İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/854461 - Gökçekaya Hes İşletme Müdürlüğü İhtiyacı Olan İdari Bina, Lokal, Misafirhane, ısı Merkezi, Santral Binası Ve Diğer Tesislerdeki İşlerin 38 Kişi İle 3 Yıl Süreli Yapılmasına Dair Hizmet Alım İşi

İhale No 2022/854461
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare ELEKTRİK ÜRETİM A Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EÜAŞ Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı İç Satın Alma Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Eskişehir
Yayın Tarihi 1 Eylül 2022
İhale Tarihi 29 Eylül 2022 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(EÜAŞ) SATIN ALMA VE MALZEME YÖNETİMİ DAİRE BAŞKANLIĞI - İÇ SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜ

Gökçekaya HES İşletme Müdürlüğü ihtiyacı olan idari bina, lokal, misafirhane, ısı merkezi, santral binası ve diğer tesislerdeki işlerin 38 kişi ile 3 yıl süreli yapılmasına dair hizmet alım işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/854461
1-İdarenin
a) Adı : ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(EÜAŞ) SATIN ALMA VE MALZEME YÖNETİMİ DAİRE BAŞKANLIĞI - İÇ SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Dumlupınar Bulvarı No:166 Kat:8 Mustafa Kemal Mah. ÇANKAYA/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3122955000/21236 - 3122197905
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Gökçekaya HES İşletme Müdürlüğü ihtiyacı olan idari bina, lokal, misafirhane, ısı merkezi, santral binası ve diğer tesislerdeki işlerin 38 kişi ile 3 yıl süreli yapılmasına dair hizmet alım işi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 38 kişi ile 3 yıl süreli
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Gökçekaya HES İşletme Müdürlüğü 26850 Alpu/ESKİŞEHİR
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 12.12.2022, işin bitiş tarihi 11.12.2025
d) İşe başlama tarihi : 12.12.2022


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 29.09.2022 - 14:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Blv.7. km No:166 İhale Toplantı Salonu Çankaya/ANKARA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Benzer İş:Kamu veya özel sektörde personel çalıştırılmasına dayalı her türlü hizmet alımı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Gökçekaya Hidroelektrik Santralının özelleştirilmesi halinde, özelleştirilmeye ilişkin devir sözleşmesinin imzalandığı tarih itibarıyla bu sözleşme kendiliğinden sona erer. Sözleşmenin kendiliğinden sona ermesi durumunda yüklenici kesin teminatın iadesi dışında kar mahrumiyeti ve benzeri herhangi bir istekte bulunamaz. 48.2.Yüklenicinin; ihale konusu iş kapsamında çalıştırılacak işçilerden 4857 sayılı İş Kanununa aykırılık teşkil edecek ve işçileri zor durumda bırakacak olan "boş senet alınması" gibi uygulamalarda bulunması, sözleşmenin fesih nedeni sayılacak olup, ayrıca bu hükme aykırı hareket edenler hakkında, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Cumhuriyet Savcılıklarına bildirimde bulunulacaktır. 48.3.Yüklenici söz konusu işte çalışan personelin iş akdini fesih etmeden önce İdarenin onayını alacaktır. Onay alınmaksızın yapılan fesihler nedeniyle mahkeme kararına dayansın ya da dayanmasın işçiye yapılacak kıdem ve ihbar tazminatı dahil tüm ödemeler için yüklenicinin hak edişinden ya da teminatından kesinti yapılacaktır. 48.4.Çalışan personelin iş akdinin yüklenici tarafından haklı nedene dayanarak feshinin gerekmesi halinde, haklı nedeni ispata yarar tüm delillerin de yüklenici tarafından İdareye derhal ulaştırılması gerekmektedir. Bu şekilde haklı nedene dayanıp, İdarenin onayı alınarak iş akdi fesih edilen işçiler Teşekkülümüz bünyesinde personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımı sözleşmesinin tarafı olan herhangi bir alt yüklenici bünyesinde çalıştırılmayacaktır. 48.5.Sözleşme konusu işin yürütümünden ilgili İşletme Müdürlüğü ve bağlı bulunduğu Daire Başkanlığı sorumludur.

Cetvel Adı Miktar Birim
Brüt asgari ücretin %50 fazlasını alacak 3 kişi Aşçı, 4 kişi İnşaat Ustası ve 1 kişi Kaynak Ustası olmak üzere toplam 8 kişi için Ulusal Bayram ve Genel Tatil günlerinde yapılacak çalışma 118 gün 118 gün
Brüt asgari ücretin %30 fazlasını alacak 2 kişi Şef Garson ve 2 kişi Santral Teknik Temizlik personeli olmak üzere toplam 4 kişi için Ulusal Bayram ve Genel Tatil günlerinde yapılacak çalışma 33 gün 33 gün
Brüt asgari ücretin %25 fazlasını alacak 5 kişi Garson, 6 kişi Kaloriferci, 2 kişi Bulaşıkçı, 1 kişi Tel.Santral Operatörü,1 kişi Resepsiyonist görevlisi ve 1 kişi Sıhhi Tesisatçı olmak üzere toplam 16 kişi için Ulusal Bayram ve Genel Tatil günlerinde yap 415 gün
Brüt asgari ücretin %20 fazlasını alacak 8 kişi Genel Temizlik Personeli için Ulusal Bayram ve Genel Tatil günlerinde yapılacak çalışma 16 gün 16 gün
Brüt asgari ücretin %50 fazlasını alacak 4 kişi İnşaat Ustası ve 1 kişi Kaynak Ustası için 130 saat fazla çalışma 130 saat
Brüt asgari ücretin %30 fazlasını alacak 1 kişi Şef Garson için 30 saat fazla çalışma 30 saat
Brüt asgari ücretin %25 fazlasını alacak 5 kişi Garson,1 kişi Resepsiyonist görevlisi ve 1 kişi Sıhhi Tesisatçı olmak üzere toplam 7 kişi için 100 saat fazla çalışma 100 saat
Brüt asgari ücretin %20 fazlasını alacak 8 kişi Genel Temizlik Personeli için 96 saat fazla çalışma 96 saat
YEMEK BEDELİ (AYNİ):Yüklenici personelinin günlük yemeği İdare tabldotundan fiili olarak çalıştırdıkları günler için ayni olarak verilecektir. Sözleşme süresi 36 ay boyunca 18 personel için aylık 26 gün üzerinden ,20 personel için ayda 22 gün üzerinden bi 36 ay
Teknik Şartnamenin 6. Maddesinde nitelikleri belirtilen 1 adet Traktöre ait bakım-onarım gideri, yazlık-kışlık lastik gideri, kar zinciri, fenni muayene, egzoz emisyon ölçümü, zorunlu mali sorumluluk sigorta işlemleri gideri yüklenici tarafından karşılana 36 ay
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)