İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2023/680147 - Elektronik Ücret Toplama Sistemi [eüts] Donanımı Ve Yazılımı [montaj Ve Kurulum Dahil] Mal Alımı

İhale No 2023/680147
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare UŞAK BELEDİYESİ Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 14 Temmuz 2023
İhale Tarihi 8 Ağustos 2023 16:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ELEKTRONİK ÜCRET TOPLAMA SİSTEMİ [EÜTS] DONANIMI VE YAZILIMI SATIN ALINACAKTIR

UŞAK BELEDİYESİ ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ELEKTRONİK ÜCRET TOPLAMA SİSTEMİ [EÜTS] DONANIMI ve YAZILIMI [MONTAJ ve KURULUM DAHİL] MAL ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/680147
1-İdarenin
a) Adı : UŞAK BELEDİYESİ ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Sarayaltı Mahallesi Gazi Bulvarı No:137 Ek Hizmet Binası 64100 MERKEZ/UŞAK
c) Telefon ve faks numarası : 2762214000 - 2762275671
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : ELEKTRONİK ÜCRET TOPLAMA SİSTEMİ [EÜTS] DONANIMI ve YAZILIMI [MONTAJ ve KURULUM DAHİL] MAL ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : Toplam 12 Kalem Elektronik Ücret Toplama Sistemi [EÜTS] Donanımı ve Yazılımı [Montaj ve Kurulum Dahil] Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Uşak Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Stok Sahası - Sarayaltı Mahallesi Gazi Bulvarı No:137 MERKEZ/UŞAK
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 5 gün içinde işe başlanacak olup, belediye sınırları ve mücavir alan içerisinde bulunan Belediye Denetimli Özel Halk Otobüslerine Uşak Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Stok Sahasında teknik şartnameye uygun olarak montaj ve kurulum işleri 150 takvim günü içinde tamamlanacaktır.
d) İşe başlama tarihi : sözleşme imzalanmasına müteakip 5 gün içinde işe başlanır


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 08.08.2023 - 16:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Belediye İhale Salonu - SARAYALTI MH. RAMAZAN AKAR SK. NO:3 KAT:5 MERKEZ / UŞAK


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.

VALİDATÖR ve SÜRÜCÜ KONTROL PANELİ için olmak üzere;

(Kamu İhale Genel Tebliği' nin 58.3. maddesine istinaden)
a) Aday veya istekli adına düzenlenen "Sanayi Sicil Belgesi",
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen "Kapasite Raporu",
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen "İmalat Yeterlik Belgesi",
ç) (Değişik: 16/8/2014-29090 R.G./ 3. md.)Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
ğ) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.2. Hizmet yeterlilik belgesi:

İstekli adına veya yetkili satıcısı / yetkili temsilcisi olduğu Validatör, Sürücü Kontrol Paneli üreticisi adına düzenlenmiş;

TS 12963 ve TS 13560 standartlarını kapsayan Hizmet Yeterlilik Belgesi.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

İstekli adına veya yetkili satıcısı / yetkili temsilcisi olduğu Validatör, Sürücü Kontrol Paneli üreticisi adına düzenlenmiş;

VALİDATÖR CE deklerasyonu SÜRÜCÜ KONTROL PANELİ CE deklerasyonu
4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Bilgi Teknolojisi Hizmet Yönetim Sistemi (Kapsamı: Elektronik Ücret Toplama Sistemi) (İstekliye ait) Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (Kapsamı: Elektronik Ücret Toplama Sistemi) (İstekliye ait)


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
VALİDATÖR [ARAÇ TAKİP SİSTEMLİ, QR (BARKOD) OKUYUCULU] [ARAÇ TAKİP SİSTEMİ VE QR OKUYUCU DAHİLİ VEYA ENTEGRE OLABİLİR] 210 adet
VALİDATÖR MONTAJ ve KURULUMU 196 adet
SÜRÜCÜ KONTROL PANELİ 210 adet
SÜRÜCÜ KONTROL PANELİ MONTAJ ve KURULUMU 196 adet
AKILLI KART DOLUM CİHAZI – POS 50 adet
AKILLI KART [MİFARE PLUS 2K] 50.000 adet
KULLAN AT BİLET [ULTRALIGHT] 10.000 adet
KART KİŞİSELLEŞTİRME EKİPMANI (MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR, AKILLI KART BASKI CİHAZI) 2 takım
RİBON [ YARIM PANEL ] 50 adet
ELEKTRONİK ÜCRET TOPLAMA SİSTEMİ YAZILIMI 1 adet
MOBİL UYGULAMA 1 adet
WEB SİTESİ (WEB DOLUM) 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)