İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Fotoselli Kapı Ve Hermatik Kapı

İhale No 1353418
Sektör Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 7 Haziran 2017
İhale Tarihi 12 Haziran 2017 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

Siparişi Veren

: BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 0224 294 42 71

Faks

: 0(224) 366 63 93   Email:sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın ……………………………………………………………………………………………………………….

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

 

ELEKTROMANYETİK PLAKA TANIMALI BARİYER SİSTEMİ

1

ADET

 

 

 

2

 

HERMATİK KAPI

1

ADET

 

 

 

3

 

FOTOSELLİ KAPI

3

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

                 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Genel Sekreterlik Muhasebe Birimi ve /veya Bursa Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğünce sırayla ödeme yapılacaktır.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 12/06/2017 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

:

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

 

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 

 

Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

 

 

T.C.

/ i

SAĞLIK BAKANLIĞI

3j

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

" -t:

Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

iagök Bakanlsğt

 

Kaos»?

Cz*s».'XZU ‘*.{.:ı

Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

Plaka Tanıma ve Yönetim Sistemi Şartnamesi

Genel Özellikler

1.  Tüm uygulamalar x64 ve x86 mimarisinde çalışabilecek şekilde tasarlanmalıdır.

2.  Tüm uygulamaların kurulumları ekstra bir bileşen ya da gereksinim içermeden tüm bağımlılık ve gereksinimleri içerisine dahil edilmiş bir biçimde oluşturulmuş tek bir "kurulum dosyası" içerisinde seçimlik olarak gerçekleştirilecektir. Seçim listesinde "Plaka Tanıma Yazılımı", "Plaka Tanıma Sunucu Yazılımı", "Plaka Tanıma Rapor Yazılımı", "Veri Yayınlama Modülü", vb. gibi seçenekler olmalıdır.

3.   Plaka Tanıma Sistemi veri tabanı bağımsız olarak çalışacaktır. Parametre değişikliği ile Oracle, SQL Server, Microsoft Access vb. veri tabanlarını kullanabilecektir.

4.   Plaka Tanıma Sistemi eski sürüm ve güncel işletim sistemleri versiyonlarıyla uyumlu olarak çalışabilecektir. (Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 vb.)

Plaka Tanıma - Yönetim ve Raporlama Yazılımı Özellikleri

1.  Plaka Tanıma Yazılımı bağlı bulunduğu kameranın görüş açısından geçen araçları algılamalı, algıladığı her bir aracın plakasını bulmalı ve okumalıdır.

2.  Plaka Tanıma Sistemi bir bütün olarak, tüm unsurları ile birlikte (FULL HD Çözünürlük İP Kamera - Mega Pixel Lens, Power LED Infrared Projektör - Muhafaza - Montaj Aparatları vb.) verilecektir.

3.   Plaka Tanıma Yazılımı kamera başına lisanslanmalıdır. Lisans bilgisi yazılım ara yüzenden kolayca görülebilmelidir.

4.   Plaka Tanıma Yazılımı % 100 yerli üretim olacaktır. Tüm desteği Türkiye'den sağlanıyor olmalıdır.

5.   Plaka tanıma kamerası en az 2 mega pixel çözünürlükte olacaktır. Kameralar gündüz yeterli ışık olması durumunda renkli, gece siyah beyaz olarak çalışmalıdır.

6.   Plaka Tanıma Yazılımı her bir kamera görüntüsünü gerçek zamanlı (25 frame/sec PAL) olarak işlemeli ve ekranda işlerken yine gerçek zamanlı (25 frame/sec PAL) olarak göstermelidir.

7.   Plaka Tanıma Yazılımı Türkiye standartlarına uygun olan plakaları en az %98 ve üstü doğru okuma başarısı sağlamalıdır.

8.  Plaka Tanıma Yazılımı aynı araç için birden fazla kayıt oluşturmamalıdır.

9.  Plaka Tanıma Yazılımı artarda gelen iki aracı tek bir araç gibi algılamamalıdır.

10.   Plaka Tanıma Yazılımı 230 km/s hızı aşmayan bütün araçlar için belirtilen plaka tanıma başarımıyla çalışabilmelidir.

11.   Plaka Tanıma Yazılımı algılanan her araç için, araç plakasını ve aracın sürücüsünü içerecek şekilde geniş açılı bir fotoğraf çekmelidir.

12.   Plaka Tanıma Yazılımı en az 1280x720 HD 720p çözünürlükte çalışacaktır.

13.   Plaka Tanıma Yazılımı tümüyle Latin alfabesinden oluşan tüm ülke plakalarını tanımlayabilmelidir. (Yabancı Plaka Tanıma Özelliği) Bu özellik isteğe bağlı olarak aktif edileÖllmeli ya da kapatılabilmelidir.

 

14.   Plaka Tanıma Yazılımı tanıdığı plakanın formatına göre Türkiye'nin kullandığı piaka formatının dışındaki ülke formatlarını ayırabilmelidir.

15.   Plaka Tanıma Yazılımı ile birlikte uygulama geliştirilmesi için yazılım geliştirme KİT'i (SDK) verilecektir. Ayrıca PTS çekirdek sistemi DLL yapısında olmalıdır.

16.   Plaka Tanıma Yazılımı lisanslaması elektronik anahtar kullanılarak yapılacak ve gelecekte olabilecek sistem güncellemelerinde veya bilgisayar değişimlerinde tekrar üretici firma ile iletişime geçme ihtiyacı duyulmayacaktır. Tekrar herhangi bir lisans almasına gerek kalmayacaktır.

17.  Sistemi kontrol eden yazılımın tüm menüleri Türkçe olmalıdır.

18.   Plaka Tanıma Yazılımı, araç geldiğini tespit etmek için dışarıdan bir tetikleme mekanizmasına ihtiyaç duymadan çalışabilmelidir.

19.   Plaka Tanıma Yazılımı plaka tanıma yaptığı kamera görüntüsünü kayıt edebilmelidir, kayıt edilen video üzerinden plaka tanımlaması yapabilmelidir.

20.   Plaka Tanıma Yazılımı yerli plakaları, yabancı plakaları, resmi plakaları, askeri plakaları tanıyabilmelidir. Hangi plakaların tanımlanması isteniyorsa yazılım üzerinden seçilebilecektir.

21.   Plaka Tanıma Yazılımı farklı yapılardaki plakaları tanıyabilecek özellikte olacaktır. (2 satır, tek satır, kare plaka gibi)

22.   Plaka Tanıma Yazılımı farklı renk ve zemine sahip plakaları tanımlayabilmelidir.

23.   Plaka Tanıma Yazılımı aracın arkasından veya önünden çekilmiş fotoğraflarla plaka tespiti yapabilecektir.

24.   Plaka Tanıma Yazılımı görüntü alınacak kamerayı seçme imkanı sağlamalıdır.

25.   Plaka Tanıma Yazılımı, plakayı tespit edildiği yerden (ortada, sağda, solda) bağımsız olarak tanıyabilecektir.

26.   Plaka Tanıma Yazılımı Client-Server mimarisinde çalışa bilecektir.

27.   Plaka Tanıma Yazılımı sisteme kayıtlı "kara liste (yasaklı)" araçlar için sesli ve görsel alarm üretecektir.

28.   Plaka Tanıma Yazılımı LOOP dedektör (manyetik araç algılama) cihazı ile entegre çalışabilecektir.

29.   Plaka Tanıma Yazılımı sisteme kayıtlı "abone (izinli)" araçlar için otomatik olarak bariyer, kayar kapı vb. ürünleri tetikleyebilecektir. Abone listesi excel tablsundan sisteme kolayca aktarılabilmelidir.

30.   Bariyer tetikleme işlemi bilgisayarın USB veya Ethernet portundan bağlanan bir l/O cihaz olabileceği gibi kullanılan kameranın üzerinde bulunan role ile de yapılabiliyor olacaktır. Kurulan sistemin alt yapısına en uygun olan tetikleme yöntemi seçilebilecektir.

31.   Plaka Tanıma Yazılımına kayıt edilen "abone (izinli)" listesinde, bir adet abonenin otoparka aynı anda kaç araç sokabileceği belirlenebilecektir (Abone Kota Uygulaması).

32.   Plaka Tanıma Yazılımı plakası hatalı okunan araçların plaka bilgilerinin operatör tarafından değiştirilerek düzeltilebilmesine imkan sağlayacaktır.

33.   Plaka Tanıma Yazılımı üzerinden geçiş yapan araç plakalarına notlar eklenebilecek ve daha sonra bu notlar sorgulanabilecektir (Ziyaretçi Bilgi Giriş Ekranı).

34.   Plaka Tanıma Yazılımı tek bir marka kameraya bağımlı olmamalıdır. Birden çok tnarka kamera ile uyumlu çalışabilmelidir. Bu kamera markaları yazılım menüsünde çoktan seçmeli bir şekilde var olacaktır.

35.   Plaka Tanıma Yazılımı İP kameraların H264, MJPEG, JPEG, MPEG4 protokollerinden görüntü alabilir yapıda olacaktır. ONVIF destekli tüm kameralardan görüntü alabilecektir. Kullanıcı kullanmak istediği kameranın ONVIF URL adresini yazarak görüntü alabilecektir.

36.   Plaka Tanıma Yazılımının kurulumu esnasında Ram Disk kurma ihtiyacı olmayacaktır. Ram Disk oluşturulması gereken sistemler kabul edilmeyecektir.

37.   Plaka Tanıma Yazılımı tarafından veri tabanına kayıt edilen tüm veri ve görüntüler şifrelenmeli ve görüntüler filigranlanmalıdır (VVatermarked).

38.   Plaka Tanıma Yazılımı TCP-IP ve RS232 arabirimleri üzerinden LED Grafik Ekrana bilgi gönderebilir yapıda olacaktır. Sistem dahilinde LED Grafik Ekran olması durumunda; plaka, tarih, saat, hoşgeldiniz, güle güle vb. bilgiler anlık olarak gönderilecektir.

39.   Plaka Tanıma Yazılımının farklı aydınlanma koşullarını (gece, gündüz, gece-günrtüz geçişleri) ve farklı hava koşullarını (sis, yağmur, kar, vb.) içeren ortalama plaka tanıma başarımı en az %80 olmalıdır.

40.   Plaka Tanıma Sistemi, aşağıdaki durumlarda plaka tanıma başarı oranı değerlendirilmesinin dışında tutulacaktır:

a)  Vida/etiket/boya/çıkartma/pas/çamur/toz/kar vb. nedenlerle plakanın bir kısmının kapanması ya da karakter görünümlerinin değişmesi

b)  Özel plakalar

c)  Askeri plakalar

d)   Kamera İR modda çalışırken reflektanssız (yansıtmasız) plakalar

e)  hasariı eğilip bükülmüş kırılmış plakalar

f)  Çıplak gözle okunamayacak durumda olan plakalar

g)  230 km/s üzerinde hızla geçen araçlar

h)   Ülkelerin resmi olarak bildirdikleri plaka standartlarına uymayan plakalar

41.   Plaka Tanıma Yazılımı enerji kesintilerinde reset gibi işlemler gerektirmeden yeniden çalışabilmelidir.

42.   Plaka Tanıma Yazılımı araç geçiş yaparken okunan aracın bütün bilgilerini (plakası, tarihi, saati, geçiş noktası) ve yakalandığı kare görüntüsü veri tabanına işlenmelidir. Gerektiğinde geriye dönük olarak ayrıntılı rapor ve yazıcıdan baskı alınabilmelidir. Yazılım raporları PDF, Word, Excel olarak kayıt edilebilmelidir.

43.   Raporlar istenilen zaman dilimlerinde PDF formatında (sıkıştırılmış fotoğraflı) olacak şekilde istenilen mail adreslerine Plaka Tanıma Sistemi tarafından otomatik olarak gönderilebilecektir.

44.   Plaka Tanıma Yazılımı, kaydedilmiş araç plakalarını istenirse plakanın sadece 2 karakterini dahi kullanılarak sorgu yapabilmelidir.

45.   Plaka Tanıma Yazılımına kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılmalı, yetkili sicil numarası ve şifresi ile tanımlanmış bir operatör tarafından plaka tanıma sistemi veri tabanına ulaşılabilmelidir.

46.   Sistemin kullanıcılarına değişik güvenlik seviyeleri atanarak ilgili kişilerin sadece izin verilen özelliklere erişmesi sağlanabilmelidir. (Yazılımı kapatma, rapor'aima, yeni kullanıcı oluşturma, abone araç oluşturma, kara liste girişi vb.)

47.   Plaka Tanıma Sistemine eklenen her kamera için yön bilgisi seçilecektir. Ters yönde hareket eden araç olduğunda sistem alarm üretebilecektir.

48.   Plaka Tanıma Yazılımı araç fotoğrafları üzerine; aracın plakasını, geçiş yaptığı lokasyon bilgisini, geçiş yaptığı tarih ve saat bilgisini otomatik olarak işleyecektir. Fotoğrafların üzerine tıklanarak yakınlaştırma ve uzaklaştırma yapılabilecektir, bu özellik ile resimler ayrıntılı bir şekilde incelenebilecektir.

49.   Plaka Tanıma Sisteminin tüm ayarları ve konfigürasyonları yazılım ara yüzünde bulunan menüler ile kolayca yapılmalıdır.

50.   Plaka Tanıma Yazılımı üzerinde "Yardım" menüsü bulunacaktır. Bu menü içerisinde yazılımın resimli kullanıcı kılavuzu ve yazılım versiyonu ile lisans bilgileri olmalıdır.

51.   Plaka Tanıma Yazılımı üzerinde "Acil Durum" butonu olacaktır. Bu buton olası bir acil durumda (deprem, yangın, sel, terör vb.) bariyer ve/veya kapılara sürekli açık tutacaktır. Bu durumun oluştuğu zaman diliminde geçiş yapan araçlar ayrıca raporlanabilecektir.

52.   Plaka Tanıma Yazılımı üzerinde Otopark Doluluk Oranını gösteren bir menü bulunacaktır. Otopark kapasitesi bu bölümden girilecek ve içeride olan araç sayısı görülebilecektir.

53.   Plaka Tanıma Yazılımı network ağına bağlı plaka tanıma kameralarını otomatik olarak "Kamera Bul" butonu ile listeleyebilecektir. Kamera tanımlamaları yapılırken manuel İP girilmesine gerek kalmayacaktır.

54.   Plaka Tanıma Yazılımı ara yüzde eklenen her kamera için bir adet çerçeve oluşturulmalı, plaka tanıma kameralarından gelen görüntüler kendi çerçevesi içinde gösterilmelidir.

55.   Plaka Tanıma Yazılımının tüm ara yüzleri kolay kullanım ve son teknoloji olarak tasarlanmış olmalıdır. Yeni nesil windows işletim sistemiyle tam uyumlu olabilmesi için "metro ara yüz" tasarımı kullanılmış olmalıdır.

56.   Yazılımın gelişmiş raporlama ekranı olacaktır. Bu ekranda belirlenen kriterlere göre filtreleme yapılarak plaka tanıma resimleri ve bilgiler gösterilecektir. En az aşağıdaki kriterlere göre filtreleme yapılabilecektir:

a)  Plaka bilgisinin herhangi bir karakterine göre (34 ile başlayan, 34 ile başlamayan, içinde AB geçen, sonu 01 olan gibi)

b)  Seçilen tarihe göre

c)  Seçilen iki tarih ve saat aralığına göre

d)   Kamera noktalarına (isimlerine) göre

57.   Yazılımda grafik rapor özelliği olacaktır. Araçların otoparka giriş oranlarını gün, ay, yıl şeklinde ayrıntılı grafik rapor olarak verebilecektir. Ayrıca iki tarih aralığı girilerek de rapor alınabilecektir.

Plaka Tanıma Sistemi Kamera - Lens - Muhafaza Teknik Özellikleri:

1.   Ürünlerin hem üretimini, hem ithalatını hem de teknik servis hizmetini veren firmanın ONVIF FULL MEMBER üyesi olması gerekmektedir. OEM olarak üretilmiş ürü 1 ‘ 1 ul edilmeyecektir.



 


 

2.   Kamera ve netv/ork arabirimi tümleşik tek bir cihazdan oluşmalıdır.

3.   Kameranın görüntü sensörü , 1/2,8" 2 Megapiksel (1920x1080 ) Progresif tarama Aptina CMOS olmalıdır.

4.   Kamerada 120 Db True WDR (gerçek/mekanik) özelliği olmalıdır.

5.   Kamera Sinyal gürültü oranı >52 Db olmalıdır.

6.   Kamerada önemli noktalardaki görüş alanı mesafesini arttırmak için 3:16 / 9:16 KORİDOR MODU olmalıdır.

7.   Kameranın gürültü azaltma (2D / 3D-DNR ) özeiliği olmalıdır.

8.   Kamerada P-iris özelliği olmalıdır.

9.   Kamerada P2P özelliği olmalıdır.

10.   Kamera hareket anında 2 saniye ara ile FTP server veya belirlenen en az 6 adrese e-mail yoluyla resim yollayabilmelidir.

11.   Kamera hareket anında belirlenen en az 6 e-mail adresine en az 6 saniyelik videolar yollayabilmelidir.

12.   Kamera triple (üçlü) streaming özelliği ile eş zamanlı H.264/H.264 ve H.264/MJPEG formatlarında video aktarım yapabilmelidir.

13.   Kamerada dijital Zoom özelliği olmalıdır. Web ara yüzü üzerinden üst üste en az 9 kat zoom yapabilmelidir.

14.   Kamerada 12 Volt Giriş olmalıdır.

15.   Kamerada Temperature özelliği olmalıdır. Bu sayede belirlenen ısı değişikliklerinin dışına çıkıldığında alarm verebilmelidir.

16.   Kamera Hem 50 Hz Hem 60 Hz desteklemelidir.

17.   Kamerada 2 adet lens soket girişi olmalıdır. Bu sayede motorize lenslere de kameradan enerji verilebilmelidir.

18.   Kamera herhangi bir kayıt cihazı olmadan ISCSI ile çift yönlü veri akışını sağlayabilmelidir.

19.   Kamerada Ultra Defog, ROI (Region Of Interest) özellikleri olmalıdır. ROI, farklı saat dilimlerine göre 5 farklı mod olarak ayarlanabilmelidir.

20.   Kamerada akıllı ses algılama (ses analizi) özelliği olmalıdır. Kamera En az 4 ayrı modda alarm üretebilmelidir (Ani ses artışı, ani ses düşüşü, 2 ses arasındaki desibel farkı, ses farkını manual ayarlayabilme)

21.   Kamera 1/25 ila l/8000s aralığında ve otomatik elektronik Shutter aralığına sahip olmalıdır.

22.   Kamera otomatik gece/gündüz kamera özelliğinde olup, 0.2Lüks/F1.4 renkli, 0.01Lüks/F1.4/W görüntü verebilmelidir.

23.   Kamera mobil telefon ve Tabletlerde bir mobil uygulama ile izlenebilmelidir.

24.   Kamera ücretsiz bir Client programına sahip olmalıdır.

25.   Kamera üzerinde Beyaz ışık ve kazanç dengesi otomatik ve elle ile ayarlanabilir olmalıdır.

26.   Gece/Gündüz mekanik IR-CUT filtresi olmalıdır.

28.   Kamera üzerinde en az 8 bölge maskeleme yapılabilmelidir.

29.   Kamera Motion JPEG, H.264 görüntü sıkıştırma formatlarını desteklemelidir.

30.   Kamera 2 MP(1920xl080) 1.3 MP(1280x960), 720p 1280x720, Dİ çözünürlükte 704x576/704x480 çözünürlük değerini desteklemelidir.

31.   Kamera video biçimi PAL olmalıdır. Tüm görüntü sıkıştırma ve çözünürlüklerde PAL en az 30 fps hızında görüntü verebilmelidir.

32.   Kamera veri bit hızı h264: 32K ila 16384Kbps,Mjpeg: 32K ila 24576Kbps aralığında ayarlanabilir olmalıdır.

33.   Kamera anlık görüntü yakalamada 1 SPL- 5 SPL arasında JPEG yakalama sağlayabilmelidir.

34.   Kamera üzerinde Analog video çıkışı BNC bulunmalı ve BNC değeri 1.0Vp-p/75Q geçmemelidir.

35.   Kamera üzerinde G.711a(128Kbps) ve G.711u(64Kbps) ses sıkıştırma teknolojisi bulunmalıdır. 1 Adet 3.5mm kablo ses girişi ve 1 Adet 3.5mm kablo ses çıkışı yer almalıdır.

36.   Kameranın üzerinde otomatik seçimli 10 Base-T/100 BaseTX Ethernet ara birim olmalı ve RJ-45 konektör ile doğrudan networke bağlanabilmelidir.

37.   Kamerada dahili web sunucu özelliği ile IPv4/IPv6, http, HTTPS, SSL, TCP/IP, UPnP, ICMP, IGMP, SNMP, RTSP, RTP, UDP,

SMTP, NTP, DHCP, DNS, PPPOE, DDNS, FTP, İP Filtre, QoS, Bonjour,802.1x ONVIF, IMOS, API protokollerini desteklemelidir.

38.   Kamera aynı anda uzaktan izleme, yerel kayıt ve uzaktan kontrol sağlayabilmelidir.

39.   Kamera aldığı görüntüleri kendi üzerindeki Micro SD karta ve yerel kayıt yapabilmeli, kart kapasitesi en az 64GB desteklemelidir.

40.   Kamerada herhangi bir nedenden dolayı network bağlantısı kesilirse kamera kayıtları SD karta yapmalıdır.

41.   Kamera üzerinde 2 adet Alarm girişi ve 1 adet alarm çıkışı yer almalıdır.

42.   Kamerada sistemin kurulacağı yerin topraklamasına entegre olabilmesi için bir topraklama çıkışı olmalıdır.

43.   Kamera güç girişi DC12V/(AC24V Opsiyonel)/PoE (IEEE 802.3af) desteklemelidir. Güç tüketimi Maksimum 6W geçmemelidir.

44.   Kamera -20°C ila 60°C sıcaklık arasında ve %10 ile %90 arasında nem ortamında çalışabilmelidir.

45.   Kamerada TSE, CE, ROHS, FCC, IS09001, IS014001, TUV, UL, LVD, EMC Test raporu, IEC belgeleri olmalıdır. OEM ürünler üreticilerin belgelerini kullanamayacaktır.

46.   Kamerada NAA (Otomatik Ağ Adaptasyonu) uygunluğu olmalıdır.

47.   Kamerada NAT geçişi için UNP (Evrensel Ağ Pasaport) uygunluğu olmalıdır.

48.   Kamera üzerinde 2,7-12mm odak uzaklığına sahip 3 Mega Pixel çözünürlük destekleyen lens ile birlikte gelmelidir.

49.   Kamera üzerindeki lens gece araç plakalarının reflektif özelliği ve Infrared projektör aydınlatması ile net pozlar yakalanabilmesi için infrared projektöre duyarlı olmalıdır (Day/Night özelliği).

50.   Kamera üzerindeki lens otomatik DC Drive olmalıdır, zoom ve focus ayarları manuel olarak yapılmalıdır.

51.   Kamera muhafazası ısıtıcılı, fanlı, termostatlı olmalıdır. Kameraya gelen kablolar muhafaza ayağı içerisinden geçebilmelidir. Muhafaza darebelere karşı dayanıklı, korozyondan etkilenmeyen polikarbon malzemeden imal edilmiş olmalıdır.

Plaka Tanıma Sistemi Kızılötesi Aydınlatıcı Teknik Özellikleri:

1.  İnfrared Projektör en fazla 10W güç tüketecektir. 220V enerji ile çalışacaktır.

2.   Ürün içerisinde ileri teknoloji infrared LED kullanılacaktır.

3.   Ürün 6 adet POWER (Mercekli) LED ile çalışacaktır.

4.   Ürünün kasası üzerinde akrobatik, yatayda ve düşeyde hareketli montaj ayağı olmalıdır.

5.   Işık dalga boyu 850 NM olmalıdır.

6.   Ürün 45 derece mercek açısına sahip olmalıdır.

7.  850 nanometre dalga boyunda özel karakteristikle yarı iletken LED'ler ile insan gözünün görme alanı dışında, CCD/CMOS kameraların duyarlı olduğu bölgede aydınlatma sağlamalıdır.

8.   Darbelere karşı dayanıklı alüminyum gövdeye sahip olmalıdır.

9.   LED'lerin önünde renkli ve darbelere dayanıklı pleksiglas koruyucu ön paneli bulunmalıdır.

10.   Ürün kamera muhafazasının altına entegre edilecek şekilde tasarlanmış olacaktır.

Otomatik Bariyer Tetikleme ve Loop Algılama Cihazı Teknik Özellikleri:

1.   Bariyer tetik cihazı USB veya Ethernet portundan bilgisayara bağlanacaktır. Windows işletim sistemleri tarafından otomatik olarak tanınacaktır. Sürücü yazılımı yükleme gibi bir işleme ihtiyacı olmayacaktır.

2.   Bir adet cihaz en az 2 adet bariyer tetikleyebilecektir. En az 2 adet LOOP (manyetik araç algılama cihazının) durumunu plaka tanıma sistemine bildirebilecektir.

3.   Cihaz üzerinde en az iki adet bariyer tetikleme ve en az iki adet loop okuma durumunu gösteren LED aydınlatıcılar olacaktır

Garanti ve Bakım Şartları

1.                              Kurulacak        olan sistemin tamamı en az 2 yıl garantili olması gereklidir..

2.                             Kurulacak         olan sistemin arızası durumunda kurulumu yapan firmanın engeç 1 saat içerisinde müdahale edip sistemi aktif etmesi gerekir.

3.                   Yedek      parça teminini hastane yapacaktır,ancak gerekli durumlarda kurum bilgisi dahilinde kurulumu yapan firmanın malzeme temin etmesi zorunludur.

4.                             Kurulumu         yapan firma yedek parça tenini konusunda direk sorumludur, ayrıca montajını yapmalıdır.

5.                             Kurulacak         olan sistemin yedek parça devamlılığı ve temini en az lOyıl olmalıdır. Firma bununla ilgili satınalma birimine taahhüt '/ermelidir.

6.                             Kurulacak         sistemin 2 yıl süresince bakım ve arızası firma tarafından ücretsiz yapılmalıdır

7.                       Kurulan                sistemle ilgili yazılım , program gibi sistemlerin hastaneye verilmesi gereklidir .Verilecek olan program yada yazılımla ilgili ayrıca ücret talep edilmemelidir.

8.                             Kurulacak         olan bariyer motor kısmı çarpmalara ve darbelere karşı çevresi sağlam bir şekilde profillerle koruma altına alınması gereklidir.

9.Sisteme ekleme yada çıkartma yapılacak plakalar için kurum personeli eğitilecek .Gerekli durumlarda kurum personelleri müdahale edebilecek.

lO.Sisteme tanıtılacak araç sayısı en az 5000 yada daha fazla olmalıdır.

ll.Kurulacak olan sistem plaka tanımalı olacak, Ayrıca istenildiği esnada kumanda ile açılabilmelidir.

 

ELEKTROMEKANİK BARİYER ŞARTNAMESİ

1.       Elektromekanik Araç Bariyeri motoru 24V DC Motor olmalıdır.

2.       Gövdenin tamamı 2mm saçtan imal edilmiş ve galvanizlenmiş olmalıdır.

3.       Gövde dikkat çekici ren olan trafik sarısı RAL 1028 renginde elektrostatik toz boya ile boyanmış ve fırınlanmış olmalıdır.

4.       Gövde üzerinde Gri renkte plastik şapka/kapak olmalıdır.

5.       Gövde üzerinde hava sirkülasyonu için panjurlar bulunmalıdır.

6.       Bariyerin 90 derece açılma süresi en fazla 6 saniye olmalıdır.

7.       Bariyerin 90 derece kapanma süresi en fazla 6 saniye olmalıdır.

8.       Bariyerin kol çalışma aralığı 125 dereceye kadar ayarlanabilmelidir.

9.       Bariyer kolu oval şeklinde ve bariyer sistemine uygun metrajda olmalıdır (6 )Mt. olmalıdır.

10.   Bariyer kol altında askı perdesi olmalıdır.

11.   Bariyer kolu kesiti (11 X 4 cm) boyutlarında darbeye dayanımlı olmalıdır.

12.   Kol profilinin orta kısmında reflektör etiketlerin yapıştırılacağı 5 cm'lik düz bir bölüm olmalı ve kol profilinin kesiti bir elips/oval şeklinde olmalıdır.

13.   Bariyer mekanik akşamını rahat açılıp kapanması içi 6 Mt. yay gurubu bulunmalıdır.

14.   Kol malzemesi oval alüminyum ve RAL 9001 renginde olmalıdır.

15.   Kol profilinin alt kısmında conta yatağı ve içinde contası olmalıdır.

16.   Kol profilinin her iki başı plastik kırmızı renginde kapaklarla kapatılmalıdır.

17.   Bariyer üzerinde her iki tarafa da kol montajı yapılabilir olmalıdır. İstenildiğinde bariyer kolu gövde üzerinde ön veya arkaya monte edilebilir. Bu işlem mevcut gövde üzerinde bir değişiklik yapılmadan yapılabilmelidir.

18.   Bariyerin manuel olarak boşa alma işlemi için gövde üzerindeki delik, metal bir kapak ile kapatılmalıdır. Bu kapak gövde üzerindeki deliği kendisi kapatmalıdır. Bu kapak kendine durmalıdır. Kapak sağa ve sola doğru çekildiğinde rahatça manuel anahtar oradan içeri girerek işlemi yapması sağlanmalıdır. Metal kapak gövdenin üzerinde bağlı olmalı, böylece açıldığında kaybolması engellenmelidir.

19.   Gövdenin üzerinde bariyerin otomatik olduğunu gösteren uyarıcı etiket olmalıdır.

20.   Gövdenin üzerinde bariyerin manuel olarak ne şekilde boşa alınacağını izah eden uyarıcı etiket olmalıdır.

21.   Gövdenin alt kısmında kablo girişi için delik olmalıdır.

22.   Gövdenin zemine sabitlenmesi bir baza ile yapılmalıdır. Bazada da kablo girişi için bir delik bulunmalıdır. Bazanın zemine nasıi bağlanacağı bariyerin 'montai ve kullanım kılavuzu'nda açık bir şekilde izah edilmelidir.

 

23.   Bsriyer bazası sabitlenmiş iken bariyeri baza üzerinde sağa veya şpla doğru 15 derece döndürmek mümkün olmalıdır.

24.   Kontrol kartı mikroişlemci tabanlı olmalıdır.

25.   Kontrol kartı üzerinde aç, kapa, dur ve güvenlik fotoseli girişleri olmalıdır.

26.   Kontrol kartı üzerinde otomatik kapanmayı kullanmak için 4 lü dip svvicth bulunmalıdır. Bu svvicth ile bariyerin otomatik kapanması ayarlanabilmelidir. 4 lü dip svvicth üzerindeki svvicthlerin hepsi kapalı konumundayken bariyer otomatik olarak kapanmamalı, ayrıca 'kapat' komutu beklemelidir. Diğer konumlar otomatik kapanma süresini 5 saniye ve katları şeklinde 90 saniyeye kadar göstermelidir. (l=5sn,2=10sn,3=15sn gibi).

27.   Kontrol kartının üzerinde 7A sigorta olmalıdır.

28.   Kontrol kartının üzerindeki bir dip sviç ile motorun maksimum çalışma süresi 5 veya 120 saniye arasında sınırlandırılabilmelidir.

29.   Kontrol kartının üzerindeki bir dip switch ile bariyer sürekli açılıp kapanan 'test modu'na alınabilmelidir.

30.   Kontrol kartının üzerinde 8 adet kırmızı led bulunmalı, bu ledler sayesinde kartın 'aç, kapat, dur, emniyet fotoseli, üst limit, alt limit, röle 1 aktif ve röle 2 aktif fonksiyonları gözle takip edilebilmelidir.

31.   Tüm girişler optik izolasyonlu olmalıdır.

32.   Tüm klemensler çekmece tipi olmalıdır.

33.   Bariyer kapanırken emniyet fotoselinin arasına bir insan veya araç girmesi halinde kol açılıp, fotosel birbirini gördüğü anda tekrar bir 'kapat' komutu veya otomatik kapatma zamanını beklemeden hemen (lsn.) kapanmalıdır.

34.   Kontrol kartının elektromanyetik alanlardan olumsuz etkilenmesini önlemek ve mikroişlemcinin sürekli çalışmasını temin etmek için watch-dog devresi olmalıdır.

35.   Kontrol kartının üzerinde 24V lamba çıkışı olmalıdır.

36.   Kontrol kartının üzerindeki bağlantıların nasıl yapılacağı 'montaj ve kullanım kılavuzu'nda açık bir şekilde izah edilmelidir.

37.   Kontrol elektroniği plastik bir kutunun içinde olmalı, bu kutu gövdeye sabitlenmelidir.

38.   Kutu üzerindeki kablo çıkışlarında rekor kullanılmalıdır.

39.   Kolun bağlı olduğu çıkış mili iki adet çift sıralı, kasıntı alıcı rulman ile yataklanmalıdır.

40.   Bariyer üst mekanizmadaki tüm güç aktarımı düz dişliler kullanılarak yapılmalıdır.

41.   Limit sviçlere komut veren pozisyon bilezikleri +/-180 derece ayarlanabilmelidir.

42.   Elektronik olarak hareketi sonlandırmak için kullanılan limit svvitchlerin haricinde, mekanik olarak da hareket soniandırılabilmelidir.

43.   Mekanik sonlandırma, elektronik sonlandırmadan hemen sonra gerçekleşecek şekilde, hem üst konum hem alt konum için ayarlanabilir bir mekanizma ile yapılmalıdır. Bariyer kolunun kapanma ve açılma anında son 20 derece kala yavaşlama devreye girecek ve sarsıntılar engellenecektir.

44.   Bariyer kolunun elektrik kesilmelerinde açık pozisyona getirilebilmesi için bir boşa alma sistemi olmalıdır. Boşa alma işlemi bariyerin herhangi bir kapağını açmadan, dışarıdan özel plastik tutmalı alyen anahtar kullanılarak yapılmalıdır.

45.   Bariyerde kullanılan redüktör alüminyum enjeksiyon teknolojisi ile üretilmiş olmalıdır.

46.   Bariyerde kullanılan redüktörün Türk Standartlan Enstitüsü 'Sonsuz Vidalı Redüktörler' TSEK, CE, IS09001 belgelerine sahip bir firma tarafından üretilmiş olmalıdır.

47.   Bariyerde kullanılan en az 300 Watt gücünde ve 24 V DC ile çalışan motor Türk Standartları Enstitüsü TSEK, CE, belgelerine sahip bir firma tarafından üretilmiş olmalıdır.

48.   Bariyer sistemi günlük en az 2.500 kez açılma ve kapanma yapabilecek motor ve reduktör sistemine sahip olacaktır.

49.   Bariyer sistemi her türlü geçiş kontrol sistemi ile uyumlu çalışacak aç, kapat, dur komutları ile kontrol edebilmelidir.

50.   Bariyerin açılma işlemi uzaktan kumandalar sayesinde olmalıdır.

51.   Bariyer uzaktan kumanda sistemi ile çalışmalıdır. Kumandalar ile de bariyer sistemi kontrol edilmelidir.

52.   Bariyer sisteminde kullanılan uzaktan kumandalar 433,92 Mhz frekansında Rolling (Değişken) kod sistemi kullanan kumandalar olmalıdır. Bu kumandalar firmaya özel olarak şifrelenmiş olmalıdır.

53.   Uzaktan kumandalar çift çıkışlı ve 2 adet butonlu olmalıdır.

54.   Uzaktan kumandalar dayanıklılık açısından metal ile çevrilmiş olmalıdır.

55.   Bariyer kolu kapalı konuma geçerken sabit destek çatalı veya hareketli destek çubuğu ile yuvaya oturmalıdır.

56.   Emniyet fotoseli muhafazalı ve fotosel ayak içinde yerden 60 cm yükseklikte ve profil içerisinde emniyet fotoseli olmalıdır.

57.   Emniyet fotoselini dış ortamdan gelecek darbelerden koruma amacıyla emniyet fotosel karşılığı sabit destek çatal yuvarlak profilinin içerisinde gizli olmalıdır. Dışarıdan görülmemelidir.

58.   Montaj noktasına elektrik tesisatı çekimi İdare tarafından yaptırılacaktır.

59.   Bariyer sisteminin CE belgesi olacaktır ve teklif ile birlikte idareye sunulacaktır.

60.   Bariyer sistemini kuracak firmanın TSE hizmet yeterlilik belgesi olacak ve teklif ile birlikte idareye sunulacaktır.

61.   Bariyer sisteminin 2 (iki) yıl parça ve yerinde servis garantisi olacaktır.

62.   Bariyer sisteminin 10 (on) yıl yedek parça temijıi garantisi olacaktır.

 

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ İLE İLGİLİ İDARİ ŞARTNAME VE SÖZLEŞME MADDESİ

YÜKLENİCİ; yapmayı taahhüt ettiği işlerinde, kendi çalıştırdığı işçilerine karşı doğrudan doğruya İŞVEREN durumundadır. Bu nedenle, kendine ayrılan işyeri bina ve eklentileri ile ek hizmet binaları ve benzeri yerlerde ayrıcaişyeri çevre kazası, iş kazası ve meslek hastalıkları olmaması için, 2872 sayılı Çevre Kanunu, 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu, 4857 sayılı İş Kanunu, 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ile ilgili mevzuatlar çerçevesince gerekli olan önlemleri, hiçbir uyarı veya yazışmaya meydan vermeden almak ve işyerinde uygulanmakta olan prosedür, talimat, iç yönerge ve. benzeri kurallara uymak, her türlü araç ve gereci sağlamak, işyerinde bulundurmak, çalışanlarına kullandırmak, eskiyen yada arızalanan araç ve gereçleri bekletmeksizin ivedilikle kullanım klavuzu, kullanım talimatı iletemin etmek ve bu konularda çalışanlarına sürekli eğitim vermek zorundadır.

-Kullanılacak olan kişisel koruyucu donanım(KKD) ; CE (ConformiteEuropean) Belgeli olmalıdır. Deformasyona uğramış KKD lerilgili yönetmeliği, tebliği ve ilgili mevzuatların öngördüğü standartlara uygun, ergonomik şartlarıda içerecek şekilde derhal yenisi ile değiştirilmelidir.

-Çalışmalar süresince Hastane İş sağlığı ve Güvenliği Biriminin gerekli gördüğü ilave ekipmanları temin etmeli ve gerekleri yerine getirmelidir.

-İşçilerin yazlık-kışlık kıyafetleri mevsim şartlarına uygun olacak şekilde ayrı olmalı ve ayırt edilebilir olmalıdır. Deformasyona uğramış eskimiş kıyafetler derhal değiştirilerek yenileri verilmelidir.

-İş Sağlığı ve Güvenliği ile ilgili gerekli belgeler dosya halinde yüklenicinin İSG-KATİP sisteminde kayıtlı İş Güvenliği Uzmanı ve İşyeri Hekimi tarafından İş Sağlığı ve Güvenliği birimine üst yazı ile teslim edilmelidir. İş ve işlemler çok tehlikeli sınıfta yer alan işyerlerine uygun olacak şekilde yerine getirilmelidir. Her zamahn denetleme yapılabilecektir.

-Kanun Hükümlerinin yerine getirilmemesi durumunda her türlü hukuki ve cezai sorumluluk yükleniciye aittir.

 

 

 

 

 

 

 

T.C.

 

/ J2İ

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

t'ü 1

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

 

 

Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

 

- :• - ...............................  -

SSuoss-Kamu HasSassctesBfeSŞŞi

iŞfesS'sîsŞ i

Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

 

KURŞUNLU OTOMATİK FOTOSELLİ KAPI

MEKANİZMA VE MOTOR GRUBU:

1.  Kapıların hareketini sağlayan kayış sistemi, tek motor ile çalışmalıdır. Motorların garantisi 5 yıl olacaktır. Kapının en az 1.000.000 adet açılış ve kapanış mekanizmayı imal eden firma tarafından test edilmiş olmalı ve test sonuçları ile garanti edilmelidir.

2.  Motor endüstriyel kullanıma uygun olmalıdır. Kapının sessiz çalışması için motorların üzerinde redüktör olabilir.

3.   Mekanizmanın çalışma gerilimi 230 V. (A.C.), 50 Hz. olmalı ve voltaj değişmelerine karşı en az % 10 tolerans göstermelidir.

4.  Mekanizma -20 °C ile 65 °C ortam sıcaklığında çalışmaya uygun olmalıdır.

5.   Mekanizmanın enerjisi max. 150 W olmalıdır. Kanat kapanma gücü 150 N olmalıdır. Kapasite günlük 1500 açılımdan fazla olmalıdır.

6.   Kapıların kapalı ve elektronik kilitli kalması dijital selektör vasıtasıyla sağlanarak, kapalı (Devre Dışı), otomatik (bütün sistem devrede), açık (kapı açık durumda), tek yönlü (hareket ünitesi tek yönlü devrede), gece (dışarıdan kilitli, içeriden düğme ile açılabilir durumda) fonksiyonlarını içermelidir.

7.  Mikroprosesör ünitesi arızası, radar ve fotosel arızası kayış gevşeme ve kopma hali ile aşırı yük ve kanatların açılırken ve kapanırken herhangi bir engelle karşılaşması halinde mekanizma üzerinde bulunan dijital selektör göstergesi ile arızayı ve yerini belirtecektir. Mekanizma devreye girdiğinden otomatik olarak açma kapama mesafelerini tayin edecektir.

8.  Kapı açık kalma süresi, kanat açılma ve kapanma hızı dijital selektör vasıtasıyla ayarlanabilir olmalıdır. Ayarlanan açık kalma süresi 0-30 sn. arasında olmalıdır.

9.   Mekanizmalarda ayarlanabilinir minimum beş değişik açılım aralığı olmalı ve giriş trafik sıklığına göre istenen aralık seçilebilmelidir.

10.  Çift kanat kapılarda kapının açılma hızı 1400 mm/sn, tek kanat kapılarda 700 mm/sn olmalıdır.

11.  Güvenlik amacı ile kapıların açılma hızı kapanma hızına göre daha hızlı olmalıdır.

12.  Kapanma işleminden sonra mekanizma kanatlan daimi minimum 4 kg.lık bir güçle iterek kanatların tam olarak kapanmasını ve kesin sızdırmazlığını sağlamalıdır.

13.  Mekanizma minimum 2x90 kg.lık kanatlar ile çalışabilir olmalıdır. (Tek kanat için 120 Kg. taşıma kapasitesi olacaktır.)

14.  Mekanizma fren ve yavaş hareket alanları ayarlanabilir olmalıdır. (5 ile 50 cm. arasında)

15.   Kapının kapanma ve açılma güçleri ile açılma ve kapanma hızlan birbirinden bağımsız olarak ayarlanabilmelidir. Bu sayede kapı kapanırken herhangi bir engelle karşılaşması durumunda zarar vermeden otomatik olarak açılabilmelidir.

16.              Çarpma sonucu hareketli kanatların raydan çıkmasını önleyecek sistemler sahip olmalıdır. (Her bir kanat ray üzerinde çalışmaya uygun şekilde 2 adet tekerlek ile taşınacaktır. Bunlardan 4 tanesi aşağı raya 2 tanesi yukarı raya basacaktır, değiştirilebilir (modüler) olmalıdır.

 

17.  Mekanizmaya arıza veya bakım durumunda kolay müdahale edilmesi için mekanizma ka üstten tırnaklı olarak yerleştirilmiş olup aletsiz bir şekilde el ile açı!

18.  Mekanizma içerisinde elektrik kesilmelerinde kapıyı açacak akii sistemi bulunmalıdır.

19.  Elektrik kesilmelerinde hareketli kanatlar manuel açılabilmelid

20.  Mekanizma 32 bit mikroişlemci kontrollü olacaktır. İstendiği t bilgisayar sistemine bağlanabilme özelliğine sahip olacaktır. Merke: fonksiyonları ve ayarları yapılabilecek, kapıların konumu (açık veyî arızanın nerede olduğu görülebilmelidir.

21.  Kapının periyodik (günlük, haftalık, aylık...) açılım adetleri mikr istenildiğinde teknik servis tarafından bu verilere ulaşılmalıdır.

 

37.   Firmaların her türlü imalat ve n ve garanti dışında kalacak maddele

 

 

 

 

 

sbilme alt yapısına sahip olmaları

yedek parça 10 yıl süre ile temin etme ve saha uygulamalarını yap; gerekmektedir.

38.  Firmalar daha önce yaptıkları otomatik fotoselli kapı imalatları / kurumlardan aldıkları en az işin keşif bedeli kadar iş bitirme belge: belgelemek zorundadır.

39.   Firmalar tekliflerini orijinal kataloglarla birlikte verecekler, te şartnamede istenen şartlara uygunluğu kataloglarda açıkça görülec firmalar değerlendirmeye alınmayacaktır.

40.   Üretici firma ve kapıya ait TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi, S Hizmetleri Yeterlilik Belgesi ISO 9001, CE ve TUV belgeleri olacaktı

 

 

 

T.C.

SAĞLIK BAKAN TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi TEKNİK ŞARTNAMESİ

HERMETIK AMELİYATHANE KURŞUNLU OTOMATİK KAPI

 

 

 

Otomasyon ünitesinin teknik özellikleri

I.        Motor manyetik radyasyon emisyonu AB Yönetmeliklerimin sınırları dahilinde ve bakım gerektirmeyen DC fırçasız motor olmalıdır.

Motorda enerji tasarrufu sağlayan ve gücünü arttıran ser. çıkarmayan kapalı tip redüktör bulunmalıdır.

Motor ve aktarma makaraları rijit bir şekilde mekanizmaya bağlanmış olmalıdır. Otomasyon ünitesinde hareketi kontrol eden bir mikro işlemci bulunacaktır.

Kapı, üzerinde alan tarayan Emniyet Fotoseli ile teçhiz edilmiş olmalıdır.

Emniyet Fotosel çalışma şekli, kapı kapandıktan sonra devreden çıkacak, araya girildiğinde; kanatları geri açacak, açık kalma süresi sonrasında tekrar kapanacak, aradaki engel çıkınca kanatlan kapatacak şekilde olmalıdır.

Otomasyon ünitesinde bir engel güvenlik cihazı bulunacaktır. Bu cihaz, kapı hareket ederken engele temas ettiği zaman kapıyı durduracak ve tekrar açık konuma getirecek aynı zamanda elektrik kesildiğinde ve kapı engelle karşılaştığında ne yapması gerektiğini belirleme özelliğine sahip olacaktır.

Otomasyon ünitesinde bir motor blokaj fonksiyonu olacaktır. Motor harekete geçirildiği zaman, doğru akımla bloke edilir. Kapının kapalı konumda basitçe kilitlenmesi şeklinde uygulanacaktır.

Otomasyon ünitesinde harekete geçirildiği zaman 2 kapı arasında bir bağlantı yapmanın mümkün olması gerektiği bir interlock fonksiyonu olacaktır.

10.   Elektronik kontrolörde aşağıda belirtilen fonksiyonları ayarlamak mümkün olmalıdır: Ayarlanabilen geri dönüş zamanıyla tamamen açık konum

-          Ayarlanabilen geri dönüş zamanıyla kısmen açılma

-         Açılma hızı Kapanma hızı Bitiş hızı Başlangıç hızı Kısmen açılma genişliği

II.      Beklenmedik durumların olması halinde, motorun ve mikroişlemcinin hasar görmesini önlemek için bir durdurma fonksiyonu devreye sokulmahdir.

12.   Güç arızası olması durumunda, otomasyon ünitesi kendisini otomatik olarak başlangıç ayarlarında yeniden başlatmalıdır.

13.   Güç arızası olması durumunda, kapının her iki yanındaki manivela kolunu kullanarak kapıyı elinizle açıp kapatmak mümkün olmalıdır.

14.   Otomasyon ünitesi,minumum 100 kg taşıma kapasitesine sahip olmalı gereken durumlarda yalnızca motor değiştirilerek (mikroişlemci değiştirilmeden) en fazla 300 kg kapı ağırlığına uygun ol $a|«iır.

 

  

 

 

 

edilecektir. (POZİTİF BASINÇTA 20 PA,NEGATİF BASINÇT özelliğine sahip olmalı ve bunula ilgili olarak Avrupa onaylı test raporlarına sahip olmalıdır.)

7.       Hermetik kapı kanatları 25 db e kadar ses yalıtımına sahi

8.      Gerektiğinde, kapı kanadının içine bir izleme paneli yapılacaktır. Kapı kanadındaki ebatlar, camın cinsi ve yerleri imalatçının sınırları dahilinde ele alınacaktır.

9.       Her kapı kanadında kapı kanadının ağırlığı için yeterli po mühürlenmiş 2 tane plastik rulman bulunacaktır.

10.   Silindirler, açılmak üzere mühürlenmiş rulmanlarla doıjıatılacak ve aşınmaz plastikten yapılacaktır.

11.   Silindirleri değiştirmek mümkün olmalıdır.

12.   Rayı yatay ve dikey olarak ayarlamak mümkün olmalıdır.

13.   İleri/geri ayarlar, gerektiğinde silindir rulmanlarla birjlikte ayar profilleri yardımıyla yapılmalıdır.

14.   Zeminin üzerine kapatma kamları kapının alttaki a yerleştirilecektir.

15.   Kapağı aralığının açma yönündeki kısmının arkasındaki hareketi esnasında kapı kanadına yol göstermek amacjıyla plastik 2 yerleştirilecektir.

16.   Bu kamlar düzgün şekilde girecek şekilde döndürü engellemeyecek şekilde yerleştirilecektir.

17.   Kapı kanadına özel olarak tasarlanmış olan birleştirilmiş edilecektir. Bu açma aleti kapıyı kapalı konumdan yukar başlatabilecek şekilde bir manivela görevi görmelidir. Saten anotlanmış alüminyumun içine açma aleti yerleştirilecektir.

18.   Kapı kanadının rayın dışında sıkışmasını önleyecek tedbir

19.   Çarpma sonucu hareketli kanatların raydan çıkmasını olmalıdır. Bir kanat 2 adet taşıyıcı arabada bulunan 4 ac üzerinde taşınacaktır. Her arabada kanatların raydan çık basan 2 tekerlek ve rayın altına basan 1 stopper bulunacaktır.

KONTROL VE KOMUT SİSTEMİNE AİT ÖZELLİKLER

1.       Kapının açılma komutunu ve tertibatını idare seçecek selektör vasıtasıyla yapılacaktır.

2.      El yaklaşım sensörü, elin belli bir mesafeden yaklaşmasıyla kapı tahrik edilme komutu alacaktır.

3.       El ve Dirsek Butonu, El ve Dirsek butona bir baskı uyg devreye sokarak kapıya hareket komutunu verecektir

4.      Kartlı Sistem, Kart okuyucunun tanımlanan kartlı kapı/ı harekete geçirme düzeneğidir.İdarenin belirttiği adette kart ve bir adet

5.      TESK-Kalite uygunluk ISO 9001-2000,CE, TÜV-Nord, b olmalıdır.

6.      Garanti veren firmalar arıza durumunda en çok 24 sa^t içinde müdahale edilebilmelidir.

7.      Firmaların her türlü imalat ve montaj hatalarına yönejlik 36 ay ücretsiz bakım ve onarım hizmeti ve garanti kapsamı dışında kalacak m îddelerde, sisteme yönelik her türlü parçayı 10 yıl süre.ile temin etme ve saha uygulamalarını yapabilme alt yapısına sahip olmalıdır. X) ^

 

 

 

 

 

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ İLE İLGİLİ İDARİ ŞARTNAME VE SÖZLEŞME MADDESİ

YÜKLENİCİ ; yapmayı taahhüt ettiği işlerinde, kendi çalıştırdığı işçilerine karşı doğrudan doğruya İŞVEREN durumundadır. Bu nedenle, kendine ayrılan işyeri bina ve eklentileri ile ek hizmet binaları ve benzeri yerlerde ayrıcaişyeri çevre kazası, iş kazası ve meslek hastalıkları olmaması için, 2872 sayılı Çevre Kanunu, 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu, 4857 sayılı İş Kanunu, 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ile ilgili mevzuatlar çerçevesince gerekli olan önlemleri, hiçbir uyarı veya yazışmaya meydan vermeden almak ve işyerinde uygulanmakta olan prosedür, talimat, iç yönerge ve benzeri kurallara uymak, her türlü araç ve gereci sağlamak, işyerinde bulundurmak, çalışanlarına kullandırmak, eskiyen yada arızalanan araç ve gereçleri bekletmeksizin ivedilikle kullanım klavuzu, kullanım talimatı iletemin etmek ve bu konularda çalışanlarına sürekli eğitim vermek zorundadır.

-Kullanılacak olan kişisel koruyucu donanım(KKD) ; CE (ConformiteEuropean) Belgeli olmalıdır. Deformasyona uğramış KKD lerilgili yönetmeliği, tebliği ve ilgili mevzuatların öngördüğü standartlara uygun, ergonomik şartlarıda içerecek şekilde derhal yenisi ile değiştirilmelidir.

-Çalışmalar süresince Hastane İş sağlığı ve Güvenliği Biriminin gerekli gördüğü ilave ekipmanları temin etmeli ve gerekleri yerine getirmelidir.

-İşçilerin yazlık-kışlık kıyafetleri mevsim şartlarına uygun olacak şekilde ayrı olmalı ve ayırt edilebilir olmalıdır. Deformasyona uğramış eskimiş kıyafetler derhal değiştirilerek yenileri verilmelidir.

-İş Sağlığı ve Güvenliği ile ilgili gerekli belgeler dosya halinde yüklenicinin İSG-KATİP sisteminde kayıtlı İş Güvenliği Uzmanı ve İşyeri Hekimi tarafından İş Sağlığı ve Güvenliği birimine üst yazı ile teslim edilmelidir. İş ve işlemler çok tehlikeli sınıfta yer alan işyerlerine uygun olacak şekilde yerine getirilmelidir. Her zamahn denetleme yapılabilecektir.

-Kanun Hükümlerinin yerine getirilmemesi durumunda her türlü hukuki ve cezai sorumluluk yükleniciye aittir.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)