İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/491264 - Erzurum İl Emniyet Müdürlüğü Polisevi Şube Müdürlüğünde Çalıştırılmak Üzere 15 İşçi İle 12 Aylık Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alımı

İhale No 2025/491264
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
İdare ERZURUM POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Erzurum
İşin İli Erzurum
Yayın Tarihi 2 Nisan 2025
İhale Tarihi 24 Nisan 2025 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ POLİSEVLERİ ERZURUM POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

ERZURUM İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNDE ÇALIŞTIRILMAK ÜZERE 15 İŞÇİ İLE 12 AYLIK PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI HİZMET ALIMI
hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2025/491264
1-İdarenin
a) Adı
:EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ POLİSEVLERİ ERZURUM POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi
:muratpaşa mahallesi ismetpaşa caddesi 1 25100 YAKUTİYE/ERZURUM
c) Telefon ve faks numarası
:4422342951 - 4422342952
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası
:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı
:ERZURUM İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNDE ÇALIŞTIRILMAK ÜZERE 15 İŞÇİ İLE 12 AYLIK PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI HİZMET ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı
:
15 İŞÇİ İLE 12 AYLIK PERSONEL (8 Temizlik Görevlisi,3 Garson,2 Bulaşıkhane Görevlisi ve 2 Aşçı Yardımcısı olmak üzere toplam 15 kişi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer
:Erzurum Polisevi Şube Müdürlüğü ve Erzurum İl Emniyet Müdürlüğü Ana Hizmet Binası Yemekhanesi
ç) Süresi/teslim tarihi
:
İşe başlama tarihi 01.06.2025, işin bitiş tarihi 31.05.2026
d) İşe başlama tarihi
:01.06.2025

3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati
:24.04.2025 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)
:Abdurrahman Gazi Mahallesi Türbe Yolu Caddesi Erzurum İl Emniyet Müdürlüğü Yeni Hizmet Binası C Blok Kat 1 Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü İhale Salonu

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 30

oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü personel çalıştırılmasına dayalı hizmet işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi :
Sınır değerin altında teklif sunan isteklilerin teklifleri açıklama istenilmeksizin reddedilecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
AŞÇI YARDIMCISI ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÜCRETİ (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN %50 FAZLASI - 26 GÜN ÜZERİNDEN 50 TL YOL ÜCRETİ) 40 gün
GARSON ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÜCRETİ (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN %15 FAZLASI - 26 GÜN ÜZERİNDEN 50 TL YOL ÜCRETİ) 60 gün
TEMİZLİK GÖREVLİSİ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÜCRETİ (BRÜT ASGARİ ÜCRET- 26 GÜN ÜZERİNDEN 28 TL YOL ÜCRETİ) 160 gün
BULAŞIKHANE GÖREVLİSİ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÜCRETİ (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN %15 FAZLASI - 26 GÜN ÜZERİNDEN 50 TL YOL ÜCRETİ) 40 gün
AŞÇI YARDIMCISI FAZLA ÇALIŞMA (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN %50 FAZLASI - 26 GÜN ÜZERİNDEN 50 TL YOL ÜCRETİ) 100 saat
GARSON FAZLA ÇALIŞMA (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN %15 FAZLASI - 26 GÜN ÜZERİNDEN 50 TL YOL ÜCRETİ) 100 saat
TEMİZLİK GÖREVLİSİ FAZLA ÇALIŞMA (BRÜT ASGARİ ÜCRET- 26 GÜN ÜZERİNDEN 50 TL YOL ÜCRETİ) 200 saat
BULAŞIKHANE GÖREVLİSİ FAZLA ÇALIŞMA (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN %15 FAZLASI - 26 GÜN ÜZERİNDEN 50 TL YOL ÜCRETİ) 100 saat

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)