İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Faks Cihazı Ve Santral Onarımı

İhale No 1750520
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare Bursa İlker Çelikcan Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 26 Kasım 2018
İhale Tarihi 3 Aralık 2018 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İlker Çelikcan Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi

Sayı : 93088926                                    26.11.2018

Konu: Fiyat Teklifi.

TEKLİF İSTEME MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyaçlarında kullanılmak tizere, aşağıda adı ve özellikleri belirtilen mal/hizmet/malzeınelerin Doğrudan alımı yapılacaktır. Söz konusu mal/hizmet/ malzemelere ŞARTNAMEYE uygun fiyat teklifinizin (KDV Hariç) aşağıdaki BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİNE'ne yazılarak Baştabipliğimize 03/12/2018 tarih SAA T 12:00 kadar vermenizi rica ederiz. TARİH VF SAATİNDEN SONRA VFRİLEN TEKFİFFER DFĞFRFFNDİRMFYE AFINMAYACAK.

 

 

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ

S.N.

Barkod No

Mal/Malzemenin Adı

Miktar

Birimi

Teklif Edilen Birim Fiyat

Tutarı

t

 

LG ERICSSON MARKA SANTRAL YILLIK PERİYODİK BAKIM HİZMETİ

I

ADET

 

 

2

 

PANASONIC MARKA FAKS CİHAZI YILLIK PERİYODİK BAKIM HİZMETİ

I

ADET

 

 

3

 

LG IPECS MODEL SANTRAL TELEFONU (300 PORTLll)YILLIK PERİYODİK BAKIM HİZMETİ

2

ADET

 

 

TOPLAM TlITAR

 

EKİ: TEKNİK ŞARTNAME (1) Ad.

 

 

Çekirge Mah. 1 inci Murat Cd. Osmangazi/BURSA

Ayrıntılı bilgi için irtibat:Telefon : 0224-2393841 (4 Hat) Dah.: 2226 Fax: 0224-2393849 bursaftr.satinalma@saglik.gov.tr

TC

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İLKER ÇELİKCAN FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON HASTANESİ

SANTRAL VE TELEFONLARIN BAKIM ONARIM SÖZLEŞMESİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.              BAKIM   ONARIM HİZMETİNİN KAPSAMI

Hastanemizde kullanılan ve aşağıda özellikleri belirtilen cihazların, belirtilen şartlar dahilinde periyodik bakım ile arızalarının giderilmesi hususunu kapsar.

2. BAKIM YAPILACAK CİHAZLARIN LİSTESİ

2.1 LG ERICSSON marka SLIB24C Model santral.(1 Adet)

2.2 LG marka IPECS Model santral telefonu (2 Adet) ve 300 portlu

2.2   Panasonic KX-FT984 Marka Faks Makinası (1 Adet)

3. BAKIM ONARIMIN ESASLARI

3.1  Bu şartname yukarıda belirtilen cihazların 01.01.2019 - 31.12.2019 1 Yıllık bakım ve onarımlarını kapsar.

3.2   Periyodik bakım 3 aylık periyotlar halinde yılda toplam 4 defa yapılacaktır. Periyodik bakım dışında arıza olması halinde müdahalelerden servis ücreti alınmayacaktır.

3.3  Periyodik bakım süresi dışında arıza olması halinde mesai saatleri içerisinde ve mesai saatleri dışında ( günde 24 saat, haftada 7 gün resmi tatil günleri ve hafta sonları dahil) arızanın giderilmesi; ortaya çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde bu durum derhal yüklenici firmaya telefon veya faksla bildirilecek; firma ihbarı aldıktan sonra en geç 2 saat içerisinde teknik servis hizmeti vermelidir.

3.4  Yüklenici firma periyodik bakım yapılacağı günleri hastane idaresi ile görüşerek belirleyecektir. Bakım idarenin belirleyeceği personel nezaretinde yapılacaktır.

3.5   Yüklenici firma iş programına göre periyodik bakımını ve onarımını yaptığı cihazların bakım esnasında oluşabilecek arızalarını hiçbir ücret talep etmeden giderecektir.

3.6  Periyodik bakım işlemi veya arıza onarımı için parça temini gerekiyorsa; Garanti kapsamındaki parçalar hariç olmak üzere, yedek parçaya hastane tarafından temin edilecek. Temin edilen yedek parça en geç 24 saat içerisinde montajı yüklenici tarafından hiçbir bedel alınmadan yapılacaktır.

3.7 Cihazın tam randımanlı çalışabilmesi için arızalı parçaların orijinal etiket numaralı parçaları olmak koşulu ile idarenin onayı alındıktan sonra veya idare temin ettikten sonra firma tarafından bedelsiz olarak değiştirilecektir.

3.8  Arızalı parçalar üzerinde tadilat yolu ile arıza giderilecekse en az 3 ay garantili olacak.

3.9 Yüklenici firma belirtilen süre zarfında cihazdaki arızayı onarıp cihazı çalışır hale getiremezse veya bu süreler aşıldığı durumlarda arıza ile ilgili onarım kurum tarafından başka bir firmaya yaptırılıp gider sözleşme yapılan firmanın alacağından mahsup edilir. Ayrıca gecikmeden doğan zararı yüklenici firma karşılamak zorundadır. Bu durumda kurum ihtarda bulunmaksızın sözleşmeyi feshetme yetkisine haizdir.

3.10 Santral Sistemi, günde 24 saat, haftada 7 gün (resmi tatil günleri ve hafta sonları dahil) kesintisiz çalıştırılacaktır.

3.11 Yüklenici firma, periyodik bakımları sonunda hastaneye her bakım veya onarım gerektiği durumlarda yapılan bakımları gösteren bir rapor verecektir. Bu raporda uygulamalar net olarak görülecek, anlaşılır şekilde olacak ve hastane cihaz kullanıcılarının imzasını ihtiva edecektir. Firmalar, sözleşme aşamasında; her bakım veya onarım gerektiği durumlarda; periyodik bakımda yapılacak işlemleri gösterir bir form düzenleyerek, bu form için kurumca belirlenen yetkililerden onay alınacaktır.

3.12  Yüklenici firma her arıza ihbarı sonunda gidermiş olduğu arızayı belirterek bir rapor düzenleyecek ve mutlaka kullanıcılara veya hastane teknik servis sorumlusuna imzalatacaktır.

3.12     Cihazın bakım ve onarımlarının tekniğe ve standartlara (üretici firmanın belirlediği şartlara; yönetmelik ve kanunlara) olmamasından kaynaklanan her türlü kaza, zarar ve ziyandan dolayı, bakımcı firma doğrudan doğruya hastaneye karşı sorumlu olacaktır.

3.13   Onarım ve bakım cihazların bulunduğu yerde yapılır. Onarım hastanede yapılma imkânının olmadığı durumlarda atölyeye götürülmesi gerekiyorsa; gerekçelerinin de yer aldığı servis formu düzenlenip idareye imzalatıldıktan sonra götürülecektir.

3.14   Yüklenici firma, bakım-onarım hizmetini başka firmaya devredemeyecektir.

3.15    İdare tarafından talep edilmesi halinde kullanıcıya cihazla ilgili eğitim yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak verilecektir.

3.16    Periyodik bakımlar esnasında aşağıdaki kontroller rutin bir şekilde yapılacak mesai saatleri içerisinde ve bakım işlemi bitiminde ilgili cihaz çalışır halde idareye teslim edilecektir.

a- Konsol tuş takımı lastiği ve spiral kordon kontrolü, gerektiğinde değişimi.

 

c- Personelin eğitiminin güncelleştirilecek,

d- Telefon aygıtlarında ve dâhili ya da harici telefon tesisatında meydana gelen arızalar ve santrale yeni telefon aygıtı ve PTT hattı bağlanması ya da dahili telefon tesisatı yapılması konusunda danışmanlık yapacaktır.

e- Hastane istediği zaman santral sisteminde program değişikliği talep edebilir. Firma bu hizmeti her istendiğinde yerine getirecektir.

f- Dahili hatlarda numara değişikliklerini idarenin isteği doğrultusunda yapacak.

3.17   Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Yedek parça fiyat listesi 2019 yılı için.

3.18   Arıza tespiti ve sorunun çözümünün anılan sürelerde çözülememesi durumunda kesilecek ceza miktarı; her gün için sözleşme bedelinin % 1 (yüzde bir) ‘ i dir.

3.19   Periyodik koruyucu ve tamir edici bakım içerisinde yapılması gereken işlemlerden herhangi birinin eksik yapılması durumunda Tutanakla tespit edilmesi halinde İdare Sözleşmeyi tek taraflı Feshetme ve Hakedişi ödememe hakkına sahiptir.

 

 
 

(s0fiaer AYDIN Makine Teknikeri Jv İd.ve Mal.İşl.Md.Yrd.

 

 

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)