İhale No | 2023/336635 |
Sektör | Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | BALIKESİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK VE SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Balıkesir |
İşin İli | Balıkesir |
Yayın Tarihi | 11 Nisan 2023 |
İhale Tarihi | 2 Mayıs 2023 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BALIKESİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK VE SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
HASTA ALT BEZİ VE BEBEK BEZİ ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/336635 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | BALIKESİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK VE SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI |
b) Adresi | : | KARAOĞLAN MAH. KOOPARATİF SOKAK. NO:2/1 10100 KARESİ/BALIKESİR |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2662496348 - 2662390220 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | HASTA ALT BEZİ VE BEBEK BEZİ ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 220.000 ADET ÇEŞİTLİ EBATLARDA HASTA BEZİ VE 20.000 ADET ÇEŞİTLİ EBATLARDA BEBEK BEZİ ALIM İŞİ Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | SAĞLIK VE SOSYAL İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI SAĞLIK İŞLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Malzemeler, 30 gün içinde tek seferde İdareye teslim edilecektir. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmeye müteakip |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 02.05.2023 - 14:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | BALIKESİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ESKİ KUYUMCULAR MH. MEKİK SK. NO:24 KAT:1 109 NOLU ODA |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: | ||||
4.3.1. | ||||
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler: | ||||
Alımı yapılacak malzemelerin TİTUBB Sağlık Bakanlığı onaylı olması gerekmektedir. |
||||
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: | ||||
İstekliler T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğunu belgelendirecektir. |
||||
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: | ||||
Her kalem malzemeden 1 adet numune, ihale teklif değerlendirme aşamasında yeterliliği tespit edilen isteklilerden EKAP üzerinden tebligat ile istenecek olup, İdare tarafından belirlenen teslim tarih ve saatine kadar İdareye teslim edilecektir. Numuneler posta veya kargo yoluyla da teslim edilebilir. İdare bu yolla gönderilen numunelerin gecikmesinden sorumluluk kabul etmemektedir. Teslim edilen numunenin üzerinde, ihale, aday veya istekli bilgileri ile numune sunulan kalem bilgilerine yer verilecektir. İdare tarafından numuneler bir tutanak ile teslim alınarak, talep edilmesi halinde tutanağın bir sureti aday veya istekliye verilecektir. |
||||
4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: | ||||
table.tbl {width:100%;} table.tbl tr td, table.tbl tr th {padding:4px 8px;border: 1px solid black;border-collapse: collapse;word-wrap: break-word;word-break: break-all;}
|
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
HASTA BEZİ MEDİUM | 50.000 | adet |
HASTA BEZİ LARGE | 100.000 | adet |
HASTA BEZİ XLARGE | 80.000 | adet |
HASTA BEZİ SMALL | 40.000 | adet |
BEBEK BEZİ 1 NUMARA 64 LÜ PAKET | 12.000 | adet |
BEBEK BEZİ 2 NUMARA 68 Lİ PAKET | 1.000 | adet |
BEBEK BEZİ 3 NUMARA 56 LÜ PAKET | 2.000 | adet |
BEBEK BEZİ 4 NUMARA 48 Lİ PAKET | 2.000 | adet |
BEBEK BEZİ 5 NUMARA 40 LI PAKET | 2.000 | adet |
BEBEK BEZİ 6 NUMARA 32 Lİ PAKET | 1.000 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)