İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Hasta Adı Ali Dulma Ortopedi Ve Travmatoloji

İhale No 1492802
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 1 Aralık 2017
İhale Tarihi 1 Aralık 2017 18:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : HASTA ADI : ALİ DULMA ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ

  İhale Notu   : HASTA ADI : ALİ DULMA ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  01.12.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 2
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D İşine ait satın almanın yapılmasınaihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartlarıyazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesinegöre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç  01.12.2017kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİNOT** :  (Saat 17:00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI :ALİDULMA

 

MAL / İŞE AİT TEKNİKVE İDARİ ŞARTLAR

1)-Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.

2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (gün içinde yapılacaktır.

3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.

4)-En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerekbirim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)-Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)-Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)-Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.

8)-İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)-Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)-İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUTTAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYENTEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYEALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

 

TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236) 233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olanFATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı dökümbelgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDABELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYEİŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100 216-  217

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİNPROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAMEDÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

 

 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİVE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

 

 

1     SERVİKAL BIÇAKLI CAGE   1 AD

2 SERVİKAL DİSK PROTEZİ   1 AD 

3 SERVİKAL CAGE                  1 AD 

 

 MULTIFONKSİYONEL ANTERIOR

KOMBİNE SERVİKAL CAGE

STABİLİZASYON SİSTEMİ

TEKNİK ÖZELLİKLER;

1. Vaka durumuna ve hastanın kemik yapısına göre gerekli görüldüğünde bir veya

birden fazla seviyede servikal cage, servikal mesh veya servikal korpektomi cage

ve servikal plak kullanılabilir. İlgili cerrah ameliyat esnasında hangi implantı

kullanacağına karar verir. Sistemi oluşturan set içerisinde anterior servikal

operasyonlarda kullanılmak üzere kombine şekilde dizayn edilmiş aşağıdaki

implant grupları tek set içerisinde tüm ölçüleri eksiksiz olarak bulunması

gerekmektedir.

a) Anterior servikal bıçaklı expandable peek ve titanyum cage implantları,

b) Asansör tip expendable titanyum korpektomi cage implantları,

c) Titanyum kafes kesilebilir silindirik korpektomi mesh implantları,

d) Vidadan ve plaktan kilitli anterior servikal plak implantları,

e) Kullanılacak takma-çıkartma setleri içerisinde her ünitenin deneme implantları,

sağ ve sol iki adet caspar ekartörleri, küretler, disk çıkarıcılar, clovart ekartörü ve

değişik uçları bulunan elektrikli tur motoru hazır bulundurulacaktır.

2. Servikal bıçaklı expandable cagelerin ölçüleri ; Yükseklik 4-5-6-7-8 mm, enleri

ve boyları da 8-10-12-14-16 mm'ye kadar değişik seçeneklerde olmalıdır.

3. Asansör tip expendable titanyum korpektomi cage ölçüleri de ; Çap 8 mm'den

başlayarak 20 mm'e kadar 2'şer mm aralıklarla değişen genişlikte, yükseklikleri de

12 mm'den başlayarak 70 mm'ye kadar olmalıdır.

4. Titanyum kafes kesilebilir silindirik korpektomi mesh ölçüleri ; Çap 5 mm'den

başlayarak 2'şer mm arayla 30 mm'e kadar değişen ölçülerde ve boyları da 5

mm'den başlayarak 100 mm'ye kadar ölçüleri set içerisinde hazır olmalıdır.

5. Servikal peek cagelerin ön duvarında Tantalum Marker olmalıdır.

6. Bıçaklı cage mekanizması alt ve üst templateleri tutması için keskin ve geniş

yüzeyli olmalıdır.

7. Özel tasarlanmış cage tutucu el aletleri implantı tamamen tutmalı ve korteks stop

sistemi olmalıdır.

8. Meshler yuvarlak ve ovoid olamk üzere en az iki farklı şekilsel özellikte olmalı

ve meshlerin direncini arttırmak amacı ile içerisine yerleştirilebilecek ringler

olmalıdır.

9. Servikal plak vidaları self tapping yapıda olmalı, 4 ve 4,5 mm çaplarında olmalı

boyları da 12-14-16-18 ve 20 mm olmalıdır.

CERRAHİ GÜVENLİK VE HASTA SAĞLIĞI KRİTERLERİ;

1. Sistemdeki implantlarda tıbbi titanyumdan (TI6AL4V ELI) ve peek optima

materyelinden imal edilmiş olmalıdır.

2. Ameliyatta uygulanacak olan her türlü titanyum implant ve peek optima

materyaller, takma-çıkartma setleri, TSE,ISO, CE ve FDA gibi kalite

akreditasyonuna sahip olmalıdır.

3. Tüm titanyum implantlar ISO 5832/3 ve ASTM F136 kriterleri dahilinde

titanyum malzemeden üretilmiş olmalıdır.

4. Vücut içine yerleştirilen her türlü implant, post operatif dönemde, BT, manyetik

rezonans (MRI), tomografi, röntgen, ultrasound cihazları ile etkileşim yapmamalı

ve uyumlu olmalıdır.

5. Hastanın klinik takibini sağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma

logosu, lot numarası ve CE kodunun yazılı olması gerekmektedir.

6. Kullanılacak her türlü implantın olası komplikasyonu sonucu doğacak yasal

tazmin bedeli, üretici firmanın garantisi kapsamında olmalıdır.

7. Ameliyatlarda teknik ve cerrahi eğitim almış belge sahibi bir personel hazır

bulundurulmalıdır.

ÜRÜN GARANTİ KAPSAMI VE MARKA SORUMLULUKLARI;

1. Teklif veren firmanın ameliyat esnasında kullandığı implantların Markası tescilli

olmalı, tüm teknik testleri, bio uyumluluk testleri, dinamik ve

yıpranma/yaşlandırma testleri yetki belgeli bağımsız bir akreditasyon kurumu

tarafından yapılmış olmalıdır.

2. Kullanılan tüm malzemelerin UBB kodu, SGK onayı, EKAP kaydı ve Sağlık

Bakanlığı onayı olmalıdır.

3. Kullanılan ürüne ait prospektüs, ameliyat setleri ile birlikte ameliyattan önce

ilgili cerraha teslim edilmelidir.

4. Üretici firmanın TS 18001- OHSAS 18001 / İş Sağlığı ve Güvenliği yönetim

sistemine sahip olması,uluslararası kalite ve belgelendirme şirketi tarafından

verilen belgesini ibraz edebilmesi gerekmektedir…

5. Teklif veren firma talep edildiğinde satışı yapılan ürün ile ilgili yetki belgesini

ibraz edebilmeli, satış sonrası hizmet ve sorumluluğu yüklenebilmelidir.

6. Sistem 20 yıl garanti ve bu garanti süresi bittikten sonra 20 yıl boyunca takmaçıkarma

setlerini ve ürün stok garantisi verilmelidir.

7. Sistemin kullanımı ile ilgili eğitim Türkiye’deki yetkili firma tarafından

verilmelidir.

8. İlgili sisteme ve implantlara ait referans listesi ve diğer hangi hastanelerde kaç

yıldır uygulandığını gösteren dökümanlar teklif dosyasında sunulmalıdır.

9. teklif veren firmalar sistemin teknik şartnameye uygunluğunu orijinal belgeler,

katalog, prospektüs,vs. ile belgelemelidirler.

10. Malzeme temini uhdesinde kalan firma, setlerini ameliyat tarihinden bir gün

önce ilgili doktora demo yaparak uygunluk alması gerekmektedir. Teknik

özellikleri uygun olmayan setler kabul edilmeyecektir. Setlerde tüm implantların

her ölçüsü bulundurulmalıdır. Eksik implant ve enstrumanlar uygunsuzluk

sebebidir.

CERVİKAL KOMBİNE DİSK PROTEZİ

TEKNİK ÖZELLİKLER;

1. Protez süperior plate, inferior plate olmak üzere 2 parça, ve tek parça monoblok

tek bir peek tutucuya tutdurulmuş şekilde çift katlı steril pakette gelmelidir.

2. Protezler iki şekilde olmalıdır;

a. Titanyum çift ve tek parça,

b. Baryum sülfatlı radyoopak peek- optima materyelden tek parça,

3. Gerektiğinde set içerisindeki protezlerin tüm ölçüleri hazır bulunmalıdır.

4. protez çeşidi de tek bir tutucu tarafından tutulmalı ve tek bir aletle

uygulanabilmelidir.

5. 2 Protez çeşidide +,-10derce flexsion/extension,+,-10 derece lateral bending ve

+,-8 derece rotasyona izin vermelidir.

6. Süperior ve inferior plakların yüzeylerinde geri çıkmayı engelleyici vertebral

body’e gömülecek teeth(dişler)olmalıdır.

7. Protezler tek parça halinde mesafeye konulmalıdır. Bunun için özel protez

çakıcısı set içerisinde yer almalıdır.

8. Superior ve inferior plate’lerin en az 2 boy derinlik ve genişlik ölçüsü olmalıdır.

9. Mobil insertin en az 5 boy yüksekliği olmalıdır.(H4,5 -H5,25 -H6 -H6,75 -H7,5).

10. En ve boy ölçüleri 12x14 - 13x15 -14x14 - 15x17 olmalıdır.

11. Servikal omurganın anatomik yapısından dolayı disk protezlerinin üst parçaları

alt parçasına oranla daha küçük yapıda olmalı, kesinlikle her iki parça aynı boyut

ve ölçüde olmamalıdır.

12. Servikal omurganın anatomik yapısından dolayı Üst ve alt parça kesinlikle

düzlemsel olmamalı mutlaka anatomik curve(eğri) verilmiş olmalıdır.

13. Protezlerin üst ve alt parçası yerleştirme kolaylığı açısından mutlaka up ve

down şeklinde işaretlendirilmiş olmalıdır.

14. Set içerisinde caspar ekartör aleti bulunmalıdır.

15. Uluslar arası kalite standartını sağlayan ‘’CE’’ kalite belgesine sahip olmalıdır.

16. Yukarıdaki 2 tip servikal disk protezlerinin biomekanik testleri, sunulmalıdır.

17. Protezlerin, setler içerisinde birçok defa otoklavın yüksek ısıdaki kuru buharına

maruz kalarak materyelinin özellik ve dinamiğini yitirmesi sebebi ile gözle

görünmeyen fakat mikroskop altında mikron ölçüsündeki çatlaklara maruz kaldığı

bilindiği için, yukarıdaki protezlerin tamamı tekli steril paketlerde gelmelidir.

18. Steril paketteki ürünlerin üzerinde mutlaka ölçüsü,lot numarası,ubb numarası

yazmalıdır.

19. Vücut içine yerleştirilen her türlü implant, post operatif dönemde, BT, manyetik

rezonans (MRI), tomografi, röntgen, ultrasound cihazları ile etkileşim yapmamalı

ve uyumlu olmalıdır

20. Hastanın klinik takibini sağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma

logosu, lot numarası ve CE kodunun yazılı olması gerekmektedir.

21. Kullanılacak her türlü implantın olası komplikasyonu sonucu doğacak yasal

tazmin bedeli, üretici firmanın garantisi kapsamında olmalıdır.

22. Ameliyatlarda teknik ve cerrahi eğitim almış belge sahibi bir personel hazır

bulundurulmalıdır.

ÜRÜN GARANTİ KAPSAMI VE MARKA SORUMLULUKLARI;

1. Teklif veren firmanın ameliyat esnasında kullandığı implantların Markası tescilli

olmalı, tüm teknik testleri, bio mekanik, dinamik ve yıpranma/yaşlandırma testleri

yetki belgeli bağımsız bir akreditasyon kurumu tarafından yapılmış olmalıdır.

2. Kullanılan tüm malzemelerin SUT,UBB kodu, SGK onayı, EKAP kaydı ve

Sağlık Bakanlığı onayı olmalıdır.

3. Kullanılan ürüne ait prospektüs, ameliyat setleri ile birlikte ameliyattan önce

ilgili cerraha teslim edilmelidir.

4. Üretici firmanın TS 18001- OHSAS 18001 / İş Sağlığı ve Güvenliği yönetim

sistemine sahip olması,uluslararası kalite ve belgelendirme şirketi tarafından

verilen belgesini ibraz edebilmesi gerekmektedir…

5. Teklif veren firma talep edildiğinde satışı yapılan ürün ile ilgili yetki belgesini

ibraz edebilmeli, satış sonrası hizmet ve sorumluluğu yüklenebilmelidir.

6. Sistem 20 yıl garanti ve bu garanti süresi bittikten sonra 20 yıl boyunca takmaçıkarma

setlerini ve ürün stok garantisi verilmelidir.

7. Sistemin kullanımı ile ilgili eğitim Türkiye’deki yetkili firma tarafından

verilmelidir.

8. İlgili sisteme ve implantlara ait referans listesi ve diğer hangi hastanelerde kaç

yıldır uygulandığını gösteren dökümanlar teklif dosyasında sunulmalıdır.

9. Teklif veren firmalar sistemin teknik şartnameye uygunluğunu orijinal belgeler,

katalog, prospektüs,vs. ile belgelemelidirler.

10. Malzeme temini uhdesinde kalan firma, setlerini ameliyat tarihinden bir gün

önce ilgili doktora demo yaparak uygunluk alması gerekmektedir. Teknik

özellikleri uygun olmayan setler kabul edilmeyecektir. Setlerde tüm implantların

her ölçüsü bulundurulmalıdır. Eksik implant ve enstrumanlar uygunsuzluk sebebi

sayılacaktır.

CERRAHİ GÜVENLİK VE HASTA SAĞLIĞI KRİTERLERİ;

1. Sistemdeki implantlar; Tıbbi titanyumdan (TI6AL4V ELI) ve baryum sülfatlı

radyoopak peek optima materyelinden imal edilmiş olmalıdır.

2. Ameliyatta uygulanacak olan her türlü titanyum implant ve peek optima

materyaller, takma-çıkartma setleri, TSE,ISO, CE veya FDA gibi kalite

akreditasyonuna sahip olmalıdır.

3. Tüm titanyum implantlar ISO 5832/3 ve ASTM F136 kriterleri dahilinde

titanyum malzemeden üretilmiş olmalıdır.

4. Vücut içine yerleştirilen her türlü implant, post operatif dönemde, BT, manyetik

rezonans (MRI), tomografi, röntgen, ultrasound cihazları ile etkileşim yapmamalı

ve uyumlu olmalıdır.

5. Hastanın klinik takibini sağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma

logosu, lot numarası ve CE kodunun yazılı olması gerekmektedir.

6. Kullanılacak her türlü implantın olası komplikasyonu sonucu doğacak yasal

tazmin bedeli, üretici firmanın garantisi kapsamında olmalıdır.

7. Ameliyatlarda teknik ve cerrahi eğitim almış belge sahibi bir personel hazır

bulundurulmalıdır.

 

 






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)