İhale No | 2021/407219 |
Sektör | Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı |
İdare | NARKÖY BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Nevşehir |
İşin İli | Nevşehir |
Yayın Tarihi | 14 Temmuz 2021 |
İhale Tarihi | 5 Ağustos 2021 15:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
NARKÖY BELEDİYESİ FEN İŞLERİ
EKS- 320 ELEKTRONİK KARTLI SİSTEM İÇME SUYU SAYACI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2021/407219 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Nar Baş Mahalle, Belediye Meydanı, No: 1 NAR/NEVŞEHİR 50020 Belediye Meydanı MERKEZ/NEVŞEHİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3842132127 - 3842133255 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | narbld_50@homail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1800 ADET EKS-3.20 ELEKTRONİK KARTLI SU SAYACI 1200 ADET EKS-3.20 ELEKTRONİK KARTLI SU SAYACI KALİBRASYONU Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Yüklenici , İdare tarafından belirtilen ihtiyaç listesindeki malzemeleri , İdareye ait malzeme deposuna yada gösterilen diğer Belediye tesislerine, İdare tarafından oluşturulan Kabul Komisyonu huzurunda düzenlenecek olan tutanakla teslim edecektir. |
c) Teslim tarihi | : | sözleşmenin imzalanmasına müteakip 90 gün içerisinde malın teslimi ve montajı yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Nar Belediye Başkanlığı , Belediye Encümen Toplantı Salonu , Baş Mahalle Belediye Meydanı No:1 50020 Nar Kasabası /NEVŞEHİR |
b) Tarihi ve saati | : | 05.08.2021 - 15:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) İstekli adına düzenlenen sanayi Sicil Belgesi b)İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu c)İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat yeterlik Belgesi, ç) İsteklinin adına veya ünvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilşşkin Yerli Malı Belgesi veya Teknolojik ürün deneyim Belgesi, d)İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçıolduğunu gösteren belgeler. İsteklilerin yukarıdaki belgelerden en az birini İhale dosyası içerisinde sunmaları gerekmektedir. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler: |
İstekli, TS EN 17025 Laboratuvar Yeterlilik Belgesine sahip olmalıdır. Teklif edilen sayaçların 75/33/AT veya 2014/32/AT(MID) Direktiflerine uygunlu belgelenmiş olmalıdır.İhale konusu mala ilişkin olarak üretici firmanın ISO 9001-2008 Kalite yönetim sistemi belgesi olmalıdır. |
4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: |
Eski su sayaçları sökülerek sayaç endeksleri alınarak yeni takılan sayacın seri nosu ile birlikte form düzenlenerek belediyeye teslim edilecektir. Servise gönderilen sayaçlar tutanak ile alınacak servisten geldiğinde başka bir tutanakla yerlerine takılacaktır. Satış sonrası servis bakım ve onarım hizmetleri 2 yıl boyunca ücretsiz olarak yüklenici tarafından karşılanacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Nar Belediye Başkanlığı, Baş Mahalle Belediye Meydanı No:1 Nar Kasabası / NEVŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (KırkBeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
SU SAYAÇLARI | 1.800 | adet |
SU SAYACI KALİBRASYONU | 1.200 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)