İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2013/182315 - Güneş Ve Rüzgar(hibrit) Elektrik Üretim Tesisi Satın Alınacaktır

İhale No 2013/182315
Sektör Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
İdare Karaburun Belediyesi Fen İşleri Memurluğu
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 12 Aralık 2013
İhale Tarihi 6 Ocak 2014 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

GÜNEŞ VE RÜZGAR(HİBRİT) ELEKTRİK ÜRETİM TESİSİ SATIN ALINACAKTIR
KARABURUN BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MEMURLUĞU

İZKA Destekli Karaburun Belediyesi 80 kw Güneş ve 50 kw Rüzgar(hibrit) Elektrik Üretim Tesisi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/182315
1-İdarenin
a) Adresi:MERKEZ ATATÜRK CAD. 4 35960 KARABURUN/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2327313020 - 2327313133
c) Elektronik Posta Adresi:info@karaburun.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :1 Adet 80 Kw Güneş ve 50 Kw Rüzgar(Hibrit) Elektrik Santrali
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :İzmir İli Karaburun İlçesi Seyrantepe Mevkii
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren malların tamamı 120 (Yüzyirmi) takvim günü içerisinde montajı yapılarak çalışır vaziyette teslim edilecektir. 120 (Yüzyirmi) günlük süre ön kabule kadar olan süredir. Geçici kabul (TEDAŞ ve /veya GEDİZ EDAŞ) onayı ve İlgili dağıtım firması tarafından sistemin onaylanması ve Enerji Santralinden elde edilen üretimin şebekeye verilmesi işlemi için ilaveten 30 (Otuz) takvim günü öngörülmüştür. Mücbir sebepler dışında bu süreler uzatılamaz.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Atatürk cad.No:4 Karaburun-İzmir Karaburun Belediyesi Başkanlık Odası
b) Tarihi ve saati:06.01.2014 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde vereceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a)İstekli adına düzenlenen sanayi sicil belgesi
b)İstekli üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu
c)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi
d)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesi
e)İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler
İstekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak belgeleyecektir.

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Mal uygulama yönetmeliğinin 39 maddesi gereğince satış sonrası Bakım Onarım ve arıza tamir için yetkili servis belgesi olacaktır.

4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:

FV Modüller ''CE'' Belgeli IEC 61215 ve IEC 61730 Standartları ve ISO 9001:2008,ISO 14001:2004 BSOHSAS 18001:2007 gibi belgelerden en az dört tanesine sahip olmalıdır.Ayrıca TUV Rheinland belgesi mutlaka olacaktır.Üretici Firmalardan alınan modüllerin yeterlilik sertifikakları teklifle berlikte sunulacaktır.Inverterler; CE EN 61000-6-2,EN 61000-6-4,String CE VDE 0126-1-1 VDE AR -N 4105 EN 50438(opsiyonel) standartlardan en az 1 veya fazlası sunmalıdır.
Kurulacak RES'in tüm ilgili standartları sağladığına dair belgeler veya ilgili üniversiteden/üniversitelerden alınan onaylı raporlar ihale dosyasında ayrı ayrı sunulmalıdır (IEC 61400–11, IEC61400-23, IEC61400-24, IEC 519, ISO 9001 ).
Amortisman süresinin hesabında değerlendirilmek üzere akredite bir kurum veya ilgili üniversite tarafından onaylanmış olan türbin güç eğrisi, ihale dosyası ile birlikte verilecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

İstekli, 11 Haziran 2011 tarih ve 27961 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Yapım işlerinde Benzer iş Grupları Tebliği Ek-1 de yer alan listede (A) Altyapı işleri XIII.Grup, XIV.Grup, XV.Grup veya (D) Elektrik işleri I.Grup, II.Grup, III.Grup işlerde veya Güneş Fotovoltaik Elektrik Üretim Santrali Yapım işlerinde iş bitirmelerini ve örnek uygulamalarını teklifleri ile birlikte vereceklerdir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden istekliler lehine % 10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karaburun Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Atatürk cad.No:4 Karaburun-İzmir Karaburun Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)