İhale No | 2656205 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 1 Şubat 2023 |
İhale Tarihi | 3 Şubat 2023 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih |
: 01/02/2023 |
Teklif No |
: |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 224 294 42 71 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
: |
Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
Yetkili Adı Soyadı |
: |
Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
GE MARKA RS360 MODEL MR CİHAZININ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
|||||
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür. |
|
NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ |
: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 03/02/2023 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır! |
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
SAĞLIK BAKANLIĞI
* S.B.Ü. BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
*
GE MARKA OPTIMA 360 MODEL MR CİHAZI PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)
TEKNİK ŞARTNAMESİ
İŞİN YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları İŞİN SÜRESİ: 01.01.2023-31.12.2023
İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.
• «1 GE |
OPTIMA 360 |
MR CİHAZI |
1 ADET |
2 DÖNEM |
I
Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri GE marka OPTIMA 360 Model MR Cihazı
Arızalı olsun yada olmasın ; sözleşme süresi içinde 2 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak ;
’" *
|
GPA_ACC kabinetleri soğutma üniteleri (pmp) durumu |
S |
Soğutma genel kontrolü |
V |
jPrimer ve sekonder su basınçları |
S |
Ğradient filtreleri fan kontrolü |
S |
. SEPjprimer su ve filtre kontrolleri |
S |
'.Hasta masası genel temizliği |
S |
Hata masası detaylı bakımı |
S |
Phantom hava kabarcık modülü |
V |
Phantom hasar kontrolü |
S |
Magnet çenter frekans kontrolü |
V |
* Magnet service turret(magnet tepe) buzlanma ve yoğuşma kontrolü |
V |
Magnet basınç kontrolü |
V |
He kompresör basıncı |
S |
Helyum seviyesi |
S |
• Soğutma ünitesi helyum kaçak kontrolü |
S |
RF kapısı genel kontrolü |
V |
."Bilgisayar toz temizliği |
S |
Bilgisayar mouse kontrolü |
S |
Software Back_up alımı ve eski save log silme durumu |
V |
Error log kontrolü |
S |
Recieve path kalibrasyonu |
V |
Quality assurance ve gerekli tune up |
S |
Kapı yayları tam ve sağlamlık kontrolü |
»
4.1. Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.
4.2. Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.
5. GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:
5.1. Yüklenici mukavele süresince periyodik koruyucu bakım ziyaretlerinde bulunacaktır. Söz konusu ziyaretler çalışma saatleri esnasında İdare ve Yüklenici arasında anlaşmaya varılacak olan bir zaman tarifesine uygun olarak yapılacaktır. Bakım hizmetleri mesai günleri esnasında, yani Pazartesiden Cuma’ya kadar saat 08:00 ile 17:00 arasında tatbik edilecektir. (Bu mukavelede normal çalışma saatleri diye anılmaktadır.) Pazar, bayram ve resmi tatil günleri iş günü olarak dikkate alınmayacaktır.
5.2. Teklif verecek Firma, sözleşme konusu cihazın Bakım-onarım ve ayarları esnasında kullanılacak ve cihazın üreticisi tarafından hazırlanmış Servis Manuelinde belirtilen tüm ölçüm ve test cihazlarına sahip olacaktır ve gerektiğinde İdare’ye ibraz edecektir.
5.3. Koruyucu ve düzeltici bakımda periyodik ayarlama ve testler Üretici firmanın spesifıkasyonuna uygun olarak ifa edilecektir. Yüklenici her servis ziyaretinden sonra müşteriye, yapılan işleri ve tedarik edilmiş olan herhangi bir yedek parçayı belirten bir servis raporu ibraz edecektir. İdare yetkilisine de imzalatılacak bu raporun bir nüshası idareye verilecektir. İdarenin cihaz mahalline sözleşme süresince 2 adet bakım yapılacaktır.
5.4. Bakım-onarım sonucunda cihazda fonksiyon kaybı olmayacak veya onarım öncesinde var olan işlevler iptal edilmemiş olacaktır.
>
5.5. Herhangi bir zamanda cihazın teşhis ve tedavi amaçlı fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, Üreticinin belirlediği normların altına düşmesi durumları "arıza" olarak kabul edilecektir. Yüklenici bu anzalara müdahale etmekle yükümlüdür.
5.6. Yüklenici, İdare yetkilisinin sözleşmede yazılı olan tebligat adresi, Telefonu veya Fax’ına Yüklenicinin mesai saatleri içerisinde yapmış olduğu bildirimi takiben en geç 12 saat içerisinde müdahale edecek; Parça değişiminin gerekmediği durumlarda 2(iki) iş günü içerisinde anzayı giderecektir. Arızanın giderilmesi için yedek parça gerekmesi durumunda ise yüklenici; İdare’ye teklif gönderecektir. İdare’nin teklifi kabul ettiğini belirten sipariş yazısının yükleniciye ulaşmasını ve proforma faturadaki hususları yerine getirmesini müteakip teklif şartlarında belirtilen teslim süresi içerisinde malzeme teslim edilecektir. Teslim süresi, resmi kurumlarca ithalatı kısıtlı ya da özel izne tabi yedek parçalar gerektiği durumlarda yüklenicinin bu durumu belgelendirmesi ile idare tarafından uzatılacaktır.
veya şahısa bakım ve onanmmı yaptırmayacak, aksi takdirde, cihazda oluşabilecek maddi ve manevi tüm hasarlardan Yüklenicinin herhangi bir sorumluluğu bulunmayacaktır.
5.8. Doğal felaketler, yangın, sel vesaire mücbir sebepler ve elektrik ve su kesintileri veya montaj değişiklikleri veyahut cihazların yanlış kullanılması dolayısıyla Yüklenicinin kontrolü dışında meydana gelebilecek maddi ve manevi hasarlardan Yüklenici sorumlu değildir. Böyle bir hasar durumunda, hasar tespiti Yüklenici yetkilisi tarafından yapılacak ve bu konu ile ilgili tüm masrafların İdare tarafından ödenmesi kaydı ile Yüklenici anzanm giderilmesine çalışacaktır. Bu süre içerisinde, Cihaz'm çalışır halde bulundurulamamasından Yüklenici sorumlu tutulmayacaktır.
*
5.9. Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek. Eğer parçasının onarımı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.
5.10. Değişecek yedek parçalar yüklenici tarafından sağlanmış ise; yedek parça cihazın orijinal şekil ve görüntüsünü bozmayacak ya da yapısını değiştirmeyecektir. Kullanılan parçalar yeni ve orijinal parça olmalıdır. Değiştirilen parçalar, hasta ve kullanıcı emniyetini tehlikeye sokmayacaktır. Bu değişimlerde cihazın, hastanın, kullanıcının ve çevre emniyetini tehlikeye düşürecek teknikler ve yedek parçalar kullanılmayacaktır.
5.11. Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.
5.12. Yüklenici mevcut sistemlerdeki bakım hizmetlerine yönelik veya sistemin çalışma ömrünün uzatılması amacı ile elinden gelen çabayı gösterecek, bu çalışmalarda en gelişmiş teknoloji ile en kaliteli materyal ve en yüksek kalite kontrol parametreleri kullanarak gerçekleştirmek için çaba sarf edecektir.
5.13. Yüklenici firma; ilgili cihazlarda mevcutsa üretici firmanın gönderdiği tüm yazılım güncellemeleri (update) ve modifikasyonlarını ücretsiz olarak sisteme uygulamakla yükümlüdür.
5.14. Yüklenici, sistemde oluşabilecek anzalara uzaktan bilgisayar erişimi ile de müdahale edebilecek teknik alt yapıya sahip olduğunu idareye taahhüt edecektir. İdare, Uzaktan Erişim Hizmetleri için gerekli altyapı şartlarını sağlamakla yükümlüdür. Buna göre İdare’nin eğer mevcut bir internet çıkışı var ise sistemlerin bulunduğu yere çekilecek network hattını statik IP'li olarak sağlamalıdır. İnternet çıkışı bulunmuyor ise İdare, ttnet’in sunduğu statik İP’ye sahip olan en düşük hızlı ADSL bağlantı biçimini (minimum 1024/256 Kbps) temin edecektir. İdare, uzaktan bilgisayar erişim altyapısının sürekli ç'alışır olmasım sağlayacaktır.
5.15. 6(altı) ayda bir yapılacak bakımları müteakip eşit miktarda 2 (iki) adet bakım onarım faturası kesilecektir. Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış "KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST ) şeklinde Hastane
Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.
5.16. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane Klinik mühendislik
birimi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir aksi takdirde oluşabilecek arızalardan
yüklenici sorumlu olacaktır.
5.17. Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.
5.18. Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği
tarihte firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.
5.19. Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibrator cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika-fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.
5.20. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.
5.21. Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü parçalan değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen ceza uygulanacaktır
5.22. Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma ve Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası ,KVC Ek Binası,Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.
5.23. , İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.
5.24. Firma, cihaz için kullanıcı hekim, radyoloji teknisyenlerine aplikasyon eğitimi verecektir. Eğitim hastane içerisinde cihaz üzerinde yapılacaktır. Eğitim ilk bakım sonrasında yapılacaktır. Eğitim cihaza ilk teknik müdahale ve cihazın temel işleyişi hakkında bilgi vermek amacıyla yetki sahibi sertifikalı öğretici tarafından yapılacaktır. Klinik Mühendislik Personeline teknik servis müdahale eğitimi verecektir. Firma eğitime katılan personele temel kullanıcı ve temel servis katılım sertifikası düzenlemekle yükümlüdür.
5.26. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir. Aksi takdirde oluşabilecek arızalardan yüklenici sorumlu olacaktır.
5.27. Yüklenici, 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 23.maddesinde “(2) Kurulum, kalite,kontrol testleri,kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir” ibaresine göre bakım,onarım,kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.
5.28. Cihaza müdahale edecek teknik personel cihazın eğitimini almış ihale sırasında eğitim sertifikaları gönderilmiş personel olacaktır.
TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:
6.1. Bakım-onarım yapacak firmanın, teklif verdiği ilgili cihazı kapsayan TSE tarafından verilen " TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi" ve "Cihazların Üretici firması tarafından verilmiş ilgili cihazlara ait özel bakım-onarım eğitim sertifikasını sunmalıdır.
6.2. Bakım onarım yapacak firma, TSE 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi Cihazlar için Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi’ni sunmalıdır.
6.3. Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim, unvan listesi, diploma veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir. Sözleşme süresi içinde personel değişikliği olması durumunda idareye yazılı olarak bilgi verecektir.
6.4 .Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHECK - LIST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.
6.5. Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır.
6.6. Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf ,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini
koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır.
6.7. Bakım anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS’ de kayıtlı olmalıdır.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)