İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Eğitim Alay Komutanlığı 1985-epv-krs-018 Albüm Numaralı Er Pavyonu Binasındaki 4 Adet Tuvaletin Kısmi Bakım Ve Onarımı

İhale No 2060865
Sektör İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
İdare Alaşehir Eğitim Alay Komutanlığı
İhale Tipi Yapım İşleri
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 5 Haziran 2020
İhale Tarihi 11 Haziran 2020 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

İşin Adı : EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI 1985-EPV-KRS-018 ALBÜM NUMARALI ER PAVYONU BİNASINDAKİ 4 ADET TUVALETİN KISMİ BAKIM VE ONARIMI
İhale Usulü : DOĞRUDAN TEMİN YAPIM
         
İdare Adı : Eğitim Alay Komutanlığı
Adres : Eğitim Alay Komutanlığı Alaşehir MANISA
Telefon : +902366530011-12
Faks : +902366530017
Elektronik Posta Adresi : eğt_al_ih_kom@mynet.com
         
Malın Niteliği ve Türü : İHALE METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.
Malın Miktarı : İHALE METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR. İHALE METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.
Mal Teslim Yeri : EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI ALAŞEHİR/MANİSA
Mal Teslim Tarihi: İHALE METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.
İhale Yeri : EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI ALAŞEHİR/MANİSA
İhale Tarihi : 11.06.2020 15:00:00

İhale İlanı Metni

EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI

ALAŞEHİR/MANİSA

1985-EPV-KRS-018 ALBÜM NUMARALI ER PAVYONU BİNASINDAKİ 4 ADET TUVALETİN KISMİ BAKIM VE ONARIMI

 

İhale Kayıt No: 20DT277319 

 

 

MAHAL LİSTESİ

 

A1

1985-EPV-KRS-018

 

                                                            

 

İş kalemlerinin imalat mahalleri teknik şartnamede ayrıntılı olarak belirtilmiş olduğundan ilave bir liste verilmeyecektir.

 

PURSANTAJ:

 

S.
NU.

POZ
NU.

İŞİN TANIMI

BİRİM

PURSANTAJ %

1

153.901.004

(30 x 30 cm) veya (33 x 33 cm) anma ebatlarında, her türlü renk, desen ve yüzey özelliğinde, 1. kalite, mat, sırsız porselen karo ile 3 mm derz aralıklı döşeme kaplaması yapılması (karo yapıştırıcısı ile)

 

m2

35,39

2

25.100.1020-D

50x60 cm yarım ayaklı tk. Lavabo demontesi

 

Adet

3,2

3

ÖZEL POZ

Mermerit lavabo montesi

 

m

42,19

4

ÖZEL POZ

Mermerit malzemeden alt siperlik yapılması

m

10

5

487.001.901

Bizuteli Füme Renkli Ayna (5 mm Kalınlığında) montesi.

m2

9,22

TOPLAM PURSANTAJ %

100,00%

 

 

 

Madde 5 - Tanımlar

5.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Yapım İşleri Genel Şartnamesinde ve ihale dokümanında oluşturan diğer belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli

6.1. Bu Sözleşme, anahtar teslimi götürü bedel sözleşme olup, ihale dokümanında yer alan uygulama projeleri ve bunlara ilişkin mahal listelerine dayalı olarak, işin tamamı için yüklenici tarafından teklif edilen ........…............................................(rakam ve yazıyla) toplam bedel üzerinden akdedilmiştir.

6.2. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, yüklenicinin teklif ettiği toplam bedel esas alınır.

Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil olan giderler

7.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin her türlü vergi, resim, harç, yapı kullanım izin belgesi giderleri vb giderler ile ulaşım, sözleşme kapsamındaki her türlü sigorta giderleri sözleşme bedeline dahildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dahil olmayıp, İdare tarafından Yükleniciye ödenir.

Madde 8 - Sözleşmenin ekleri

8.1. Sözleşme, ekindeki ihale dokümanı ve diğer belgelerle bir bütündür, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, Sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.

8.2.İhale dokümanını oluşturan belgeler

8.2.1. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir

1- Sözleşme Tasarısı

2- Uygulama Projesi

3- Mahal Listesi

4- Özel Teknik Şartname

5- Diğer Ekler

8.3. Varsa, zeyilnameler ait oldukları dokümanın öncelik sırasına sahiptir.

Madde 9 - İşe başlama ve bitirme tarihi

9.1. Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5 (beş ) gün içinde Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümlerine göre yer teslimi yapılarak işe başlanır.

9.2. Yüklenici taahhüdün tümünü, işyeri teslim tarihinden itibaren 45 (kırkbeş) gün içinde tamamlayarak geçici kabule hazır hale getirmek zorundadır. Sürenin hesaplanmasında; havanın fen noktasından çalışmaya uygun olmayan dönemi ile resmi tatil günleri dikkate alındığından, bu nedenlerle ayrıca süre uzatımı verilmez.

9.3. Yüklenicinin sözleşmede belirlenmiş olan süre içinde yer teslimi için hazır bulunmaması halinde bu durum idare tarafından görevlendirilen yapı denetim görevlisinin de bulunduğu komisyon tarafından süre bitiminde tutanak altına alınır ve işin süresi başlar.

Madde 10-Teminata ilişkin hükümler

10.1. Kati teminat alınmayacaktır.

Madde 11 - Ödeme yeri ve şartları

11.1. Yüklenicinin hakedişi ALAŞEHİR MAL MÜDÜRLÜĞÜNCE ödenir.

11.2. Hakediş raporları, bu Sözleşmenin eki olan Yapım işleri Genel Şartnamesinde düzenlenen esaslar çerçevesinde, kanuni kesintiler de yapılarak her ayın ilk beş iş günü içinde düzenlenir. Hakediş raporları yüklenici veya vekili tarafından imzalanıp idareye verildiği tarihten başlamak üzere İdarece en geç otuz gün içinde onaylandıktan sonra otuz gün içinde tahakkuka bağlanarak on beş gün içinde ödenir.

Bu iş için sözleşme bedeli üzerinden;

ödenek tespit olunmuştur.Yüklenici yapım işi için sözleşmede belirtilen ödenekleri iş programına uygun şekilde imalat ve/veya ihzarat olarak sarf etmek zorundadır.

11.3. Yukarıda belirtilen yılı ödenekleri, toplam sözleşme bedeli içinde kalmak kaydıyla Yüklenicinin de görüşü alınarak artırılabilir. Yüklenici artırılan ödenekleri, onaylanan revize iş programına uygun şekilde yılı içinde imalat ve/veya ihrazat olarak gerçekleştirmek zorundadır.

11.4. İdarenin talebi olmaksızın Yüklenici iş programına nazaran daha fazla iş yaparsa, İdare bu fazla işin bedelini imkan bulduğu takdirde öder.

11.5. Yüklenici, her türlü hakediş ve alacaklarını İdarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına temlik edemez. Temliknamelerin noter tarafından düzenlenmesi ve İdarece istenilen kayıt ve şartları taşıması gerekir.

Madde 12 - İş programı

12.1. Yüklenici, iş programını yer tesliminin yapıldığı tarihten itibaren on beş gün içinde, sözleşme bedeli üzerinden imalatların niteliği, teknik özelliği ve yapım süreleri de göz önünde bulundurulmak suretiyle, gün bazında yapılması gereken iş tutarlarını hesaplayarak, ödeneklerin yıllara göre dağılım esasları ile varsa işin kısımları ile bitirme tarihlerini de dikkate alarak İdarece verilen örneklere uygun olarak hazırlar. Bu programda ayrıca; iş kalemleri, aylık imalat ve iş miktarları, (ihzarat ödemesi öngörülen işlerde ihzaratı,) yıllık ödenek dilimleri ve bunların aylara dağılımı gösterilir ve iş programı en az dört nüsha hazırlanarak onaylanmak üzere İdareye teslim edilir.

12.2. İdare, iş programını verildiği tarihten başlamak üzere 3 gün içinde onaylar.

12.3. İş programının hazırlanması ve uygulanması ile ilgili diğer hususlarda Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümleri uygulanır.

Madde 13 - Avans verilmesi şartları ve miktarı

13.1. Bu iş için avans verilmeyecektir.

Madde 14 - Fiyat farkı ödenmesi ve hesaplanması şartları

14.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.

14.2. Fiyat farkı hesaplanmayacaktır. Ancak, mücbir sebepler veya idareden kaynaklanan nedenlerle işin bitim tarihinin süre uzatımı verilmek suretiyle uzatılması halinde, yürürlükte bulunan fiyat farkına ilişkin esaslar dikkate alınarak fiyat farkı hesaplanacaktır.

14.3. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.

 

 

İHALEYE İLİŞKİN AYRINTILI BİLGİLERİ MSB İLAN SİTEMİ KABUL ETMEDİĞİNDEN DOLAYI

AŞAĞIDA BELİRTİLEN İRTİBAT NOKTALARINDAN TEMASA GEÇMENİZ RİCA OLUNUR

 

İhale Kayıt Numarası: 20DT277319

İhalenin adı: 1985-EPV-KRS-018 ALBÜM NUMARALI ER PAVYONU BİNASINDAKİ 4 ADET TUVALETİN KISMİ BAKIM VE ONARIMI

KURUMUMUZUN İHTİYACI OLAN YAPIM İŞİ , DOĞRUDAN TEMİN USULÜYLE YAPILACAKTIR.

TEKLİF  EDİLEN FİYATIN 0,00569 ORANINDA KARAR PULU,  0,00948 ORANINDA SÖZLEŞME PULU ALINACAKTIR.

KATİ TEMİNAT ALINMAYACAKTIR.

 11/06/2020 SAAT: 15:00' A KADAR TEKLİF GÖNDERMENİZ VE TELEFON,  MAİL İLE İRTİBATA GEÇMENİZ RİCA OLUNUR.

 

Fatih SAYGILI

P.Yzb.

İhl.Koms.Bşk.

 

0236 653 00 11 / 1088

05053817396

 

saygilif35@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

         

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)