İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Fan-coil Bakım Onarım

İhale No 2156958
Sektör Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
İdare Bursa İznik Devlet Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 9 Aralık 2020
İhale Tarihi 10 Aralık 2020 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İznik Devlet Hastanesi

08.12.2020

Konu • Yaklaşık Maliyet

İLGİLİ FİRMALARA

İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem 2021 YILI FAN-COİL SİSTEMLERİ BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALİMİ alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca ihale edilecektir. Bu işin yaklaşık maliyetlerinin hesaplanabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 10.12.2020 tarihine kadar bildirilmesini rica ederiz.

 

İdari


 

Sıra

No

Malın / İşin Cinsi

Miktar

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

FAN-COİL SİSTEMLERİ BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI

1

BAKİM

 

 

Toplam

 

Ek: Teknik Şartname


 

Metin Kutusu: ı/ıMustafa Kemal Pasa Malı. Orhangazi Cad. No:76 16860 İznik/BURSA

Telefon: 0224 757 75 80 Dahili: 1006 Faks: 0224 757 22 23

E-posta: iznikdevlethastanesi@hotmail.com Elektronik ağ: http://iznikdh.gov.tr

* *

T.C.

o w

SAĞLIK BAKANLIĞI

V%X #v

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İZNİK DEVLET HASTANESİ

* * V'

 

 

İZNİK DEVLET HASTANESİ FAN-COİL BAKIM VE ONARIM ÖZEL TEKNİK ŞARTNAMESİ

KONU-KAPSAM :

Söz konusu iş, İznik Devlet Hastanesinde (Aşağıda "idare” olarak anılacaktır) bulunan 329 adet ÜNTES marka fan-coillerin periyodik bakımları ile koruyucu bakımı ve meydana gelebilecek arızaların giderilmesi konularında anlaşmaya varılan firma (aşağıda “yüklenici” olarak anılacaktır) tarafından karşılanması ve Sistemin sürekli çalışır durumda tutulması işidir. Teklif verenler; tüm açıklama, belge, proje ve dokümanları, dikkatle tetkik etmelidir. Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder. Bakım anlaşması sayesinde ekipmanın daha verimli çalışması, olası arızalarının önlenmesi, ömrünün uzaması, enerji kayıplarının minimum seviyeye çekilmesi, fan-coillerin her an hizmete hazır halde tutulması ve arıza ihtimalinin minimize edilerek bununla birlikte işletme maliyetlerinin minimum seviyede tutulması hedeflenmektedir.

BAKIM SÜRESİ:

Fan-coillerin tamamının bakım ve onarımları sözleşme imzalandığı tarihten itibaren başlar 31.12.2021 tarihine kadar devam eder. Bakım tarihi teknik servisin belirteceği tarihte yapılacaktır.

BAKIMIN YAPILACAĞI DÖNEMLER :

Fan-coil ve bağlı sistemlerinde meydana gelebilecek arızalan önlemek ve performansını arttırmak, arıza olasılığını azaltmak, sistemlerin ömrünü uzatmak, etkin çalışmasını sağlamak amacıyla yüklenici tarafından fan-coil sistemlerinin yapısına uygun olarak temizleyici, koruyucu, düzeltici ve güncelleyici nitelikte ve gerektiğinde idarenin onayını alarak parça değiştirmeyi de kapsayan her türlü girişim ve onarım yüklenici tarafından zaruri haller dışında sözleşme süresince 1 defa yapılacaktır. Firma sistemlerin her türlü sorumluluğunu alarak, yaptığı her bakım için rapor tutacak ve bu raporun 1 nüshası idarece yetkili kılınan teknik birim sorumlusuna teslim edilecektir.

ARIZALARIN BİLDİRİLMESİ:

Arıza oluşması durumunda idare durumu derhal e-mail, telefon, fax, vb. yollarla günün 24 saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Yüklenici, idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapılabilmesi için, e-mail, çağrı merkezi, telefon ve faks numaraları gibi bilgileri yazı ile İznik Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine bildirecektir.

ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ:

Arıza halinde, firmaya bildirimde bulunulmasının ardından il içi 8 Saat, il dışı 12 Saat içerisinde müdahale etmek ve en geç 12 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 12 saat içerisinde giderilmeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde (geçerli sebepler) tutanakla tespit edilecek, yetkili birime bilgi verilerek, sonradan temin edilen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır. Eğer parça temini yurt dışından yapılacaksa en çok 2-3 hafta

ONAY

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İZNİK DEVLET HASTANESİ

içerisinde arıza giderilecektir. Arızanın giderilememesi durumunda, bunun nedenleri idareye yazılı olarak rapor edilecektir. Arızalara müdahalesinde il içi 8 Saat, il dışı 12 Saat içerisinde ve giderilmesinde yapılan bildirime cevap verilmemesi ya da kayıtsız kalınması halinde idarenin uğrayacağı zararı tazmin etmekten sorumludur.

BAKIM YAPILACAK SİSTEM VE DONANIMLAR:

■ 329 adet ÜNTES marka fan-coil sistemi

YAPILACAK İŞLER VE UYGULANACAK PROSEDÜR

1.    Birinci bakım, sözleşme imzalandıktan sonraki hastane teknik servisin belirleyeceği tarihte yapılacaktır.

2.   Cihazların bakımları en son teknolojik gelişmelerin ışığı altında bu konuda eğitim görmüş teknisyenler, tarafından yapılacaktır.

3.    Bakımı için gerekli yağ, gres, üstübü, gaz, ..vb gibi bakım malzemesi Yüklenici tarafından temin edilecektir.

4.    Ekonomik ömrü doldurmuş veya hatalı kullanım ve diğer sebeplerden ötürü değiştirilmesi gereken parçalar için, İdare muvafakati alınacaktır.

5.    Parça değiştirme gerekli hallerde, yapılan işin kullanılan malzemenin cinsini bildiren iki kopyalık bir iş fişi tanzim edilecek ve işin bitiminde bu fişin Yönetim tarafından onaylanması müteakip bir nüshası Yükleniciye iade edilecektir.

6.    Her türlü periyodik bakım, arızalarını giderilmesi ve parça değişimi Yönetimin kontrolünde ve bilgisi dahilinde; İznik Devlet Hastanesi Teknik biriminden en az 1 kişi nezaretinde yapılacaktır. Periyodik bakım öncesi hastane teknik sorumlularından randevu alınmalı ve bir program dâhilinde hizmet verilmelidir.

7.   Yüklenici firma teknisyeni tarafından, iki nüsha olarak doldurulacak Bakım ve Servis Formu, teknisyen ve idare tarafından yetkili kılınan kişi tarafından imzalandıktan sonra birinci nüshası yetkili kılınan kişiye teslim edilecektir.

8.   Yüklenici, bakım sözleşmesi imzalanması akabinde gerekli görüldüğü takdirde söz konusu cihazlar için detaylı bir durum tespit raporu hazırlayıp, bina sorumlusuna verecektir.

9.   Yüklenici, bakımını yaptığı cihazın durumu hakkında talep edilmesi halinde, ilgililere gerekli her türlü bilgiyi verecektir.

10.                       Yüklenici, bina sorumlusunun, iki kişiden az olmamak üzere cihaz sayısını dikkate alarak belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda çalışması konusunda eğitim vermek zorundadır. Verilen bu eğitim bir tutanakla kayıt altına alınacaktır. Ayrıca cihazların çalışmalarını içeren talimatı, çalışma yapacak olanların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edilecektir. Bina sorumlusu, eğitim alan kişilerin değişmesi halinde yeni görevlilere eğitim verilmesini sağlayacaktır.


 

ONAY

 

 

T.C.

/ i * /*/ J

SAĞLIK BAKANLIĞI

'N>*v * *---■*

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İZNİK DEVLET HASTANESİ

 

11.                Bakım sırasında oluşan arızalardan yüklenici firma sorumludur. Bu arızaların giderilmesi için malzeme ve işçilik ücreti ödenmeyecektir.

12.                Garanti   süresi kapsamındaki parça değişimleri ücretsiz yapılacaktır(işçilik ücreti ödenmez).

13.               Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

14.                    Yüklenici firma bakım ve onarıma gönderdiği eleman, gerekli teknik bilgiye sahip olacak ve bir belge ile bunu belgeleyecek.

15.                          Yüklenicide, teorik ve pratik eğitim olanağı varsa idarenin istemesi durumunda belirleyeceği sayıda elemanına yüklenici ücretsiz kurs verir.

16.Olası arıza durumunda arızalı parça veya ünitenin yüklenicinin göstereceği Tamir ve bakım atölyesine şevki ve revizyonu sonrasında çalışma yerine şevki yüklenicinin sorumluluğundadır.

17.                    Yüklenici her periyodik bakım hizmeti sonunda yapılan işi, testleri ve ayarlamaları, işveren teknik elemanlarına bizzat göstererek bakım ve servis formlarını imzalatacaktır. Yüklenici elemanı yazdığı formlarda hangi periyodik bakım olduğunu açıkça belirtecektir.

18.               Gerek bakım sonrasında gerekse arıza onarımı sonrasında yanlış ve hatalı bağlantılar nedeniyle Hastanemizde kullanılmakta olan herhangi bir cihazda arıza meydana gelmesi durumunda arızanm giderilmesi için yapılan masrafların tamamı bir tutanak ile tespit edilerek yüklenici firmadan tahsil edilecektir.

19.             İdare  yüklenici firmanın teknik personelinin, gerek teknik yetersizliği nedeniyle gerekse uygunsuz tavır ve davranışları nedeniyle değiştirilmesini talep edebilir. Yüklenici firma bu hususta herhangi bir itirazda bulunamaz.

20.        Bu teknik şartnamede açıkça belirtilmemiş veya hiç konu edilmemiş hususlarda ilgili bakanlıkların Genel Şartnamesi, Özel Şartnameleri ve bu sözleşme konusu ile ilgili ve sözleşmenin imzalanması tarihinde yürürlükte bulunan teknik ve idari tüzük ve yönetmelik hükümleri uygulanacaktır.

BAKIM İŞLEMLERİ

ÖZEL TALİMATLAR:

1.   Bakım Sırasında imalatçının işletme ve bakım talimatını inceleyip özel talimatı varsa uygulayınız.

2.   Mekanik bakım sırasında bakıma başlamadan önce işletici personel nezdinde elektrik girişini keserek sistemi devre dışı bırakınız Bakım bitinceye kadar sistemi kimsenin çalıştırmamasını sağlayıcı tedbirleri alınız.

3.   Bakım sırasında sağlığınıza (el, göz ve ciğerler)zararlı olabilecek maddelere karşı gerekli tedbirleri alınız. Eldiven gözlük ve gerekiyorsa solunum cihazı kullanınız.

4.   Bakım sırasında çevreye zararlı olabilecek yağ, yakıt, asitkostik, kirlenmiş sıvı ve zararlı gazlar gibi atılacak maddelerin imhası (yok edilmesi) için gerekli tedbirleri alınız.

5.   Bakım çevrenize gerekli emniyet tedbirleri alınız.

6.   Sistemin bakımını, bağlantılı olduğu diğer ünitelerin bakımı ile müşterek olacak şekilde planlama yapınız.

ONAY

 

T.C.

/

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

* . y*/

İZNİK DEVLET HASTANESİ

v *

 

 

PERİYODİK BAKIM:

Aşağıda belirtilen konularda gerekli kontroller yapılarak, sistem sürekli çalışır vaziyette tutulacak, bir hata veya yetersizlik varsa bu yetersizliği ve olması gereken değerleri gerekçeleriyle birlikte yüklenici, idareye dilekçe ile bildirmek zorundadır.

1.   Aşağıda belirtilen maddelerle ilgili eksiklikler veya arızalar tespit edilirse bu eksiklikler ve arızalar giderilerek sistem çalışır vaziyette getirilecektir.

2.   Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkanı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra yedek parça temini sonrasında değişiminin yapılması.

3.   Koruyucu bakım sırasında kullanılacak her türlü sarf malzemeleri Yüklenici tarafından temin edilecektir. Bu malzemeler İdare’ye fatura edilmeyecektir.

4.   Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

5.   Bakım, onarım hizmeti sonunda sistemde fonksiyon kaybı olmayacak veya bakım, onarım öncesinde var olan işlevler iptal edilmemiş olacaktır.

6.   Bakım, onarım, test, kontrol ve ayar işlemleri cihazın teknik dokümanlarına ve üretici ayarlarına uygun olarak yapılacaktır. Bakım kapsamında;

-Fan-coil atık su biriktirme kabı ve atık su giderlerinin kontrolünün ve temizliğinin yapılması -Fan-coil genel temizliği ve filtre temizliğinin yapılması -Fan-coil üfleme seviye kontrol ve ayarlaması

-Fan-coil tesisatındaki her fan-coile ait olan pislik tutucu filtrelerin temizlenmesi -Fan-coil elektrik bağlantılarının konrolü ve gerekli ayarlamaların yapılması -Fan-coil emiş ve üfleme menfez amestotlerının temizliğinin yapılması

ARIZALARIN TAMİRİ:

1.   Söz konusu sistem içinde meydana gelebilecek arızalara, firmanın yetkili kıldığı elemanlarca müdahale edilecek ve arızalı cihaz veya sistem tam çalışır hale getirilecektir.

2.   Sistemin bakım, onarım, arıza giderimi ve yedek parça değişimi işinde kullanılan alet ve edevat tamamen firma tarafından temin edilecektir.

3.   Cihazların arıza yapması durumunda arızanın kısa sürede giderilmesi için firma gerekli yedek parçaları kendi bünyesinde bulunduracaktır.

4.    Firma, tamiri mümkün olmayan donanım (veya ekipman) aynısından bulunamaması durumunda; önerilecek cihazların yapılandırması ve özellikleri orijinal katalogları ile birlikte idareye yazılı olarak bildirilecek ve onay alınacaktır. Aksi taktirde farklı donanım (veya ekipman) değişimi mümkün olmayacaktır.

5.   Firma sistem ile ilgili olarak yapacağı her müdahale için, mutlaka servis formu düzenleyecektir. Servis formu üzerinde; arızanın ne olduğu, yapılan bütün işlemler, arızaya müdahale tarih ve saati ile arızanın giderilme tarih ve saati, değiştirilen bütün donanım parçaları bilgileri mutlaka yer alacaktır. Bu bilgiler detaylı ve okunaklı bir şekilde yazılacaktır. Firmanın is sahibi yetkilisine imzalatmadığı belgeler geçerli olmayacaktır.

ONAY „ .. O

 

ra un LJhi

I^AN

 

Telausj

jgn

 

İznik D(/v u/fı

pastanesi

 

 

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA IL SAĞLIK MUDURLUGU

* v y* /

İZNİK DEVLET HASTANESİ

* *

 

 

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ:

Firma; iş mahallinde, iş güvenliği tedbirlerini almak zorundadır. Yüklenici hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmadan gerekli emniyet tedbirlerini zamanında alma ve kazalardan korunma yöntemlerini işçilerine öğretmekle yükümlüdür. Bu itibarla hizmetin ifasında, gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek kazalardan yüklenici sorumludur.

SORUMLULUK: Yüklenici yukarıdaki cihazların sağlıklı çalışması amacıyla yapmış olduğu her türlü hatalı ve eksik bakım onarım veya sonucunda meydana gelebilecek kaza, zarar ve ziyandan sorumludur.


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)