İhale No | 2243148 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 25 Haziran 2021 |
İhale Tarihi | 29 Haziran 2021 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih |
: 25/06/2021 |
Teklif No |
: |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter ) |
Telefon |
: 0224 294 42 66 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
: |
Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
Yetkili Adı Soyadı |
: |
Sayın ………………………………………………………………………………………………………………. Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
|
FLASTER -HİPOALLERJİK 10CM *10 M |
3000 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
||||||
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
|
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
|
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 29/06/2021 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
|
MAL TESLİM TARİHİ |
: |
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.
1. Hassas ciltler için kullanılmak üzere gözenekli, elastik dokunmamış kumaştan üretilmiş olmalı, cilt nemini geçirgen olmalı ve havayı da geçirmelidir.
2. Kateter, sargı bezi, yara örtüsü vb. malzemeleri sabitlemek için özellikle eklem yerlerinde hareketi kısıtlamamalıdır.
3. Röntgen ışınlarını geçirmelidir.
4. Koruyucu kağıt ile kaplı olmalı kolaylıkla ayrılıp uygulanabilmelidir.
5. Laboratuar testleri ile cilde dost olduğunu ve duyarlılık oluşturmadığı tespit edilmiş olmalıdır.
6. Yapışkan ağırlığı min. 25gr/m2 olmalıdır.
7. Yapışma gücü min.200 gf/cm olmalıdır.
8. Üründe karşılaşılabilecek problemlerde geri iadesinin yapılabilmesi gereklidir.
' ;-.ik ‘
9. Ürün tesliminden önce numune görülmesi ve dbne^rne^ı ~olma|ıclır..,
10. Flaster çıkartın İken cilten kolayca ayrılabilmeli ve hasta cildi üzerinde kalıntı bırakmamalıdır.
11. İlgili T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihaz ve malzemelerin TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.
12. İstekliler ihalede teklif ettikleri malzemelerin Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası tarafından onaylandığını gösteren barkod numaralarını teklif mektuplarında, irsaliyede ve faturalarında da malzemelerin isimleri ile birlikte liste halinde belirteceklerdir.