İhale No | 2013/155067 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 6 Kasım 2013 |
İhale Tarihi | 27 Kasım 2013 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
2014 YILI HASTA BAŞI GLUKOMETRİK GLUKOZ TESTİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/155067 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Mithatpasa Caddesi No:1606 Inciralti Kampüsü 35340 BALÇOVA/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 232.412 24 08 - 232.412 24 27 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | dsi@deu.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Tıbbi Malzeme Deposu |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip İdare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği faks numarasına veya elektronik posta adresine yapılacak sipariş bildirimlerinde belirtilen teslim tarihine istinaden 31/12/2014 tarihine kadar peyder pey teslim edilecektir. İlk siparişte şeker ölçüm çubukları ile beraber bu çubukların ölçüm yapabileceği 150 adet ölçüm cihazı ücretsiz olarak verilmelidir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | D.E.Ü. Döner Sermaye İşletmesi Mithatpaşa Cad. No:1606 İnciraltı Kampüsü Balçova/ İZMİR |
b) Tarihi ve saati | : | 27.11.2013 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teknik şartnameye cevap yazısı ihale dosyasında yer alacaktır. Ayrıca teknik şartnamede istenen belge döküman ilgili teknik şartname numarası üzerine yazılarak ihale dosyasında bulunacaktır. Teklif veren firmalar önerilen sistemin kullanımına yönelik demonstrasyon ve kullanıcı eğitimi (Hastanenin belirleyeceği koşullarda) verilmelidir. Teklif edilen cihaz ve stripler ihale günü ve saatinden itibaren 7 gün (168 saat) içinde diabet hemşireleri ve Merkez Laboratuvarın belirleyeceği koşullar çerçevesinde denenmek üzere hazırlanacak ve uygunluğu diabet hemşireleri ve Merkez Laboratuvar sorumluları tarafından değerlendirilerek verilecektir. Denenmek üzere iki cihaz, kalibratör ve kalite kontrol materyali ile 500 çubuk denenmesi için verilecektir. Bu deneme ile analitik performans test edilecek olup; Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Merkez Laboratuvarı (DEU-ML) Yöntem Onay Prosedürü esas alınacaktır ve çalışma bittiğinde değerlendirme verileri ihale komisyonuna verilecektir. Yöntem onayında; iki farklı düzeyli kontrol ile gün içi/günler arası değişkenlik (%CV), bias (hedeften uzaklığın yüzdesi) ve yöntemin total hatası hesaplanacaktır. Ayrıca, en az 30 hastadan hem glukometre ile kan şekeri ölçülüp hem de eş zamanlı olarak alınan venöz kan ile DEU-ML deki otoanalizörlerde kan şekeri ölçülerek karşılaştırma yapılacaktır. Elde edilen veriler uluslararası kabul edilebilir değerler ile karşılaştırılacaktır. Klinik uygunluk ise diabet hemşireleri tarafından klinik ortamda değerlendirilecektir. Demonstrasyonu yapılmayan cihaz ve çubuklarla ilgili teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. İlgili cihaz kataloğu da ihale dosyasında yer almalıdır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı D.E.Ü. Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar D.E.Ü. Döner Sermaye İşletmesi Mithatpaşa Cad. No:1606 İnciraltı Kampüsü Balçova/ İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)