İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/445065 - Evde Sağlık, Evde Bakım Destek Ve Hasta Nakil Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2016/445065
Sektör Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
İdare DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Denizli
İşin İli Denizli
Yayın Tarihi 28 Ekim 2016
İhale Tarihi 25 Kasım 2016 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

EVDE SAĞLIK, EVDE BAKIM DESTEK VE HASTA NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Evde Sağlık, Evde Bakım Destek ve Hasta Nakil Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/445065

1-İdarenin

a) Adresi : ALTINTOP MAH. LİSE CAD. NO:2 20100 MERKEZEFENDİ/DENİZLİ
b) Telefon ve faks numarası : 2582802252 - 2582802189
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 01/01/2017- 31/12/2018 tarihleri arasında; 216 personel ile Evde Sağlık, Evde Bakım Destek ve Hasta Nakil Hizmeti Alımı / Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Denizli Büyükşehir Belediyesi Mücavir Alan Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Denizli Büyükşehir Belediyesi / Altıntop Mh. Lise Cd. No:2 Merkezefendi/DENİZLİ
b) Tarihi ve saati : 25.11.2016 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1-T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından verilmiş Evde Bakım Hizmetleri yönetmeliğine uygun ruhsat

ve

2-T.C. Sağlık Bakanlığı Ambulanslar ve acil sağlık araçları ile Ambulans Hizmetleri yönetmeliğine uygun ruhsat ihale teklif zarfında sunulacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Evde Sağlık Hizmetleri ve Ambulans ile Hasta Nakil Hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.  


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Denizli Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı /Altıntop Mh. Lise Cd. No:2 K:4 Merkezefendi/ DENİZLİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Denizli Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı / Altıntop Mah. Lise Cad. No: 2 K:4 Merkezefendi /DENİZLİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Evde Sağlık Personeli (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 38 24 Ay
Koordinatör (Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 1 24 Ay
Evde Bakım Destek Personeli (Brüt asgari ücret) 112 24 Ay
Sosyal Çalışmacı(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 7 24 Ay
Büro Personeli(Brüt asgari ücret) 3 24 Ay
Büro Personeli (Engelli)(Brüt asgari ücret) 6 24 Ay
Doktor(Brüt asgari ücretin %600 fazlası) 4 24 Ay
Sürücü(Brüt asgari ücret) 45 24 Ay
Evde Sağlık Personeli fazla çalışma 20.064 saat
Koordinatör fazla çalışma 528 saat
Evde Bakım Destek Personeli fazla çalışma 59.136 saat
Sosyal Çalışmacı fazla çalışma 3.696 saat
Büro Personeli fazla çalışma 1.584 saat
Doktor fazla çalışma 2.112 saat
Sürücü fazla çalışma 23.760 saat
Jilet (20' li) 2.500 kutu
Berber Talk Pudrası (500 gr.' lık) 750 adet
Kolonya 500 litre
Krem(200 ml.) 500 adet
Kan taşı (100' lü) 500 kutu
Erkek Berber Çantası 75 adet
Ustura 500 adet
Tırnak makası (en büyük boy) 400 adet
Boncuk Saç Fırçası 200 adet
Bıyık Tarağı 200 adet
Ense Fırçası 200 adet
Tıraş Fırçası (sakal için) 300 adet
Saç Kesme Makası 100 adet
Saç Tarağı 100 adet
Havlu (50x80) 2.000 adet
Tıraş Sabun Tası 500 adet
Tıraş Sabunu (75gr.' lık) 1.000 adet
Penuar 400 adet
Ayna 75 adet
Halı Şampuanı 10.000 litre
Cam Temizleme Suyu 18.000 litre
Yağ çözücü 10.000 litre
Genel temizleyici 18.000 litre
Tuz ruhu 18.000 litre
Çamaşır suyu 18.000 litre
Bulaşık deterjanı 10.000 kilogram
Kireç çözücü 10.000 kilogram
Yüzey temizleyici 10.000 kilogram
Mikro fiber Temizlik Bezi 10.000 adet
Kırmızı renkli bulaşık eldiveni 5.000 adet
Kağıt havlu 9.000 adet
Oluklu bulaşık süngeri 10.000 adet
Su çekeceği (büyük yüzey için) 300 adet
Battal Boy Siyah çöp torbası 3.000 koli
Faraş Takımı 1.500 adet
Sarı ot Süpürge 1.000 adet
Lavabo pompası 1.000 adet
Temizlik malzemeleri taşıma kutusu 100 adet
Bulaşık teli 4.000 adet
Lavabo temizlik fırçası 1.000 adet
Tuvalet temizleme fırçası 2.000 adet
Temizlik kovası 150 adet
Lateks eldiven (100'lü) 3.000 kutu
Sabun (4' lü) 5.000 paket
Naylon önlük 50.000 adet
Galoş 1.000.000 çift
Toz maskesi 300.000 adet
Plastik Suluk 200 adet
Lavabo açıcı toz (70' gr.lık) 10.000 adet
Mikrofiber cam temizlik bezi 12.000 adet
Yüzey yıkama fırçası ve sapı 100 adet
Hijyenik banyo lifi (20' lik paket) 10.000 adet
Misket koku giderici tablet 10.000 paket
Oda parfümü 2.000 adet
Evde Bakım Destek Hizmetleri Aracı 624 ay
Evde Sağlık Hizmetleri Aracı 888 ay
Evde Sağlık ve Hasta Nakil Hizmetlerine yönelik olarak Yazılım programı 1 adet
Hasta Nakil Ambulansı 192 ay
Telefon ile tıbbi danışma çağrı merkezi 24 ay
Cep Telefonu Görüşme bedeli 1.800 ay

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)