İhale No | 1257160 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 27 Ocak 2017 |
İhale Tarihi | 1 Şubat 2017 12:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
teklif İsteme formu |
Tarih : 27/01/2017 Teklif No : |
|
Siparişi Veren |
: BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
||
Yetkili Adı Soyadı |
: KADRIYE EFE (Satınalma Memuru) |
||
Telefon |
: 0(224) 294 42 66 |
||
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - bursaeahl.dtemin@saglik.gov.tr |
||
Tedarikçi Firma |
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
||
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
|||
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
I |
|
ENDOVİZYON KAMERA SİSTEMİ ONARIM İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
|
2 |
|
ENDOVİZYON SİSTEMİ KAMERASI ONARIM İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre 6 No'lu Saymanlık tarafından sırayla ödeme yapılacaktır. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 01/02/2017 tîtrİIlİ, SBât 12l00!00 kadar verilmiş Olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli |
tisi m,İmza, Kase) |
Tedarikçi Firma Onayı (îsîm,İmza,Kaşe) |
KADRİYE EFE Satınalma Memuru |
|
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
|
/ |
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
|
Bursa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği |
|
Yüksek ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
ENDOVİZYON KAMERASI ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Med15 marka endovizyon sisteminde kullanılan HD-3CCD model kamera onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak herhangi soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.
2. Kameranın onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
3. Onarımı yapılan kameranın çalışabilirlik uygunluğu,klinik mühendislik birimi ve kullanılan birimin onayı alındıktan sora verilecektir.
4. Arızalı parçalar tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı klinik mühendislik birimimize teslim edilecektir.
5. Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.
6. Yapılacak işlemler sonucunda cihazın marka,model,seri numarası silinmememsi gerekmektedir.
7. Onarımı yapılan cihaz kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan kaynaklanabilecek sorunlar yüklenici firmaya aittir.
8. Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir, ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır.Aksi takdirde fatura tarafımızca teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
|