İhale No | 2343540 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Kestel Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 17 Kasım 2021 |
İhale Tarihi | 22 Kasım 2021 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
T.C. |
|
Kayıt No: 55849 |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
Sayı |
: / |
|
17.11.2021 |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Sayın Ilgili |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı FİZİK TEDAVİ CİHAZLARI YILLIK BAKIM HİZMET İŞİ alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu 22/d uyarınca alımı yapılacaktır. Bu iş için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 22.11.2021 tarihine kadar bildirilmesini rica ederiz. |
|||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Sıra No |
Malın / İşin Cinsi |
Miktar |
Birimi |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
|
|||||||||||
1 |
DİATERMİ - RADAR - ULTRASOUND - DİADİNAMİ CİHAZLARI, ULTRASONİK ELEKTRO TERAPİ CİHAZI (FTR CİHAZLARI :2 ADET ESWT CİHAZI, 2 ADET DİATERMİ RADAR CİHAZI) |
2 |
BAKIM |
|
|
||||||||||||
Toplam |
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
Teklifimiz teknik şartnameye uygundur. |
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Fatih Cemal ALTINKAYA Tıbbi Sekreter Telefon: 0224 502 80 16 (Dahili: 1242-1245) Faks: 0224 502 80 18 |
|||||||||||||||||
KESTEL BURSA |
|
||||||||||||||||
1/1 |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KESTEL DEVLET HASTANESİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
FİZİK TEDAVİ CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM VE ONARIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ
Madde 1- Amaç
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı Kestel Devlet Hastanesi Fizik Tedavi Cihazlarına ait periyodik bakım-onarım hizmeti satın alınacaktır. Bu amaçla gerekli olan teknik özellikler ve metotlar aşağıda tanımlanmıştır.
Madde 2- Kapsam:
Teknik şartname kapsamındaki ölçütleri içeren EK’te sunulan cihazlar için gerekli olan periyodik
bakım-onarım hizmetini kapsar. Bakım onarımla ilgili istenen belgeler aynı EK’te gösterilmiştir. Madde 3- Tanımlar Bu şartnamede adı geçen:_______________________________________________________________
|
Periyodik Bakım |
Belirli zaman aralıkları ile yapılan bakımı, |
Ayar |
Cihazdaki fiziksel parametrelerin, çalıştığı ortam koşullarında referans ölçüm cihazları veya cihazın kendi yazılım veya donanımı (Diagnostic test, self test vb.) ile test edilmesi, ölçüm değerlerinin karşılaştırılması, kayıtlarının tutulması ve cihaza ait bozulan parametrelerin düzeltilmesi işlemlerini. |
Yedek parça |
Cihazın arızasının giderilmesi, performansının arttırılması ve tam kapasite çalışması için değiştirilmesi zorunlu olan her türlü elektrik, elektronik, mekanik, cam. kompozit, deri, plastik, lastik, tekstil ve diğer özellikteki parçaları. |
Bakım Malzemesi |
Cihazın periyodik bakımı esnasında gerekli olan bakım malzemesini (yağ. boş cd. boş disket, teknik alet ve edevat vb.), temizlik malzemesini (üstübü, bez, yağ ve kir temizleyici sıvılar vb.), bakım kitlerini (üretici tarafından önerilen ve bakım amacıyla kullanılacak tüm malzemeler) |
Aksesuar |
Kendi başına cihaz sayılmayan, fakat cihaz ile birlikte kullanılmak amacıyla üretilen parçayı veya parçaları, |
Sarf Malzeme |
Tıbbi cihazın çalışabilmesi için gerekli olan ve çalıştığı süre içerisinde kullanılan miatlı malzemeler (SF 6 Gazı, Helyum Gazı, Filtreler, printer kartuş ve kağıtları vb.) |
Modifikasyon |
Cihaz üzerinde, teknolojik gelişmeler nedeniyle yapılan tadilatlar ile mevcut kapasitenin ve imkanlarının değiştirilmesi, iyileştirilmesi ve geliştirilmesini. |
Montaj |
Bir cihazın parçalarını yerli yerine takma veya olması gereken yer ile birleştirmesini, |
Teknik Servis Raporu |
Yüklenici tarafından yapılan işlemlerin tamamının yazıldığı, yüklenicinin ve faaliyeti gerçekleştiren çalışanlarının bilgilerinin bulunduğu raporu. |
Çalışma Süresi (Up Time) |
Cihazın çalışması gereken süreyi, |
Çalışmama/Bozuk Kalma Süresi (Down Time) |
Cihazdaki arıza nedeniyle cihazın kullanılamadığı süreyi, |
ifade eder. |
Madde 4-Yüklenici Firmanın Tanımlanması
1. Yüklenici firma, çalışmaların yürütülmesi ile ilgili olarak bünyesinde çalışan bir "Hizmet Yürütücüsü"nü belirleyecek ve bu "Hizmet Yürütücüsü"nün öz geçmişini ve iletişim bilgilerini ibraz edecektir.
2. Herhangi bir arıza durumunda yüklenici firmanın teknik servisine ulaşabilmek için gerekli olan iletişim bilgileri (telefon, fax, e-mail, açık adres vb.) ibraz edilecektir.
3. Yüklenici firma, her bir biyomedikal tür için periyodik bakım esnasında uygulanacak işlemlerin ayrıntılı olarak anlatıldığı bir “periyodik bakım kontrol formu” (check-list) hazırlayacaktır. (Aynı biyomedikal tür içindeki farklı marka cihazlara uygulanacak olan bakım işlemleri farklı ise, ilaveten bu markalar içinde ‘'periyodik bakım kontrol formu” (check-list) hazırlayacaktır.) Bu kontrol formunun içeriği, üretici firmanın teknik dokümanlarında belirtilen şekilde olacaktır. Yüklenici firma kontrol formunu ibraz edecektir.
Yüklenici firma, bakım-onarım yaptıracağı kendi bünyesindeki teknik personele/personellere, ilgili biyomedikal cihaz türü içindeki marka/markalar için, üretici firmasından veya üretici firmanın yetkilendirdiği eğitim merkezinden veya yetkili servisince verilmiş bakım onarım konusunda eğitim belgesine/sertifikasına sahip olacaktır. Ana ve alt/yardımcı/destek sistemlerden oluşan cihazlar/sistemler için en az ana sistemin bakım onarımı konusunda eğitim belgesine/sertifikasına sahip olunacaktır. Bu eğitim belgesi/belgeleri ibraz edilecektir. Yüklenici firma, bu personelin/personellerin ad, soyad. unvan ve iletişim bilgilerini ibraz edecektir. Bu personellerin yüklenici firmada çalıştığını gösterir SGK Hizmet Dökümünü ibraz edecektir. Firma, EK’te sunulan cihaz listesinde istenilen belgeleri karşılamalı ve bu belgeler yetkili olduğu cihazın markasını veya modellerini de ihtiva etmelidir.
Firma, teklif verdiği cihazlara ait üretici tarafından verilmiş yetkili servis veya özel yetkili servis belgesine sahip olmalı ve bu belgeler teklifler ile beraber hastane idaresine sunulmalıdır.
Madde 5-Arıza Bildirimi Ve Müdahale
Herhangi bir zamanda cihazların ve aksesuarlarının, fonksiyonlarından en az birini yerine getirememesi, hiç çalışmaması, komutlara cevap vermemesi, anormal koku, ses, titreşim, sızıntı, kaçak algılanması veya çıktı kalitesinin bozulması gibi üreticisi tarafından belirlenen standartlarda çalışmaması “arıza” kabul edilir. Yüklenici bu arızalara müdahale etmekle yükümlüdür.
Her bir cihaz, sözleşmenin başlangıcından bitişine kadar, yüklenici firmanın % 95 “Çalışma Süresi (Up Time)” garantisi altındadır. Çalışma süresinin formülü şu şekildedir. Çalışma Süresi = Yıllık resmi iş günü toplamı x 8,5 saat x 0,95
Yüklenici firmanın cihazlara müdahale saatlari (resmi tatil günleri hariç) hafta içi olacaktır. Ancak, yüklenici firma ve sağlık tesisi idaresinin karşılıklı mutabakatı halinde gün ve saat aralığı genişletilebilir.
Cihazda arıza meydana gelmesi halinde sağlık tesisindeki klinik mühendislik hizmetleri birimi, yüklenici firmaya telefon, fax, mail, resmi yazı vb. yolu ile bildirimde bulunacak ve bu bildirimi kayıt altına alacaktır.Mevcut bildirim Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine ait Teknik Rapor ile sağlanacaktır. Arıza bildiriminden itibaren arızalara en geç 24 saat içerisinde müdahale edecektir. Yüklenici firma müdahaleye başlamadan önce klinik mühendislik hizmetleri birimine bilgi verecektir. Yedek parça temini için geçen süre Çalışmama/Bozuk Kalma Süresine dahil edilmez. Klinik mühendislik hizmetleri birimi arızalı cihazın yerini yüklenici firma personellerine bildirmek/göstermek zorundadır. Arızanın giderilmesi için yedek parça gerekmiyorsa müdahale saatinden itibaren en geç 24 saat içerisinde arıza giderilecektir. Arızanın giderilmesi için yedek parça gerekiyor ve yurt içinden temin edilecekse 24 saat, eğer yurt dışından temin edilecekse 15 iş günü içerisinde arıza giderilecektir. Yedek parça gerekiyorsa sağlık tesisi idaresi tarafından yedek parça temin edildikten ve yüklenici firmaya bildirim yapıldıktan sonraki 12 saat içerisinde arıza giderilecektir.
Madde 6- Periyodik Bakım Onarım Hizmeti
Yüklenici firma, sözleşmede belirtilen işe başlama tarihinden itibaren 1 ay içerisinde bütün cihazların başlangıç teknik değerlendirmesini yapacak, cihazın mevcut teknik durumunu, çalışmayan fonksiyonlarını ve teknik müdahale yapılması gereken hususları teknik servis raporunda belirtecek ve bu raporu klinik mühendislik hizmetleri birimine teslim edecektir. Başlangıç teknik değerlendirme raporuna göre yüklenici firma, sağlık tesisindeki klinik mühendislik hizmetleri birimi ile koordineli olarak gerekli teknik müdahaleleri ivedilikle yerine getirecektir.Cihazların periyodik bakım onarımları, “Ek’teki Cihazlar/Biyomedikal Donanımlar Bakım Periyodu Listesi”ndeki periyotlara göre yapılacaktır. Bakım takvimi, sözleşmedeki işin başlangıç tarihinden itibaren 1 ay içerisinde klinik mühendislik hizmetleri birimi ve yüklenici firmanın mutabakatı sonucu hazırlanacak ve tutanak altına alınacaktır. Bakım onarım tarihleri.
devlet hastanesi Sercan SATIK
Mıiıık ivluııeııdısliK Huınallun Yet
ilgili cihaza yapılacak metroloji/kalibrasyon işleminden önce yapılmak üzere ayarlanmalıdır. Mutabakata varılan bakım onarım programının uygulanmasına derhal başlanılacaktır.
Klinik mühendislik hizmetleri biriminde görevli veya idarenin görevlendirdiği personel/personeller, cihaza yapılan teknik müdahale esnasında yüklenici firma personellerine refakat edeceklerdir.
Bakım onarım için yapılan müdahale sonrasında cihazın performansının düştüğü veya fonksiyon kaybına uğradığının tespiti halinde onarım işleri yapılmamış sayılır. Yüklenici firma tarafından her bakım onarım onarım sonrası cihazın çalışma performansı test edilecek ve çalışır vaziyette teslim edilecektir.
Arızanın giderilmesini takiben idare, söz konusu cihazı 48 saat süre ile çalıştırarak gözlem altında tutar. Gözlem süresi içinde aynı arızanın tekrarlanmaması durumunda bakım onarım kabul edilir. Gözlem süresi içinde aynı arızanın tekrarlanması veya arıza giderme esnasında başka bir arızanın meydana gelmesi halinde onarım kabul edilmez ve Çalışmama/Bozuk Kalma Süresi başlatılır. Herhangi bir cihazın kısmi onarımı. onarım olarak kabul edilmez.
Bakım onarım işlemi bitiminde cihazın devre dışı bırakılan alarm ya da emniyet unsurları varsa tekrar aktif hale getirilecektir. Aksi taktirde oluşacak tüm zararlar yüklenici firma sorumluluğundadır.
Bakım onarım ve yedek parça değişimi sonucunda teknik dokümanlara göre ayar gerekiyorsa bu ayar yüklenici firma tarafından yapılacaktır.
Bakım onarım işlemi sonunda yüklenici firma teknik servis raporu düzenleyecek, klinik mühendislik hizmetleri birimine ve idarenin talebi durumunda ilgili klinik sorumlusuna da orijinal bir nüshasını arşivlenmek üzere teslim edecektir. Firma, bakım onarım yaptıktan sonra, bu rapor üzerinde hastane demirbaşı olduğuna dair cihazın etiketindeki künye numarasının belirtilmesi gerekmektedir.
Cihaza yapılacak müdahale sadece yüklenici firmanın resmi teknik personelleri tarafından yapılacaktır.
Teknik servis hizmeti sırasında sağlam bir sistemin veya fonksiyonun bozulması halinde yüklenici firma ücretsiz olarak bu arızayı gidermek zorundadır.
Yüklenici firma mesai saatleri dikkate alınarak arıza bildiriminden sonraki 24 saat içerisinde arızaya ilk müdahaleyi yapmaz veya işbu şartnamenin “Madde 5-Arıza Bildirimi Ve Müdahale” başlığının 5. fıkrasındaki sürelerin sonunda arıza giderilemez ise sağlık tesisi idaresi, arızayı bu konuda ilgili marka için alınmış teknik servis eğitim sertifikasına sahip personeli bulunan başka bir firmaya yaptırabilir ve bakım onarım bedeli yüklenici firmadan tazmin edilir.
Yerinde onarılamayacak arızalar veya işbu teknik şartnamede belirtilen süreler içerisinde bakım onarımı yapılamayan taşınabilir cihazlar için yüklenici firma, bir tutanak karşılığı cihazı teslim alıp kendi tamir atölyesine götürebilir. Nakliye için herhangi bir ücret ödenmeyecektir. Ayrıca; cihaz, kurum dışına çıkarılacağı zaman hastane demirbaş yetkilisi tarafından emanet fişi ile teslim edilecektir. Cihazın, tekrar kuruma dönünceye kadarki tüm sorumluluğu yüklenici firmaya aittir. Nakliye süresi hariç en geç 5 iş günü içerisinde cihaz sağlık tesisine geri getirilmez ise yüklenici firma, bu cihazın yerine aynı fonksiyonları sağlayan denk bir cihazı sağlık tesisine getirip kuracaktır. Bu işlem ve denk cihazın seçimi idarenin onayı ile gerçekleşir. Denk cihazın sağlık tesisi tarafından kullanımı 3 ayı geçemez. Bakım onarım işlemi/hizmeti uzman teknik personeller tarafından, hastane hizmetlerini aksatmayacak şekilde gereken dikkat ve ihtimam gösterilerek, her türlü teknik ve ticari bilgi ve deneyim kullanılarak, bilimsel literatür ve orijinal servis manuellerindeki yaklaşımlar çerçevesinde yerine getirilecektir.
İdare tarafından başka bir ihale ile alımı yapılan ve Kalibrasyon Firmaları tarafından cihaza uygulanan biyomedikal metroloji hizmeti (kalibrasyon hizmeti) sonucunda cihazın testlerden geçememesi halinde bakım-onarım konusundaki yüklenici firma gereken teknik müdahaleleri yapacaktır.
Periyodik bakım ve onarım süresince sağlık tesisindeki klinik mühendislik hizmetleri birimi personelinin uyarı, istek ve tavsiyeleri, teknik servis personellerince dikkate alınacaktır.
Sağlık tesisi idaresi cihazın devre dışı kalacağını (kullanılmayacağını, H.E.K.’e ayrılacağını) yüklenici firmaya bildirmesi halinde artık bakım onarım yapılmaz ve geri kalan süre zarfında bahsi geçen cihaz için bakım onarım ücreti ödenmez.
Yüklenici firma sözleşmenin sona erdiği tarihte tüm cihazları tam kapasite ile çalışır durumda teslim etmekle yükümlüdür.
Yüklenici firma, her biyomedikal tür için periyodik bakım onarım esnasında uygulanacak işlemlerin ayrıntılı olarak anlatıldığı “periyodik bakım kontrol formu" (check-list)’e göre bakım işlemini yapacaktır. Bakım onarım sonrası hazırlanan teknik servis raporunun ekinde “periyodik bakım onarım kontrol formu”(check-list) doldurulmuş bir şekilde bulunacaktır.
Madde 8-Teknik Servis Raporu
Her bir cihazın kendine has bir künye numarası vardır. Bu künye numarası 10 basamaklı eşsiz bir sayıdır. (Örn: 1234567890). Künye numarası cihazların üzerindeki etiketlerde yazılıdır. Bahsi geçen künye numarası yüklenici firma teknik personelleri tarafından teknik servis raporlarında ve faturalarında zorunlu olarak yazılacaktır. Cihazların üzerinde künye numarasının yazılı olmaması durumunda klinik mühendislik hizmetleri biriminden talep edilecektir.
Teknik servis raporlarında en az iki ıslak imza olacaktır. Birisi teknik servis personelinin imzası diğeri de klinik mühendislik hizmetleri birimi personelinin imzasıdır.
Yüklenici firma, düzenlenen teknik servis raporunu, klinik mühendislik hizmetleri birimine ve idarenin talebi durumunda ilgili klinik sorumlusuna da orijinal bir nüshasını arşivlenmek üzere ivedilikle teslim edecektir.
Teknik servis raporunda asgari olarak aşağıdaki bilgiler yer alacaktır.
- Yüklenici firma adı, adresi iletişim bilgileri.
- Müşteri adı.
- Hizmet verilen cihaz adı. marka, model, seri numarası, künye numarası.
- Teknik Servis İş numarası (Takip numarası).
- İşlem başlangıç ve bitiş tarihi-saati, toplam iş süresi.
- Yapılan işlemin konu başlığı.
- Yapılan işlemin ayrıntılı açıklaması.
- Cihazın durumu (çalışıyor, çalışmıyor, kısmen çalışıyor, parça bekliyor vb.)
- Müşteriye yapılan uyarılar.
- İşlemin yeri, (işlemin sağlık tesisi içinde mi dışında mı yapıldığı vb.).
- Sipariş edilen parçalar (parça tanımı, parça numarası, adedi vb.).
- İşlem esnasında kullanılan parçalar (parça tanımı, parça numarası, adedi vb.).
- Teknik servis personeli ve müşteri imzası.
Madde 9- Yedek Parça Ve Kullanılan Malzemeler
Cihazın yetkili distiribütörü tarafından sunulan cihaza ait yedek parça fiyat listesi de idareye sunulmalıdır. Sözleşme kapsamı dışında kalan yedek parçaların teminini sağlık tesisi idaresi gerçekleştirecektir. Değişecek yedek parçalar, orijinal, ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olacaktır. İkinci el veya elden geçirilmiş / yenilenmiş / sıfırlanmış / tamir edilmiş (refurbished) parça kullanılmayacaktır.
Sağlık tesisi idaresi tarafından alımı yapılacak tüm yedek parçalar üreticinin ve ilgili mevzuatların öngördüğü süre boyunca üretici hatalarına karşı garantili olacak şekilde temin edilecektir.
Değiştirilen ve montajı ve deınontajı yapılan yedek parçaların mülkiyeti sağlık tesisi idaresine aittir. Üzerinde versiyon numarası bulunan parçalarda, cihaz üzerinde mevcut olan versiyon numarasından daha düşük versiyon numaralı parça kullanılmayacaktır.
Kullanılacak yedek parçalar, cihazın orijinal şekil ve görüntüsünü bozmayacak ya da yapısını değiştirmeyecek biçimde olacaktır.
7. Yüklenici firma, sözleşme süresince sözleşmede yer alan cihazların kesintisiz çalışmasını sağlamak amacıyla gerekli malzemelerin temini için gereken önlemleri alacaktır.
8. İthalatı özel izne tabi yedek parçaların ithalatı için, izin alınması ve gümrüklenmesi gibi nedenlerden dolayı geçecek süreler sağlık tesisi idaresine sunulmak üzere belgelendirilmesi kaydıyla müdahale süreleri dışında tutulacaktır.
Madde 10- Muayene Kabul
Periyodik bakım onarım hizmetinin muayene ve kabulü Hizmet Alımları Muayene Ve Kabul
Yönetmeliği ve Hizmet İşleri Genel Şartnamesi hükümlerine göre sağlık tesisi idaresince yapılacaktır.
Madde 11- Diğer Şartlar
1. Uzaktan veya direk olarak cihaza hatalı müdahale ve/veya hatalı yedek parça kullanımı v.b. sebeplerle doğacak zarar, ziyan ve oluşacak işletme zararınından yüklenici firma sorumludur.
2. Yüklenici firma tarafından görevlendirilecek tüm personel, çalışmayı tamamen tarafsız olarak yapacağını, hiçbir kişi ve kurumun etkisinde kalmayacağını, çalışmalarının sonuçlarını firma dışında kimseye vermeyeceğini, kimsenin aleyhine veya lehine kullanmayacağını, gerçek bakım onarım sonuçlarını yansıtmayan raporlar düzenlemeyeceğini kabul ve taahhüt eder.
3. Her türlü yol, konaklama, yemek vb. giderler yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
4. Teknik servis çalışmaları sırasında olası düşme, kırılma vb. olaylarının tamamından yüklenici firma sorumludur. Olası bir durumda her türlü hasar, ücret talep edilmeksizin yüklenici firma tarafından telafi edilecektir.
5. Periyodik bakım onarım hizmeti süresince teknik servis personellerinin kullanacağı yüklenici firmanın malı olan test cihazları, ölçüm cihazları, fantom vb. test gereçleri hizmetin ifası sırasında ulusal veya uluslararası prosedürler ve standartların gereklerine göre kalibrasyonlu olacaktır.
6. Sağlık tesisi idaresi, cihazın hurdaya ayrılması, ekonomik açıdan faydasız olması veya başka bir sebepten dolayı bakım onarım yaptırılmasından vazgeçerse kalan anlaşma süresince bu cihaz için yüklenici firmaya ödeme yapılmaz.
7. İşbu teknik şartnamede bahsedilen bakım onarım hizmeti alınacak olan cihazlar, cihaz satın alınırken yapılan sözleşmede ve cihazı satan yüklenici firmanın muayene kabul aşamasında teslim ettiği bütün aksesuarları, yazılımları, ana. alt/yardımcı/destek/çevre bileşenlerini (sarf malzemeler ve inşaat işleri hariç) kapsar.
8. İşin devamı süresince her zaman için yüklenici firma, işte çalışan ve iş ile ilgili olan bütün personelin kanun ve nizamlara aykırı harekette bulunmamaları için her türlü tedbiri alacak ve işin düzenli yürütülmesini sağlayacaktır. Yüklenici, yaptığı her türlü çalışma sırasında 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Yasası çerçevesinde gerekli önlemleri almakla yükümlü olacaktır. Çalışılan alanların hastane alanları olduğu dikkate alınarak, biyogüvenlik prensipleri konusunda da gerekli önlemler alınmalıdır.
9. Kullanıcı ve hastanedeki diğer personeller cihazları, kullanım kılavuzuna uygun ve dikkatli bir şekilde kullanacaktır. Periyodik bakımı yapılacak cihazın, akreditasyonu onaylanmış kuruluş tarafından kalibrasyonu onaylanmış test simülatörleriyle kalibrasyonu yapılmalıdır.
10. Cihazın yetkili distiribütörü tarafından sunulan cihaza ait yedek parça fiyat listesi de idareye sunulmalıdır. Yüklenici tespit ettiği değişmesi gereken yedek parçaları fiyatlandırılmış ve temin süresinin de belirtildiği teklif mektubu şeklinde idareye yazılı olarak verecektir. Kurumun teklife yazılı olarak onay vermesini müteakiben parça temini ve müteakiben onanma başlanacaktır. Yüklenici tarafından temin edilen yedek parçalar (miatlı parçalar hariç) 1 yıl garantili olacaktır. Değiştirilecek yedek parçalar cihazın orijinal şekil ve görüntüsünü bozmayacak ve/veya yapısını değiştirmeyecektir.
11. Teklif verecek firma, en az 6 ayda bir olmak üzere hastanede ilgili kullanıcılara cihazla ilgili kullaım ve kullanıcı koruyucu bakım eğitim vermelidir. Verdiği bu eğitimleri kişi bazlı sertifıkalandıracak iş bu sertifikaları 15 iş günü içerisinde Hastane Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine teslim edecektir.
|
|
/ s' • |
T.C. |
/¥■/ J ¥ V |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
|
KESTEL DEVLET HASTANESİ |
|
T.C, SAĞLIK BAKANLIĞI |
TEKNİK ŞARTNAMESİ |
FİZİK TEDAVİ CİHAZLARINA AİT PERİYODİK BAKIM VE ONARIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ
Periyodik Bakım Onarımda yapılacak olan kontroller:
Aşağıda EK’te sunulan cihazların periyodik bakım onarım ve kontrolleri için yapılması gerekli olanlar şunlardır:
FTR CİHAZI BAKİM HİZMETİ İÇERİĞİ;
• Şasenin sağlamlığı
• Elektrik fişinin sağlamlığı
• Kablonun tahribat kontrolü
• Cihaz konsol, sehpa, raf veya duvara monte edilmişse bu montajın güvenliği ve sağlamlığı
• Bütün konnektörlerin genel durum kontrolü
• Cihazda bulunan hasta kablolarının kontrolü
• Batarya (varsa) şarj - deşarj sağlamlık kontrolü ve gösterge ekranda izlenmesi
• Kontrol tuş takımları ve anahtarlarının sağlamlık kontrolü
• Sesli ve/veya ışıklı uyarı sistemlerinin kontrolü
• Tüm Alarmların aktivasyon kontrolü
• Tarih ve saat ayarlarının kontrolü
• Cihaz yürür aksam kontrolü
• Cihaz hortum giriş çıkışlarının kontrolü
• Ölçüm ve filtre modlarının kontrolü
• Bilgisayar kontrolü
• Bilgisayar işletim sistemi kontrolü
• Bluetooth bağlantılı cihazların kontrolü
• Cihaz bilgisayar bağlantı kabloları kontrolü
• Cihaz tutunma barları kontrolü
• Cihaz yazıcı kontrolü
• Cihaz elektronik kartlarının kontrolü
• Cihaz elcik ve atımlarının kontrolü
• Cihaz tüm proplarının kontrolü
• Cihaz üzerindeki tüm ölçüm ve uyarı modülleri kontrolü
• Ekran ayarlarının ve kontrollerinin yapılması
• Printer (varsa) çalışmasının kontrolü ve temizliği
• Genel kontrol ve fonksiyon testlerinin yapılması
EK: Cihazlar/Biyomedikal Donanımlar Bakım Periyodu Listesi
FİZİK TEDAVİ CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ |
||||||
SIRA NO |
Malzeme Adı |
Açıklımı |
Kiinya No |
Marka : |
Model : |
Seri No: |
1 |
DİATERMİ RADAR - UITRASOUND DİADİNAMİ CİHA2LARI, BÜTÜNLEŞİK ■ KOMBİNE ELEKTRO TERAPİ CİHAZI |
INTELECT ADVANCED MONOCHROMATİC COMBa2 KANALLI KOMBİNE ELEKTRO TERAPİ VE ULTRASON CİHAZI |
1014947900 |
ELSA |
|
|
2 |
DİATERMİ RADAR - UITRASOUND - DİADİNAMİ CİHAZLARI, BÜTÜNLEŞİK - KOMBİNE ELEKTRO TERAPİ CİHA2I |
(NTELECT ADVANCED MONOCHROMATİC COMBO-2 KANALLI KOMBİNE ELEKTROTERAPİ VE ULTRASON CİHAZI |
1014947901 |
ELSA |
|
|
3 |
ESWT / R5WT / ŞOK DALGASI TERAPİ SİSTEMLERİ, YÜKSEK SEVİYE DAİRESEL ŞOK OALGASI TERAPİ SİSTEMİ |HL RSWT) |
MODUS VUCUT DIŞINDAN ŞOK TERAPİ SİSTEMİ - ESWT |
1015190870 |
IMFT-MODUS |
IMFT800-1852 |
|
4 |
ESWT / RSWT / ŞOK DALGASI TERAPİ SİSTEMLERİ. YÜKSEK SEVİYE DAİRESEL ŞOK DALGASI TERAPİ SİSTEMİ (HL RSWT) |
MODUS VÜCUT DIŞINDAN ŞOK TERAPİ SİSTEMİ - ESWT |
1015190871 |
IMFT-MODUS |
IMFT800-1853 |
|
|
|||
|
|||
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)