TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A. B.D İşine aitsatın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamuİhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi(Kesin Fiyat) en geç 24/12/2019’a kadar idaremize vermenizirica ederim.
**ÖNEMLİNOT** : (Saat: 14.00’dan sonra gelen fiyat teklifleri DikkateAlınmayacaktır.)
HASTA ADI:ERTÜRK ÇELİK
MAL / İŞE AİT TEKNİK VEİDARİ ŞARTLAR
1)-Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.
2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içindeyapılacaktır.
3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.
4)-En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerekbirim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.
6)-Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)-Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.
8)-İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUTTAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALARÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü
15)-SİPARİŞSATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜNİÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 23370 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217
FAX: (236) 23371 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilenmalzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDABELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depogirişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX:0236- 232 80 93
MANİSA CELAL BAYARÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü
Tel: 0236 233 70 68Dahili: 216
FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ VENİTELİĞİ AD
1 TİTANYUMHUMERUS ÇİVİ SETİ 1 ADET
ÇİVİ-1 ADET
KİLİTLEME VİDASI-10 ADET
TEPE VİDASI- 1 ADET
TİTANYUM ALAŞIMLI HUMERUS ÇİVİSİ TEKNİKŞARTNAMESİ
1) Humeral çivi titanyum yapıda olmalıdır.
2) Humerus cismine uygun eğimi olmalıdır.Ayrıca düz ve eğimli modelleri bulunmalıdır.
3) Humerusun proksimalden de, distalin’dende çakılmaya uygun dizayn’da olmalıdır. (
Antegrad veya retrograd çakılma özelliği )
4) Çivi proksimalin’deki delik değişikaçılarda, en az 4 vida ile kilitlenebilmelidir.
5) Çivi distalin’deki delik oval olupdinamik yapıda olmalıdır.
6) 7mm ve 8mm çaplı çiviler olmalıdır.
7) Kilitleme vidaları tam yivli kortikalve titanyum yapıda olmalıdır.
8) Çivi boyları 16 cm den 30 cm ye kadar2’şer cm aralıklarla olmalı ve sette tamamı
bulunmalıdır. 16 cm lik çivilerin distaldelikleri kendi kılavuzu üzerinden
kilitlenebilmelidir.
9) Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlikkurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir
bütünü oluşturan tüm parçaların her birininayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB )
kod numarası ve ayrıca barkod numarasıolması zorunludur.
10) İhale sonrasında, ihalenin uhdesindekaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün
faturasını “UBB kodlarını da belirterek”kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat
içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzemebirimine elden teslim edilmek
zorundadır.
|