İhale No | 2013/4853 |
Sektör | Dağıtım ve Posta Hizmetleri |
İdare | POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) Giresun PTT Başmüdürlüğü İşletme ve Teknik Birimler Müd. |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Giresun |
İşin İli | Giresun |
Yayın Tarihi | 22 Ocak 2013 |
İhale Tarihi | 24 Ocak 2013 10:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Duyuru Tarihi 14-01-2013
İhale Tarihi 24-01-2013
İhale Konusu Giresun PTT Başmüdürlüğü Giresun,Görele ve Şebimkarahisar PTT Müdürlüklerine ait Kayıtsız Posta gönderilerinin hizmet alımı sureti ile dağıtım işi yaptırılması işi.
Açıklama İHALE İLANI
GİRESUN PTT BAŞMÜDÜRLÜĞÜNDEN
Giresun PTT Başmüdürlüğüne bağlı Giresun PTT Müdürlüğünün Kayıtsız Mektup Postası gönderilerinin dağıtım hizmetlerinin (1) işçi ile ,Görele PTT Müdürlüğü Kayıtsız Mektup Postası Gönderilerinin Dağıtım Hizmetlerinin (1) işçi ile Ş.Karahisar PTT Müdürlüğünün Kayıtsız Mektup Postası Gönderilerinin dağıtım hizmetlerinin (3) işçi ile olmak üzere toplam (5) işçi ile 01.02.2013 tarihinden itibaren 31.12.2013 tarihine kadar(334) takvim günü) ihale yoluyla yüklenici firmalara yaptırılması işidir.
İHALE KAYIT NO 2013/4853
1-) İdarenin adı PTT Başmüdürlüğü Giresun
a-) Adresi Hacısiam Mah.Atatürk Bulvarı No:83 Kat 2Giresun
b-) Telefon ve Faks Numarası Tlf : 0(454) 212 62 85 – Faks : 0(454) 216 06 40
c-) Elektronik Posta Adresi
2-) İhale konusu hizmetin;
a-) Niteliği, Türü ve Miktarı Giresun PTT Müdürlüğü 1(bir) işçi ile Görele PTT Müdürlüğü 1(bir) işçi ile ve Ş.Karahisar PTT Müdürlüğü 3(üç) işçi olmak üzere toplam 5(beş) işçi ile
Kayıtsız Mektup Postası Gönderilerin dağıtım hizmetlerinin 01.02.2013 tarihinden itibaren 31.12.2013 tarihine kadar yüklenici firmalar tarafından yürütülmesi işi
b-) İşin süresi 334 takvim günüdür (01.02.2013 tarihinden itibaren 31.12.2013 tarihine kadar
3-) İhalenin yapılacağı yer Giresun PTT Başmüdürlüğü Toplantı Salonu
a-) İhale tarih ve saati 24.01.2013 günü saat 10.00
b-) Son teklif verme tarih ve saati 24.01.2013 günü saat 10.00
4-) İhaleye katılabilme şartları, istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirilmesinde uygulanacak kriterler.
4.1. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1- Tebligat için adres beyanı, ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi.
4.1.2- İhale tarihi itibariyle mevzuatı gereği kayıtlı olduğuna dair ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odası belgesi.
4.1.2.1-Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilan/davet tarihinin veya ihale /son başvuru tarihinin yapıldığı yıl içerisinde alınmış , ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.2-Tüzel kişi olması halinde; mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/ veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk ilan/davet tarihinin veya ihale/son başvuru tarihinin yapıldığı yıl içerisinde alınmış , tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge.
4.1.3-Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri.
4.1.3.1- Gerçek kişi olması halinde , noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.3.2- Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
4.1.4- Şekli ve içeriği şartnamede belirtilen teklif mektubu,
4.1.5- Şekli ve içeriği şartnamede belirtilen geçici teminat.
4.1.6- Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.7- 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 10. maddesinde 4.fıkrası kapsamında olunmadığına ilişkin taahhütname.
4.1.8-İsteklinin ortak girişim olması halinde iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.9- İstenilmesi halinde, isteklinin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait önerileri ve işlerin listesi.
4.1.10- Ücret,kıdem ve ihbar tazminatı ile sosyal yardımlara ilişkin taahhütname.
4.1.11- İhale dokümanı satın alındığına dair belge.
İsteklinin ortak girişi olması halinde bu maddenin (4.1.2),(4.1.3),(4.1.7),(4.1.10),(4.1.11) , (4.2) ve (4.3) bentlerinde yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı,ayrı verilmesi zorunludur.
4.2 Mesleki ve Teknik Yeterliliğe İlişkin Belgeler ve Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler.
İdari Şartnamenin 7.3 maddesinde istenilen belgeler.
4.3 Makine ve Diğer Ekipmana İlişkin Belgeler.
İdari Şartnamenin 7.4 maddesinde istenilen belgeler.
5-) Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6-) İhaleye, İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm istekliler katılabilirler.
İhale konusu hizmetin bir kısmı veya tamamı alt yüklenicilere yaptırılmaz.
7-) İhale dokümanı Giresun PTT Başmüdürlüğü Malzeme servisinde görülebilir veya aynı adresten KDV dahil 25.00.-tl bedelle temin edilebilir.İhaleye teklif verecek isteklilerin ihale dokümanı satın almaları zorunludur.
8-) Teklifler 24.01.2013 günü saat 10.00 a kadar Giresun PTT Başmüdürlüğü Malzeme Servisine elden verilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9-) İstekliler tekliflerini,her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir.İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10-) İstekliler teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11-) Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 60(altmış) takvim günü olmalıdır.
12-) Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)