İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/710463 - Giyim Eşyası Satın Alınacaktır

İhale No 2018/710463
Sektör Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
İdare SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Selçuklu Uygulama ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Konya
İşin İli Konya
Yayın Tarihi 14 Ocak 2019
İhale Tarihi 5 Şubat 2019 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR

SELÇUKLU UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

2019 Yılı Sürekli İşçi Üniforma Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/710463
1-İdarenin
a) Adresi : Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 - SELÇUKLU/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 3322244242 - 3322244802
c) Elektronik Posta Adresi : selcuklutipsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 5 Grup Personel Giyim ve Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : S.Ü. Tıp Fakültesi Hastanesi
c) Teslim tarihi : 31/12/2019 tarihine kadar kısmi olarak teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : S.Ü. Tıp Fakültesi Başhekimliği Toplantı Salonu (1. Kat)
b) Tarihi ve saati : 05.02.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Satınalma/İhale Birimi , https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi S.Ü. Tıp Fakültesi Hastanesi Vakıfbank-S.Ü.Kampüs Bürosu Şubesi IBAN: TR09 0001 5001 5800 7290 4824 35 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar S.Ü. Tıp Fakültesi Hastanesi Satınalma İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Lacivert Pantolon - Beyaz Gömlek (Hemşirelik) (126 Kişi) 252 adet
Sağlık Tekniker ve Teknisyenleri ATT (126 Kişi) 252 adet
Anestezi Tekniker ve Teknisyenleri ( 22 Kişi) 44 adet
Perfüzyonist (1 Kişi) 2 adet
Eczacı (1 Kişi) 2 adet
Eczane Personeli (13 Kişi) 26 adet
Sağlık Fizikçisi- Psikolog- Diyetisyen-Kimya Mühendisi (4 Kişi) 8 adet
Sterilizasyon (14 Kişi) 28 adet
Sabo Terlik (302 Kişi) 302 adet
Takım Elbise, Gömlek, Kravat, Ayakkabı (Ekip Şefleri, Gece Gözetmeni) 8 adet
Hasta Bakıcı, Temizlik Personeli, Çamaşırhane Personeli ve İlaçlama Personeli Alt-Üst Forma (385 Kişi) 770 adet
Bot (Dış Alan Temizlik Personeli) 15 adet
Mont, Şapka, eldiven (Dış Alan Temizlik Personeli) 15 adet
Tıbbi Atık Tulumu (4 Kişi) 8 adet
İlaçlama Tulumu (1 Kişi) 1 adet
Hasta Bakıcı, Temizlik Personeli, Çamaşırhane Personeli, İlaçlama Personeli Ayakkabı (385 Kişi) 385 adet
Tıbbi Sekreterlik Personeli Gömlek, Pantolon, Flar, Kravat (236 Kişi) 472 adet
Tıbbi Sekreterlik Personeli Triko Hırka 236 adet
Teknik Personel Alt Üst Forma (50 Yazlık 50 Kışlık 50 Adet Yazlık Yakalı Tişört) 100 adet
Boyacı İş Forması (6 Yazlık 6 Kışlık) 12 adet
Bilgi İşlem Personeli, Berber, Terzi Tişört (14 Kişi) 14 adet
Bilgi işlem Personeli, Berber, Terzi Pantolon (14 Kişi) 14 adet
Bilgi işlem Personeli, Berber, Terzi Ayakkabı (14 Kişi) 14 adet
Ayakkabı (50 İş, 50 Spor) (50 Kişi) 100 adet
Kasık Çizmesi 10 adet
Kışlık Mont 9 adet
Fleks Gözlüğü 10 adet
Kaynak Gözlüğü 5 adet
Kaynak Gözlüğü Camı 20 adet
Eldiven (Elektrikçiler İçin 500 Volta Kadar Dayanıklı) 11 adet
Ayakkabı (Elektrikçiler İçin 500 Volta Kadar Dayanıklı) 11 adet
Ayakkabı (Çelik Burunlu) 50 adet
Kulaklık 20 adet
Takım Elbise, Gömlek, Kravat, Ayakkabı (8 Kişi) 8 adet
Toz ve Duman Maskesi 50 adet
Aşçıbaşı, aşçı, Aşçı Yrd.,Yamak, Meydancı, Kasap (23 Kişi) (İş Gömleği) Yazlık ve Kışlık 46 adet
Aşçıbaşı, aşçı, Aşçı Yrd.,Yamak, Meydancı, Kasap (23 Kişi) ( pantolon) Yazlık ve Kışlık 46 adet
Aşçıbaşı, aşçı, Aşçı Yrd.,Yamak, Meydancı, Kasap (23 Kişi) ( askılı İş Önlüğü) Yazlık ve Kışlık 46 adet
Sabo Terlik 23 adet
Şef Garson, İaşe Depo Sorumlusu (3 Kişi) (İş Gömleği) Yazlık ve Kışlık 6 adet
Şef Garson, İaşe Depo Sorumlusu (3 Kişi) (Pantolon)Yazlık ve Kışlık 6 adet
Şef Garson, İaşe Depo Sorumlusu (3 Kişi) (ayakkabı) 3 adet
Garson ve Engelli Personel (40 Kişi)Yazlık ve Kışlık Gömlek 80 adet
Garson ve Engelli Personel (40 Kişi)Yazlık ve Kışlık Pantolon 80 adet
Garson ve Engelli Personel (40 Kişi)Yazlık ve Kışlık İş Önlüğü 80 adet
Garson ve Engelli Personel (40 Kişi) Yelek 40 adet
Garson ve Engelli Personel (40 Kişi) Ayakkabıf 40 adet
Bulaşıkçı ve Meydancı (8 Kişi) Yazlık ve Kışlık İş Gömleği 16 adet
Bulaşıkçı ve Meydancı (8 Kişi) Yazlık ve Kışlık Pantolon 16 adet
Bulaşıkçı ve Meydancı (8 Kişi) Çizme 24 adet
Bulaşıkçı ve Meydancı (8 Kişi) Muşamba Önlük 24 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)