İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/131787 - Hastane Geneli 36 Kalem Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2022/131787
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Sancaktepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 2 Mart 2022
İhale Tarihi 30 Mart 2022 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

HASTANE GENELİ 36 KALEM SARF MALZEME ALIMI

HASTANE GENELİ 36 KALEM SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2022/131787
1-İdarenin
a) Adresi : EMEK MAHALLESİ NAMIK KEMAL CAD. 54 SANCAKTEPE SANCAKTEPE/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 0216 606 33 00 -
c) Elektronik Posta Adresi : satinalmasancaktepe@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 36 KALEM SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Sancaktepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi , Emek Mahallesi Namık Kemal Caddesi no: 54 Sancaktepe /İSTANBUL
c) Teslim tarihi : Sözleşmeye müteakip verilen işe başlama yazısına (yazılı tebliğ, faks ya da telefon) istinaden 10 gün içinde işe başlanacak olup, sarflar hastanemiz Taşınır Kayıt Kontrol yetkilisinin siparişi üzerine peyder pey hastane deposuna teslim edilecektir .


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İSTANBUL SANCAKTEPE ŞEHİT PROF. DR. İLHAN VARANK EAH-TOPLANTI SALONU, EMEK MAH. NAMIK KEMAL CADDESİ NO :54 SANCAKTEPE İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 30.03.2022 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)  Tıbbi Cihaz Yönetmeliği , Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği  kapsamındaki  tüm malzemelerin TİTUBB/ÜTS Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işleminin tamamlanmış olması gerekmektedir. Tüm isteklilerin (tedarikçi ya da bayii) TİTUBB /ÜTS  sisteminde kayıtlı olması zorunludur. İstekliler yukarıda bahsedilen kayıt işlemi tamamlanmış UBB/ÜTS numaralarına ait çıktılar veya bu bilgileri içeren dokümanları (Ürünlere ve İsteklilere ait ) ihale dosyasında sunacaktır.

1- Ürüne ait teknik şartnamede farklı  boy, ölçü, kalınlık, tip, çap, ebat vb... seçenekler belirtiliyorsa ve teknik şartnamede tanımlanan özellikler farklı UBB/ÜTS kaydı gerektiriyorsa her seçeneğe ait UBB/ÜTS Barkod numaralarının birim fiyat teklif cetveli ekinde liste halinde verilmelidir.

2- Alımı yapılacak malzeme ile birlikte verilecek aplikatör, cihaz, sarf vb. ürünlerin  UBB/ÜTS kaydı verilmelidir.

3- Ürün set olarak isteniyorsa sete ait UBB/ÜTS kaydı olmalıdır.  Teknik şartnamede setin parçalarının da UBB/ÜTS kaydı isteniyorsa, set ile birlikte belirtilen parçaların UBB/ÜTS kaydı sunulmalıdır.

b) İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında ürün teklif eden istekliler, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği  gereği Satış Merkezi Yetki Belgesini ihale dosyasında sunmalıdırlar.

c ) Tıbbi cihazların, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamındaki ürünlerin www.titck.saglik.gov.tr adresinden uyarı sistemi çercevesinde takipleri yapılacak olup,kullanımları ve piyasaya arzları durdurulan cihazlar değerlendirme dışı bırakılacaktır.

İhalede SGK tarafından bedeli karsılanan tıbbi malzemelere ait isteklilerce teklif edilen ürünlerin TİTUBB/ÜTS kayıt numarası MEDULA sistemine kayıtlı olmalıdır. Teklif mektubu veya eki belgelere “ürün numarası (barkodu) yazılmalıdır. TİTUBB/ÜTS barkod numarası-SUT eşleştirmelerinin doğru yapılması gerekmektedir.

d) Tedarikçi firma, alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada, malzemenin barkod numarası ile SUT kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma, bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından, hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilecektir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. İhaleye katılacak firmalar teklif ettiği  her bir kalem için ihale saatinden önce satın alma birimine piyasaya arz edilmiş haliyle 1’er(birer) adet  numune verecektir. Numune getirmeyen firmalar değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2. Numuneler firma adını açıkca belirten kutu/koli içinde, malzemelerin ihale sıra numarası ve adını gösteren dizi pusulası ile birlikte ve her bir numunenin üzerinde firma adı, İhale Kayıt Numarası, kalem numarası ve malzeme adı yazılı etiketlenmiş olarak idare yetkilisine iki nüsha tutanak ile teslim edilecektir. Numuneler orjinal ambalajında olacaktır. İstekliler, ihale sonucunda uhdesinde kalmayan kalemlerin numunelerini, itiraz süresinin bitmesini müteakip 20 gün içerisinde almalıdırlar. 20 gün içende alınmayan ürünler için istekliler herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.

3.İstekliler yerli malı belgesini hangi kaleme verdiklerini belirtmelidir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İSTANBUL SANCAKTEPE ŞEHİT PROF. DR. İLHAN VARANK EAH-SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
ANESTEZİ VE SEDASYON DERİNLİK (BİS)SENSÖRÜ DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 1.000 adet
NONİNVAZİF/SPONTAN SOLUNUM İÇİN KAPNOGRAM LİNE(AN1160) 400 adet
NONİNVAZİF/SPONTAN SOLUNUM İÇİN KAPNOGRAM LİNE(AN1160) (PEDİATRİK) 300 adet
NONİNVAZİF/SPONTAN SOLUNUM İÇİN KAPNOGRAM LİNE(AN1160) (NEONATAL) 100 adet
SOLUNUM DEVRESİ İÇİN KAPNOGRAM LİNE (AN1150) (LİNE-ENTÜBE (YETİŞKİN - PEDİATRİK)) 300 adet
DİAGNOSTİK ANJİYOGRAFİK KATETER 5F (4-5F İSTENEN UÇ BİÇİMİNDE) 30 adet
ANJİYOGRAFİ KATETERİ HİDROFİLİK 4F 100 BERN (4-5F ) 30 adet
MİKROVASKÜLER GİRİŞ SETİ STANDART 30 adet
İLK GİRİM SETİ MİKRO BİLİYER 10 adet
PERİFERİK İNTRODUSER SET, 15 CM ALTINDA, ÖRGÜSÜZ 10F 11 (4-11F İSTENEN ÖLÇÜLERDE) 30 adet
KILAVUZ TEL, AMPLATZ, 0.032-0.038İNÇ, 140-190CM 15 adet
KILAVUZ TEL, HİDROFİLİK, DÜZ (STRAİGHT), STANDART, 0.032-0.038İNÇ, 100-200CM ARASI 15 adet
BİYOPSİ İĞNESİ, DOKU ALAN, YARI OTOMATİK, KENDİNDEN TABANCALI, 16G, 20CM (14-20G İSTENEN ÖLÇÜDE) 30 adet
BİYOPSİ İĞNESİ, DOKU ALAN, OTOMATİK, KENDİNDEN TABANCALI, 16G, 15(±2)CM (SİLİNDİRİK PARÇA ALAN) 50 adet
BİYOPSİ İĞNESİ, ASPİRASYON, MANUEL, CHİBA, 22G, 20CM 15 adet
DRENAJ KATETERİ, HİDROFİLİK, ÇOK AMAÇLI, TEK AŞAMALI, PİGTAİL UÇLU, 14F, 30CM (6-14F KİLİTLİ) 50 adet
KATETER, DRENAJ, BİLİYER, STANDART KİLİTLİ/HİDROFİLİK KİLİTLİ / HİDROFİLİK KİLİTLİ RO İŞARETLİ (GR1220) 15 adet
GİRİŞ İĞNESİ, SELDİNGER, İKİ PARÇALI, STİLETLİ, 18G*70MM 3 adet
GİRİŞ İĞNESİ UZUN 30 adet
VASKÜLER DİLATÖR 6F 21-25 CM (6-14F) 100 adet
ÜÇ YOLLU MUSLUK - 1200PSI BASINCA DAYANIKLI 100 adet
DSA OTOMATİK POMPA ENJEKTÖRÜ 50 adet
UZATMA HATTI 250 PSİ M/F 120CM (1000 PSI) 200 adet
OPAK ANJİYOGRAFİ ENJEKTÖRÜ, KİLİTLİ 200 adet
DRENAJ TORBASI KEMERLİ 600CC 100 adet
ÖRTÜ SETİ, ANJİOGRAFİ (girişimsel radyoloji) 300 adet
Y TUR SETİ PUARLI 500 adet
İNTRA AORTİK BALON KATETER SETİ 20 adet
MANİFOLD KİT (3 yollu anjiyo için) 1.000 adet
İNDEFLATÖR 1.000 adet
TOPUK POZİSYON DESTEK PEDİ (BACAK-AYAK DESTEK PEDİ ) 160 adet
HASTA POZİSYON PEDİ KOL SABİTLEME İÇİN (KOL DESTEK PEDİ ) 160 adet
SIRT POZİSYON DESTEK PEDİ 80 adet
DİZ-BALDIR POZİSYON DESTEK PEDİ 80 adet
BAŞ POZİSYON DESTEK PEDİ (BAŞ--BOYUN DESTEK PEDİ) 80 adet
SENTETİK CERRAHİ DOKU YAPIŞTIRICISI 2,5-3 ML 10 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)