacak, endüstriyel tip, tüm üniteleri tek parça olan, tercihen sıra çağrı yönetimi kiosklan için kullanılan, ağır işlem tipi olacaktır.

2.6.  Bilet basılırken, vatandaşın yanlışlıkla tekrar basması durumunda 2. bilet basılmamalıdır.

2.7.  Kağıt değiştirme işlemi basit ve pratik olmalıdır. Konsol üzerindeki mekanizma üzerinde yazıcı kolaylıkla hareket edebilmeli, kağıt değiştirme esnasında istenilirse konsolun dışına kadar çıkahilmelidir.

2.8.  Bakım/Servis müdehaleleri için, herhangi bir el aleti gerekmeden sadece insan eliyle

yazıcı konsoldan tamamen ayrılabilmelidir.   i t f

 

 

2.9.  Elektrik kesintilerinde, sıra fişine yazılacak olan tarih ve zaman bilgisi kaybolmayacak, yeniden ayar gerektirmeyecek ve "Sıra Numarası'5 kaldığı yerden devam edecektir.

2.10.        Her bilet (fiş), yazıcı tarafından otomatik olarak kesilecek, perforaj veya ön kesimli kağıttan koparmalı tip olmayacaktır.

2. İI. Printer mekanizması bilinen bir markanın, yedek parçalan bulunabilen ağır hizmet tipi bir modeli olmalıdır. Yazıcı, kağıt sonu, kağıt azalması ve kağıt sıkışması sensörierine sahip olmalı, kağıt besleme birimi, termal baskı birimi, kontrol kartı ve kesici ünitelerinden oluşan tek bir parça olmalıdır. Tüm bu parçaların birleşiminden oluşan parça termal yazıcı olarak adlandırılmıştır. Bu parçaların kiosk şasesi üzerine birleştirilmesi ile oluşturulan ürünler, yazıcı olarak kabul edilmeyecektir.

2.12.        Bilet üzerinde yer alacak bilgi miktarına ve grafik baskılara bağlı olarak toplam bilet boyu değişebilecektir. Ancak kağıt tasarrufu İçin alt ve üstteki boşluklar en fazla İcm olacak şekilde kesme yeri ayarianabilmeüdir.

2.13.        Bir rulodan en az 3000 adet fiş basılabümeli, rulo boyu (açık uzunluğu) ve cihazın alabileceği rulo çapı buna uygun olmalıdır (İöOm).

2.14.        Biletin genişliği (rulo genişliği) 58-60 mm olmalı, böylece asm dar ruloda okuma zorluğuna veya aşın geniş ruloda kağıt israfına yol açmamalı, piyasadan rahatlıkla temin edilebilmelidir.

2.15.        Kesici ünite 0,06 - 0,15 mm kalınlıktaki tüm kağıtları kesebilmelidir.

2.16.        Bilet mİ o su. tek bir üreticiye ve tekel, imtiyazlı sarış şartına bağlı kalınmaksızın piyasada herhangi bir rulo imalatçısından serbestçe temin edilebilmeli, üretici veya dağıtıcı firma ve bayileri, haricinde başka firmalardan temini, halinde hiçbir koruma, kısıtlama veya tescil imtiyazı

2.17.        Biletin (Sıra nşi) görünümü gelen vatandaş ile ilk iletişim ortamım oluşturmaktadır. Bu nedenle görünümü ve içerdiği bilgiler önemlidir. Fiş üzerine sıra no dışında, aşağıdaki bilgi ve ibarelerden istenilenler yazılabilmelidir.

2.17.1.  Kuram adı, Servis adı, Kurum Logosu

2.17.2.  Fişin verildiği saat - dakika ve tarih,

2.17.3.  îşlem (Servis) ismi,

2.17.4.  Bekleyen kişi sayısı ve ortalama bekleme sûresi,

2.17.5.  Ağırlama mesajı, teşekkür, reklam, duyuru, kutlama mesajı ve grafik şekiller

2.18.        Biletin üzerinde yazılacak olan bilgiler, kuyruklara göre gruplanabilmeli, farklı kuyruklar için farklı şablonlar oluşturulabilmeli, bu şablonlar istenildiğinde, internet

2.I9". Bilet üzerinde basılacak ortalama bekleme süresi, gerçek verilerden

hesaplanabileceği gibi (ilgili serviste gerçekleştirilen, Önceki işlemlerden hesaplanan bekleme süresi), sabit olarak belirlenecek bir bekleme süresi ile bekleyen kişilerin sayısı üzerinden hesaplanacak yaklaşık bekleme süresi de olabilmelidir.

2.20.        Özellikle "Sıra No" baskısı yüksek kalitede bilgisayar fontlarıyla ve en az 10 mm • yükseklikte basılabilmeli, aynca istenilen herhangi bir grafik şeklin basûahildiği kabul aşamasında örnek bir grafik baskısıyla gösterilmelidir. Bu şekil kiosk konsol üzerinden seçilip istenildiği zaman değiştirilebilen bir grafik dosyası olabilmelidir.

2.21.         Sisteme kiosk içindeki yazıcı ünitesinden başka ek yazıcı üniteleri de bağlanabilmelidir ve bu ünitelerden de bilet almabilrnelidir. Şube içerisindeki yazıcılar sıra numarası vermek üzere, şube ağma bağlı bilgisayarlardan kullanılabilmelidir.

Kiosk konsol LCB Dokunmatik Ekran,

3.1.   LCD monitör ve dokunmatik panel aynı kasa içinde entegre yapıda olacaktır.

3.2.   "Sıra Numarası" alınması için gerekli dokunmatik düğmeler de bu monitör üzerinde

3.3.  Monitör olarak en az 21.5 inch diyagonal boyutta, renkli LCD ve aktifMatrix panel kullanılmalıdır. Asgari çözünürlük seviyesi 1920 x I08Ö, 32 bit renk kapasitesinde olmalıdır.

3.4.  Dokunmatik ekran aynı noktaya dokunularak hassasiyetini zamanla yitirmemeli, anahtarlık vb. gibi sivri nesneler ile kullanıldığında zarar görmemeli, ıslak elle veya eldiven ile de kusursuz çalışabilmeüdir.

3.5.  Kontrol devresi USB uyumlu olmalı, ek RS-232 kartı ve güç kaynağı gerektinnemelidir.

3.6.  Dokunmatik ekranda kullanılacak olan sıra numarası düğmeleri görselleri istenildiği gibi seçilebilmeli ve değiştirilebilmelidir.

3.7.  Sıra numarası düğmelerinin ekrandaki pozisyonları değiştiriîebiimeli ve kiosk konsol ünitesinin ekran görünümü tamamıyla kurumsaiiaştmlabilmeli ve bunun için herhangi bir kısıtlama olmamalıdır.

3.8.  Ekranda kullanılacak olan arka plan resimleri, reklamlar, uyanlar, düğme görünümleri ve sistemde kullanılan video animasyonlar da dahil olmak üzere kurumsal imaja uygun bir biçimde değiştirilebilmelidir.

3.9.  Dokunmatik ekrandaki sıra numarası seçeneklerinde bulunması gereken bilgiler, sıra seçenekleri ve öncelik durumu ile ilgili bilgiler hastane tarafından belirlenecek ve yüklenici firmaya bildirilecektir. Dokunmatik ekran buton seçenekleri ve butonlann işlevi buna göre belirlenerek dizayn edilecektir.

3.10.        Sonraki dönemlerde sıramatik sistemi farklı bir bölümde kullanılmasına ihtiyaç olması durumunda yeni yerine göre dokunmatik ekran buton seçenekleri, buton işlevi ve kullanım dizaynı yenden yapılandmlabilir özellikte olmalıdır. Gerekli durumlarda dokunmatik ekrana düğme ilave edilebilmeli yada çıkanlabihnelidir. Bu değişiklik için herhangi bir ek cihaza ihtiyaç duymadan uzaktan bağlanılarak programlama yapılabilmelidir.

4 Bilgisayar ünitesi ve çevre donaaıuss tekssik özellikleri

4.1.  Bilgisayar ünitesi kiosk konsol içine yerleştirilecektir.

4.2.  Kiosk konsol bilgisayarı kurum bilgisayar ağına bağlanabilecektir. Bu amaçla bir adet ağ bağlantı ucu kurum tarafından temin edilecektir.

4.3.  Bilgisayar ekipmanları; toza karşı korunmuş ve ısınmaya karşı ise gerekli havalandırması sağlanmış yapıda olacaktır.

4.4.  Ana kart üzerinde sistemi çalıştırmaya yeterli Seri ve USB Fort çıkışları olacaktır.

4.5.  Ana kart yonga takımı Intel H61(B3) Chipset, Soket tipi LGA1155, DDR3 1333 maksimum 16GB Bellek desteği, LAN Ethernet desteği olmalıdır.

4.6.  Sistemde en az 2 GB DDR3 1333Mhz RAM bulunacak. Ancak ram yetersizliği yüzünden sistemde yavaşlama olmayacaktır.

4.7.  Sabit disk kapasitesi en az 160GB olacaktır. Kapasite ana yazılımın yüklenmesine ve en az 1 yıllık veritabam kayıtlarını depolayabilmeye yeterli olmalıdır.

4.8.  İşlemci en az 3.GGHz hızında ve 3MB Cache belleğe sahip olmalıdır.

5u Poliklinik kapı üstü göstergesi teknik özellikleri

5.1.  Bankolarda kullanılacak gösterge üniteleri çağrılan son sıra numarasını ve bankonun numarasını gösterecektir.

5.2.  Göstergeler verimli GaAlAs çekirdekli kırmızı 7 Seğmeni LED display ile yapılmış olmalıdır. Kerbir LED çekirdeğinin ışık şiddeti en az 10 milikandil (± 2 milikandil) olmalıdır.

5.3.  Gösterge ünitelerinin rahat okunabilir olması önemlidir. Gösterge harf yükseklikleri en az 7cm olmalıdır.

5.4.  Çağrılan Sıra Numarası 4 hane.(0-9999), polklinik numarası ise 2 hanfe (0-99) olarak aynı anda görüntülenebilmeiidir. Casrt yanılan numaraya göre göj^pödrliliği

, f’aT^rîunivefSHeSi

yan Üniversitesi

jEğjpR^îa^ıraşiırrna Hastanesi                                     /?•'                                                            *

j a JitAyir* '

El#»w*«'r>îk Mühendisi y                                                                                                              I ^

oluşturmamak için 3 haneli numaralarda (1-999), 3 hane. 4 haneli numaralarda(İOGG- 9999) 4 hane görüntülemnelidir.

5.5.  Poliklinik numarası gösterimi ied ışıklar ile yapılmalı, etiket veya folyo ile yapıştırılmış olmamalıdır. Polkİinik numarası istenildiği gibi değiştirilebilme!! ve göstergeler istenilen yerlerde çalıştırılabilmelidir.

5.6.  Göstergelerde her yeni çağn önce flaş ederek dikkati çekecek, daha sonra yeni bir çağn gelinceye kadar veya belirli bir süre boyunca sabit kalacaktır. Bu süre ve flaş sayısı ayarlanabilir olmalıdır.

5.7.  İstenen polk'iinik göstergelerine ding-dong ses üreteci bağlanabilmeîidir. Ses üreteçleri sadece ana göstergeler ile sımrlandmlmamalıdır. İstenildiğinde istenilen bir banko için ses üreteci bağlanabilmeîidir.

5.3.  Ses üretecinin ses şiddeti ve melodisi ayarlanabilmelidir. Farklı göstergeler için farklı uygulamalar yapılabilmelidir. Ses üreteçlerine kuramsal imaja uygun müzik yüklenebilmelidir.

5.9.  Polkİinik göstergeleri sistemin görsel üniteleri olup, estetik görüntü sağlanması önemlidir. Ünitelerin dış gövdesi özel endüstriyel tasarım ürünü estetik ve fonksiyonel yapıda olmalıdır. Resim çerçevesi şeklindeki çerçeve tipi montajlar veya keskin köşeli

•    yaralanmalara sebep olabilecek şekiller kabul edilmeyecektir.

5.10.        Polkİinik göstergelerinin mimari ve kurumsal imaja uygun montajı sağlanmalıdır. Bu amaçla polkiinik göstergeleri masa üzerine montajı yapılabileceği gibi, duvara veya tavandan asma şeklilerinde de montaj yapılabilmelidir. Bu montaj şekillerinin tamamı için uygun montaj aparatları verilmeli, montaj şekli değiştirildiğinde yeni bir aparata ihtiyaç duyulmamalıdır. Bunun için ek bir ücret ödenmeyecektir.

5.11.    . Polkiinik göstergelerinin kablo bağlantıları hiçbir şekilde dışarıdan görünmeyecek ve bu işlemler için ek ücret ödenmeyecektir.

5.12.        Polkiinik göstergesi montaj ve askı malzemeleri için ayrıca bedel talep edilmeyecek, gösterge bedeli her tür montaj ve askı malzemesini ve işçiliğini de kapsayacaktır.

5.13.        Göstergelerin Ön yüzü parlamayı ve ışık yansımalarım engelleyen ve sadece gösterge ışığı rengini filtre eden polikarbonat ekran koruyucusuna sahip olmalıdır. Cam ile yapılan uygulamalar kabul edilmeyecektir.

5.14.        Polikarbon gösterge filtresi, ekrana yapıştırıcı veya band ile tutturulmamak, kolaylıkla sökülüp takılabilmelidir.

5.15.        Sisteme bağlantısı soketli olmalı ve kolayca değiştirilebilme!!, bir göstergenin çalışmaması halinde diğer göstergeler zarar görmemelidir.

5.16.        Bir sistemdeki banko göstergesi sayısı ihtiyaca göre istenilen sayıda olabilmelidir.

5.17.         Sonraki dönemde poliklinik kapı üstü göstergesine istenilen sayıda ilave yapılabilmeli ve ilaveler sıramatik sistemine adapte edilebilmelidir.

6.1.  Sanal terminal yazılım kurum tarafından sağlanacak olan Windows işletim sistemi uyumlu tüm bilgisayarlarda çaiışabilmeiidir. Sistemin bulunduğu bankoların çoğunluğunda birer Microsoft Wmdows uyumlu bilgisayar mevcut olup, sanal terminal yazılım paketi bu ağ üzerinde sorunsuz çalışmalıdır

6.2.  Programın kurulacağı bilgisayarlarda kullanılacak işletim sistemleri Windows XP, Windows XP Embedded, Windows 7, Windows 7 Embedded, Windows NT, Windows 2000 ve Windows Vista işletim sistemlerinden birine sahip olabilir. Bu nedenle sanal terminal yazılımı, 'tüm fonksiyonları ile bu işletim sistemlerinde çalışabilmeye uygun

•    olmalıdır.

 

 

 


Kev

 

6.4.  Sanal terminal yazılımının yüklendiği bilgisayarlarda ası! kurumsal yazılım mevcuttur. Microsoft Windows işletim sistemi kuralları dahilinde sanal terminal yazılımı ana yazılımın koşmasına zarar vermeyecek yapıda olmalıdır.

6.5.  Sanal terminal yazılımı ile kiosk konsol üzerindeki yazılım TCP/IP protokolü ile soket mantığında haberleşecektir.

6.6.  Sanal terminal yazılımı ana kurumsal yazılım ile birlikte "multitasking" foımatında birlikte çalışacak, ancak ana kurumsal yazılımdan hiçbir data alışverişi iletişimi gerekmeyecektir.

6.7.  Sanal terminal yazılımı yüklenen bilgisayarların yönetim yazılımına tanıtımı için ek bir ayar yapılmasına gerek olmayacak, IP tespiti yönetim yazılımından otomatik olarak sağlanacaktır.

6.8.  Çağrılan bilet numarası ekrandan izienebilmelidir.

6.9.  Yazılım ekranında sırada bekleyenlerin sayısı izienebilmelidir. Buna ek olarak sırada bekleyenlere ait hangi kuyruktan sıra aldıkları, ne kadar süredir bekledikleri, kimlik bilgileri gibi bilgiler çağrı yapılmadan izienebilmelidir, incelenebiîmelidir.

6.10.        Terminallerden istenilen sıra numarası çağnlabilmelidir. Bu sırada bekleyen kişilerden olabileceği gibi herhangi bir numara da olabilmeli ancak bu numara sırada beklemiyorsa kullanıcılar uyarılmalıdır.

6.11.        Vatandaşların işlemlerinin birden fazla aşama içermesi ve farklı noktaiata gitmesi gerektiği durumunda aynı numara ile veya yeni üretilen numaralar ile başka servislere transferi sağlanabilmelidir.

6.12.        £ski yapılan çağrılar ve bunlara ait bilgiler izienebilmelidir.

6.13.        Bir işlemin tamamlanamaması halinde numara belirlenecek süre kadar sonrasına tekrar çağrılmak üzere ertelenebilmeüdir.

6.14.        Bir numara belirlenen bir süre kadar sonrasında tekrar çağnlabiirnek üzere park edilebilmeli, park edilen çağrı yine aym kullanıcı tarafından tekrar çağnlabilmelidir.

6.15.        Sistem çalışan personele atanan yetkilere göre çağırma işlemi gerçekleştirecektir. Çalışan personel sürekli aynı bilgisayarı kullanmak zorunda olmamalı, başka bir bilgisayardan da kendi kullanıcı adı ve şifresi ile sisteme bağlanması halinde, atanan görev ve yetkileri doğrultusunda ek bir ayar gerekmeksizin çağn işlemi gerçekleştirebilmelidir

6.16.         Sanal terminallerin çalışması için ek bir kuruluma veya aktivasyona ihtiyaç duyulmamak, kurum ağına dahil olan herhangi bir bilgisayara kopyalanması ile çalışabilmelidir.

6.17.         Sanal terminaller ile banko göstergeleri yeni ek bir kablolamaya ihtiyaç duyulmadan, kurum ağma dahil edilmiş banko personeli bilgisayarları üzerinden de çalışabilmeii, bu sayede geçici olarak eklenecek terminaller anında sisteme mobil olarak dahil edilebilmelidir. Bu geçici hizmet noktalarına, banko göstergeleri USB postu üzerinden uzmanlık gerektirmeden bağlanarak çalışabilmelidir.

6.18.        Banko göstergeleri, geçici olarak açılabilecek hizmet masaları için, kullanıcı bilgisayarlarına USB portu ve sanal terminal vasıtasıyla bağlanabilmen, bu masanın devreye alınması için adaptör ve USB bağlantıları dışında hiçbir kabloiama gerektirmemelidir. Tüm teklif edilen ekranlar bu özelliğe sahip olmalı, kullanım şekli kurum tarafından seçilebilir olmalıdır. Sube yoğunlukları değişkenlik gösterebileceği İçin geçici olarak açılacak masalarda USB ekranlar kullanılabileceğinden bu özelliğin teklif edilen tüm ürünler tarafından sağlanabildiği taahhüt edilecektir

6.19.         Sanal terminallerin kurulu olduğu kurum ağma dahil edilmiş bilgisayarların, ikinci monitör çıkışları ve bu çıkışlara bağlanacak LCD monitörlerin kurum tarafından sağlanması halinde, bu monitörler de banko göstergesi olarak kullanılabilmeli ve bu LCD monitörlerin ekran tasarımlan kurumsal imaja uygun olarak istenildiği gibi ayarianabiimeiidir.  • . • .                   r j I |

İkinci monitör olarak kullanılan banko göstergelerinin» çağn yapılan numara, banko numarası, istenilmesi halinde sırada çağrılacak olan numaraların boyutu, yazı tipi, rengi ve pozisyonları ayarlanabilmelidir. Bunlara ek olarak arka plan görünümü, bilgilendirme mesajları, saat, tarih gibi bilgiler de değiştirilebilmen ve ayarlanabilmeü ekran görünümü istenildiği gibi değiştirilebilmeüdir.

7.                    Termraai Ünitesi

7.1.              Terminal ünitesi estetik ve ergonomik plastik gövde içinde sağlam yapılı ve kullanışlı olmalıdır.

7.2.              Çağrılan bilet numarası ve işleminin ne kadar süredir devam ettiği terminal üzerindeki ekrandan izlenebilmeüdir.

7.3.              Terminal ekranında sırada bekleyen olup olmadığı görülebiimelidir.

7.4.              Bekleyen sayısının tespitinde sadece belirli bir servis değil, o bankonun görev listesindeki tüm servis ve transfer işlemlerine ait bekleyenler de dikkate alınmalıdır.

7.5.        ' Vatandaşların işleminin birden fazla aşama içermesi ve şube içerisinde farklı noktalara

gitmesi gerektiğinde aynı numara ile veya yeni üretilmiş numara ile başka bankolara transferi için özel fonksiyonlar bulunmalıdır.

7.6.              Transfer işlemi başka belirli bir bankoya yapılabildiği gibi, başka bir servise yapılarak o servise hizmet veren tüm bankolardan çağrılması da mümkün olmalıdır.

7.7.              Terminal üniteleri "Sanal Terminal" yazılımı ile aynı ortamda paralel olarak çalışabilmeii, her personel kendi tercihine göre fiziki terminal ve/veya sanal terminalden çağn yapabilmelidir.

2,  Yönetim Yazmmı

8.1.  Bu sistem için "yönetim yazılımı" ifadesi tüm sistemin çalışmasını, ayarlarım, donanım ile ilgili ayar işlemlerini kapsayan, sistemin yönetimini sağlayan komple sistem çözümü anlamında ele alınmaktadır. Bu anlamda, bilgisayardaki yazılım dışında donanım ünitelerinin üzerindeki mikroişlemci yazılımlan da paket yazılımın aynlmaz parçalan olarak kabul edilecektir.

8.2.  Raporlama, sistem yönetimi vb. gibi ağ üzerinden gerçekleştirilecek işlemlerin yapılabilmesi için kiosk konsol cihazlarının ağa dahil edilmesi işlemleri ve gerekli ağ ucu kurum temin edilecek ve işlemler kurum tarafından yapılacaktır.

8.3.  Bir uygulamada gerekli olabilecek servis sayısı (işlem çeşiîleri) istenen herhangi bir adetçe olabilmelidir. Dokunmatik ekranın verimli kullanılmasını teminen, aynı anda ekranda en az 10 adede kadar servis adı gösterilebilmeli, daha fazla servis seçeneği gerekiyorsa, kademeli olarak seçim yapılabilmelidir. Bir servise bağlı alt servis ayarlan yönetici tarafından yapılabilmelidir.

3.4.    Çağnlar belirli sıra, oran ve sınırlamalarla isteğe göre ayarlanabilmelidir. Bu amaçla:

8.4.1.  Yazılım üzerinden yapılacak bir tercih ile, her servisten yapılacak çağn adetleri heiirienehilmeli bu istenildiği zaman değiştirilebilme!! ve değişiklik anında geçerli olmalıdır.

8.4.2.  Fiş alma sırasına göre çağrı yapılabildiği gibi, her poliklinik için muayene çeşitlerine göre bir görev listesi oluşturulabilmeli, bu şekilde belirli servislerin çok hızlı hizmet alması, bazı servislerin ise aşın bekletilmesi riski kontrol edilebilmelidir..

8.4.3.  Her bir kuyruktan alman biletler, günün belirli saatleri için (öğle arası gibi) geçici olarak durdurulabilmelidir.

8.4.4.  Her bir kuyruktan alman biletlerin sadece günün belirli saatlerinde (mesai saatleri) alınabilmesi sağlanabilme!! bu saatlerin dışında bilet alınması durdurulabilmelidir.

8.4.5.  Her bir kuyruktan alınacak toplam bilet adedi smniandınlabilmeli, gün içerisinde bu ümit değerine ulaşıldığında sistemin bilet vermesi durdurulabilmelidir.

8.6.  Servis isimleri yazılım üzerinden oluşturulabilmelidir.

8.7.   Servis işlemlerinin olduğu sanal düğmeler kurum tarafından belirlenen   . resim dosyalan ile oluşturulmalıdır. Bu resim dosyalan kurumsal imaja uygun bspj

kurum tarafından istenildiğinde değiştirilebilmelidir. Kurumsal imaja uygun olarak istenilen tasarım gerçekleştirilebilme!! ve dokunmatik ekranın verimli kullanımı dikkate alınarak boyutları ile ilgili her hangi bir sınırlama bulunmamalıdır.

8.8.   Servisin aktif olmadığı zamanlarda fış alınmak istendiğinde farklı bir açıklama metni ekranda yer almalı ve kullanıcıyı bilgilendirmelidir. Bu açıklama metni resim dosyası şeklinde gerçekleştirilebilme!! verilmek istenilen yazılı mesajların yanı sıra, renk, işaret veya şekiller kullanılarak uyanlar dikkat çekici hale getnilebilmelidir. Uyan mesajı görünümleri kurumsal imaja uygun olarak tasarlanmalı ve kuram tarafından istenilmesi halinde ileride değiştirilebilme!! bunun için herhangi bir kısıtlama bulunmamalıdır.

8.9.  Pler poiklinik için personelin adı, sicil numarası ve şifresi yazılım üzerinden kaydedilebiimeli, her personel için bir şifre konularak bankolardaki personelin kimliği tanımlanabilmelidir. Bu bilgi personel verimini ölçme amaçlı raporların sağlıklı olması için önemlidir.

8.10.  Sistem çalışan personele atanan yetkilere göre çağırma işlemi gerçekleştirecektir. Çalışan personel sürekli aynı bügisayan kullanmak zorunda olmamalı, başka bir bilgisayardan da kendi kullanıcı adı ve şifresi ile sisteme bağlanması halinde, atanan görev ve yetkileri doğrultusunda ek bir ayar gerekmeksizin çağn işlemi gerçekleştirebilmelidir.

8.11.  Sistem yazılımının, kullanıcı arayüz dili ve tüm menüleri Türkçe olacaktır. Tüm raporlar ve ekranlar türkçe karakter destekleyecektir.

8.12.  Sistemde kaydı tutulan tüm verilerin (ham veriler) idare tarafından istatistik! bilgiler almak amacıyla kullanılması için, ACCESS ve EXCEL gibi formatlara aktarılması imkanı sağlanmalıdır.

8.13.   Sistem ayarları, kiosk konsol içerisine yedeklenmeli, olası basit anzalarda, kioskun ayarlan tekrar yüklenerek, hızlı bir şekilde hizmete alınması sağlanmalıdır.

9,  Web SamsıcîîsM

9.1.  Sistem ayarlarının uzaktan yapılması, raporların alınması ve tüm bu işlemlerin herhangi bir ek programa ihtiyaç duyulmadan, internet tarayıcılar üzerinden gerçekleştirilmesini sağlamak amaçlarıyla kiosk konsola ve/veya tahsis edilecek başka bir kurum bilgisayarına web sunucusu kurulacaktır.

9.2.  Web sunucusu için ek bir lisans ödenmeyecektir. Tekliflerde bu yazılım için ayn bir ücret belirtilmeyecek ve bu hizmet için hiçbir zaman (belirli bir süre sonra kira veya yıllık hizmet bedeli adı altında) ek bir ücret ödenmeyecektir.

9.3.  Web sunucusunun yeri kuram tarafından belirlenecek olup, ister kiosk konsollarında istenilirse herhangi bir internet sunucusuna kurulumu istenebilecektir. Sunucu için eğer işletim sistemi vb. gibi kısıtlamalar varsa, bu tekliflerde açıkça belirtilmelidir.

9.4.  Daha sonra sistemde yapılabilecek yedekleme veya genişletme gibi işlemler için ek bir lisans gerektirmeyen, bir kullanıcı kılavuzuna, bir ders kitabı veya başka işlevsel ve faydalı bir belgeye ihtiyaç duymadan, serbest kullanım hakkına sahip bir yazılım tercih edilecektir. Eğer teklif edilen ürün ek bir lisans gerektiriyorsa, tekliflerde ek lisans bedeli açıkça belirtilmelidir. Ek lisans gerektiren ürünlerde, kullanıma ilişkin süre kısıtlaması olmamalıdır.

9.5.  Sunucunun yapılandırılması istenildiğinde kurum tarafından değiştirilebilmelidir. Çıkış porto., klasör kısıtlamaları, erişim kısıtlamaları vb. gibi ileride güvenlik açığı oluşturabilecek durumların tespiti halinde, yapılandırma kurum tarafından değiştirilebilecektir.

9.6.  Web sunucusuna kullanım erişimi için herhangi bir kısıtlama olmamalıdır. Web sunucusu üzerinde çalışacak olan web sitelerine platformdan bağımsız bir biçimde erişim sağlanabilme!!, akıllı telefonlar, tablet bilgisayarlar veya farklı işletim sistemleri üzerinde koşan internet tarayıcıların tamamından erişim hiçbir kısıtlama olmaksızın sağlanmalıdır.

9.7.  Web sunucusunun sağladığı hizmetler için ek bir program kurulmasına veya port açılmasına gerek duyuimamalıdır. İnternet tarayıcı üzerinden gelen tüm bağlantılar kabul edilmeli, sayfalara erişim ise belirlenen yetki seviyeleri ile düzenlenmelidir. 1 |

9.8.  Sayfalara erişim için kullanıcılara terminal uygulamaları için atap^^â&iiı adı ve şifre

kullanılalı, kullanıcıların yetki seviyeleri belirlenebilmelidir. Beliiî|^S^ki^sf viyeleri ile,

| . ^

Xnrivretn ünfJesssra?» r .                                                                                                                      ı.gk&qı

İMekHonik Mühendisi

Admin kullanıcı, Başhekim, Şube müdürü veya memurların hangi bölümlere erişebileceği sınırlandınlabilmelidir. Bu özellik ile sistemin yönetimine, sistem ayarlarına veya raporlar gibi bölümlere, sadece belirlenen kullanıcılar erişebilmeiidir.

9.9.   Web sunucusu üzerinde raporlama veya sistem yönetimi için kullamlacak olan tüm web siteleri, kaynak kodlan ile birlikte idareye teslim edilecektir. Web sitesinin hazırlanmasında kullanılacak olan programlama dilinin, daha sonra kurum tarafından yapılabilecek olan güncelleme gibi işlemler için ek bir lisans gerektirmeyen, bir kullanıcı kılavuzuna, bir ders kitabı veya başka işlevsel ve faydalı bir belgeye ihtiyaç duymadan, serbest kullanım hakkma sahip bir yazılım olması tercih sebebidir.

9.10.  Web sunucusu ile sağlanması istenilen hizmetler aşağıda belirtilmiştir.

9.10.1.  Raporlama

9.10.1.1.  Yazılımın önemli bir işlevi rapor alınmasını,.düzenlenmesini ve arşivlenmesini sağlamaktır. Mümkün olan her raporun, grafiği almabilmelidir.

9.10.1.2.  Raporlama dili gerek ekran menülerinde gerekse çıktılarda Türkçe olmalı, tüm Türkçe karakterler doğru olarak kullanılabilmelidir.

9.10.1.3.  Her rapor istenen belirli zaman dilimleri arasındaki dönemler halinde düzenlenebilmeğidir.

9.10.1.4.  Ker rapor için değerlendirilmeye alınmayacak bilgiler seçilebilmelidir. örneğin bekleme süresi 1 saatten uzun veya işlem süresi İÖsn’den kısa olan işlemlerin değerlendirmeye alınmaması seçilebilmelidir.

9.10.1.5.  Aşağıda belirtilen raporlar, ayn bir çalışmaya gerek kalmaksızın standart olarak sağlanmalıdır.

9.10.1.5.1.  Poliklinik istatistikleri: Poliklinik bazında hizmet verilen vatandaş sayısı, işlem süresi, bekleme süreleri,

9.10.1.5.2.  işlem profili: Ker bankoda yada toplam şube bazında işlem türlerine göre sırada bekleme, işlem süreleri ve hizmet verilen vatandaş sayısı,

9.10.1.5.3.   İşlem süresi istatistikleri: Belirli süre aralıklarında (1 dakikada, 2 dakikada gibi) işlemi biten vatandaş sayısı

9.10.1.5.4.   Servis istatistikleri: Belirlenecek zaman aralıklarında: Bekleyen vatandaş sayısı, Hizmet verilen vatandaş sayısı, Fiş alan vatandaş sayısı, işlem yaptırmadan ayrılan vatandaş sayısı (minimum bir süre içinde bir sonraki sıra çağrılması), Her bankonun ortalama işlem süresi, serviste ortalama bekleme süreleri.

9.10.1.5.5.  Polklinik zaman istatistikleri: Bankonun hizmete açık kaldığı süre.

9.10.1.5.6.   Sistem saat istatistikleri: Belirlenecek tarih aralıklarında, bekleme süresi, işlem süresi, hizmet alan vatandaş sayısının belirlenen saat aralıklahnda, saat bazında gösterimi (Örn. 09:00 - 10:00, 10:00 - 11:00, 11:00 - 12:00 saatleri arasında).

9.10.1.5.7.   Sistem gün istatistikleri: Belirlenecek tarih aralıklarında, beldeme süresi, işlem süresi, hizmet alan vatandaş sayısının belirlenen haftanın günleri bazında gösterimi (Örn. Pazartesi günleri, Salı günleri, Çarşamba günleri).

9.10.1.5.8.   Sistem hafta istatistikleri: Belirlenecek tarih aralıklarında, bekleme süresi, işlem süresi, hizmet alan vatandaş sayısının yılın haftaları bazında gösterimi (örn. 1. Hafta, 2.Hafta.. .24.Hafta).

9.10.1.5.9.   Sistem ay istatistikleri : Belirlenecek tarih aralıklarında, bekleme süresi, işlem süresi, hizmet alan vatandaş sayısının yılın aylan bazında gösterimi (örn. Ocak, Şubat, Mart).

9.10.1.5.10.   Sistem yıl istatistikleri: Belirlenecek tarih aralıklarında, bekleme süresi, işlem süresi, hizmet alan vatandaş sayısının yıllar bazında gösterimi (Ğm. 2009,2010).

9.10.1.5.11.  Bilet numarası istatistikleri,: Belirlenecek tarih aralıklarında alman her bilet için, bekleme süresi, işlem süresi, çağn yapan personel, çağrı yapılan servis, çağn tipi (transfer edilmiş, otomatik çağnlmış gibi) gösterimi,

9.10.1.5.12.  Personel istatistikleri, : Belirlenecek tarih aralıklarında, her personel için ortalama işlem süresi, çalıştığı servislere göre işlem sayıları, çağn tipi toplu gösterimi (tüm operatörler tek ekranda karşılaşünlabilmeli).

9.10.1.6.  Şube durumu anlık canlı olarak tek bir pencereden izlenebilmelidir. Şubede bekleyen kişi sayısı, bekleme süresi, işlem süresi, hizmet alan vatandaş sayısı, şubedeki servişk^hbı biri için

 

bekleyen kişi sayısı, bekleme süresi, işlem süresi, hizmet alan vatandaş sayısı, çalışan banko sayısı bilgileri izlenebilmeli ve bu veri ve grafik olarak gösterilmelidir.

9.10.2.  Uzaktan Sistem Yönetimi

9.10.2.1.  Web sunucusu üzerinden servis personeli veya servislere ait ayarlar anında gerçekieştirilebilmelidir.

9.10.2.2.   Yapılan değişiklikler anında sistem tarafından uygulamaya alınmalı ve sistemin kapatılması veya tekrar açılması gibi bir duruma ihtiyaç duyulmamahdır.

9.10.2.3.   Şems adı değiştirilebilmelidir.

9.10.2.4.   Servis çalışma saatleri veya servisin geçici olarak durdurulacağı saatler değiştirilebilmelidir ve bu işlemler anında devreye alınıp, devreden çıkanlabilmeiidir.

9.10.2.5.   Servisten alınacak bilet sayısı smırlandınlabilmeli ve bu işlem anında devreye alınıp devreden çıkanlabilmeiidir.

9.10.2.6.   Servisten alınacak biletlerin üzerinde bulunması istenilen bilgiler değiştirilebilmelidir. İstenilmesi halinde biletlere anında verilmek istenilen bir mesaj vazılabiimeiidir.

9.10.2.7.  Birden fazla bilet şablonu hazırlanabilme!! ve bu şablonlar istenilen servislerde anında

9.10.2.8.   Biletin üzerinde yazılacak olan bilgiler, kuyruklara göre gruplanabilmeli, farklı kuyruklar için farklı şablonlar oluşturulabilmek bu şablonlar istenildiğinde, internet üzerinden sis tem yönetimi yardımıyla, değiştirilerek kullanıma hazır olabilmelidir.

9.10.2.9.  istenilen bir servisin hizmet vermesi anında durdurulabilmelidir.

9.10.2.10.   Servislerden yapılacak çağn yoğunluktan anında ayarlanabilmelidir.

9.10.2.11.  Personellerin bilgileri düzenlenebilmelidir.

9.10.2.12.   Personellerin hizmet verdikleri servisler düzenlenebilmelidir, istenilen personel istenildiği anda başka servislere hizmet vermek üzere atanabiîmelidir veya ataması kaldmlabilmelidir.

9.10.2.13.  Personellerin servislerdeki çağn yoğunluklarına göre hizmet listeleri düzenlenebilmelidir (hangi servisler için çalışabileceği). Başka bir servise yardım etmesi istenilen personel anında atanabiîmelidir.

9.10.2.14.  Personellerin sisteme erişim seviyeleri düzenlenebilmelidir. Bu seviyeler, merkezi raporlama, sistem yönetimi ve raporlama bölümlerinin belirli kısımlarına erişim haklarının belirlernnesinde-kullamiacaktır.

10.  Veritabam smssiossk

10.1.  Sistem ayarlan, personel ve şube istatistikleri veritabam sunucusunda banndmlacaktır.

10.2.   Sistem yönetiminde, web sunucusu yönetiminde ve sistemin çalışması esnasında kullanılan tüm istatistik! veriler veritabam sunucusu kullanılacaktır.

10.3.   Sistemde yapılabilecek yedekleme veya genişletme gibi işlemler için ek bir lisans gerektirmeyen, bir kullanıcı kılavuzuna, bir ders kitabı veya başka işlevsel ve faydalı bir belgeye ihtiyaç duymadan, serbest kullanım hakkına sahip bir veritabam tercih edilecektir. Teklif edilen ürün ek lisans gerektiriyorsa, lisans bedelinin dışında bu hizmet için hiçbir zaman (belirli bir süre sonra kira veya yıllık hizmet bedeli adı altında) ek bir ücret ödenmeyecektir. Ek lisans bedeli tekliflerde açıkça belirtilecektir.

10.4.  Veri tabanı sunucusunun yeri kurum tarafından belirlenecek, ister kiosk konsollarına istenilirse kuruma ait herhangi bir bilgisayara kurulumu istenebilecektir. Sunucu için eğer işletim sistemi vb. gibi kısıtlamalar varsa, bu tekliflerde açıkça belirtilmelidir.

10.5.   Sunucunun yapılandırılması istenildiğinde kurum tarafından değiştirilebilmelidir. Çıkış portu, erişim kısıtlamaları vb. gibi ileride güvenlik açığı oluşturabilecek durumların tespiti halinde, yapılandırma kurum tarafından değiştirilebilecektir.

10.6.  Veritabanmda kaydı tutulan tüm verilerin farklı dosya türlerine çıktısı sağlanabilmelidlr (ACCESS, EXCEL gibi),           1

10.7.  Veri'cabam'yedeklenebilme!! ve yedeklenen verile? istenildiği takdirde bir kısıtlama olmaksızın tekrar yüklenebilmelidir.

10.8.  Veritabam yansımalı sunucular üzerine de yedeklenebilmelidir. Yedekleme işlemi otomatik olarak gerçekleştirilebilme!!, bu işlem için herhangi bir müdahale gerektirmemelidir. Ana sunucunun zarar görmesi halinde, yedek yansıma sunucusu üzerinden çalışmaya devam edebilmelidir. Yansıma yedek sunucusu en az 4 adet olabilmeli ve yansıma sunucuları için ek lisans bedeli olmamalıdır

C.  TEKNİK DESTEK, SERVİS VE BAKIM

L Teknik servis iletişim bilgileri tekliflerle birlikte verilmelidir. Teklif veren firmalar 24 saat süresince, teknik servis taleplerinin iletilebileceği bir telefon, e-posta veya weh sitesi bulundurmalıdır. Teknik servis talep süreleri, bu süre baz alınarak hesaplanacaktır.

2.  Yerinde teknik servis gerekliliğine karar verildiği hallerde, 24 saat içerisinde bir teknik destek ekibi, ilgili lokasyonda hazır olarak bulunmalı, hatanın onanını talebin firmaya iletilme süresinden itibaren 48 saat içerisinde giderilmiş olmalıdır

3.  Sistemin 2 yıl süresince varsa periyodik bakımları tekliflerde belirtilecek ve periyodik bakımlar için ek bir ücret ödenmeyecek, teklifler bu bedeller dahil olarak verilecektir.

4.  Verilen teknik servis hizmetleri için servis formu düzenlenecek, yapılan işlemler açıkça belirtilecektir. Servis formlarının 1 kopyası kurama teslim edilecek, diğer kopyası firmada kalacaktır.

5.  Teknik servis hizmetinin bir web sitesi üzerinden izlenebilirliği sağlanmalıdır. Açılan servis kayıtlan ve yapılan işlemler canlı olarak izlenebilmeli, servis formlarına bu alt yapı üzerinden ulaşıiabilmelidir.

D.  GENEL HÜKÜMLER

1.   Teklif edilen sistem denenmiş ve başarılı şekilde çalışmakta olduğu bu uygulamaların merkezi kontrollü ayar ve rapor özelliği aktif olarak kullanılmakta olan sistemler olduğu teklif veren firmalar tarafından, ilgili kurumun iletişim bilgileri ile beyan edilecek, kuram gerekli gördüğünde, referans üriin kurum yetkilileri ile görüşecektir.

2.  Referans listesi tekliflerle birlikte verilecektir

3.   Sistemin kalitesi hakkında üretici ve servis sağlayıcı firmaların ISO 9001:2008 toplam kalite belgelerine sahip olması, Sıra çağn Sistemi'nin bu belgede tescil edilmiş bir ürün olması gereklidir. (ISO 9001:200S belgesinin başka ürünler için alınmış olması kabul edilmeyecektir).

4.   Sisteme garanti döneminde ve sonrasında teknik destek verileceği hakkında firmanın yeterliliği TSE hizmet yeterlilik belgesiyle belgelenmiş olmalı, bu belge üzerinde Sıra Çağrı Sistemleri belirtilmiş olmalıdır.

5.  Hem üretici hem de garanti süresince servis hizmeti verecek sağlayacaklan hizmetleri sözleşme halinde taahhüt edeceklerdir. Taahhüt süreleri en az 10 yıl geçerli olacak ve servis hizmet bedelleri ile yedek parça bedellerinin 10 yıl süresince geçerli olacağı taahhüt edilecektir. Yedek parça listeleri ve ilgili taahhüt teklif ile birlikte verilecektir. Taahüt edilen yedek parça fiyat listeleri ve hizmet bedelleri teklifin aynlmaz parçasıdır. Parça ve hizmet bedelleri uygun olan teklifler tercih sebebidir.

6.   Teklif edilen ürünlerin, yerli olması, üretiminin Türkiye’de yapılması tercih sebebidir. Varsa, istekli firmalar Yerli Malı Belgelerini teklifleri ile birlikte idareye sunmalıdır.

7.  Montajı takiben kuramca görevlendirilecek kişilere yazılım ve donamın eğitimi, aynca sorumlu teknik personele sistem kullanma eğitimi verilecektir.

8.   istekli firma tarafından verilecek fiyat teklifi, bu şartname maddelerinin tamamını karşılamak üzere, gerekli eğitimler, yazılımlar, hizmetler ve donanımlar için geçerlidir. Bu şartname kapsamındaki ürün veya hizmetler için ek bir ücret ödenmeyecek, verilen teklif bedelleri esas ve tamamı dahil olarak alınacaktır.

 

1.   Sistemlerin montajı tamamen yüklenici firma tarafından, kurumun belirttiği bölümlere yapılacaktır.

2.  Firma montaja başlamadan önce kurumun personeline bildirecek ve kurum personeli ile birlikte yürütecektir.

3.  Tüm bağlantı şemaları ve kullanım kılavuzları kuruma sağlanacaktır.

4.  Sistem modüler yapıda olacaktır.

5.  Tüm kabioiama işlemleri kablo kanalları içerisinden yapılacak ve kablolar görünmeyecektir. Montaj esnasında kullanılacak tüm malzemeler yükleniciye ait olacaktır.

6.  Montajın tamamlanmasının ardından kuruma montajın tamamlandığı bildirilecek ve kabul en geç 1 hafta içerisinde gerçekleştirilecektir.

7,. Muayene ve kabul esnasmda sistem test edilecektir.

8.  Muayene esnasmda eksik yada hatalı görünen bölüm yada parçalar takip eden zamanda ücretsiz olarak tamamlanacaktır. Eksik olan parçalar sistemin çalışmasını engellemeyecek, eğer engelleyecek parçalar ise en geç 2 hafta içerisinde tamamlanacaktır.

F.   GARANTİ

Sistem her türlü yedek parça, program güncelleme, çalışma sisteminde yapılacak değişik ve sistemin farklı yerde kullanılması durumunda yeni yerine göre tekrar programsa! dizayn yapılmasına karşı 2 yıl süre ile garantili olacaktır.

G.  EĞİTİM

Sıramatik sisteminde kullanıcılara ve Web sunucu kanalı ile raporlama, program kullanımı, dokunmatik ekran üzerindeki tuşların dizaynı ve görevlerinde değişiklik yapılması ile ilgili hastane personeline eğitim verilecektir.


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)