İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/199810 - Giyim Eşyası İle İş Sağlığı Ve Güvenliği Malzemeleri Satın Alınacaktır

İhale No 2018/199810
Sektör Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
İdare KARABAĞLAR BELEDİYESİ İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 27 Nisan 2018
İhale Tarihi 18 Mayıs 2018 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

GİYİM EŞYASI İLE İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

KARABAĞLAR BELEDİYESİ İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2018 Yılı Yazlık ve Kışlık Giyim Eşyası ile İş Sağlığı ve Güvenliği Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/199810
1-İdarenin
a) Adresi : ÇALIKUŞU MAHALLESİ 3209 SK 47 35170 KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324147700 - 2324147977
c) Elektronik Posta Adresi : insankaynaklari@karabaglar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2018 Yılı Yazlık ve Kışlık Giyim Eşyası ile İş Sağlığı ve Güvenliği Malzemeleri Alım İşi 39 Kalemden Oluşmaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Karabağlar Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Gediz Asfalt Şantiyesi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 100 gün içerisinde tüm malzemeler teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Destek Hizmetleri Müdürlüğü Yeşillik caddesi No:232
b) Tarihi ve saati : 18.05.2018 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü Yeşillik caddesi No:232 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Destek Hizmetleri Müdürlüğü Yeşillik caddesi No:232 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (yüz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Kot İş Elbisesi ( Yazlık ) 138 adet
Kadife İş Elbisesi ( Kışlık ) 138 adet
Pantolon ( Yazlık ) 46 adet
Pantolon ( Kışlık ) 46 adet
Gömlek ( Yazlık ) 46 adet
Gömlek ( Kışlık ) 46 adet
Ayakkabı 46 çift
İş Tulumu ( Yazlık ) 58 adet
İş Tulumu ( Kışlık ) 58 adet
Boy Muşambası ( Reflektörlü Pardesü Yağmurluk ) 85 adet
Deri Yelek 109 adet
Çizme 85 çift
İzole Çizme ( Elektrikçi ) 3 çift
İş Eldiveni ( Örgü Bİlekli ) 48 çift
İş Eldiveni 921 çift
Temizlik Eldiveni 942 çift
Kaynakçı Eldiveni 8 çift
İş Eldiveni ( Kesilme ve Isı Dirençli ) 189 çift
Yüksek Gerilim Eldiveni 12 çift
Yıkanabilir Kulak Tıkacı 131 çift
Çelik Burunlu Ayakkabı ( Kışlık ) 104 çift
Çelik Burunlu Ayakkabı ( Yazlık ) 104 çift
Yüksek Gerilim Elektrikçi Ayakkabısı ( Yazlık ) 3 çift
Yüksek Gerilim Elektrikçi Ayakkabısı ( Kışlık ) 3 çift
Vizör ( Yüz Koruyucu Siper ) 2 adet
Elektrikçi Yüz Vizörü 6 adet
ffp1 Toz maskesi 765 adet
ffp2 Aktif Karbonlu Toz Maskesi 48 adet
Kaynakçı Baş Maskesi 1 adet
Baret 32 adet
Yüksek Gerilim Bareti 3 adet
Koruyucu İş Gözlüğü 79 adet
Paraşüt Tipi Emniyet Kemeri 17 adet
Kaynakçı Deri Önlüğü 2 adet
Deri Kolluk 2 çift
Reflektörlü Yelek 37 adet
Banyo Havlusu 110 adet
Büyük Boy El Yüz Havlusu 330 adet
Sabun 1/2 Kg 1.320 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)