İhale No | 2013/78329 |
Sektör | Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri |
İdare | SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Eskişehir |
İşin İli | Eskişehir |
Yayın Tarihi | 1 Temmuz 2013 |
İhale Tarihi | 31 Temmuz 2013 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
36 AY SÜRE İLE HASTANE BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ ve BİLGİSAYAR DONANIM, YAZILIM DESTEK PERSONELİ HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/78329 |
a) Adresi | : | YENİ BAĞLAR HACI HÜSNÜ 61 26000 TEPEBAŞI TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2223351510 - 2222177236 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | nuckun@yahoo.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ, ESKİŞEHİR YUNUSEMRE DEVLET HASTANESİ, ÇİFTELER DEVLET HASTANESİ, SİVRİHİSAR DEVLET HASTANESİ, ESKİŞEHİR KAMU HASTANELERİ GENEL SEKRETERLİĞİ |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 36(OTUZALTI) aydır |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ/Toplantı Salonu//Yenidoğan Mh. Şehit Serkan Özaydın Sk./No:9/ESKİŞEHİR |
b) Tarihi ve saati | : | 31.07.2013 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Kültür ve Turizm Bakanlığı’ndan, program lisans tescilinde kullanılacak olan BİL-KOD numarası olmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin
%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 15
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. KAMU YADA ÖZEL SEKTÖRDE HASTANE BİLGİ YÖNETİM SİSTEMLERİ HİZMET ALIMLARI |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Firmanın yapacağı tanıtım (DEMO) sonunda İhale Komisyonundan yeterlilik alması zorunludur. Demo için gereken her türlü yazılımsal ve donanımsal ekipmanı istekliler karşılayacaktır. İhale komisyonunun incelemesi sonucunda belge eksiği olmayan firmalar arasında; ihale gününden itibaren en az 5(beş) mesai günü içerisinde ihale komisyonunun belirlediği bir tarihte demo yapılacaktır. Birlik hastaneleri içerisinde idarenin göstereceği bir yerde demo yapılacaktır, her istekli için en az 1(bir)gün süre ayrılacaktır. DEMO süresinde İstekliden kaynaklı teknik sorun/sorunların çözümü için en fazla bir iş günü süre tanınacaktır. Demo ihale komisyonu huzurunda yapılacaktır. Demo esnasında; teknik şartnamede yer alan tüm maddelere uygunluk ve modüllerin tamamının işlevleri, yeterliliği ve modüllerden alınması gereken her türlü raporun değerlendirmesi yapılacaktır.
Değerlendirmede her modül için 100 üzerinden puan verilecek ve aşağıda belirlenen puan ağırlığı ile çarpılarak toplam puan elde edilecek (Örnek: poliklinik modülünden alınan 75 puanın, toplam puana etkisi 75x(5/100)=3,75 puan olacaktır. Sonucun küsüratlı çıkması durumunda, küsüratın ilk iki hanesi kabul edilecektir.) .
Değerlendirme kriterleri:
• Modüllerin işlevi ve yeterliliği: 30 puan
• Modüllerden alınması gereken raporların değerlendirilmesi: 30 puan
• Kullanım kolaylığı, görselliği ve hızı: 30 puan
• Veri güvenliği ve tutarlılığını sağlaması: 10 puan
Demoda teknik şartnameye uygun olmayan firmalar ihale dışı bırakılacaktır. Komisyon tarafından demo sırasında yeni veri girişi istenebilecek ve modüllerin işlevi değerlendirilecektir.Sağlık Net uygulamaları kapsamında test veri gönderimi ve geri bildirimi istenecektir. Demo değerlendirmesi 100(yüz) puan üzerinden yapılacaktır, bütün ihale komisyon üyeleri her istekli için 100(yüz) puan üzerinden puan vereceklerdir.
Puanlama yapılırken her bir modül Teknik Şartnamede yer alan maddeleri ne kadar içerdiğine, ilgili modülün ne kadar kolay kullanılabildiğine, hızlı veri girişi ve veri güvenliğini ne kadar sağladığına, ne kadar işlevsel olduğuna ve ne kadar görsel ara yüze sahip olduğuna bakılarak puan verilecektir. Aşağıda her bir modüle verilebilecek tavan puan belirtilmiştir. Yapılan demo için modüllere puan verilirken aşağıda gösterilen her bir modüle verilebilecek tavan puanın üzerinde puan verilemeyecektir, ancak yukarıda belirtilen kriterlere göre her bir modüle verilen puanlar tavan puandan sıfıra kadar azaltılabilecektir.
Modüllerin Demo Puanlama Ağırlıkları: Yüzde
a) Yazılımın genel özellikleri, kullanım kolaylığı, işlevi: 5%
b) Hasta Kayıt ve Kabul Modülü: 4%
c) Poliklinik Modülü: 5%
d) Hasta Yatış, Yatan Hasta Takip ve Hasta Çıkış İşlemleri modülü: 4%
e) Vezne Modülü: 3%
f) Eczane Modülü: 5%
g) Stok takip Satınalma ve Demirbaş İşlemleri Modülü: 5%
h) Döner Sermaye ve maaş : 5%
i) Muhasebe modülü: 3%
j) Fatura Modülü: 5%
k) Personel İşlemleri Modülü: 4%
l) Bilgi Yönetim İstatistik ve Raporlama İşlemleri Modülü: 5%
m) Laboratuar Bilgi Sistemleri: 5%
n) Radyoloji Bilgi Sistemi: 5%
o) Ameliyathane Bilgi Sistemi: 4%
p) Hemodiyaliz Modülü: 3%
q) Sağlık Kurulu Modülü: 3%
r) Tıbbi Kayıt ve Arşiv Modülü: 4%
s) Kan Merkezi Modülü: 3%
t) Diyet Modülü: 3%
u) Teknik Servis ve cihaz takip Modülü: 4%
v) Mobil cihazların (Tablet PC, PDA vb.) uygulamalı olarak sunumu: 3%
w) Sağlık Net uygulamaları kapsamında test veri gönderimi ve geri bildirimi: 5%
x) Genel Sekreterlik Uygulamaları: 5%
Demo sonrasında istekli için komisyon üyeleri tarafından verilen puanların aritmetik ortalaması alınacaktır. Bütün komisyon üyelerinin 100(yüz) üzerinden her bir istekli için verdiği puanların ortalaması 80(seksen)’in altında kalırsa hastanemiz ihtiyaçları açısından demoda yeterli görülmediği kabul edilerek bu istekliler ihale dışı bırakılacaktır. Komisyon üyeleri tarafından verilen notların aritmetik ortalaması tamsayı değil ise bir üst tamsayıya yuvarlanır. Bu ihalede isteklilerin 80(seksen) puanın üzerinde aldıkları her puan fiyat dışı unsur olarak uygulanacaktır.80(seksen) puanın üzerinde aldıkları her 1(bir) puan 10000 TL(on bin TL) olarak değerlendirilecektir, bu uygulama aşağıdaki formül uyarınca hesaplanacaktır.
Efektif Fiyat=Teklif Edilen Fiyat – ((Demoda Alınan Ortalama Puan – 80)x10000 TL)
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ/MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası A.Ş. Eskişehir Şubesi Hesap No:0348-05000063 IBAN:TR33 0001 2009 3480 0005 0000 63 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ / MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ ve BİLGİSAYAR DONANIM, YAZILIM DESTEK PERSONELİ HİZMETİ | 36 | AY |
ESKİŞEHİR YUNUSEMRE DEVLET HASTANESİ BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ ve BİLGİSAYAR DONANIM, YAZILIM DESTEK PERSONELİ HİZMETİ | 36 | AY |
ÇİFTELER DEVLET HASTANESİ BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ ve BİLGİSAYAR DONANIM, YAZILIM DESTEK PERSONELİ HİZMETİ | 36 | AY |
SİVRİHİSAR DEVLET HASTANESİ BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ ve BİLGİSAYAR DONANIM, YAZILIM DESTEK PERSONELİ HİZMETİ | 36 | AY |
ESKİŞEHİR İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ ve BİLGİSAYAR DONANIM, YAZILIM DESTEK PERSONELİ HİZMETİ | 36 | AY |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)