İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/87993 - Engelli Bireylere Yönelik Gündüzlü Bakım Ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Sunulan Hizmetlerinin Niteliğinin Ve Kurumsal Kapasitesinin Geliştirilmesi Projesi

İhale No 2024/87993
Sektör Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Pazarlık
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 30 Ocak 2024
İhale Tarihi 28 Şubat 2024 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ENGELLİ VE YAŞLI HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ AİLE VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Engelli Bireylere Yönelik Gündüzlü Bakım ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Sunulan Hizmetlerinin Niteliğinin ve Kurumsal Kapasitesinin Geliştirilmesi Projesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 21 inci maddesinin a bendine göre pazarlık usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2024/87993
1-İdarenin
a) Adresi : Eskişehir Yolu Sögütözü Mah. 2177.Sok. No:10/A KIZILAY ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3127057000 - 3127057085
c) Elektronik Posta Adresi : yonetim@aile.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 6 Pilot (İstanbul/Bayrampaşa ve İstanbul/Çatalca olmak üzere 2 merkez, Ankara, Sakarya, Mersin, Antalya, Aydın ) ilde 7 Gündüzlü Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul/Bayrampaşa ve İstanbul/Çatalca olmak üzere 2 merkez, Ankara, Sakarya, Mersin, Antalya, Aydın illerde bulunan Gündüzlü Bakım ve Rehabilitasyon Merkezleri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.04.2024, işin bitiş tarihi 01.04.2025


3- Yeterlik değerlendirilmesinin

a) Yapılacağı yer : Söğütözü Mah. 2177.Cadde No:10/A Kat: 15 Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 28.02.2024 - 10:30


4. Yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :
4.1. Yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Yeterlik başvurusu yapmaya ve teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3 Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen başvuru mektubu,
4.1.4 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.5 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
a) Toplam ciro için en az 4.200.000 TRY (Türk Lirası)
b) hizmet işleri ile ilgili cironun ise en az 2.000.000 TRY (Türk Lirası) tutarı ön yeterlik asgari şartı olarak sunulacaktır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beşyıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan 3.500.000 TRY (Türk Lirası) tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu Kurum ve Kuruluşlarına veya özel kuruluşlara; toplantı, eğitim ve hertürlü organizasyon alanında verilen hizmetler, benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Başvurular, ihale tarih ve saatine kadar Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, fiyatı içeren ilk teklif verme tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.

11. Konsorsiyum olarak başvuruda bulunulamaz.

12. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Özel Eğitim Öğretmeni (Asgari Ücretin %100 Fazlası) (7 kişi x 12 Ay =84 Ay) 84 ay
Eğitici (7 Gündüzlü Bakım ve Rehabilitasyon Merkezinde Bulunan Personele Yönelik Hizmetiçi Eğitim) (7 Kuruluş x 24 Saat = 168 Saat) 168 saat
Eğitici (7 Gündüzlü Bakım ve Rehabilitasyon Merkezinde Bulunan Engelli Bireylere Yönelik İstihdamı Kolaylaştırıcı Kişisel Gelişim Eğitimi) (7 Kuruluş x 35 Saat =245 Saat) 245 saat
İhtiyaç analizi ve raporlama faaliyetlerini 3 Dr. Unvanlı akademisyenlerle sağlamak 1 adet
Eğiticilerin Konaklaması (Konaklamalar 4 yıldızlı otellerde, 4 yıldızlı oteli olmayan illerde sırasıyla 3 yıldızlı ve 2 yıldızlı oteller tercih edilecektir. Yarım pansiyon olarak gerçekleştirilecektir.) 5 kişi x 5 gün =25 gün) 25 gün
Türkiye genelinde 28 Gündüzlü Bakım Mrk. de İhtiyaç Analizi ve Raporlama için 2 kişinin 2 gün süreyle (Konaklamalar 4 yıldızlı otellerde, 4 yıldızlı oteli olmayan illerde sırasıyla 3 yıldızlı ve 2 yıldızlı oteller tercih edilecektir. Yarım pansiyon olarak 112 gün
Gidiş-Geliş Yol Masrafı (Eğitici ve İhtiyaç Analizi ve Raporlama Yapacak Kişilerin (5 kişi+28 kişi = 33 Kişi x 2 =66 adet bilet)) 66 adet
Masa Tenisi Masası (Uluslararası Standartlara Uygun Olacaktır) 7 adet
Masa Tenisi Filesi (Her masa tenisi masası için) 7 adet
Masa Tenisi Topu 50 li 7 paket
Masa Tenisi Raketi 6 lı 7 paket
Futbol Topu 3 lü Paket 7 adet
Basketbol Topu 3 lü Paket 7 adet
Voleybol Topu 3 lü Paket 7 adet
Atlama İpi 5 li Paket 7 adet
200 cm Boyunda Paralel Bar 2 li 7 adet
Ahşap Satranç Takımı 3 lü Paket 7 adet
Ahşap El Beceri Aktiviteleri Seti 5 li Takım 7 adet
Org (Teknik Şartnamede belirtilen özellikte) 7 adet
Tablet Bilgisayar (Teknik Şartnamede belirtilen özellikte) 21 adet
Piknik Organizasyonu (100 Kişilik) 7 adet
Fotoğraf 700 adet
Video Çekimi 840 dakika
Katılım Belgesi (Kuşe Kağıt) 980 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)