İhale No | 2234349 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 9 Haziran 2021 |
İhale Tarihi | 11 Haziran 2021 12:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
|
Tarih |
: 09/06/2021 |
! *11/ O |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Teklif No |
: |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Metin AKYUZ (Satmalma Memuru ) |
Telefon |
: 0224 294 42 67 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
|
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
Anestezi Cihazı Oksijen Sensörü |
2 |
ADET |
|
|
|
2 |
|
Anestezi Cihazı Bakım Kiti |
2 |
ADET |
|
|
|
3 |
|
Anestezi Cihazı Speaker |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 11/06/2021 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (îsîm,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Metin AKTOZ Satmalma Mamuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalıca Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
F.23.002.01
* / |
|
Doküman Kodu: |
F.23.023.00 |
C ) |
|
İlk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
V" • |
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
Revizyon Tarihi: |
- |
Kortlu |
Revizyon No: |
0 |
|
|
|
Sayfa No: |
1 |
TUTANAK
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetvelimde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
GEREKÇE:
Y
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Nilüfer Ek Binada Ameliyathanede kullanılan Drager marka Fabius GS model, ARYL-0216 Seri numaralı, 1010755374 künye numaralı ve ARYL- 0192 Seri numaralı, 1010755373 künye numaralı Anestezi cihazının yıllık bakımı firma
tarafından yapılmıştır.Cihazda kullanıma bağlı olarak cihazın speaker, oksijen sensörü ve bakım kitlerinin değişmesi gerektiği tespit edilmiştir. Cihazın aktif olarak çalışmaya devam edebilmesi için ilgili parçalarının alınması gerekmektedir.
Cihaz servisinde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL parçanın alımı hususunda;
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
Alınacak Cihazın Parçaları |
BİRİM |
MİKTAR |
|
BAKIM KITI |
ADET |
2 |
|
OKSİJEN SENSORU |
|
ADET |
2 |
SPEAKER |
|
ADET |
1 |
J|L |
|
/ |
T.C. |
> Jj |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
Bursa I] Sağlık Müdürlüğü |
S..I Sooiıi*c Bcıkarnımı Tutiıiy* X4»mu |
Yüksek ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
|
ANESTEZİ CİHAZI OKSİJEN SENSÖRÜ ŞARTNAMESİ
1. Parça hastanemiz bünyesinde kullanılan Drager marka Fabius GS anestezi cihazına uyumlu
olmalıdır.
2. Parça cihaza montajı kolayca yapılmalıdır.
3. Parça orijinal olmalıdır.Muadil ürünler kabul edilmeyecektir.
4. Parça cihaza takılıp denenecek ona göre uygunluk verilecektir.
5. Parça en az 6 ay garantili olmalıdır.
ANESTEZİ CİHAZI BAKIM KİTİ ŞARTNAMESİ
1. Parça hastanemiz bünyesinde kullanılan Drager marka Fabius GS anestezi cihazına ait 3 yıllık kit
olacaktır.
2. Parça cihaza montajı kolayca yapılmalıdır.
3. Parça orijinal olmalıdır.Parça kodu:MX08153 olmalıdır.
4. Parça cihaza takılıp denenecek ona göre uygunluk verilecektir.
5. Parça en az 6 ay garantili olmalıdır.
ANESTEZİ CİHAZI SPEAKER ŞARTNAMESİ
1. Parça hastanemiz bünyesinde kullanılan Drager marka Fabius GS anestezi cihazına uyumlu
olmalıdır.
2. Parça cihaza montajı kolayca yapılmalıdır.Hiçbir modifikasyon yapılmasına gerek kalmadan montajı yapılabilmelidir.
3. Parça orijinal olmalıdır.
4. Parça cihaza takılıp denenecek ona göre uygunluk verilecektir.
5. Parça en az 6 ay garantili olmalıdır.
(*fsf o y* +/ |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 09/06/2021 Teklif No |
||
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Soyadı |
|
Ayşe AYDIN (idari Mali işler Müd. Yard. ) |
||
Telefon |
|
0224 294 42 67 |
||
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyiImazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
Sayın............................................................................................................................................................................................................... Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
Hastabaşı Monitör Batarya Onarımı İşi |
20 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal almalarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 11/06/2021 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
1 İA j |
|
7CS© YCt.lM£JLH |
|
mmMroz |
|
SatortjPıttemuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölürh Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun |
|
Uygun Değil |
I7.23.002.01
|
|
/* * |
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
* */ |
Bursa II Sağlık Müdürlüğü |
V* * v |
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
PHİLİPS MARKA MX550 MODEL ve MX450 MODEL HASTABAŞINA UYGUN BATARYA ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Onarım yapacak firma Bataryaların onarımı bedelsiz tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde
bulunacaktır.
2. Batarya içindeki modüler kartlar arızalı ise bedelsiz onarımı yapıalacaktır.
3. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan cihaz ile birlikte hastane biyomedikal klinik mühendislik birimine teslim edilmelidir.
4. Tüm Bataryaların içindeki piller değişecektir çıkan parçalar biyomedikale raporla teslim edilecektir.
5. Değişen parçalar 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.
6. Servis raporunuzda Arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.
7. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.
8. Arıza onarımı sonrası cihaz hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.
9. Fatura Klinik Müh. Birimimize gönderilmemelidir, ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır. Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
10. Belirtilen maddelerin yerine getirilmemesi durumunda, Bataryaların arızasımn giderildiğine dair muayene kabul komisyon biriminde uygunluğu verilmeyecektir.
11. Bataryalar 7 (Yedi) İş günü test edildikten sonra onay verilecektir. İlgili Parçalar parça parça gönderilecektir. Kargo vb. ücretler yükleniciğe aittir.
|