İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/830377 - Gıda Ve Temizlik Malzemesi Satın Alınacaktır

İhale No 2022/830377
Sektör Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
İdare ŞEHZADELER BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 22 Ağustos 2022
İhale Tarihi 16 Eylül 2022 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

GIDA VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ŞEHZADELER BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Şehzadeler Belediyesi İyilikbank Gıda ve Temizlik Malzemesi Alım işi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/830377
1-İdarenin
a) Adı : ŞEHZADELER BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : 1. ANAFARTALAR MAH. M.KEMAL PAŞA CAD. VAKIF İŞHANI 10/210 45010 ŞEHZADELER/MANİSA
c) Telefon ve faks numarası : 2362501114 - 2362501104
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Şehzadeler Belediyesi İyilikbank Gıda ve Temizlik Malzemesi Alım işi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 20 kalem Gıda Malzemesi ve Temizlik Malzemesi alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü'nün göstereceği depoya teslim edilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi : Yüklenici sözleşmenin imzalanmasından sonra üç gün içinde ihale dokümanına uygun malzemelerden birer adet numune idareye bedelsiz teslim edecektir. İdarenin numuneleri onaylamasından sonra malzemeleri peyder pey teslim edecektir. Teslim edilen malzemelerin muayene kabul işlemleri Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü bünyesinde kurulan Muayene ve Kabul Komisyonunca yapılacaktır. Malzemeler ihtiyaç dâhilinde tutanak karşılığında idarenin belirleyeceği miktar kadar yükleniciden teslim alınacaktır. İhale konusu malzemenin tamamı en fazla 20 şer gün aralıklarla 3 seferde teslim alınacak olup miktar, teslim tarihi ve teslim yeri idare tarafından bildirilecektir. Talep tarihinden itibaren 3 gün içerisinde talep edilen miktar idareye eksiksiz teslim edilecektir. Teslim edilecek olan malzemelerden teslimat sırasında Muayene ve kabul komisyonu tarafından istenmesi durumunda söz konusu Sicil ve Üretim Sertifikalarının aslı veya Noter tasdikli nüshalarının idareye ibraz edilmesi zorunludur. İdareye, aslı veya noter tasdikli sureti ibraz edilen belgenin birer fotokopileri üzerine aslının veya noter tasdikli suretinin görüldüğü yönünde, idarenin yetkili görevlisince şerh düşülmek suretiyle dosyasında muhafaza edecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasını takip eden 5 takvim günü iş teslimi yapılacak


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 16.09.2022 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : 1. Anafartalar Mah. Ergen Cad. No:2 Kat :2 Belediye Encümen Toplantı Salonu Şehzadeler/MANİSA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
KURU FASULYE 1 KG 3.000 adet
KIRMIZI MERCİMEK 1 KG 3.000 adet
PİLAVLIK PRİNÇ 1 KG 3.000 adet
MAKARNA 500 GR 6.000 adet
TUZ 750 GR 3.000 adet
AYÇİÇEK YAĞI 1 LT 3.000 adet
TOZ ŞEKER 1 KG 3.000 adet
ÇAY 500 GR 3.000 adet
BULGUR 1 KG 3.000 adet
UN 1 KG 3.000 adet
DOMATES SALÇASI 800 GR 3.000 adet
NOHUT 1 KG 3.000 adet
PEÇETE 100 LÜ 3.000 adet
ŞAMPUAN 3.000 adet
TEVALET KAĞITI 8 Lİ 3.000 adet
ÇAMAŞIR SUYU 1 KG 3.000 adet
SIVI BULAŞIK DETERJANI 750 ML 3.000 adet
TOZ ÇAMŞIR DETERJANI 1,5 KG 3.000 adet
SIVI EL SABUNU 400 ML 3.000 adet
BANYO SABUNU 4 LÜ 3.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)