İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/207300 - Hastane'ye 133 Kalem Laboratuvar Tanı Test Kiti

İhale No 2016/207300
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 7 Haziran 2016
İhale Tarihi 17 Haziran 2016 09:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

HASTANE'YE 133 KALEM LABORATUVAR TANI TEST KİTİ

SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

HASTANE'YE 133 KALEM LABORATUVAR TANI TEST KİTİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/207300
1-İdarenin
a) Adresi : GÖRÜKLE IZMIR YOLU 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2242954198 - 2242954199
c) Elektronik Posta Adresi : dsim@uludag.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : HASTANE'YE 133 KALEM LABORATUVAR TANI TEST KİTİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HASTANESİ AMBARI.
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN İDARE VE YÜKLENİCİ TARAFINDAN İMZALANMASINDAN SONRA İŞE BAŞLANACAKTIR. MALZEMELER SİPARİŞ YAZILARINDA BELİRTİLEN SÜRELERDE [20 (YİRMİ) GÜN ] TESLİM EDİLECEKTİR. YAZILI SİPARİŞLER PARTİ-PARTİ VERİLECEKTİR. İŞİ BİTİRME TARİHİ 31.12.2016 DIR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA
b) Tarihi ve saati : 17.06.2016 - 09:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler, teklif edilecek ürünler Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ürünler ise Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığını belirtir belgeleri ihale dosyasında teklifleriyle birlikte idareye sunmalıdır. Her bir belgeye ait olduğu ihaledeki sıra numarası yazılacaktır. Ayrıca UBB ürün kodları tekliflerde yazılı olmalıdır.


Eğer teklif edilen ürün yukarıda beliritlen direktifler kapsamında değil ise, istekliler teklif ettiği ürünlerin "Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD)" kapsamında olmadığında dair yazılı beyanlarını teklif zarfında sunacaklardır. Adı geçen yönetmelik kapsamı dışında yer alan malzemeler için kalite belgelerinin sunulması zorunludur.


Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarıda belirtilen direktifler kapsamında üzerinde kalmış bulunan malzemenin adını, birim fiyatını, markasını, ubb barkod no.sunu ve ürünün tedarikçisi ise firma tanımyacı no'su,bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özellikler olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk vs....) bu malzemelere ait ubb barkod no.sunu da açıklama kısmında belirterek http://212.174.130.231/IBY/Publish.htm den hazırlayacakları dosyayı dıgıtal ortamda (cd, dısc, usb vb.) idareye sunacaklardır.

İhale konusu kalemlerde Yerli Malı teklif edenler lehine fiyat avantajı uygulanabilmesi için Kamu İhale Kurumu tarafından ilan edilen orta ve yüksek teknolojili sanayi ürünleri listesinde yer alan ürünler arasında bulunduğunu gösteren belge ve ürüne ait " Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı " tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun olarak düzenlenen yerli malı belgesi ile belgelendirilip teklif dosyasına konulacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Sarf malzeme veya kit karşılığı verilen cihazların hastanede kullanıldığı sürece bakım ve kalibrasyonları malzemeyi teslim eden firma tarafından yapılacaktır. Bu bakım ve kalibrasyonların Uluslararası standartlara göre hangi periyotlarla yapılacağı isteklilerin ihale dosyalarında yazılı olarak belirtilecektir.

4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler teklif dosyalarında, Sosyal Güvenlik Kurumunun ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kayıt edilmiş distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerin de belgelerini bulundurmak zorundadırlar.


Bayiler teklif ettikleri ürünlerin satışı konusunda ana firma tarafından geçerli bayilik tarihine sahip olmalıdır ve geçerli bayilik tarihleri belgelendirilmelidir. Bayilik tarihlerinde oluşacak herhangi bir güncelleme/değişiklik idareye ibraz edilmelidir. Teklif edilen malzemenin UBB barkodunun TITUBB kayıtlarında SGK onay tarihi belirtilmelidir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İSTEKLİLER, TEKLİF EDECEKLERİ TÜM MALZEMELERLE İLGİLİ OLARAK NÜMUNE VE/VEYA KATALOG VERMEK ZORUNDADIRLAR. KATALOGLAR, TEKLİF ZARFININ İÇİNDE YER ALACAK, TEKLİF VERİLECEK MALZEME KATALOG ÜZERİNDE İŞARETLENECEKTİR. NÜMUNELER, İHALE SAATİNE KADAR SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HASTANESİ 7. KATTA BULUNAN NÜMUNE ODASINA TUTANAK KARŞILIĞINDA TESLİM EDİLECEKTİR. NÜMUNE TUTANAĞININ BİR SURETİ İHALE DOSYASINDA YER ALACAK, NÜMUNE GETİRMEYEN İSTEKLİLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
HISTAMINE 15 adet
NEGATIF KONTROL 15 adet
D.PTERONYSINUS 12 adet
D.FARINAE 12 adet
OTLAR (GRASSES MIX) (CIMEN POLEN KARISIMI) 15 adet
MEYVE OTU POLENI (DACTYLIS GLOMERATA) 12 adet
DELICE OTU (LELIUM PERENNE) (INGILIZ CIMI POLENI) 12 adet
ORMAN SALKIMI (PEA PRATENSIS) 15 adet
CYNEDON DACTYLON (DOMUZ AYRIGI POLENI) 12 adet
TAHIL POLEN KARISIMI 10 adet
SECALE CEREALE (CAVDAR POLENI) 15 adet
TRITICUM SATIVUM (BUGDAY POLENI) 15 adet
AVENA SATIVA (YULAF POLENI) 15 adet
3-TREES MIX (AGAC POLEN KARISIMI) 10 adet
BETULA VERUCOSSA (HUS AGACI POLENI) 12 adet
FINDIK AGACI 12 adet
PINUS SILVESTRIS (CAM AGACI POLENI) 5 adet
OLEA AVROPEA (ZEYTIN AGACI POLENI) 15 adet
YABANI OTLAR KARISIMI (HERBS) 12 adet
ARTEMISIA VULGARIS (PELIN OTU POLENI) 12 adet
CHENODODIUM ALBUM (KAZAYAGI OTU POLENI) 12 adet
PLANTAGO LANCEOLATA (SINIR OTU POLENI) 12 adet
PARETARIA JUDAICA (YAPISKAN OTU POLENI) 12 adet
ALTERNARIA ALTERNATA 15 adet
ASPERGILLUS FUMIGATUS 15 adet
CLADOSPORIUM HERBARUM 15 adet
PENICILLIUM 15 adet
HAMAM BOCEGI 12 adet
KEDI (CAT EPITH) 15 adet
KOPEK (DOG EPITH) 10 adet
LATEX 12 adet
MILK (INEK SUTU) 15 adet
EGG WHITE (YUMURTA BEYAZI) 15 adet
COCOA (KAKAO) 12 adet
PEANUT (YER FISTIGI) 12 adet
STAWBERRY (CILEK) 2 adet
PEACH (SEFTALI) 2 adet
EGG YOLK 12 adet
PLASTIK LANSET 20.000 adet
AVRUPA STANDART SERI YAMA TESTI KITI (KUTU) 6 100 adet
KOZMETIK SERI YAMA TEST KITI (KUTU) 1 100 adet
ILAC VE ANTIBIYOTIKLER SERISI YAMA TESTI 1 adet
YAMA TESTI UYGULAMA BANDI (KUTU) 30 100 adet
LANSET 1.000 adet
HISTAMINE 6 adet
NEGATIF KONTROL 6 adet
LATEX 3 adet
D.FARINAE 6 adet
D.PTERONYSINUS 6 adet
KEDI (CAT EPITH) 2 adet
KOPEK (DOG EPITH) 2 adet
3-TREES MIX (AGAC POLEN KARISIMI) 6 adet
OLEA AVROPEA (ZEYTIN AGACI POLENI) 6 adet
OTLAR (GRASSES MIX) (CIMEN POLEN KARISIMI) 6 adet
YABANI OTLAR KARISIMI (HERBS) 6 adet
TAHIL POLEN KARISIMI 6 adet
PENICILIUM NOTATUM 6 adet
ALTERNARIA ALTERNATA 6 adet
FINDIK 3 adet
CEVIZ 3 adet
KAKAO 3 adet
MUZ 3 adet
PATETES 3 adet
KARIDES 3 adet
MIDYE 3 adet
INEK SUTU 3 adet
DOMATES 3 adet
CILEK 3 adet
TAVUK ETI 3 adet
EGG WHITE (YUMURTA BEYAZI) 3 adet
BUGDAY UNU 3 adet
DENTAL SERI YAMA TEST KITI (KUTU) 4 100 adet
TEKSTIL SERI YAMA TESTI (KUTU) 2 100 adet
IHLAMUR AGACI 5 adet
VESPULA SPP. 100 MG/ML PRICK TEST 5 adet
BAL ARISI 5 adet
ALTERNARLA TENUIS 5 adet
BOTRYTIS 5 adet
CLADOSPORIUM HERBARUM 5 adet
CURVULARIA 5 adet
ASPERGILLUS 6 adet
MUCOR RACEMOSUS 6 adet
PENICILIUM NOTATUM 5 adet
PULLULARIA 5 adet
SERPULA 5 adet
PRICK TEST APLICATORU 50 adet
TATLI ILKBAHAR OTU 5 adet
DOMUZ AYRIGI 5 adet
MEYVE OTU POLENI (DACTYLIS GLOMERATA) 5 adet
CAYIR OTU (FESTUCA PRATENSIS) 5 adet
ORMAN SALKIMI (PEA PRATENSIS) 5 adet
CAM AGACI 5 adet
INEK SUTU 5 adet
TAVUK ETI 5 adet
TAVUK YUMURTASI 5 adet
HISTAMINE 12 adet
OTLAR/TAHILLAR 5 adet
OTLAR (GRASSES MIX) (CIMEN POLEN KARISIMI) 5 adet
YABANI OTLAR KARISIMI (HERBS) 3 adet
AGACLAR (TREES I) 10 adet
AGACLAR (TREES II) 3 adet
ZEYTIN AGACI POLENI 5 adet
MESE AGACI POLENI 10 adet
CAVDAR POLENI 5 adet
MANTARLAR I 10 adet
MANTARLAR II 10 adet
KOPEK (DOG EPITH) 17 adet
KEDI (CAT EPITH) 10 adet
EV TOZU AKARI I 5 adet
EV TOZU AKARI II 5 adet
AMBAR AKARI 10 adet
HAMAM BOCEGI 5 adet
ARPA 6 adet
YULAF 6 adet
BUGDAY (TRICTICUM STAIN) 6 adet
PELIN OTU (ARTEMISIA VULGARIS) 5 adet
ISIRGAN OTU 5 adet
ASLANAGZI POLENI 5 adet
KUZU KULAGI POLENI 5 adet
SINIR OTU (PLANTAGO LANCEOLATA) 3 adet
KIZIL AGAC 5 adet
FINDIK 5 adet
KAVAK AGACI 5 adet
KARAAGAC 5 adet
SOGUT AGACI 2 adet
HUS AGACI 2 adet
KAYIN AGACI 5 adet
CINAR AGACI 5 adet
AKASYA AGACI 5 adet
DIS BUDAK 7 adet
MURVER AGACI 5 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)