İhale No | 2330717 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 25 Ekim 2021 |
İhale Tarihi | 26 Ekim 2021 16:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SS§ |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih ; 25/10/2021 Teklif No : |
|
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
||
Yetkili Adı Soyadı |
: Metin AKYÜZ (Satınalma Memuru ) |
||
Telefon |
: 0224 294 42 67 |
||
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
: |
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
||
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
|||
Sıra |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fivat |
Toplam Fivat |
Teslim Tarihi |
] |
ENDOVİZYON KAMERA BAŞLIĞI ONARIM Işt |
1 |
Adet |
|
|
|
TOPLAM FİYAT: |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alimlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alimlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma tşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir.; |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 26/10/2021 tarihi, saat 16:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim.İmza,Kase) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza/Kaşe) |
Metin AKYÜZ Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
F.23.002.01
|
|
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
Jİ*I |
|
İlk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
Revizyon Tarihi: |
- |
|
Revizyon No: |
0 |
||
* V |
|
Sayfa No: |
1 |
20.10.202
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetvelimde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyaç vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
GEREKÇE:
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina Üroloji Ameliyathanesinde kullanılan Medl5 marka, HD3CCD model, 023393 seri nolu endovizyon kamera başlığı arızalıdır. İlgili cihazların onarımınm onarım hizmet alımı yolu ile yaptırılarak cihazın aktif hale getirilmesi gerekmektedir.
Cihaz ilgili serviste sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ivedi olarak bakım onarım hizmet alımı satın alma işlemlerinin başlatılması hususunda;
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
Onarımı Yapılacak Cihaz |
BİRİM |
MİKTAR |
ENDOVİZYON KAMERA BAŞLIĞI ONARIM İŞİ |
Adet |
1 |
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
ENDOVİZYON KAMERA BAŞLIĞI ONARIM İŞİ TEKNİK ŞARTNAMESİ Konu: Hastanemiz Ana Bina Üroloji Ameliyathanesinde kullanılan Medl5 marka, HD3CCD
model, 023393 seri nolu endovizyon kamera başlığı onarım işi teknik şartnamesidir.
1. Arıza tespiti yüklenici firma tarafından yapılacak olup endovizyon kamera başlığı dahilinde bulunan arızalar giderilecektir.
2. İlgili cihaz onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak herhangi bir soruna karşı 6 ay garantili olmalıdır.
3. Garanti süresi içerisinde arızalanan ve yüklenici firmaya teslim edilen cihaz onarım süreleri garanti süresine eklenir.
4. Cihazın onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
5. Cihazı üzerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
'' 6. Fatura Klinik Mühendislik Hizmetlerine gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene komisyonuna gönderilmelidir. Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak yüklenici firmaya geri iade edilecektir.
7. Onarımı yapılan cihazın, kullanılan birimin ve Klinik Mühendislik onayı alındıktan sonra uygunluğu verilecektir.
8. Bakım onarım işi sonucu çıkacak olan arızalı parçalar kurumumuz bünyesine teslim edilecektir.
|
|
?*&'.... O.. ^Şv* |
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
^rV V JM/*? |
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
|
S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
A) Üretim Tarihi/Miadı/Gara ntisi j |
1. Onarımda takılan malzeme miatlı malzeme ise teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. 2. Takılan yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
B) Diğer Hususlar |
1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında ÜTS barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ürün Takip Sistemi (ÜTS) kaydı bulunmalıdır. ÜTS kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3. Faturalarda ÜTS bilgisi mevcut olmalıdır. 4. ÜTS kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
C) Onarım |
1. En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2. Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. 3. Cihaz onarım için yüklenici firmaya gitmesi gerektiği durumda; cihazın yüklenici firmaya gitmesi ve yüklenici firmadan hastaneye gelmesi esnasında kargolamada oluşabilecek hasarlardan yüklenici firma sorumludur. Kargolama ücretleri yükleniciye aittir. |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)