İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/221742 - Elektronik Denetleme Sistemi (eds) Bakım, Onarım Ve İşletilmesi Hizmet Alımı İşi

İhale No 2025/221742
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
İdare ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Adana
İşin İli Adana
Yayın Tarihi 18 Şubat 2025
İhale Tarihi 18 Mart 2025 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR

ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) Bakım, Onarım ve İşletilmesi Hizmet Alımı İşi
hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/221742
1-İdarenin
a) Adı : ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI
b) Adresi : Belediye Evleri Mahallesi 84298 Sokak 01360 . ÇUKUROVA/ADANA
c) Telefon ve faks numarası : 3223554730 - 3222480558
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) Bakım, Onarım ve İşletilmesi Hizmet Alımı İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı :
61 kalem muhtelif malzemeli Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) Bakım, Onarım ve İşletilmesi Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ürünlerin teslimi İdarenenin belirleyeceği Trafik ve Sinyalizasyon Şube Müdürlüğüne ait depolara yapılacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi :
İşe başlama tarihinden itibaren 12(Onİki) aydır
d) İşe başlama tarihi :
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren
10
gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 18.03.2025 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Adana Büyükşehir Belediyesi Satın Alma Dairesi Başkanlığı İhale Salonu (Belediye Evleri Mahallesi 84298 Sokak 01360 Çukurova / ADANA)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:

Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;

a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.

Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin
%15'inden
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 50

oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
TS 13788
TS 13789
4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Kamu Bilişim Yetki Belgesi
Yazılım Yetki Belgesi
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

EDS Merkezi İşletimi, Bakım ve onarımını işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:


İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi :
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Elektronik Denetim Sistemlerinin İşletilmesi 12 ay
Kazı, Montaj, Demontaj ve Arıza İşleri 12 ay
EDS Kontrol Merkezi Sistem Odası Ekipmanları Bakımı 1 adet
Saha Görüntü İşleme Yazılımı 1 adet
EDS U Tipi Taşıyıcı Tak Montajı 1 adet
EDS U Tipi Taşıyıcı Tak Sökülmesi ve Nakliyesi 1 adet
Taşıyıcı Temel Yapılması 2 adet
EDS Bakımı 40 adet
EDS Kontrol Merkezi Server ve Storage Teknik Destek, Bakım ve Veritabanı Hizmeti 1 adet
16 GB RAM Bellek 2 adet
Güç Kaynağı-1 (12VDC /10A) 1 adet
Güç Kaynağı-2 (48VDC/5A) 1 adet
HDMI Bağlantı Kablosu 2 adet
Saha Bilgisayarı 8 adet
EDS Alarm Modülü 2 adet
USB Çoklayıcı 5 adet
Hareketli Kamera 5 adet
Sabit Kamera 5 adet
Motorize Lens 1 adet
Lens Kontrolörü 1 adet
Kamera Muhafazası 1 adet
Kamera Muhafazası Ayağı 1 adet
Kırmızı Işık İhlal Sistemi Kabini 1 adet
Saha Dedektör Kartı 1 adet
Saha Back Plane Kartı 1 adet
Sabit IP Video Kamera 1 adet
GigE Sabit IP Video Kamera 1 adet
GigE Sabit IP Video Kamera Lensi 1 adet
Kamera Montaj Aparatı 5 adet
Harici Flash 10 adet
Harici Flash Kabini 5 adet
Kızılötesi (IR) Aydınlatma 2 adet
EDS Standart Direk 5 adet
Yeni Nesil EDS L Tipi Direk 5 adet
Saha Dolabı 3 adet
EDS U Tag 1 adet
EDS M Tag 1 adet
EDS TAŞIYICI TAG AYAĞI 1 adet
Işık Sensörü 2 adet
10 TB Harddisk 2 adet
1 TB Harddisk 1 adet
SSD Hardisk 240 GB 10 adet
Kesintisiz Güç Kaynağı (2kVA online UPS) 2 adet
Kesintisiz Güç Kaynağı (3kVA online UPS) 2 adet
SNMP Modül 2 adet
Spiral Boru 100 metre
HDPE Boru 500 metre
Yer Altı Ek Buat(120lik) 5 adet
Fiber Optik Kablo Patch Paneli (24 Port/ 19 Inch/ 1U) 1 adet
1000Base LX/LH SFP Modül 2 adet
Kompozit Menhol 2 adet
SM LC-SC Patchcord (1 mt.) 10 adet
SM LC-SC Patchcord (3 mt.) 10 adet
SM LC-SC Patchcord (5 mt.) 10 adet
CAT6 Patchcord (2 mt.) 10 adet
C Tipi Ethernet Anahtar 2 adet
SFP Switch 2 adet
KVM Switch 2 adet
Genel Uyarıcı Levhalar Tip-3 B1 3*4 1 adet
Genel Uyarıcı Levhalar Tip-3 Başüstü Tag 3*7 1 adet
KİTS Pano Çerçevesi 37 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)