İhale No | 1231993 |
Sektör | Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri |
İdare | Bursa Prof. Dr. Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 14 Aralık 2016 |
İhale Tarihi | 17 Aralık 2016 16:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
![]()
|
|||||||||||||||||
SAĞLIK BAKANLIĞI | |||||||||||||||||
KAMU HASTANELER KURUMU | |||||||||||||||||
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği | |||||||||||||||||
Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi | |||||||||||||||||
FİYAT TEKLİFİ İSTEME FORMU | |||||||||||||||||
TARİH: | 14.12.2016 | ||||||||||||||||
Siparişi Veren | Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi | ||||||||||||||||
Yetkili Adı Soyadı | Mustafa Emre ACARER (Müd. Yard.) | ||||||||||||||||
Telefon | 0224 368 34 50 -334 (Satın Alma) | ||||||||||||||||
Faks | 0224 369 14 54 (Satın Alma) | ||||||||||||||||
Tedarikçi Firma | |||||||||||||||||
Firma Tel & Faks & E Posta | |||||||||||||||||
Sayın ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||||||||||||||||
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. | |||||||||||||||||
Sıra | Marka / Model | Malzemenin Adı | Miktar | Birim | Birim Fiyat | Toplam Fiyat | Teslim Tarihi | ||||||||||
1 | GÜVENLİK KAMERALARININ YILLIK PERİYODİK BAKIMI | 1 | ADET | ||||||||||||||
Toplam Fiyat : | |||||||||||||||||
Teklifin Geçerlilik Süresi | |||||||||||||||||
Ödeme Şekli (Vade) | Faturaların kurumumuza giriş tarihine göre Genel Sekreterlik Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır. | ||||||||||||||||
Nakliye | Yükleniciye aittir. | ||||||||||||||||
Ambalaj Şekli | Yükleniciye aittir. | ||||||||||||||||
Sevk Adresi | Siteler Mah. Selçukbey Cad. No:129 Yıldırım / BURSA | ||||||||||||||||
Diğer İstekler / Şartlar | Teklifler 17/12/2016 tarihi , saat 16:00 kadar verilmiş olamlıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR. |
||||||||||||||||
Mal Teslim Tarihi | |||||||||||||||||
Not | |||||||||||||||||
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ | |||||||||||||||||
TEKNİK ŞARTNAME EKTEDİR | |||||||||||||||||
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ. | |||||||||||||||||
Teklif İsteyen Görevli (İsim, İmza, Kaşe) | Tedarikçi Firma Onayı (İsim, İmza, Kaşe) | ||||||||||||||||
Hüseyin TÜRKOĞLU (Satınalma Memuru) | |||||||||||||||||
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma servisi tarafından doldurulacaktır.) |
|
Uygun | |||||||||||||||
|
Uygun Değil |
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE
KAMU HASTANELERİ KURUMU
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
Prof.Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi
KAPALI DEVRE CCTV SİSTEMİ PARÇA HARIÇ YILLIK BAKIM-ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
KONU: PROF.DR. TÜRKAN AKYOL GÖĞÜS HASTALIKLARI HASTANESI bünyesindeki kurulu bulunan;
a- Ana Binada Bulunan 21 ADET BULLWARK, 9 ADET GUARD, 2 ADET PİNETRON, 1 ADET SYNEC MARKA (Toplam 33 adet) Kamera, Pinetron marka 7016 model (2 adet) ve 1008 model (1 adet) DVR cihazı yardımcı malzemelerinin (kamera lensleri, ayakları, BNC ve RCA konektörler, kamera adaptörleri v.b.)
b- Ek hizmet binasında bulunan 15 ADET BULLWARK, 8 ADET VGUARD,1 ADET SOLİDRON,3 ADET EV-CE MARKA, 2 ADET PİNETRON, Uyku kliniğinde bulunan 3 ADET GEOVİSİON, 1 ADET HOİKEN, 1 ADET ANYKEEPER (Toplam 34 adet) kamera, BULLWARK marka (2 adet) DVR cihazının ve yardımcı malzemelerinin(kamera lensleri, ayakları, BNC ve RCA konektörler, kamera adaptörleri v.b.)
Bu kameralar dışında sonradan ilaveten sisteme eklenmiş ve eklenecek tüm kameraların yıllık arıza&bakım hizmeti teknik şartnamesidir. Kameraların listesi ek te sunulmuştur.
A- GENEL ŞARTLAR:
1. Bu şartname sözleşme imzalandıktan sonra sözleşme bitiş tarihine kadar geçerli olacaktır.
2. Kamera sisteminin eksiksiz çalışır durumda bulundurularak işlevini sürekli yerine getirecek biçimde olması sağlanacaktır.
3. Kamera sisteminin bakım işleri nitelikli personele yaptırılmalıdır. Firmaların personel listeleri de teklifleri ile birlikte gönderilmelidir.
4. Sistem ihtiyaç duyulduğu her zaman kontrol edilmeli ve periyodik olarak her ay (sözleşmeden sonra yapılan program dâhilinde) kontrolü, 3 ayda bir ise genel bakım yapılmalıdır. Buna ek olarak çıkabilecek her arızada yüklenici firma sorumludur.
5. Kamera sisteminin herhangi bir arızası olduğunda, firmaya bildirilmesi durumunda firma bu bildirimden itibaren il içi en fazla 3(Üç) il dışı en fazla 12(on iki) saat içerisinde arızaya müdahale edebilmelidir.
6. Yüklenici firma sistemde çıkabilecek herhangi bir problemden dolayı sistemin durması ya da sistemin stabil çalışmaması durumunda arızayı net olarak tespit etmelidir. Arıza tespiti için firma imkânları yeterli değilse firma bunun için kendi adına hizmet alabilir ancak bu hizmet bedelini hastaneden talep edemez. Yine arıza tespiti için bahsi geçen cihazların taşınması vs. gibi durumlar oluşursa bu tip durumlarda tüm nakliye masrafları firmaya aittir. Firma her şartta arızayı net olarak tespit edebilmeli, arıza maliyetini çıkarabilmelidir. Tespit edilen arızanın giderilmesi ancak sistemin halen çalışmaması durumunda aynı arıza için yapılacak 2. Arıza giderme yönteminden(firmanın önerdiği) de sonuç çıkmaması durumunda sistemin çalışır hale getirilmesi işi parça dâhil firmaya ait olacaktır.
7. Her türlü müdahale firma tarafından hazırlanan üç nüsha raporla belirlenmelidir. Bu rapor firma tarafından yapılması gereken işlerin yapıldığını ve yapılan müdahalelerin işe başlama ve bitirme zamanlarını belirlemelidir. Servis tamamlandığında bu raporun bir nüshası firma personeli tarafından imzalanarak teknik birime diğer bir nüshası da muayene kabule teslim edilmelidir.
8. Periyodik bakım veya arıza onarımı için gelen personel hiçbir suretle el emeği(işçilik) veya seyahat masraflarını talep etmeyecektir.
9. Periyodik bakım veya olası arıza halinde arızalı parçaların firma tarafından rapor edilmesine müteakip, malzemeler hastane tarafından temin edildikten sonra en geç 2(iki) gün içinde parçayı monte edecek ve sistemi çalışır hale getirecektir. Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa firma sistemi aktif hale getirmek için parçayı kullanacak. Sonrasında hastane belirlenen alım yollan ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir. ( Alımının ilgili firmadan yapılmasına karar verilirse, alım kararının ardında firma gerekli faturalamayı usule uygun şekilde yapacaktır.)
10. Sistemin herhangi bir kısmında arıza olması halinde firma 7/24 saat esasına dayalı şekilde hizmet vermelidir. Arızaya en geç 6. maddede belirtilen sürede müdahale edilmesi gereklidir.
11. İdare’nin veya kullanıcı personelin acil ihtiyaç talebi ile arızaya giden ürün yerine ve geçici olmak üzere arızalı ürün ile aynı ayarda ürün kullanıp, hizmetin işleyişini engellemeyecektir.
12. Sözleşme süresi içerisinde her türlü bakım, onarım için yıllık hizmet bedeli dışında ekstra ücret talep edilmeden yapılacaktır.
13. Sisteme kamera eklemesi, DVR' ların bir mahalden bir mahale taşınması, Kameraların görüş açısının değiştirilmesi, hastane içi yer değiştirmelerden dolayı boşta kalan kameraların de montajı ya da mahallere eklenmesi gereken kameraların montajı, internet üzerinden görüntü izleme sistemlerinin istenen şekilde ayarlanması vs. tüm yer değiştirme, ekleme, değiştirme, montaj, de montaj dâhil hastane tarafından ilgili sisteme yapılacak tüm ilavelerde malzemeler hastane tarafından temin edilmek sureti ile tüm İşçilik ilgili bakım firmasına ait olacak ve bu işlemler için hiçbir ücret talep edilemeyecektir.
14. garantisi olmayan ve tamiri mümkün olmayan cihazlar için yerine idarenin onaylayacağı cihaz takılacaktır. Bunun için herhangi bir ek ücret talep edilmeyecektir.
B- PLANLI KORUYUCU BAKIMLAR:
1-Sistemde meydana gelebilecek arızaları önlemek, sistemde herhangi bir hatanın ortaya çıkması ihtimalini azaltmak, sistemi oluşturan cihazların ömrünü uzatmak ve daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla sözleşme süresi boyunca ayda 1 planlı koruyucu bakım 3 ayda 1 de genel bakım ve kontrolleri yapılacaktır.
a- Kayıt cihazları sökülüp, içindeki tozlar hava ile(kompresör yardımı ile) temizlenecektir.
b- Kamera ve Lenslerindeki tozlar temizlenip, lens ayarları yapılacaktır.
c- BNC soketler ve bağlantıları kontrol edilecek, ihtiyaç halinde değiştirilecek.
d- Kayıtlar ve hard diskler kontrol edilecek.
e- Ağ kabloları ile ağdan bağlanılan bilgisayarlar kontrol edilecek.
d- Olası kullanıcı personelin ihtiyaç talepleri alınarak idareye bildirilecek, idarenin onayı ile bu taleplerin karşılanması sağlanacak
h- Teknolojik gelişmelerin, sisteme ilave ve olumlu katkı sağlaması durumunda, bir rapor ile idarenin bilgi ve takdirlerine sunulacaktır.
Halogen-Free adaptör kutuları kontrol edilecek ısınma ya da deforme olmaya karşı kontroller yapılacak ve bildirimler yapılacaktır.
2-Bakım tarihleri IDARE yetkilileri ile beraber yazılı olarak tespit edilecektir. Ancak gerekli görüldüğünde karşılıklı mutabakat sağlanmak üzere bakım günlerinde değişiklik yapılabilecektir.
3-Planlı koruyucu, düzeltici bakım işleri belirtilen zamanlarda hastane teknik elemanları gözetiminde ve istekleri doğrultusunda yapılacaktır.
4-Servis sonrası düzenlenecek olan teknik servis raporunun hastane teknik elemanlarınca onaylanması sağlanacaktır. Arıza harici periyodik bakımda ise yukarıda maddelenen hususlar hastane teknik servisinden görevlendirilecek personel nezaretinde yapılacak ve bakım sonu servis formuna yapılan işlemler ayrıntılı olarak belirtilecektir. İstenen işlemlerin tamamı yapılmadığı tespit edilirse veya yetkili bunları servis formunda bildirmez ise bakım yapılmamış sayılacak ve bakım tekrarlanacaktır.
5- FIRMA CCTV kapalı devre kamera sisteminin stabil, güvenli ve temiz durumda bulundurularak işlevini yerine getirecek biçimde çalışmasını sağlayacaktır.
6- Her türlü müdahale FIRMA tarafından hazırlanan bir servis raporuyla belirlenecektir. Bu rapor Sözleşme gereğince FIRMA personeli tarafından yapılması gereken işlerin yapıldığını ve yapılan müdahalelerin işe başlama ve bitirme zamanlarını beli eder.
7- FIRMA, cihazların teknik özelliklerine uygun çalışmasını sağlamak üzere IDARE'ye gerekli çevre şartları ile ilgili özellikleri önceden aktarmakla yükümlüdür.
8- IDARE gerekli bakım ve servislerin yapılabilmesi için FIRMA bakım personeline ve/veya yetkili temsilcilerine gerekli her çeşit bilgiyi vermeyi ve yapılacak sözleşmenin yürütülebilmesi ve FIRMA’nın vecibelerini yerine getirebilmesi için CIHAZ üzerinde çalışma olanağı sağlamaktan sorumlu olacaktır.
C- ARIZAYA MÜDAHALE ve ONARIM SÜRESI:
1-Sistemin veya sistemi oluşturan cihaz arızasının IDARE tarafından FIRMA’ya bildirilmesi üzerine, en fazla 3 (üç) saat içinde arızaya müdahale edecek ve onarım yapılması için ihtiyacı belirleyecektir.
2-Firma tarafından değiştirilen parçalar en az 2(iki) yıl garantili olacaktır.
3- FIRMA, yedek parça ihtiyaç olmaması halinde müdahaleden sonraki 4 (dört) saat içerisinde cihazın arızasını giderecektir. Malzeme ihtiyacı olduğunda şartnamenin Genel Şartlar bölümünün 8.maddesi uyarınca hareket edilerek anzanın en geç 24(yirmi dört) saat içerisinde giderilmesi sağlanacaktır.
4- Yedek parça gereken durumda ise parça temin süresi, kara veya hava ulaşımının normal koşullarda yapılamadığı veya gümrüklerin normal çalışmadığı haller dışında;
a- Parçanın yerel stokta olması durumunda parça temin süresi 1 iş gününü geçmeyecektir.
b- Parçanın yurtdışı stoklarında olması durumunda parça temin süresi 14 iş gününü geçmeyecektir.
c- FIRMA tarafından siparişi verilen parçaların İdare’ye intikaline kadar geçen sürede Cihazda tespit edilen arızanın farklı ürün ve cihazlarla sistemin çalışması sağlanacaktır.
d- Teklif edilen yedek parçalar, üretim hatalarına karşı 2 (iki) yıl garantili olacaktır. Bu garanti kullanıcı hatalarını kapsamaz.
e- Garanti süresi içinde arızalanan yedek parça FIRMA tarafından ücretsiz olarak değiştirilecektir.
5- Firma yetkili olduğu cihazlar ve diğer tüm cihazlar için firma servisi bünyesinde çözemediği
sorunları ürünlerin distribütörü vasıtası ile çözecektir. Kesinlikle distribütör veya yüklenici firma dışında cihazlara müdahale olmayacaktır. Bu durumlarda firma cihazın servis raporu ile birlikte distribütörfirmanın da servis raporunu hastaneye sunacaktır. Distribütörün yaptığı işlemler için hastane kesinlikleilave bir ücret ödemeyecektir.(İşçilik, mikroişlemci resetleme ve tüm parça değişimi harici işlemler)Distribütörle ilgili işlemler tamamen yüklenici firmaya ait olup hastane bu işlerden dolayı sorumlu tutulmayacaktır. Ancak ve ancak distribütör firma ve yüklenici firma parça değişiminin zaruri olduğunu bildirir ise, ilgili raporlarla hastane idaresi parça teminini yapacaktır. Bu durumda da arızalı parça mutlaka hastane idaresine teslim edilecektir. Hastaneye teslim edilmeyen parçalar için kesinlikle temin yapılmayacaktır. Hastane acil durumlarda sistemin çalışması için firmadan yedek parçayı firma stoklarından karşılamasını isteyebilir. Alım süreci sonunda hastane alımı yapılan parçayı firmaya iade eder.
6- Firma sistemin 7/24 sorunsuz çalışmasından sorumludur. Cihazların olası arızalarında HDD' lerin resetlenmesi, görüntü hafızasının kaybolması gibi durumlardan da firma sorumludur. Bu noktada bu tip geriye dönük kayıtların silinmesinin zaruri olduğu durumlarda cihazlarla ilgili aynı bir rapor ilaveten tutulacak ve cihazın bu müdahale dışında çalıştırılmasının mümkün olmadığı yazılı olarak bildirilecektir. Ayrıca firma ilk işlem olarak HDD getireceği yedek bir DVR cihazına takacak ve eğer görüntülerin kurtarılması mümkün ise görüntüleri kurtarma yoluna gidecektir.
D- SERVİS ANLAŞMASI DIŞINDA KALAN HALLER:
1- Doğal felaketler, yangın, patlama, sel, su basması vs. mücbir sebepler, grev, lokavt, savaş, terör, hırsızlık, elektrik kesilmesinden, voltaj değişiklikleri, montaj değişiklikleri, çevre şartlarının uygun olmaması veya cihazların yanlış kullanılması sonucu FIRMA nın kontrolü dışında meydana gelecek arızalar ve hasarlar, Bakım Sözleşmesi kapsamına dahil değildir. Böyle bir hasar durumunda, hasar tespiti FIRMA yetkilisi tarafından yapılır ve bu konu ile ilgili tüm masrafların IDARE tarafından ödenmesi kaydı ile arızanın giderilmesine çalışılır.
E-.DİĞER HUSUSLAR:
1- FIRMA, sözleşme süresince işi başka bir firmaya(tamamen) devredemez veya alt yüklenici çalıştıramaz ancak kendi nezaretinde çözüm üretemediği problemleri idareye yazılı olarak belirterek sadece problem çözümü adına ve tüm masrafları kendisine ait olmak üzere hizmet alabilir.
2- FIRMA, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.
3- Periyodik bakım ve onarım esnasında FIRMA'nın hatalarından kaynaklanan ve zarar gören sistemler, itirazsız FIRMA tarafından bedel ödenmeksizin giderilecektir.
4- Cihazın bakım-onarımlarının tekniğe ve standartlara uygun olmamasından kaynaklanan her türlü kaza, zarar ve ziyanlardan dolayı, FIRMA doğrudan doğruya hastaneye karşı sorumlu olacaktır.
5- FIRMA, teknik servis ekibi ve servis uygulamaları hakkında Hastane Idaresi'ne detaylı bilgi verecektir.
6- FIRMA, yıl içinde yapılacak olan cihaz ile ilgili bakımlara ait faturayı, bakımların yapıldığı aylarda kesecek ve Servis Raporu ile birlikte IDARE'ye gönderecektir. (Son fatura sözleşme bitimine 1 hafta kala kesilecektir.)
7- Teknik şartname hükümleri sözleşme sonuna kadar geçerlidir.
8- Bakım hizmeti veren firma; Idarenin öngöreceği süreler için kayıt sağlamak ve bu kayıtları muhafaza etmek için gerekli olan hizmet ve hizmetleri vermekle yükümlü olacaktır.
9- İsteklilerin; sistemde bulunan Vguard, Bulwark kameralar, Pinetron kayıt cihazIanna ilişkin Hastane Yöneticiliği adına ürünlerin Türkiye dağıtıcısından (distribütör) alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge sunmalıdır.
10 İsteklilerin; Resmi veya özel sektörde, Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi bünyesinde bulunan CCTV kamera sistemine ait cihazların kullanıldığı ve sayı olarak da (kamera ve kayıt cihazı) en az Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi bünyesinde bulunan CCTV kapalı devre kamera sisteminin % 20 si oranında kamera ve kayıt cihazının bulunduğu iş yerine ait ve devam eden servis hizmeti ve işverenin düşüncelerini de içeren referans mektubu vermeleri gerekmektedir. (Bunun yerine belirtilen büyüklükte hizmetin verildiğine dair bir faturada konabilir.)
11- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.
12- İdare; referans mektubunun içeriğini araştırabilir ve yanıltıcı referans mektupların; veren istekliler, fiyat teklifine bakılmaksızın elenir.
13- Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)
14- Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütnameyi teklifiyle birlikte idareye sunacaktır.
15-Firma hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmaksızın çalışma anında gerekli olan tüm emniyet tedbirlerini zamanında almak, kazalardan korunma usul ve çarelerini personeline öğretmek ve uygulamakla yükümlüdür. Bu itibarla taahhüdün yanında gerek ihmal dikkatsizlik ve tedbirsizlikte, gerekse ehliyetsiz personel çalıştırmaktan veya herhangi sebeple vuku bulacak kazalardan firma sorumludur. Yüklenici, İş Kanunu’nun iş sağlığı ve iş güvenliği hükümlerine göre personelin sağlığını korumak üzere her türlü sağlık ve emniyet tedbirlerini alacak ve tehlikeli koşullarda çalışılmasına izin vermeyecektir. Yüklenici iş ve işçi sağlığı ile ilgili mevzuat ve hükümleri yerine getirmekle yükümlüdür.
16- Herhangi bir arıza ve bakım nedeniyle sözleşmede yer alan cihazlardan birinde çalışılmayan sürenin sözleşme süresi boyunca %95 up-time süresini ihlal etmemesi gerekir. Hastanemizde kullanılan cihazlar yer itibariyle kullanım saatleri farklılık gösterebilmektedir. Bunlar; (A,B,C,D olarak sınıflandırılmıştır.) .Bu süreler aşağıda formülize edilmiştir.
Cihaz 365 gün ve 24 saat üzerinden çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) =365x 24 saat x 0,95 (A)
Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) =Yıllık resmi iş günü x 8 saat x 0,95 (B)
Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 22:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) = Yıllık resmi iş günü x 14 saat x 0,95 (C)
Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 23:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) = Yıllık resmi iş günü x15 saat x 0,95 (D) olarak hesaplanır.
Ayrıca firma tarafından sözleşme kapsamındaki cihaz için yıllık % 95 up-time garantisi verilecektir. Arızalı süre % 5 down time (arızada kalma) süresini geçerse aşılan her işgünü için sözleşme süresine 2 (iki) gün eklenecektir
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)