İhale No | 2021/107355 |
Sektör | Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ (TKİ - G.L.İ. ) GARP LİNYİTLERİ İŞLETME MÜESSESESİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Kütahya |
İşin İli | Kütahya |
Yayın Tarihi | 11 Mart 2021 |
İhale Tarihi | 23 Mart 2021 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TKİ) GARP LİNYİTLERİ İŞLETMESİ MÜDÜRLÜĞÜ
EVSEL ve ENDÜSTRİYEL NİTELİKLİ ARITMA ÇAMURLARININ BERTARAFI/GERİ KAZANIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2021/107355 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TKİ) GARP LİNYİTLERİ İŞLETMESİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | DURAK MAH. ETILER CAD. 22 43300 TAVŞANLI/KÜTAHYA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2746141007 - 2746145994 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | EVSEL ve ENDÜSTRİYEL NİTELİKLİ ARITMA ÇAMURLARININ BERTARAFI/GERİ KAZANIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | Yaklaşık 387 ton (19 08 05 kodlu evsel nitelikli arıtma çamuru 27 ton, 19 08 14 kodlu endüstriyel nitelikli arıtma çamuru 360 ton) arıtma çamurunun bertarafı/ geri kazanımı hizmet alımı işi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | GLİ Müdürlüğü Ömerler Harici Karo Tesisleri mevkiinde bulunan Yeraltı ve Kuyu Suyu Arıtma Tesisi ile Paket Evsel Atık Su Arıtma Tesisleri |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 7(Yedi) aydır |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 15 gün içinde işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 23.03.2021 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | GLİ Müdürlüğü Bilgisayar Odası |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
19 08 05 (evsel) ve 19 08 14 (endüstriyel) atık kodlarının bertarafı/ geri kazanımı için Yükleniciye ait Geçici Faaliyet Belgesi (GFB) veya Çevre İzin ve Lisans Belgesini teklif ekinde sunmak zorundadır.Çevre İzin ve Lisans Belgesinin süresinin 31.12.2021 (dahil) tarihinden önce dolması durumunda Yüklenici, Çevre İzin ve Lisans Belgesini aldığı/ yenilediği tarihten itibaren en geç 5 (beş) takvim günü içerisinde İdareye sunmak zorundadır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler (anonim şirketler tarafından her durumda bu bilgileri gösterir pay defteri) ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
48.1.Yüklenici firmayı temsil ve ilzama yetkili kişilerle ilgili değişikliklerin zaman geçirilmeden yazılı olarak idareye bildirilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde İdaremiz sorumlu olmayacaktır. 48.2.Olacak herhangi bir kaza sebebiyle 3. bir şahsa veya İdareye zarar ika edildiği takdirde bu yüzden doğacak hukuki veya cezai mesuliyet yükleniciye ait olacaktır. 48.3.İdare, yüklenici ve çalışanlarının sebep olduğu, maruz kaldığı hadise ve iş kazası yüzünden 3. gerçek veya tüzel şahsa ödemede bulunmak mecburiyetinde kaldığı durumda bu tutar için yükleniciye rücu etme hakkına haiz olacaktır. 48.4.Yüklenici firma , herhangi bir adres değişikliği olması durumunda, bunu derhal idareye bildirmek zorundadır. Adres değişikliğinin bildirilmemesinden doğacak her türlü sorumluluk yüklenici firmaya aittir. 48.5.İhaleye ilişkin karar ve sözleşme damga vergileri yüklenici firmaya aittir. Söz konusu vergilerin sözleşme imzalamadan önce İşletmemiz hesaplarına yatırılması zorunludur. 48.6.Yüklenici Firma sözleşme imzalanmadan önce ihale tarihi itibariyle mevzuatı gereği ilgili odaya kayıtlı olarak sürdürdüğüne ilişkin mesleki faaliyetini gösterir belgeyi idareye sunacaktır. 48.7.19 08 05 (evsel) ve 19 08 14 (endüstriyel) atık kodlarının bertarafı/ geri kazanımı için Yükleniciye ait Geçici Faaliyet Belgesi (GFB) veya Çevre İzin ve Lisans Belgesi süresinin 31.12.2021 (dahil) tarihinden önce dolması durumunda Yüklenici, Çevre İzin ve Lisans Belgesini aldığı/ yenilediği tarihten itibaren en geç 5 (beş) takvim günü içerisinde İdareye sunmak zorundadır. Çevre İzin ve Lisansı alınamaması veya yenilenememesi durumunda GFB/ Lisans geçerlilik süresi sonu esas alınarak sözleşme tek taraflı olarak feshedilecektir. 48.8.Yapılacak hizmet ve işle ilgili olarak yüklenici, 2872 Sayılı Çevre kanunu ile ilgili mevzuatlar dışında, tüm kanun ve mevzuatlardan da sorumludur. 48.9.Yüklenici işin yerine getirilmesi sırasında mer’i mevzuatta belirtilen iş sağlığı ve güvenliği önlemlerini alacak ve takip edecektir. Yüklenicinin ilgili mevzuata göre gerekli önlemleri almasına rağmen olabilecek kazalarda, Yüklenicinin personelinden kazaya uğrayanların tedavileri ile Yüklenici personeline ve üçüncü kişilere ödenecek tazminat Yükleniciye aittir. Ayrıca personelden iş başında ve iş yüzünden ölenlerin defin giderleri ile ailelerine verilecek tazminatın tümü de yüklenici tarafından karşılanır. Yüklenicinin, yüklendiği iş dolayısı ile İş Sağlığı ve Güvenliği Mevzuatı gereği doğabilecek her türlü hukuki, cezai ve mali sorumluluk Yükleniciye aittir
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
EVSEL NİTELİKLİ ARITMA ÇAMURU | 27 | ton |
ENDÜSTRİYEL NİTELİKLİ ARITMA ÇAMURU | 360 | ton |
NAKLİYE HİZMETİ | 18 | sefer |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)