İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/154050 - Gıda Ürünleri Satın Alınacaktır

İhale No 2018/154050
Sektör Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
İdare UŞAK BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 2 Nisan 2018
İhale Tarihi 2 Mayıs 2018 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

UŞAK BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Gıda Yardımı Paketi Mal Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/154050
1-İdarenin
a) Adresi : İSLİCE MAHALLESİ İSMET PAŞA CAD 3 64200 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762214000 - 2762275671
c) Elektronik Posta Adresi : sosyalyardimisleri@usak.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 3000 Adet Gıda Yardımı Paketi Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü Deposu MERKEZ/UŞAK
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 takvim günü içinde ürünler teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak Belediyesi-İslice Mah. İsmetpaşa Cad. No: 3 UŞAK
b) Tarihi ve saati : 02.05.2018 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhalenin ilk oturumunun tamamlanmasına müteakip, isteklilerin tekliflerinin ayrıntılı değerlendirilmesi aşamasında, ihale komisyonu ve/veya idarede; ürünlerin teknik şartnameye uygunluğu hususunda tereddütlerin oluşması halinde, İhale Komisyonu Başkanlığı; ilgili ihaleye ilişkin kararını vermeden önce ekonomik açıdan en avantajlı 1. ve 2. teklif sahibi olabilecek isteklilerden; Resmi yazı ile 5 iş günü içinde birim fiyat teklif cetvelinde yer alan kalemlerin her birinden oluşan “Gıda Yardımı Paketi” numunesini talep etme hakkına sahiptir.  Resmi yazının tebliğ edildiği tarihi izleyen 5 iş günü içinde “Gıda Yardımı Paketi Numunesi” ni sunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.  Numuneler, ihaleden sonra teknik şartnamedeki kriterler çerçevesinde kontrol edilecektir. Numunesi uygun olmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır. 

  


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 118 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü İhale Şubesi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü İhale Şubesi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
AYÇİÇEK YAĞI (EN AZ 2 LT) 3.000 adet
OSMANCIK PİRİNÇ (EN AZ 2 KG) 3.000 adet
TOZ ŞEKER ( EN AZ 2 KG) 3.000 adet
SİYAH KURU ÇAY ( EN AZ 500 GR) 3.000 adet
MAKARNA (EN AZ 2 KG) 3.000 adet
SOFRALIK SİYAH ZEYTİN ( EN AZ 500 GR) 3.000 adet
BUĞDAY UNU ( EN AZ 2 KG) 3.000 adet
NOHUT (EN AZ 1 KG) 3.000 adet
YEŞİL MERCİMEK (EN AZ 1 KG) 3.000 adet
KIRMIZI MERCİMEK (EN AZ 1 KG) 3.000 adet
PİLAVLIK BULGUR (EN AZ 2 KG) 3.000 adet
DOMATES SALÇASI ( EN AZ 750 GR) 3.000 adet
KONSERVE BEZELYE (SÜZME AĞIRLIĞI EN AZ 450 GR ) 3.000 adet
İYOTLU SOFRA TUZU ( EN AZ 750 GR ) 3.000 adet
PAKET PUDİNG ( EN AZ 100 GR ) 3.000 adet
ÇİLEK REÇELİ ( EN AZ 300 GR) 3.000 adet
HAZIR ÇORBA (EN AZ 120 GR) 3.000 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)