İhale No | 1353358 |
Sektör | Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım |
İdare | Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Kırşehir |
İşin İli | Kırşehir |
Yayın Tarihi | 7 Haziran 2017 |
İhale Tarihi | 8 Haziran 2017 15:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
türkIye kamu hastaneler! kurumu
Kırşehir ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Sayı: 75990205-869 - 763 Kırşehir
Konu: Hizmet/Malzeme Alımı 07.06.2017
TEKLİF MEKTUBUDUR
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.
Hastanemiz Tel: 0386 213 4515 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31
e-mail: kirsehireah.saIrrıa(q)saglik.gov.tr
NOT:Teklif mektupları en geç .08.,.06 ./2017-Saat:
Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.
|
BİRİM |
TOPLAM |
|||||
SIRA |
U.B.B. |
AMALZEMENİN CİNSİ |
MARKA MODELİ |
MİKTARI |
FİYAT |
FİYAT |
|
Hastanemiz acil servis yeşil alan bölümünde kullanılmak üzere sıramatik alınması; |
|
|
|
|
|
||
1 |
|
KİOSK KONSOL (AYAKLI) |
|
1 |
Adet |
|
|
2 |
|
POLİKLİNİK KAPI ÜSTÜ GÖSTERGESİ |
|
3 |
Adet |
|
|
3 |
|
TERMİNAL ÜNİTESİ |
|
3 |
Adet |
|
|
Eki: 1 Adet Teknik Şartname |
|
|
TOPLAM = |
|
|
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Teklif verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.
3- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerienirmeye alınmayacaktır.
4- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.
5- Teklif Edilen Tıbbi Malzeme, ilaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.
6- lstekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- Firmaların sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.
9- idaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
10- Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.
11- S.U.T. Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.
Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.
13- Uhtesinde Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.
14- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.
İMZA VE KAŞE :
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ACİL POLKLİNİKLERİ SISAMATÎK TEKNİK ŞARTNAMESİ
A. GENEL
1. Bu teknik şartname Ahi Evran üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi Yeşil alan poliklinik hizmet birimlerinde işlemlerin belirli bir düzen ve akıcılık içinde yürütülmesini teminen elektronik sıra çağrı» yönlendirme ve kayıt sisteminin kurulması, geliştirilmesi ve bakım-onanm hizmetlerinin sağlanması hakkındadır.
2. Acil Servisine gelen hastalar girişte bulunacak olan, kiosk konsol ünitesinden bir sıra numarası fişi alacak, sistem tarafından işin Özelliği vs bu sıra numaralarına göre ayarlanabilen öncelik kurallarına göre çağrılacaklardır.
3. Çağrı işlemi personel tarafından Poliklinikte bulunan bilgisayarlara kurulacak olan sanal terminal yazılımları veya terminal cihazları yardımıyla gerçekleştirilecektir. Sanal terminal uygulamasında herhangi bir kısıtlama olmayacak, istenilen poliklinikler terminal cihazı ile de çalışabilecektir. Sanal terminallerin kurulacağı poliklinikler aynı zamanda terminal cihazı ile de çakşabümelidir.
4. Şuada bekleyen olup olmadığım kontrol etmeye gerek kalmaksızın sistem çağrı yapıldığında eğer bekleyen yoksa, çağn yapan personeli hafızasına alacak, personelin hizmet verdiği kuyruklardan sıra alınması halinde, alman bileti otomatik olarak personele yönlendirmelidir.
5. Şube içerisindeki sistem tek bir bilgisayar tarafından yönetilecektir. Bu bilgisayar seti kiosk konsol içerisinde yer alacaktır. Bilgisayar üzerinde çalışacak olan program sistemin bilet verme işinin yanı sıra, sistemin yönetimini de sağlayacaktır. Sistem ayarlarım yapmak ve değiştirmek bir web sunucusu üzerinden platformdan bağımsız bir biçimde gerçekleştirilebiîmelidir.
6* Herhangi bir ek programa ihtiyaç duyulmadan, sisteme web üzerinden bağlantı internet tarayıcılar ile sağlanabilme!! (cep telefonu veya tablet bilgisayarlar ile de olabilir), bu bağlantı üzerinden sistem ayarlan yapılabilmeli ve çeşitli raporlar almabilmelidir. Rapor alınması ile ilgili herhangi bir kısıtlama bulunmamalıdır. Raporların alınabilmesi için gerekli ağ ucu kurum tarafından sağlanacaktır.
7. Ana Sistem Üniteleri ve Görevleri
Sistemi oluşturan üniteler ve birimler aşağıda verilen adlar altında toplanacak, bu şekilde tekliflerin anlaşılabilir ve karşılaştırılabilir olması sağlanacaktır.
7.1. Kiosk Konsol, Sistemin ana ünitesidir, sistemin çalışmasını, bilet baskısını gerçekleştirir. Dokunmatik ekranlı olmalıdır.
7.2. Poliklinik Göstergesi, Poliklinik kapı üstüne / Masa üzerine yerleştirilmiş sayısal led ışıklardan oluşturulmuş gösterge ünitesidir.
7.3. Ana Gösterge, Tüm çağrıların merkezi olarak izlendiği, mevcut ve önceki çağrılan gösteren, sayısal led ışıklardan oluşturulmuş genel gösterge ünitesidir. Bu sistem satın alınmayacak olup sonraki dönemde ihtiyaç olması durumunda sisteme ilave edilebilir özellikte olmalıdır.
7.4. Terminal, Bankolardan çağn yapılmasını sağlayan, masa üstü el ünitesidir.
7.5. Sanal Terminal, Bankolardan çağn yapılmasını sağlayan, banko bilgisayarlarına yüklenen yazılımdır.
7.6. Yönetim Yazılımı, Kiosk konsol üzerinde çalışacak olan ve sistemin çalışmasını sağlayan yazılımdır.
7.7. Web sunucusu, Kiosk konsol üzerinde ve/veya başka bir yerde tahsis edilecek bir bilgisayar üzerinde çalışacak olan, raporların alınmasını ve sistem yönetimini internet tarayıcılar ile gerçekleştiren web yazılımları ve bu alt yapı için gerekli tüm yazılımlardır.
7.S. Veritabanı sunucusu, Kiosk konsol üzerinde ve/veya başka bir yerde 'tahsis edilecek bir bilgisayar üzerinde çalışacak olan, sistem ayarlarına ait verilerin, raporlara ait verilerin ve tüm yazılımlara ait verilerin.kaydedileceği alt yapı için gerekli tüm yg
|