İhale No | 2243077 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 25 Haziran 2021 |
İhale Tarihi | 28 Haziran 2021 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 25/06/2021 |
» y */ |
|
|
-T '-. ■ / |
|
Teklif No : |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Muhtesin OZDOGAN (Satmalına Memuru ) |
Telefon |
: 0224 294 42 70 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın...........................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam |
TesOim Tarihi |
1 |
|
GASTROSKOPİ CİHAZ! ONARIMI İŞİ |
1 |
ADET |
|
.. . |
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 28/06/2021 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Numunelerinizi Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim.İmza.Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (isim,imza,Kaşe) |
|
Muhtesin Satifialıı |
ÖZîbOĞAN a Memuru , ; . 1 |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafWdan doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
I'.23.002.01
|
PENTAX MARKA EG-2990K MODEL GASTROSKOPİ CİHAZI ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Gastroskopinin onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak herhangi bir soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.
2. Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmaya teslim edilen Gastroskopinin onarım süreleri garanti süresine eklenir.
3. Gastroskopinin onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
4. Gastroskopinin üzerlerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
5. Servis raporunuzda Arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.
6. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.
7. Onarımı yapılan Gastroskopinin kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan kaynaklanabilecek sorunlar yüklenici firmaya aittir.
8. Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır Gastroskopi ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
9. Onarımı yapılan Gastroskopi kullanılan birimin onayı alındıktan sonra uygunluğu verilecektir.
10. Belirtilen maddelerin yerine getirilmemesi durumunda, cihazın arızasının giderildiğine dair muayene kabul komisyon biriminde uygunluğu verilmeyecektir.
11. Cihazın kurumumuz bünyesinden onarım işini üstlenecek firmaya teslim tarihinden itibaren 10 iş günü içerisinde arızayı giderecektir.(Arızalın giderilmesi için yurt dışından parça temini gerektiği durumlarda bu husus geçerli değildir).Arızanın giderilememesi durumunda cihaz yerine konsinye cihaz birimimize teslim edilecektir.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)