İhale No | 867735 |
Sektör | Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler |
İdare | GATA KOMUTANLIĞI ANKARA ( Gata 1 Nolu ve 2 Nolu İhale Komisyon Başkanlığı) |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 21 Ocak 2015 |
İhale Tarihi | 21 Ocak 2015 11:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI | |
İŞİN ADI : | GATA K.lığı Hasta Nakil Hizmeti İçin Hasta Nakli Hizmet Alımı |
İLAN TÜRÜ ve USULÜ: | DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları |
İDARE ADI: | GATA 1 Nolu Ihale Komisyon Başkanlığı |
ADRESİ: | Genaeral Tevfik Sağlam Cad. Etlik/ANKARA |
TELEFON VE FAX NUMARASI: | +903123042073-77 - +903123042072 |
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ: | |
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ: | GATA K.lığı Hasta Nakil Hizmeti İçin Hasta Nakli Hizmet Alımı |
MİKTARI: | 15,000 KM |
MALIN TESLİM YERİ: | GATA K.LIĞI ETLİK/ANKARA |
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ: | Sözleşmenin süresi işe başlama tarihinden itibaren 30 Haziran 2015 ‘e kadar geçecek süredir. |
İhalenin YAPILACAĞI YER: | GATA K.LIĞI 1 NUMARALI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ETLİK/ANKARA |
İhalenin TARİH VE SAATİ: | 21/1/2015-11:00 |
İHALE İLANI METNİ | |
AÇIKLAMA : 1 NU.LI İHALE KOMISYON BAŞKANLIĞI ALIM TARIH VE SAATI : 21.01.2015 Çarşamba Günü Saat 11:00 Söz konusu alıma ilişkin teklif mektubu idarenin aşağıda belirtilen adresinden ihale saatine kadar firma/sahsın kendisi veya temsile yetkili kişi tarafından alınacağı gibi Detay kısmında bulunan Teklif Mektubu da kullanılabilir. Not: 1) Belgegeçer (Faks) ‘le yapılan katılımlar/fiyat teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. 2) İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3 ‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat (Maliye Bakanlığı GATA Nakit Saymanlık Müdürlüğü’ne yatırılabilir.) vereceklerdir. Teklif edilen bedelin % 3 ‘ünden az oranda geçici teminat veren isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. 3) Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme bedelinin %6’sı oranında kati teminat alınacaktır. 4) Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, işe başlanacaktır. Sözleşmenin süresi işe başlama tarihinden itibaren 30 Haziran 2015 ‘e kadar geçecek süredir. 5) Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır. 6) Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, yürürlükteki “Hizmet Alımları Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi” ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümlere göre GATA K.lığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yapılacaktır. 7) Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur. 8) İDARİ VE DİĞER HUSUSLAR aşağıdaki Birim Fiyat Teklif Cetvelinin altındadır. 9) İşin yapılacağı yeri ve çevresini gezmek, inceleme yapmak varsa numunesini incelemek, teklifini hazırlamak ve taahhüde girmek için gerekli olabilecek tüm bilgileri temin etmek isteklinin sorumluluğundadır. Tekliflerin değerlendirilmesinde, isteklinin işin yapılacağı yeri incelediği/numuneyi gördüğü/gerekli olabilecek tüm bilgileri temin ettiği ve teklifini buna göre hazırladığı kabul edilir. Bu kapsamda teknik hususlarla ilgili sorularınız için Tel : 0(312) 3042073 – 3042075 ’den iletişime geçiniz. GATA Komutanlığı 1 Numaralı İhale Komisyon Başkanlığı Etlik/ANKARA Tel : 0 312 304 20 73-75-77 Faks : 0 312 304 20 72 BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU GATA 1 NU.LI İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞINA ..... / ..... / 2015 Alımın adı GATA K.lığı Hasta Nakil Hizmeti İçin Hasta Nakli Hizmet Alımı Teklif sahibinin adı ve soyadı/ ticaret unvanı Uyruğu TC Kimlik Numarası1 (gerçek kişi ise) Vergi Kimlik Numarası Tebligat adresi Telefon ve faks numarası Elektronik posta adresi (varsa) 1) Yukarıdaki alıma ilişkin doğrudan temin dokümanını oluşturan tüm belgeler tarafımızdan okunmuş, anlaşılmış ve kabul edilmiştir. Teklif fiyata dahil olduğu belirtilen tüm masraflar dahil olmak üzere ihale dokümanında yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdiğimizi, teklifimizin (.............................................) süreli geçerli olduğunu ve dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz. 2) İdari şartnamede alternatif teklif verilmesine izin verilmesi halleri dışında, 4734 sayılı Kanunun 17 nci maddesinin (d) bendi gereğince ihale konusu işe kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten ya da vekaleten birden fazla teklif vermediğimizi beyan ediyoruz. 3) 4734 sayılı Kanunun 4 üncü maddesindeki “yerli istekli” tanımı gereğince [yerli/yabancı] istekli durumundayız.2 4) Yukarıda yer alan [ elektronik posta adresime tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapılmasını kabul etmiyorum.]3 5) Alım konusu işi, bu teklif mektubunun ekinde yer alan birim fiyat teklif cetvelindeki3 her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden Katma Değer Vergisi hariç [ Teklif edilen toplam bedel, para birim rakam ile .............................................................. ve yazı ile .......................................................................................................................................... bedel karşılığında yerine getireceğimizi kabul ve taahhüt ediyoruz.4 Adı - SOYADI/Ticaret Unvanı Kaşe ve İmza6 * Birim Fiyat Teklif Cetveli Arka Sayfadadır. 1/2 Standart Form ─ KİK015.1/H Birim Fiyat Teklif Mektubu BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ A1 B2 Sıra No Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması Miktarı Birimi Teklif Edilen Birim Fiyat (Para birimi belirtilerek) Tutarı (Para birimi belirtilerek) 1 Hasta Nakli Hizmet Alımı 15.000 KM. Toplam Tutarı (K.D.V Hariç) *Tabloya gerektiği kadar satır eklenecektir. * Kısmi teklif verilmesine izin verilen ihalede kısımlar ihale dokümanında yapılan düzenlemeye uygun olarak düzenlenecektir. Madde 16- İşin Yürütülmesine İlişkin Kayıt ve Tutanaklar Hasta nakliyle ilgili yapılacak ödemeye esas belgeler: A. Hasta Nakil Cetveli (Kontrol teşkilatı tarafından düzenlenecektir.) B. Fatura (Yüklenici tarafından düzenlenecektir.) C. Hastaların ambulansla sevkinin uygun olduğunu belgeleyen ilgili sağlık kuruluşlarınca verilecek raporlar.( Hasta yakını tarafından kontrol teşkilatına teslim edilecektir.) D. Hasta Teslim Tutanağı ( yüklenici tarafından düzenlenip hasta yakını ve hastanın teslim edilen aile fertleri dahil imzalanacak).) E. Personel veya yakını (bakmakla mükellef oldukları aile fertleri) olduğunu belgeleyen belgeler; kimlik fotokopisi, sağlık cüzdanı fotokopisi v.b. (hasta yakını tarafından teslim edilecektir.) F. Türkiye genelinden GATA’ya ambulansla sevki yapılan hastanın aile fertlerinden alınacak “hastanın sevki” yapıldığına dair tutanak yüklenici firma tarafından kontrol teşkilatına teslim edilecektir. G. Görevlendirilen Kontrol Teşkilatı Tarafından AYLIK OLARAK Hizmet işleri hak ediş raporu, Hak ediş raporu, Hak ediş icmali, Hizmet işleri kabul teklif belgesi, Tutanak, İlan, Muayeneye başlama tutanağı, (Sözleşme bitiminde yapılacaktır.), Hizmet işleri kabul tutanağı düzenlenecektir. Madde 20- Diğer Hususlar 20.1. Araçlar (2010 model ve üstü olacaktır) Yüklenici firma en az iki adet ambulans (minibüs tipi) aracına sahip olacak veya sözleşme süresince kiraladığını belgeleyecektir. Bu konu yetkilendirilmiş alım heyetince aranacaktır. 20.2. Taşıma yaptırılacak yerin uzaklık hesabı KARAYOLLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜNCE yayınlanan o yıla ait yoksa; bir önceki yııla ait karayolları mesafe cetvelindeki ankara’ya olan uzaklık esas alınacaktır. 20.3. Yüklenici firma görevde kullanacağı ambulansa ait motorlu taşıt vergisi, trafik sigortası, kasko ile ferdi kaza koltuk sigortalarını eksiksiz yaptırmış olup idareye (Kontrol Teşkilatı) işe başlamadan önce beyan etmek zorundadır. Ayrıca araç ruhsatları ve araç fenni muayeneleri ile diğer yasal işlemleri yaptırılmasından ve araçların trafiğe elverişlilik yönünden daima uygun evsafta bulundurulmasından yüklenici sorumlu olacaktır. 20.4. Yüklenici firma tarafından temin edilen ambulanslarda klima olacaktır. Sürücü kabininde en az 2 (iki) hava yastığı bulunacaktır. Araçların lastikleri, işin yapılması sırasında daima kullanıma uygun nitelikte olacak, miadını dolduran lastikler yüklenici firma tarafından değiştirilecektir. 20.5. Yüklenici firma ambulansların karşılaşacağı her türlü kazaya karşı ekibin ve içinde bulunan hasta ve diğer şahısların uğrayacağı zararlardan ve doğacak her türlü kanuni tazminatlardan sorumlu olacaktır. 20.6. Kaza sonucu ortaya çıkan ölüm veya sakatlanmalarda, idare aleyhine açılacak her türlü dava ve benzeri işlemler ile kesinleşen hükümler çerçevesinde ortaya çıkacak tazminatlar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. 20.7. Görev gereği veya herhangi bir nedenle gerçekleşecek trafik cezaları yüklenicinin sorumluluğundadır. 20.8. Görev gereği güzergah boyunca ambulansın kullanacağı köprü ücretleri, otoban ücretleri, otopark ücretleri vb. Ücretler yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. 20.9. Yüklenici firma tarafından görevlendirilen ambulans’ta vuruk, çarpık, kırık camlı, arızalı araç kullanılmayacaktır. 20.10. Yüklenici firmadan hasta naklinde ambulans talep edildiği andan itibaren aracın en geç 1 (bir) saat içinde GATA Askeri Hastanesi/Ankara adresinde bulundurulması sağlanacaktır. 20.11. Yüklenici firma hasta naklinde görevlendirdiği ambulans içinde ATT (Acil Tıp Teknisyeni) bulunduracaktır. 20.12. Araç sürücülerinin sözleşmeye aykırı her türlü fiilleri üçüncü şahıslara, idare mensuplarına verecekleri zarar ve ziyandan yüklenici firma sorumludur. 20.13. Araçlarla ilgili her türlü izinler (park yeri, güzergah izni vb.) Yüklenici tarafından temin edilecektir. Bu durum yüklenicinin idareden yeni hak talebini doğurmaz. 20.14. Araç sürücülerinin kılık kıyafetleri temiz olacaktır. Araç sürücüsü üst yaş sınırı 40 (kırk) olacaktır. Araç sürücüleri ehliyet aldıkları tarihten itibaren emniyet birimlerince tespit edilmiş alkollü araç sürmekten ceza almamış olmalı ve gerektiğinde bu durumu belgelendirilebilmelidir. 20.15. Sevki yapılan hasta, sevk başlangıç yerinden alınarak sevk edileceği son yere kadar görevlendirilen ambulans aracı ile götürülecektir. Trafik kurallarına kesinlikle uyulacaktır. 20.16. Sevki yapılan hastadan ve/veya ebeveynlerinden kesinlikle para, hediye, yiyecek, içecek vb. Şeyler talep edilmeyecektir. Ambulans sürücüsünün tüm giderleri yüklenici firmaya ait olacaktır. 20.17. Jandarma ve polis eskortu eşliğinde gidilen sevklerde, eskortun gittiği yol güzergahı takip edilerek hız limitlerine uyulacaktır. 20.18. Yolda vukuu bulacak arızalar halinde hizmetin aksatılmaması için yüklenici gerekli tedbirleri alacaktır. Arıza meydana gelmesi halinde, araç sürücüsü derhal en yakın yerden o bölgenin jandarma birliğine ve GATA Komutanlığı’na (0312 304 2011 veya 0312 304 2941) telefon ederek durumu bildirecektir. Yüklenici, hizmetin aksamaması için en kısa sürede yeni araç gönderme mecburiyetinde olup,hastanın en kısa sürede gitmesi gereken yere intikali sağlanacaktır. 20.19. Hastanın vardığı yerde teslim tutanağı; öncelikle jandarmaya yoksa muhtar veya hastane görevlilerine imzalattırılarak kimlik bilgileri ve telefon numaraları tutanağa yazılıp, görevin sona erdiği GATA Komutanlığı’na (0312 304 2011 veya 0312 304 2941) telefonla bilgi verilecektir. 20.20. 07 Aralık 2006 gün ve 26369 sayılı resmi gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren ambulans ve acil sağlık araçları ile ambulans hizmetleri yönetmeliği uyarınca yönetmeliğe uygun olarak düzenlenen; yüklenici firma; Ambulans Servisi Uygunluk Belgesine, hizmet esnasında kullanılacak ambulans aracı, ambulans/acil sağlık aracı uygunluk belgesine, ambulansta çalışan personel çalışma izin belgesine haiz olacaktır. 20.21. Hasta yakınlarının yanında gitmesi için hasta yakınlarını taşıyabilecek kapasitede olması zorunludur. Adı - SOYADI / Ticaret unvanı Kaşe ve İmza 3 2/2 Standart Form ─ KİK015.1/H |
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)