İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/456031 - Etüt - Proje Danışmanlık Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2018/456031
Sektör Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
İdare Konya Ovası Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Danışmanlık Hizmet Alımı
İhale Usulü Belirli İstekliler Arasında
İhale İli Konya
İşin İli Konya
Yayın Tarihi 26 Eylül 2018
İhale Tarihi 16 Ekim 2018 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ETÜT - PROJE DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR

KONYA OVASI PROJESİ BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI

KOP TARIMSAL EĞİTİM VE YAYIM PROJESİ KAPSAMINDA GELECEĞİMİZ ÜRETİYOR PROJESİ danışmanlık hizmeti işi için, yeterli tecrübeye sahip adaylar teklif vermek üzere ön yeterlik başvurusuna davet edilmektedir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilenler arasından ön yeterlik şartnamesinde belirtilen kriterlere göre sıralanmak suretiyle kısa listeye alınarak teklif vermeye davet edilecek isteklilerin katılımıyla 4734 sayılı Kanunun 5 inci bölümünde yer alan hükümlere uygun olarak belli istekliler arasında ihale usulü ile ihale edilecektir.

İhale Kayıt Numarası : 2018/456031
1-İdarenin
a) Adresi : ŞEYH SADRETTİN MAH. FERİT PAŞA CAD. NO:18 42110 MERAM/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 3322802800 - 3322802900
c) Elektronik Posta Adresi : bilgi@kop.gov.tr
ç) Ön yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2- Ön yeterlik konusu danışmanlık hizmetinin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Adet KOP Tarımsal Eğitim ve Yayım Projesi Kapsamında Geleceğimiz Üretiyor Projesi Danışmanlık Hizmet Alım İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : KOP Bölgesi İlleri (Aksaray, Karman, Kırıkkale, Kırşehir, Konya, Nevşehir, Niğde ve Yozgat)
c) İşin süresi :  


3- Ön yeterlik değerlendirmesinin

a) Yapılacağı yer : Konya Ovası Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı Şeyh Sadrettin mh. Feritpaşa cd. No:18 Meram KONYA
b) Tarihi ve saati : 16.10.2018 14:00


4. Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi,
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ilgili meslek odasından ya da ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 Şekli ve içeriği Ön Yeterlik Şartnamesinin ekinde belirtilen Başvuru Mektubu,
4.1.4 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge

4.2. Mali kapasiteye ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:
150.000 TRY (Türk Lirası) tutarından az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
4.2.2. Adayın ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan adaylar yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan adaylar, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar. Serbest meslek erbabının iş hacmi serbest meslek kazanç defteri özeti ile belgelendirilir.
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerin değerlendirilmesinde ;
a) Toplam ciro için en az 400.000 TRY (Türk Lirası)
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işleri için, 300.000 TRY (Türk Lirası) tutarı ön yeterlilik asgari şartı olarak istenir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan yeterli kabul edilir.
4.3. Teknik yeteneğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beşyıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan 400.000 TRY (Türk Lirası) tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel:
Pozisyon Adet Asgari Mesleki Deneyim (Yıl) Asgari Benzer İş Deneyim (Yıl)
Proje Koordinatörü (Tarım, Doğa, Çevre veya Eğitim alanındaki bir lisans bölümünden mezun) 1 10 5

Danışman firma tarafından çalışma süresince tam zamanlı proje koordinatörü olarak görevlendirilen kişinin asgari aşağıdaki şartları sağlaması zorunludur:

En az lisans mezunu olmak.
Tarım, Doğa, Çevre veya Eğitim alanındaki bir bölümden mezun olmak, en az 10 yıl mesleki deneyimi olmak.
Daha önce en az bir projede, proje koordinatörü olarak görev almış olmak.
Tarım, doğa ve çevre alanında ki araştırmalarda en az 5 yıl mesleki tecrübesi olmak ve bu konuda en az 2 tane proje yürütmüş olması gerekmektedir.
Proje koordinatörü olarak belirlenen kişi projenin genel koordinasyonundan, İdareye sunulacak dokümanlardan ve raporlardan sorumlu olacaktır. İdare adına veya İdarece istenen proje ile ilgili her türlü bilgilendirme ve sunumlar bu kişi tarafından gerçekleştirilecektir.
 

b) Teknik Personel:
Pozisyon Adet Asgari Mesleki Deneyim (Yıl) Diğer Özellikler
Proje Koordinatörü 1 10 Tarım, Doğa, Çevre veya Eğitim alanındaki bir lisans bölümünden mezun olmak
Koordinasyon Elemanı 1 5 Lisans mezunu ve tercihen iktisadi ve idari bilimler fakültesinden mezun olması

1.1 Proje Koordinatörü

Danışman firma tarafından çalışma süresince tam zamanlı proje koordinatörü olarak görevlendirilen kişinin asgari aşağıdaki şartları sağlaması zorunludur.

 

En az lisans mezunu olmak.
Tarım, Doğa, Çevre veya Eğitim alanındaki bir lisans bölümünden mezun olmak.
En az 10 yıl mesleki deneyimi olmak.
Daha önce en az bir projede, proje koordinatörü olarak görev almış olmak.
Tarım, doğa ve çevre alanında ki araştırmalarda en az 5 yıl mesleki tecrübesi olmak ve bu konuda en az 2 tane proje yürütmüş olması gerekmektedir.
Proje koordinatörü olarak belirlenen kişi projenin genel koordinasyonundan, İdareye sunulacak dokümanlardan ve raporlardan sorumlu olacaktır. İdare adına veya İdarece istenen proje ile ilgili her türlü bilgilendirme ve sunumlar bu kişi tarafından gerçekleştirilecektir.
İdare iş kapsamında gerekli gördüğü hallerde proje koordinatörünün değiştirilmesini talep edilebilir, böyle bir durumda Danışman Firma en fazla 15 gün içerisinde bu talebi yerine getirmek zorundadır.

1.2 Koordinasyon Elemanı

Danışman Firma ve İdare arasındaki koordinasyonu sağlayacak tam zamanlı İdarede çalışacak bir eleman için asgari aşağıdaki şartları sağlaması zorunludur.

Üniversite mezunu ve tercihen iktisadi ve idari bilimler fakültesinden mezun olması.
En az 5 yıl mesleki tecrübesi olması.
Daha önce bir projede veya bir firmada koordinasyon elemanı olarak çalışmış olmak.
İletişim kabiliyeti yüksek, İdareyi temsil etme becerisi ve prezantabl görünüme sahip olmak.
İdare gerekli gördüğü durumlarda koordinasyon elemanının değiştirilmesini isteyebilir.
Söz konusu personel tam zamanlı olarak İdare bünyesinde çalışacaktır.
Söz konusu personele en az asgari ücretten maaş verilecek ve tüm masrafları Danışman Firma tarafından karşılanacak.

1.3 Proje Lansmanı, Proje Kimliğinin Oluşturulması ve Bilinirliğin Arttırılması Çalışmalarını Yürütecek Personellere İlişkin Bilgiler

Danışman Firma tarafından yapılacak tanıtım faaliyetlerini yapacak kişilerde aşağıdaki şartlar aranacaktır:

Üniversitelerin ve Güzel sanatlar akademilerinin ilustrasyon, grafik tasarım, görsel iletişim tasarım bölümlerinden mezun olmuş olmak.
En az 5 yıl iş deneyimine sahip olmak.
Kurum kimliği ve markalaşma konusunda iş alanına sahip olmak.
Hizmet alıcıya son 5 yıl içinde yaptığı ve üretilmiş olan markalaşma ve kurum kimliği, sponsorluk ve tanıtım hizmetleri konusunda referans ve/veya portfolio sunabilmek.
Sunum ve tasarım programlarından en az PHOTOSHOP, İLLUSTRATOR, İNDESİGN, programlarını iyi derecede kullanabiliyor olmak ve üretilmiş işler sunabilmek.
Söz konusu personeller istisna akitli veya yarı zamanlı olarak çalışacaktır.

1.4 Eğitici Öğretmen ve Danışman Öğretmen Eğitimlerini Verecek Kişiler

Danışman Firma tarafından verilecek eğitici öğretmen ve danışman öğretmen eğitimlerini verecek kişilerde aşağıdaki şartları arayacaktır:

Eğiticiler konularında uzman, eğitim konularında yükseköğrenim görmüş akademisyenlerden veya yeterli düzeyde uygulama tecrübesi olan kişilerden oluşacaktır.
Eğitimcilerin eğitim süresi sonunda eğitim alanlar tarafından değerlendirmesi yapılacaktır. Eğitim sonunda uygulanacak eğitim değerlendirme anketinde eğitimciye 5 üzerinden 3 ten düşük not çıkarsa idare 7 gün içerisinde eğitim standartlarının sözleşmeye uydurulmasını ve-veya eğitimlerin yeniden yapılmasını isteme hakkına sahiptir.
Daha önce tarım, doğa veya çevre konularından birinde en az 5 yıl eğitici deneyimi olmak.
Daha önce en az bir eğitici eğitimi projesinde eğitici olarak görev almış olmak.
Eğitici eğitimi alanında en az 5 yıl mesleki tecrübesi olmak ve bu konuda en az 2 tane projede görev almış olması gerekmektedir.
İdare iş kapsamında gerekli gördüğü hallerde eğitici eğitimcilerinin değiştirilmesini talep edebilir, böyle bir durumda yüklenici en fazla 15 gün içerisinde bu talebi yerine getirmek zorundadır.
Söz konusu personeller istisna akitli veya yarı zamanlı olarak çalışacaktır.

1.5 Etkinlik Rehberini Hazırlayacak Kişiler

Öğretmenlere yönelik hazırlanacak etkinlik rehberini hazırlayacak kişilerde aşağıdaki şartlar aranacaktır.

Etkinlik rehberini hazırlayacak kişiler konularında uzman, konuyla ilgili yükseköğrenim görmüş akademisyenlerden veya yeterli düzeyde uygulama tecrübesi olan kişilerden oluşacaktır.
Danışman Firma, etkinlik rehberini hazırlayacak ekibi oluşturulacak ve İdareden uygun görüş alacaktır. İdare uygun görmediği kişilerin değiştirilmesini isteyebilecektir.
Daha önce konuyla ilgili en az 5 yıl deneyimi olmak.
Daha önce konuyla ilgili en az bir projede görev almış olmak.
Konuyla ilgili en az 5 yıl mesleki tecrübesi olmak ve bu konuda en az 2 tane projede görev almış olması gerekmektedir.
İdare iş kapsamında gerekli gördüğü hallerde etkinlik rehberi hazırlayan kişilerin değiştirilmesini talep edebilir, böyle bir durumda yüklenici en fazla 15 gün içerisinde bu talebi yerine getirmek zorundadır.
Söz konusu personeller istisna akitli veya yarı zamanlı olarak çalışacaktır.

1.6 Doğa ve Tarım Dostu Okul Bahçeleri ve Tarım Sınıfı Tasarımını Yapacak Personel

Danışman Firma tarafından yapılacak okul bahçesi ve tarım sınıfı tasarımını gerçekleştirecek kişilerde aşağıdaki şartları arayacaktır:

Konularında uzman, eğitim konularında yükseköğrenim görmüş akademisyenlerden veya yeterli düzeyde uygulama tecrübesi olan kişilerden oluşacaktır.
Daha önce bahçe tasarımı veya benzeri konularında en az 5 yıl deneyimi olmak.
Daha önce en az bir bahçe tasarımı veya benzeri projede görev almış olmak.
Bahçe tasarımı veya benzeri alanlarda en az 5 yıl mesleki tecrübesi olmak ve bu konuda en az 2 tane projede görev almış olması gerekmektedir.
İdare iş kapsamında gerekli gördüğü hallerde tasarımcıların değiştirilmesini talep edebilir, böyle bir durumda yüklenici en fazla 15 gün içerisinde bu talebi yerine getirmek zorundadır.
Söz konusu personeller istisna akitli veya yarı zamanlı olarak çalışacaktır.

Organizasyon yapısına ilişkin bilgi formları ile kendisi veya yönetici kadrosunun, anahtar teknik personelin ve teknik personelin eğitimini gösteren diploma veya mezuniyet belgesi ve toplam deneyim süresini gösteren ilgili meslek odası üye kayıt belgesi ve/veya hizmet çizelgesi ile özgeçmiş formunun sunulması gerekmektedir. 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Her türlü danışmanlık veya müşavirlik hizmet alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Yapılacak ön yeterlik değerlendirmesi sonucunda, yeterlikleri tespit edilenler arasından 10 aday teklif vermek üzere davet edilecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. Ön yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. Ön yeterlik dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOP BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI TARIM VE KIRSAL KALKINMA KOORDİNATÖRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir. Ön yeterliğe başvuracak olanların Ön yeterlik dökümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8.İhale dokümanı, teklif vermek üzere ihaleye davet edilecek adaylara davet mektubu ekinde gönderilecektir.

9. Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar Konya Ovası Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı Şeyh Sadrettin mh. Feritpaşa cd. No:18 Meram KONYA adresine elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

10. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)