İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/290552 - Göz Kliniği Cerrahi El Aletleri Alımı

İhale No 2024/290552
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare kastamonu Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Kastamonu
İşin İli Kastamonu
Yayın Tarihi 7 Mart 2024
İhale Tarihi 29 Mart 2024 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ -KASTAMONU SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

GÖZ KLİNİĞİ CERRAHİ EL ALETLERİ ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/290552
1-İdarenin
a) Adı : EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ -KASTAMONU SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : KUZEYKENT MAH. CANKAT SOK. NO:4 MERKEZ KASTAMONU 37100 KASTAMONU MERKEZ/KASTAMONU
c) Telefon ve faks numarası : 3662141053 - 3662121487
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : GÖZ KLİNİĞİ CERRAHİ EL ALETLERİ ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 31 Kalem
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Kastamonu Eğitim ve Araştırma Hastanesi
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanılacak ve sipariş yazısı beklenmeden 90 (doksan) gün içerisinde teknik ve idari şartnamede belirtilen tüm hususlar yerine getirilmek suretiyle ihale konusu cerrahi aletler tek seferde teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanması ile işe başlanır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 29.03.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Kastamonu Eğitim Ve Araştırma Hastanesi - Satın Alma Birimi


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünler veya cihazlar için "Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği" kapsamındaki "Satış Merkezi Yetki Belgesi" yeterlilik bilgileri tablosunda beyan edilecek olup idarece talep edilmesi halinde Komisyona sunulacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Cerrahi Aletler fabrikasyon ve işçilik ve malzeme hatalarına karşı ilgili yönetmelik ve mevzuatlarda zorunlu olduğu şekilde en az 2 (iki) yıl ücretsiz garantili, bu sürenin bitiminden itibaren 5(beş) yıl ücreti mukabilinde yedek parça ve servis garantisi olacaktır. Garanti üretici, ithalatçı ve satıcı firmalar tarafından ayrı ayrı Türkçe tercümesi ile sunulacaktır. İstekliler teklif dosyaları içinde teklif ettikleri cerrahi aletlerden garanti süresi içerisinde bozulan, kırılan, korozyona uğrayan aletlerini 45 gün içerisinde yenileri ile değiştireceklerdir. Bu nedenle Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 20222/2 sayılı genelgesi gereği isteklilerden TS 13011  Yetkili Servisler- Cerrahi El Aletleri-Kurallar Hizmet Yerelilik Belgesine isteklilerden talep edilecektir. Belgel bilgileri Yeterlilik Bilgileri Tablosunun ilgi alanında beyan edilecek talep edilmesi halinde aslı yada onaylı sureti komisyona gönderilecektir.

4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:

1- Tıbbi Cihaz Yönetmeliği , Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği  kapsamındaki  tüm malzemelerin TİTUBB/ÜTS ‘de Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işleminin tamamlanmış olması gerekmektedir. Tüm isteklilerin (imalatçı, tedarikçi ya da bayii) TİTUBB/ÜTS sisteminde kayıtlı olması zorunludur. İsteklilerin ve teklif etmiş oldukları üerinlere ilişkin TİTUBB/UTS bilgileri Yeterlilik Bİlgisi Tablosunun ilgili alanına beyan  edilecektir.  Beyen edillen bilgilere ait UTS/TİTUBB çıktıları İdarece talep edilmesi halinde Komisyona sunulacaktır.

2) Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için TİTUBB/ÜTS sistemine kayıt/bildirim ibrazı istenmemektedir. Bu ürünler için yönetmelikler kapsamında olmadığına dair belgenin yeterlilik bilgileri tablosunda beyan edilmesi zorunlu olup isteklinin teklifi ekonomik açıdan avantajlı teklif olması halinde ilgili belgeler Komisyona sunulacaktır.

3)Teklif edilen kısım  yada kısıma ait parçalar set halinde UTS/TİTUBB da kayıt altına alınmış ise  setin kayıt bilgleri ayrıyeten Yeterlilik Bİlgileri Tablosunun ilgili alanınında beyan edilecektir.

4) İstekliler, cerrahi aletlerin; metal karışım oranları ve üretimde kullanılan çeliğin uluslararası DIN58298/2010 normlarında belirtilen HRC Rockvvell standartlarına göre sertlik derecesini gösterir, üretici fabrika tarafından düzenlenen belgeyi, yeterlilik bilgileri tablosunda beyan etmeli, evrak istenildiği takdirde İdareye sunacaktır.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

1- İhale komisyonumuzca yapılacak olan değerlendirmelerde yeterlik kriterlerini sağlayan isteklilerden; teklif edilen cerrahi aletlerin, teknik şartnamelerinde belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı  katalog, fotoğraf vb. tanıtım materyalleri  ile teklif verilen kalemlere ait numuneler ihale komisyonu tarafından belirtilecek tarih ve saatte yeterlik bilgileri tablosunda beyan edilen belgeler ile beraber istenecek ve belirtilen süre içerisinde Komisyona teslim edilecek olup belirtilen süre içerisinde teslim edilmediği takdirde isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2. Numunelerin üzerine firma ismi ve ihale sıra numarası yazılıp, bütün numuneler bir koliye konarak üzerine teklif veren istekliyi belirtici etiket yapıştırılıp, numune teslim tutanağı ile satınalma birimine teslim edilecektir. Numuneler ihale listesinde belirtilen malzemeler ile birebir aynı olarak teslim edilecek olup,  birebir aynı olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu, Vakıf veya Özel Sağlık Kuruluşları ile yapılan Cerrahi Alet alımları benzer iş olarak değerlendirilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
VANNAS MAKASI 3 adet
KAPSÜL MAKASI , WANNAS MODEL 3 adet
KORNEA MAKASI , WANNAS MODEL; 3 adet
KORNEA MAKASI / AÇILI / GİLLS-ARON ROSA TİPİNDE 10 adet
UTRATA PENSET 1.8 MM 10 adet
COLİBRİ / BARRAQUER - TROUTMAN MODEL 5 adet
KORNEA PENSET / BONN - MORİA MODEL 5 adet
KONJONKTİVA PENSET / BONACCOLTO MODEL 7 adet
İĞNE TUTUCU 3 adet
KELMAN - MAC PHERSON PENSET 7 adet
PORTEGÜ / BARRAQUER - MORİA MODEL 5 adet
BİMANUAL ASPİRASYON ELCİK 7 adet
BİMANUAL İRRİGASYONASYON ELCİK 7 adet
NAGAHARA SPATULA 5 adet
FAKO CHOPPER 5 adet
FAKO (IOL) MANİPULATÖR / LESTER MODEL 3 adet
FAKO MANİPULATÖR (STOP&CHOP) 10 adet
TENOTOMİ MAKASI / SEVRİN - STEVENS MODEL 2 adet
MENDEZ RİNG 12 MM 3 adet
BAĞLAMA PENSETİ / DÜZ MORİA TİPİNDE 7 adet
PORTEGÜ / BARRAQQUER MODEL 3 adet
DİŞLİ KONJONKTİVA PENSET 10 adet
STEVENS TENOTOMİ MAKASI 1 adet
ÖN KAMERA SAĞLAYICI 10 adet
ÇİFT X SPEKULUM 15MM 10 adet
KEMİK KIRMA PENSETİ 3 adet
PORTEGÜ / CASTROVİEJO MODEL 3 adet
STERİLİZASYON KUTUSU 10 adet
BAĞLAMA PENSETİ / DÜZ MORİA TİPİNDE 1 adet
BAĞLAMA PENSETİ / EĞRİ UÇLU / MORİA TİPİNDE 1 adet
LASİK MARKER / BORES 2 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)