İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Hasta Adı Nezihe Kaya Nöroşirurji A.b.d

İhale No 1697511
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 14 Eylül 2018
İhale Tarihi 14 Eylül 2018 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : HASTA ADI: NEZİHE KAYA NÖROŞİRURJİ A.B.D

  İhale Notu   : HASTA ADI : NEZİHE KAYA NÖROŞİRURJİ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  14.09.2018
SAATİ :  23:59
YERİ :  
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 2
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz NÖROŞİRURJİ A.D İşine ait satın almanın yapılmasınaihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartlarıyazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesinegöre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 14.09.2018 kadar idaremize vermenizirica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT**:  (Saat 17:00’den sonra gelen fiyatteklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : NEZİHE KAYA

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklifedilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.

2)- Ödemeler mallarıntesliminden itibaren 360 (ÜÇYÜZ ALTMIŞ)gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifingeçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşükfiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birimfiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Tekliffiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İşidareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İşidarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal /İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklifmektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdaregerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklifmektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVANFİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALARÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)-SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELENTEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

 

TEL:(236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX:(236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksitakdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİFAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100 DAHİLİ216-217

 

 

**ÖNEMLİ:     FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELERİÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETMEMÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklifverilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİVE NİTELİĞİ                                                                                           ADET

1-      GÜMÜŞ İÇERİKLİ ARA BİRİM KATMANI OLAN AYARLANABİLİRYARA KAPAMA SETİ                 10 ADET

 

2-VAKUM YARDIMLI TOPLAMA SETİ   10 ADET

 

 

 

 

1 SUT KODU : OR 2170

GÜMÜŞ İÇERİKLİ ARA BİRİM KATMANI OLAN AYARLANABİLİRYARA KAPAMA SETİ

TEKNİK ÖZELLİKLERİ

1 –Ürün ile beraber kullanılacak olan sistem ile kullanılacak diğer sarfmalzemeler aynı marka olmalı ve

tedavi sürekliliğini sağlamalıdır.

2 – Steril ve tek kullanımlık olmalıdır.

3 – 90 cm’e kadar olan lineer veya lineer olmayaninsizyonlarda kullanılabilecek özellikte olmalıdır.

4 – Cerrahi olarak kapatılmış insizyonlar üzerindedirek kullanıma uygun olmalıdır.

5 – İnsizyon hattını kapatıp, dış enfeksiyonkaynaklarından koruyacak yapıda olmalıdır. Uygulanan

negatif basınç yardımıyla lateral gerilimiazaltarak dehisans oluşum riskini düşürmelidir. Bu özellik ürün

ile gerçekleştirilen klinik çalışmalar ileispatlanabilmelidir.

6 – Kapama seti, vakum yardımlı yara terapiünitesine bağlanabilecek özellikte olmalı ve tedaviden en

etkin sonucu almak üzere negatif basıncı homojenbir şekilde yara yüzeyine iletebilmelidir.

7 – İnsizyonun boyutuna ve konumuna göre kesilebilirve şekil verilebilir yapıda olmalıdır.

8 – Kapama setine bağlanacak bağlantı pedi üzerindedahili basınç göstergesi bulunmalı ve bu gösterge

yardımıyla negatif basıncın iletimi kontroledilebilir olmalıdır.

9 – Vücudun anatomik olarak hareket eden bölümlerindeuygulama yapıldığında hastanın hareket

kabiliyetini kısıtlamamak adına set üzerindekesitler bulunmalıdır.

10 – Ara birim katmanı sağlam derinin korunmasınısağlamalı ve tahriş olmasını engellemelidir.

11- Ayarlanabilir yara kapama seti bünyesinde %0.019oranında gümüş içermeli ve bu gümüş sayesinde

mikrobiyal kolonizasyonu azaltmalıdır.

12 – Set içerisinde kapamayı gerçekleştirebilmek adınasteril drapeler bulunumalıdır. Bununla birlikte

pansumanın sızdırmazlığını kuvvetlendirmek vetedavi sürekliliğini korumak için hidrokolloid bantlar set

içerisinde yer almalıdır.

13 – Kapama setine bağlanacak terapi ünitesi;sistemde gerçekleşme ihtimali olan sızıntı, tıkanıklık,

kanister dolu, düşük pil gibi durumlarda alarmverecek düzenek ve sisteme sahip olmalıdır.

14 – Kapama setine bağlanacak terapi ünitesi; sızıntıolması durumunda sızıntı oranı ile ilgili anlık geri

bildirim vererek sorunun saptanmasına yardımcıolacak düzeneğe sahip olmalıdır.Bu özellik sayesinde

tedavinin etkin bir şekilde sürdürülebilmesi sağlanmalıdır.

15 – Kapama setine bağlanacak terapi ünitesi en az25 mmHg en fazla 200 mmHg negatif basınç

uygulayabilmelidir.

16 – Ambalaj üzerinde üretim ve son kullanmatarihi, markası, teknik özellikleri, lot numarası, T.C.

Sosyal Güvenlik Kurulu kontrolünden geçmiş ve T.C.Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış Ulusal

Bilgi Bankası kodu belirtilmiş olmalıdır.

17- Malzemenin raf ömrü üretim tarihinden itibaren1 ( bir ) yıl olmalıdır,

18 –Firma, bozuk ve hatalı ürünleri yenisi ile değiştirmeyitaahhüt etmelidir.

 

 

SUT KODU: OR2200

VAKUM YARDIMLI TOPLAMA SETİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ

1. Vakum yardımlı toplama seti ile sistemde kullanılacakdiğer sarf malzemeler ve vakum yardımlı yara

kapama

ünitesi aynı marka olmalı ve tedavi sürekliliğinisağlamalıdır.

2. Vakum yardımlı toplama seti steril ve tek kullanımlıkolmalıdır.

3. Vakum yardımlı toplama setinin vakum yardımlıyara kapama ünitesine bağlantı yerinde; dışarıya koku,

bakteri ve sıvı geçişini engelleyen hidrofobik vekarbon filtreler bulunmalıdır.

4. Vakum yardımlı toplama seti içerisinde bulunantoplama kabı hiçbir şekilde açılamamalı, içerisine ek

düzenek ilave edilememeli, açık bir ucu bulunmamalıve tamamen tek kullanımlık olmalıdır.

5. Vakum yardımlı toplama seti, hastanın ve sağlıkpersonelinin güvenliği ve sağlığı göz önünde

bulundurularak açılamamalı ve delinemez özellikte üretilmişolmalıdır.

6. Vakum yardımlı toplama seti en az 500ml sıvıtoplama kapasitesine sahip olmalıdır.

8. Vakum yardımlı toplama seti, içinde toplanan sıvıyıjelleştirecek özellikte olmalıdır.

9. Vakum yardımlı toplama seti, kapama setindengelen bağlantı hortumu ile tamamen uyumlu, kolay bir

şekilde birleştirilir ve dişli yapısı sayesindetedavinin sürekliliğini koruyacak özellikte olmalıdır. Bağlantı

hortumu içinde, tedavi esnasında uygulanan negatifbasıncın algılanmasına yardımcı olacak ve yara

yatağındaki negatif basınçta değişiklik olmasıhalinde bunu vakum yardımlı yara kapama ünitesine ileterek

uyarı vermesine olanak tanıyacak düzenek bulunmalıdır.

10. Vakum yardımlı toplama seti, vakum yardımlıyara kapama ünitesinde bulunan hassas basınç sensörleri ile

uyumlu çalışabilecek bir teknolojiye sahip olmalıdır.Hassasbasınç sensörleri, hedef negatif basıncı yara

yatağında izleme ve koruma yeteneğine sahip ve süreklidoğru geribildirim sağlayabilecek özellikte olmalıdır.

11. Vakum yardımlı toplama setinin bağlı olduğuvakum yardımlı yara kapama ünitesinde toplama kabının

yerinde olup olmadığını algılayarak,toplama kabıyerinden çıkarıldığında sesli uyarı verebilecek yapıda

olmalıdır.

12. Vakum yardımlı toplama setinin bağlı olduğuvakum yardımlı yara kapama ünitesinde toplama kabının

dolduğunda uyarı verecek ve hastanın tedavisininkesintisiz devam etmesine olanak sağlayacak yapıda

olmalıdır ve toplama kabı dolduğunda sesli uyarıverebilmelidir.

13. Vakum yardımlı toplama setleri tükeninceyekadar hastane kliniklerinde kalmak ve kullanılmak üzere firma

tarafından hastanenin ihtiyacı kadar vakum yardımlıyara kapama ünitesi ücretsiz olarak sağlanmalıdır.

Verilecek vakum yardımlı yara kapama ünitesi hastagüvenliği ve sağlığı açısından T.C. Sağlık Bakanlığı

tarafından onaylı olmalıdır.

14. Mevcut cihazlarda arıza olması halinde veyaihtiyaç duyulduğunda firma tarafından daha fazla cihaz

desteği 24 saat içinde sağlanmalıdır.

15. Ürün tekli orijinal ambalajlarda bulunmalı vetek kullanımlık olmalıdır.Ambalaj üzerinde üretim ve son

kullanma tarihi, markası, teknik özellikleri, lotnumarası, T.C.Sosyal Güvenlik Kurulu kontrolünden geçmiş ve

T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış UlusalBilgi Bankası kodu belirtilmiş olmalıdır.

16. Malzemenin raf ömrü üretim tarihinden itibaren2 ( iki ) yıl olmalıdır.

17. Firma hatalı ve bozuk çıkan malzeleri yenisiile değiştirmelidir.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkiliolduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları

yüklenmelidir.

2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgilikullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon,

kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklarve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikteverilmelidir.

3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir.

Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilenSUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç

24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimineelden teslim edilecektir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)