İhale No | 2020/502272 |
Sektör | Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler |
İdare | BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 12 Ekim 2020 |
İhale Tarihi | 4 Kasım 2020 09:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
HASTANE'YE 10 KALEM BAKIM ONARIM İŞİ HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2020/502272 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | GÖRÜKLE IZMIR YOLU 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER/BURSA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2242954198 - 2242954199 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | dsim@uludag.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 12 Ay süre ile Asansör, İklimlendirme, Klima bakımı ve yazılımı, Yangın Algılama ve İhbar, Telefon Santralı, Jeneratör, Bakım Onarım, Kesintisiz GÜç Kaynağı, Kesintisiz Güç Kaynağı, Asansör Bakım Onarım İşi Hizmet Alımı. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ VE BAĞLI BİRİMLERİ |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2021, işin bitiş tarihi 31.12.2021 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA |
b) Tarihi ve saati | : | 04.11.2020 - 09:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
1 no.lu kalem için : a) İstekliye veya yetki aldığı firmaya ait TSE’nin “Hizmet Yeterlilik Belgesi” b) SMM (Serbest Müşavirlik Mühendislik) Büro Tescil Belgesi sunulmalıdır. 2 no.lu kalem için : İstekli personelinin iş güvenliği uzmanı tarafından verilen "Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi"ni tamamlayarak hak kazandığı katılım belgesi sunulacaktır. 3 no.lu kalem için : İstekli ISO 9001-2015 setifikasına sahip olacaktır. 4 no.lu kalem için : İstekli TS 12849 belgesine sahip olacaktır. 5 no.lu kalem için : a) Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi sunulacaktır. b) İstekli ISO 9001:2015 belgesine sahip olacaktır. 6 no.lu kalem için : a) İstekliler teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifleriyle birlikte sunacaktır. b) İstekliler belirtilen markaların herhangi bir jeneratör üretici firmadan yetkili servis belgesini ve eğitim sertifikasını sunacaklardır. c) Teknik şartnameye uygunluk belgesi sunulacaktır. 7 no.lu kalem için : İstekli bu bakımı yapabilecek en az 1 adet teknik personeli olduğunu dair teknik personel diplomasnıı sunacaktır. 8 ve 9 no.lu kalemler için : İstekli UPS bakım, onarım ve kontrol işlerini yapacak en az birinin yetkili servisi olduğunu belgeleyecek ve TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi (TS12650), ISO 9001:2015 sertifikası ve Sanayi ve Tİcaret Bakanlığı Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgelerinin en az iki tanesine haiz olacak ve sunulacaktır. 10 no.lu kalemler için : a) İstekliye veya yetki aldığı firmaya ait TSE’nin “Hizmet Yeterlilik Belgesi” b) Asansörlerin servis faaliyetlerini sağlayacak olan asansör firmasının kendine ait (Çokuluslu bir şirket ise Türkiye'deki kendi kadrolu teşkilatına ait) ISO 9001-2015 Kalite Yönetim Belgesi sunulacaktır. c) İlgili CE (Avrupa Birliği Uygunluk) belgesi sunulacaktır. İstekli üretici ya da herhangi bir asansör üretici firmasının yetkili servisi ise belgelendirilecektir. d) SMM (Serbest Müşavirlik Mühendislik) Büro Tescil Belgesi sunulmalıdır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
1 VE 10 NO.LU KALEMLER İÇİN : KAMU VE/VEYA ÖZEL KURUM VE KURULUŞLARDA VERİLEN HASTA, İNSAN VE YÜK ASANSÖRLERİNİN İŞLETME, BAKIM VE REVİZYON İŞİ HİZMETİ 2-9 NO.LU KALEMLER İÇİN : KAMU VE/VEYA ÖZEL KURUM VE KURULUŞLARDA VERİLEN BAKIM-ONARIM HİZMETLERİ BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
U.Ü.SUAM VE KÜKÜRTLÜ TESİSLERİNDE KULLANILAN 21 ADET ASANSÖRÜN AYLIK İŞLETME BAKIM HİZMETİ İŞİ | 12 | ay |
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HASTANESİ MÜDÜRLÜĞÜN BAKIM /ONARIM SORUMLULUĞUNDA BULUNAN İKLİMLENDİRME SİSTEMLERİNİN PARÇASIZ TÜM BAKIM/ONARIM HİZMETLERİ | 12 | ay |
UÜ-SUAM AMELİYATHANE KLİMALARI VE KLİMA YAZILIMI BAKIM HİZMETİ İŞİ | 12 | ay |
YANGIN ALGILAMA VE İHBAR SİSTEMİ BAKIM HIZMETİ İŞİ | 12 | ay |
UÜ-SUAM TELEFON SANTRALİ PARÇA DAHİL(AKÜ HARİÇ) BAKIM ONARIM HİZMETİ İŞİ | 12 | ay |
JENERATÖR BAKIM-ONARIM (PARÇA HARİÇ) HİZMETİ İŞİ | 12 | ay |
BAKIM ONARIM HİZMETİ İŞİ | 12 | ay |
KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI BAKIM VE ONARIM HİZMET İŞİ | 12 | ay |
U.Ü.SUAM TESİSLERİNDE KULLANILAN 15 ADET ASANSÖRÜN İŞLETME BAKIM HİZMETİ İŞİ | 12 | ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)