İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/565702 - Eüaş Altınkaya Hes İşletme Müdürlüğü 2 Yıl Süreli Personel Taşıma İşi

İhale No 2024/565702
Sektör Nakliye ve Lojistik Hizmetleri
İdare ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(EÜAŞ) Altınkaya HES İşletme Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Samsun
İşin İli Samsun
Yayın Tarihi 6 Mayıs 2024
İhale Tarihi 30 Mayıs 2024 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(EÜAŞ) ALTINKAYA HES İŞL.MÜD.

EÜAŞ Altınkaya HES İşletme Müdürlüğü 2 yıl süreli Personel Taşıma İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/565702
1-İdarenin
a) Adı : ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(EÜAŞ) ALTINKAYA HES İŞL.MÜD.
b) Adresi : YENI KIZILIRMAK MAHALESI EÜAS ALTINKAYA KÜME EVLERI 1 55440 KOLAY Bafra/SAMSUN
c) Telefon ve faks numarası : 3625481018 - 3625481240
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : EÜAŞ Altınkaya HES İşletme Müdürlüğü 2 yıl süreli Personel Taşıma İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı : EÜAŞ Altınkaya HES İşletme Müdürlüğü çalışanlarını 2017 veya üzeri model en az 35 kişilik toplam 2 araç, en az 27 kişilik toplam 1 araç, en az 19 kişilik 3 araç ve en az 16 kişilik 1 araç ile 2 yıl süreli
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Araçlar Samsun ilinin çeşitli semtleri ile Altınkaya HES İşletme Müdürlüğü arasında ve teknik şartnamede belirtilen güzergahlarda çalıştırılacaktır
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.07.2024, işin bitiş tarihi 30.06.2026
d) İşe başlama tarihi : 01.07.2024


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 30.05.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : EÜAŞ Altınkaya HES İşletme Müdürlüğü Toplantı Salonu Küme Evleri 55440 Kolay/ Bafra/ SAMSUN


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kurum ve kuruluşları veya özel sektörde yapılan her türlü personel, yolcu veya öğrenci taşıma işleri veya sürücülü, sürücüsüz araç veya iş makinesi kiralama işleri.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Samsun Altınkaya Personel Servisi 1 adet en az 35 kişilik araç ile hafta içi mesai günlerinde günlük 1 tam sefer olmak üzere 2 yıllık hizmet süresi içinde yaklaşık 498 tam sefer yapılması öngörülmektedir. Gidiş-dönüş toplam 172 km olan servis güzergahına 498 sefer
Altınkaya Site Personel Servisi 1 adet en az 35 kişilik araç ile hafta içi mesai günlerinde günlük 1 tam sefer olmak üzere 2 yıllık hizmet süresi içinde yaklaşık 498 tam sefer yapılması öngörülmektedir. Gidiş-dönüş toplam 22 km olan servis güzergahına ili 498 sefer
Bafra Site Personel Servisi 1 adet en az 27 kişilik araç ile hafta içi mesai günlerinde günlük 1 tam sefer olmak üzere 2 yıllık hizmet süresi içinde yaklaşık 498 tam sefer yapılması öngörülmektedir. Gidiş-dönüş toplam 60 km olan servis güzergahına ilişkin 498 sefer
Samsun Site Sosyal Servisi 1 adet en az 35 kişilik araç ile hafta sonu günlük 1 tam sefer olmak üzere 2 yıllık hizmet süresi içinde yaklaşık 104 sefer yapılması öngörülmektedir. Gidiş-dönüş toplam 158 km olan servis güzergahına ilişkin ayrıntılı bilgi tek 104 sefer
Bafra Site Sosyal Servisi 1 adet en az 35 kişilik araç ile hafta içi günlük 1 tam sefer olmak üzere 2 yıllık hizmet süresi içinde yaklaşık 498 sefer yapılması öngörülmektedir. Gidiş-dönüş toplam 60 km olan servis güzergahına ilişkin ayrıntılı bilgi teknik 498 sefer
Bafra Site - Derbent Personel Servisi 1 adet en az 19 kişilik araç ile hafta içi mesai günlerinde günlük 1 tam sefer olmak üzere 2 yıllık hizmet süresi içinde yaklaşık 498 sefer yapılması öngörülmektedir. Gidiş-dönüş toplam 84 km olan servis güzergahına i 498 sefer
Derbent Site Personel Servisi 1 adet en az19 kişilik araç ile hafta içi mesai günlerinde günlük 1 tam sefer olmak üzere 2 yıllık hizmet süresi içinde yaklaşık 498 sefer yapılması öngörülmektedir. Gidiş-dönüş toplam 24 km olan servis güzergahına ilişkin ay 498 sefer
Bafra Site Altınkaya Vardiya Personel Servisi 1 adet en az 19 kişilik araç ile haftanın her günü vardiya saatlerinde günlük 3 tam sefer olmak üzere 2 yıllık hizmet süresi içinde yaklaşık 2190 sefer yapılması öngörülmektedir. Gidiş-dönüş toplam 90 km olan 2.190 sefer
Site Kolay Okul Servisi 1 adet en az 16 kişilik araç ile okulların açık olduğu günlerde günlük 4 tam sefer olmak üzere 2 yıllık hizmet süresi içinde yaklaşık 1408 sefer yapılması öngörülmektedir. Gidiş-dönüş toplam 6 km olan servis güzergahına ilişkin ayr 1.408 sefer
Site Bafra Okul Servisi 1 adet en az 19 kişilik araç ile okulların açık olduğu günlerde günlük 1 tam sefer olmak üzere 2 yıllık hizmet süresi içinde yaklaşık 352 sefer yapılması öngörülmektedir. Gidiş-dönüş toplam 60 km olan servis güzergahına ilişkin ayr 352 sefer
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)