İhale No | 2018/489189 |
Sektör | Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler |
İdare | GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 10 Ekim 2018 |
İhale Tarihi | 15 Kasım 2018 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU
2019 Yılı İçin Gaziemir Belediyesi Sınırları İçerisinde Yaşayan Vatandaşlara; Yenidoğan Bakımı, Evde Bakım Hizmetleri, Hasta Nakil Ambulansı, Ölü Muayenesi, Cenaze Nakli Ve Sosyal Alarm Hizmeti İle Halk Sağlığı Hizmetlerinin Sunulması” İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/489189 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | GAZI MAHALLESI ÖNDER CADDESI 41 35410 . GAZİEMİR/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2329990251 - 2322522566 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ihale@gaziemir.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 31 personel ,3hasta nakil ambulansı 1 asansörlü engelli aracı,6 binek araç, 1 acil yardım ambulansı,1cenaze nakil aracı, 90 adt.ölüm vakaları giderleri ,sarf malzemeleri giderleri, 250 adet Sosyal Alarm Butonu, 30 adet Düşme Dedektörü. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Gaziemir Belediyesi Sınırları Dahilinde Evde Bakım Hizmetleri, Şehir içi Hastaneye hasta nakli ve Şehirler Arası Cenaze Nakil İşleri |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2019, işin bitiş tarihi 30.09.2019 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Önder caddesi No: 41 Gaziemir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü./İHALE BİRİMİ |
b) Tarihi ve saati | : | 15.11.2018 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
İsteklilerin kendi malı olan, makine teçhizat ve ekipmanı; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterine kayıtlı olduğuna dair noter onaylı tespit tutanağı veya yeminli mali müşavir yada serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilecektir. Finansal kiralama yolu ile kendi malı olma şartını sağlayacak isteklilerin ;Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır.Bu belgelerin İhale dosyası içerisinde İhale Komisyonuna sunulması gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: | |||||||||||||||
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: | |||||||||||||||
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. | |||||||||||||||
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: | |||||||||||||||
İsteklilerin kendi malı olan, makine teçhizat ve ekipmanı; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterine kayıtlı olduğuna dair noter onaylı tespit tutanağı veya yeminli mali müşavir yada serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilecektir. Finansal kiralama yolu ile kendi malı olma şartını sağlayacak isteklilerin ;Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır.Bu belgelerin İhale dosyası içerisinde İhale Komisyonuna sunulması gerekmektedir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu yada Özel sektörde gerçekleştirilmiş her türlü Ambulans temini işleri ile Evde Bakım vaya hasta bakım işlerinin bir bütün olarak yapıldığı işler benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Önder caddesi No: 41 Gaziemir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü./İHALE BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Önder caddesi No: 41 Gaziemir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü./İHALE BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Evde bakım ve hasta takip personeli (Asgari Ücretin %40 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) | 6 | 9 | Ay |
Ebe -ATT ve Hemşire personel (Asgari Ücretin %105 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %105 fazlası) | 9 | 9 | Ay |
Binek Araç Şoförü (Asgari Ücretin %40 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) | 6 | 9 | Ay |
Ambulans Şoförü (Asgari Ücretin %45 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) | 4 | 9 | Ay |
Büro personeli (Asgari Ücretin %95 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %95 fazlası) | 1 | 9 | Ay |
Hekim (uzman) (Asgari Ücretin %500 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %500 fazlası) | 1 | 9 | Ay |
Psikolog (Asgari Ücretin %185 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %185 fazlası) | 1 | 9 | Ay |
Fizyoterapist (Asgari Ücretin %185 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %185 fazlası) | 1 | 9 | Ay |
Temizlik Personeli (Asgari Ücretin %30 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 2 | 9 | Ay |
3 ADET Hasta Nakil Ambulansı Günlük Kira Bedeli | 183,5 | gün | |
1 ADET Asansörlü Engelli Aracı Günlük Kira Bedeli | 183,5 | gün | |
6 ADET Binek Araç Günlük Kira Bedeli | 183,5 | gün | |
6 ADET Binek Araç akaryakıt Gideri | 9.175 | kilometre | |
3 ADETHasta Nakil Ambulansı Akaryakıt Gideri (1 Günlük) | 18.350 | kilometre | |
1 ADET Engelli Aracı Akaryakıt Gideri | 18.350 | kilometre | |
1 ADETCenaze Nakil aracı Kira Bedeli | 22.000 | kilometre | |
1 ADET Acil Yardım Ambulansı (Organizasyon) | 110 | saat | |
Ölüm vakaları rapor düzenleme giderleri | 90 | adet | |
3 ADET Hasta Nakil Ambulansı FAZLA MESAİ | 190 | saat | |
Asansörlü Engelli Aracı FAZLA MESAİ | 65 | saat | |
6 ADET Binek araç FAZLA MESAİ | 160 | saat | |
6 KİŞİ Evde bakım ve hasta takip personel ücreti FAZLA MESAİ | 160 | saat | |
9 KİŞİ EBE -ATT ve Hemşire personel ücreti FAZLA MESAİ | 385 | saat | |
6 KİŞİ Binek Araç Şoförü FAZLA MESAİ | 160 | saat | |
4 KİŞİ Ambulans Şoförü FAZLA MESAİ | 252 | saat | |
Büro personeli FAZLA MESAİ | 20 | saat | |
Hekim (uzman)FAZLA MESAİ | 20 | saat | |
Psikolog ücreti FAZLA MESAİ | 20 | saat | |
Fizyoterapist ücreti FAZLA MESAİ | 60 | saat | |
250 ADET Sosyal Alarm Butonu | 273 | gün | |
30 ADET Düşme Dedektörü | 273 | gün | |
DOKTOR ÖNLÜĞÜ YAZLIK | 3 | adet | |
DOKTOR ÖNLÜĞÜ KIŞLIK | 3 | adet | |
TİŞÖRT YAZLIK | 12 | adet | |
TİŞÖRT KIŞLIK | 12 | adet | |
PANTOLON YAZLIK | 12 | adet | |
PANTOLON KIŞLIK | 12 | adet | |
HIRKA | 20 | adet | |
HEMŞİRE FORMASI YAZLIK | 28 | adet | |
HEMŞİRE FORMASI KIŞLIK | 28 | adet | |
TERLİK | 15 | adet | |
TIBBİ ATIK KOVASI | 100 | adet | |
BRANÜL | 500 | adet | |
BOŞ PLASTİK SPREY KUTU | 1.000 | adet | |
GLUKOZ ÖLÇÜM STRİBİ | 100 | kutu | |
RULO SARGI BEZİ | 3.500 | adet | |
RULO SARGI BEZİ | 100 | adet | |
STERİL SPANÇ | 2.000 | kutu | |
PAMUK | 20 | kilogram | |
ŞAMPUANLI SAÇ BONESİ | 100 | adet | |
FOLEY SONDA | 100 | adet | |
SİLİKONLU SONDA ( NO: 18 ) | 300 | adet | |
SİLİKONLU SONDA ( NO: 16 ) | 100 | adet | |
SİLİKONLU SONDA ( NO: 20 ) | 100 | adet | |
ELASTİK BANDAJ | 100 | adet | |
GALOŞ | 60.000 | adet | |
ENJEKTÖR | 150 | adet | |
ENJEKTÖR | 3.000 | adet | |
ENJEKTÖR | 4.000 | adet | |
EL DEZENFEKTANI | 80 | adet | |
NON STERİL ELDİVEN | 300 | kutu | |
STERİL ELDİVEN | 150 | adet | |
MASKE | 300 | kutu | |
BİSTÜRİ | 50 | kutu | |
ENJEKTÖR UCU | 500 | adet | |
ENJEKSİYON BANDI | 4.000 | adet | |
LANSET | 4.000 | adet | |
BEZ FLASTER | 50 | adet | |
HASTA YIKAMA HAVLUSU | 400 | adet | |
CİLT BAKIM MENDİLİ | 400 | adet | |
KORUYUCU GÖZLÜK | 20 | adet | |
ULTRASON JELİ | 30 | adet | |
ELASTİK FİKSASYON BANDAJ | 200 | adet | |
TIBBİ ATIK POŞETİ | 500 | adet | |
NEKROTİK DOKU TEMİZLEYİCİ HİDROJEL | 100 | adet | |
HIDROKOLLOID YARA BAKIM ÖRTÜSÜ | 100 | adet | |
HIDROKOLLOID YARA BAKIM ÖRTÜSÜ | 150 | adet | |
PU KÖPÜK YARA ÖRTÜSÜ | 200 | adet | |
GÜMÜŞLÜ TÜL YARA ÖRTÜSÜ | 100 | adet | |
TRANSPARAN PEDLİ FİLM YARA ÖRTÜSÜ | 200 | adet | |
KREM | 100 | adet | |
STERİL EMİCİ YARA PEDİ | 150 | adet | |
PARAFİNLİ TÜL YARA ÖRTÜSÜ | 100 | adet | |
ELASTİK SABİTLEME BANDI | 100 | adet | |
YARA BAKIM SOLÜSYONU | 100 | adet | |
OTOLİTİK DEPRİTMAN PEDİ | 100 | adet | |
CA ARJİNAT | 100 | adet | |
KOLAJEN YARA ÖRTÜSÜ | 100 | adet | |
YARA TEMİZLEME PEDİ | 100 | adet | |
LENF ÖDEM BANDAJI | 100 | adet | |
EMİCİ YARA BAKIM ÖRTÜSÜ | 10 | adet | |
ATRAVMATİK YAPIŞKAN SÖKÜCÜ SPREY | 5 | adet | |
YAPIŞMAZ HEEL POLİÜRETAN STERİL PANSUMAN | 30 | adet | |
YAPIŞMAZ HEEL Ag POLİÜRETAN STERİL PANSUMAN | 10 | adet | |
YARA BAKIM TOZU | 500 | adet | |
MERHEM ve KREM | 1.000 | adet | |
KREM | 1.000 | adet | |
ÜRE LİPO EMÜLSİYON %4 | 200 | adet | |
%5 DEXTROZ | 100 | adet | |
AMPUL | 100 | kutu | |
MERHEM (40 GR) | 1.000 | adet | |
%5 ALKOL | 30 | litre | |
POMAD | 100 | adet | |
AMPUL | 50 | adet | |
SOLÜSYON | 50 | adet | |
AMPUL | 20 | kutu | |
İZOTONİK | 300 | adet | |
İSOLYTE | 150 | adet | |
LAKTATLI RİNGER | 100 | adet | |
NEBUL | 20 | kutu |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)