İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Hardisk Alımı

İhale No 2369009
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 11 Ocak 2022
İhale Tarihi 13 Ocak 2022 13:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

 

Tarih : 11/01/2022

/ *!if vj y*

trrş;

TEKLİF İSTEME FORMU

 

 

. X ■

Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Metin AKYÜZ (Satınalma Memuru )

Telefon

: 0224 294 42 67

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93r sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

: v. ■

Yetkili Adı Soyadı

 

Sayın........................................................................................ ;..................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.                                                                                                  !'!•


Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

SSD HARD DİSK ( 500 GB )

4 :;'

ADET

 

 

 

2

 

2,5" SATA HARDİSK 500GB

i,

2

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal atımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Fi:*maya Aittir.

AMBALAJ SEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cac. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 13/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Metij^ÂjCYÜZ Satmara^fi Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil


F.23.002.01


 

/+[£j?

 

Doküman Kodu:

F.23.028.00

:*'ty Cj'%Â

 

İlk Yayın Tarihi:

03.11.2011

İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI

Revizyon Tarihi:

-

+ *+/

Revizyon No:

0

 

 

Sayfa No:

1

05.01.2022

TUTANAK

Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE:

SiB.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Bursa Kalp Merkezi poliklinik eko biriminde kullanılan philips marka epiq7c model US314B0623 seri nolu 1008514935 künye nolu eko kardiyografı cihazı işlem yaparken donma yapıyor ve cihaz tekrar başlatılıyor 2 sata harddisk ve 1 ssd harddiskin arızalı olduğu tespit edildi ve kadın doğum ek binası ultrason birimlerinde kullanılmakta olan Toshiba marka ultrason cihazlarında (3 adet hard disk bulunmaktadır) kullanılmak üzere ssd hard disk ihtiyacı bulunmaktadır. Birimimiz tarafından yapılan kontrol ve incelemeler ultrason cihazlarında ise hasta geçişlerinde sürekli donmalar yaşanıldığından harici ssd hard disk alınması durumunda hasta ve birim mağduriyetinin önüne geçeceği tespit edilmiştir.

Cihazların servisinde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL temini hususunda;

Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.


Gereken Malzeme

BİRİM

MİKTAR

2,5” SSD hard disk

ADET

4

2,5” Sata hard disk

ADET

2

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi



1.    2,5” Sata Harddisk bilgisayar destekli tıbbi cihazlarda (ultrason vb) kullanıma

uygun olmalıdır

2.    Hafızası 500gb 7200 RPM olmalıdır

3.     Soket bağlantıları sata olmalıdır.

4.    Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.

5.    Parça en az 6 ay garantili olmalıdır.

6.    Fatura Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene

kabul komisyonuna gönderilmelidir.



1.    2,5” SSD Harddisk bilgisayar destekli tıbbi cihazlarda (ultrason vb) kullanıma

uygun olmalıdır

2.    Hafızası 500gb olmalıdır.

3.    Parçanın yazma hızı 450-599 Mb/s olmalıdır.

4.    Parçanın okuma hızı 500-599 Mb/s olmalıdır.

5.    Soket bağlantıları sata olmalıdır.

6.    Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.

7.    Parça en az 6 ay garantili olmalıdır.

8.    Fatura Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene

kabul komisyonuna gönderilmelidir.


 

 

 

 

 

T.C.

[»|r"5WFl: «i

SAĞLIK BAKANLIĞI

'»ss. i

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

s<zJ'y

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

tl


Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                        Faturalarda        TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-  UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)