İhale No | 2019/23531 |
Sektör | Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım |
İdare | ISPARTA BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Isparta |
İşin İli | Isparta |
Yayın Tarihi | 21 Ocak 2019 |
İhale Tarihi | 18 Şubat 2019 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ISPARTA BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
GERÇEK ZAMANLI AKILLI KAVŞAK SİSTEMİ VE TRAFİK KONTROL MERKEZİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/23531 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | KUTLUBEY MIMAR SINAN 1 32100 MERKEZ ISPARTA MERKEZ/ISPARTA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2462116000 - 2462120869 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | info@isparta.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 16 Kalem Gerçek Zamanlı Akıllı Kavşak Sistemi Ve Trafik Kontrol Merkezi Alımı ve Montajı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Isparta Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalanmasına müteakiben idarenin göstereceği yerlere teslimat, montaj ve devreye alma işi 30 ( otuz ) takvim günü içerisinde yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | ISPARTA BELEDİYESİ ENCÜMEN ODASI |
b) Tarihi ve saati | : | 18.02.2019 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Teklif edilen ürünler ve sistem geçici kabul tarihinden itibaren 2 (iki) yıl garanti altında olacaktır. -Doğal afet, yetkisi olmayan kişi veya kurumlar tarafından gerçekleştirilen müdahaleler, kaza durumları ve elektrik şebekesi kaynaklı arızalar hariç olmak üzere, olağan çalışma koşullarında oluşan tüm arızalar garanti kapsamında değerlendirilecektir. -Garanti süresince, sistemde meydana gelebilecek tüm arıza durumlarındaki bakım ve onarımlar cihazların kurulu bulunduğu yerlerde yüklenici tarafından ücretsiz yapılacaktır. Garanti süresince, yüklenici arızalı cihaz veya malzemenin değiştirilmesi gerekiyorsa bu değişikliği ve taşıma işlemlerini ücretsiz olarak yapacaktır. |
4.3.3. |
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler: |
- Kavşak Kontrol Cihazına ait TS EN 50556 belgesi ve TSE test raporları |
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif edilen sistem/mal/mallara ilişkin teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla,teklif edilen sisteme dair teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraflar teklif ekinde sunulacaktır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Akıllı Kavşak Sistemi veya Sinyalizasyon Sistemi kurulması/ alınması /yapılması işlerini içeren yapım / mal alımına ait iş bitirme belgeleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı ISPARTA BELEDİYESİ İHALE BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Isparta Mer. Şubesi Isparta Bel. TR 54 0001 0001 3236 3135 7950 05 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ISPARTA BELEDİYESİ GELEN EVRAK BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Tam Adaptif Kavşak Kontrol Cihazı (Akü ve UPS Grubu dahil. Ankrajı ve Montajı Dahil) | 12 | adet |
Görüntü İşlemci Kontrolör Ünitesi (Tüm yazılımları ve lisansları dahil) | 12 | adet |
360° Fisheye Trafik Analiz ve Sayım Kamerası | 18 | adet |
18 metre 3 mm sekizgen galvanizli kamera direği (Ankrajı, temel betonu ve montaj dahil) (Alüminyum uzatma kolları dahil) | 18 | adet |
Haberleşme Sunucusu | 1 | adet |
Trafik Kontrol Merkezi (Tüm yazılımlar, lisanslar, operatör bilgisayarları, tefrişat, güç kaynağı, switchler, kabinetler ve kurulumlar dahil) | 1 | adet |
Videowall (Video Duvar Sistemi) 3x2 | 6 | adet |
Videowall Kontrol Ünitesi 8x8 (8 giriş 8 çıkış) | 1 | adet |
Fiber Haberleşme Sistemi Tesisi (Fiber panolar, switchler, kablo ve montaj dahil) | 12 | adet |
Kavşak Konrol Cihazı CPU Modülü (işlemci kartı) | 4 | adet |
Kavşak Konrol Cihazı Driver Modülü (Oto kart) | 8 | adet |
Kavşak Kontrol Cihazı SMPS | 4 | adet |
200 mm Ledli Oto Sinyal Verici (5 mm Ledli) | 6 | adet |
200 mm Ledli Yaya Sinyal Verici (5 mm Ledli) | 8 | adet |
Sinyalizasyon Sistemi Endüstriyel Tip Kesintisiz Güç Kaynağı (Ankraj ve Montaj dahil) | 5 | adet |
Tüm sistemin kurulumu, devreye alınması, sinyal planlarının çıkarılması, eğitim ve performans analiz raporlarının hazırlanması | 1 | takım |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)