İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/385561 - Edirne Tapu Ve Kadastro Bölge Müdürlüğü Ve Bağlı Birimlerinde Kullanılacak Olan Kırtasiye Malzemeleri Alım İşi

İhale No 2021/385561
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Tapu Kadastro 14. Bölge Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Edirne
İşin İli Edirne
Yayın Tarihi 7 Temmuz 2021
İhale Tarihi 29 Temmuz 2021 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

TAPU VE KADASTRO 14. (EDİRNE) BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ

Edirne Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü ve Bağlı Birimlerinde kullanılacak olan Kırtasiye Malzemeleri alım işi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2021/385561
1-İdarenin
a) Adı : TAPU VE KADASTRO 14. (EDİRNE) BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : İSTASYON MAHALLESİ ŞEHİT EMNİYET MÜDÜRÜ ERTAN NEZİHİ TURAN CADDESİ No:65/2 MERKEZ/EDİRNE
c) Telefon ve faks numarası : 2842801020 - 2842364438
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Edirne Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü ve Bağlı Birimlerinde kullanılacak olan Kırtasiye Malzemeleri alım işi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 26 Kalem Muhtelif Kırtasiye Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Edirne Tapu ve Kadastro 14. Bölge Müdürlüğü Hizmet Binası Depolarına
ç) Süresi/teslim tarihi : İşin başlamasına istinaden 10 gün içerisinde malzemeler teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına istinaden 5 gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 29.07.2021 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Edirne Tapu ve Kadastro 14. Bölge Müdürlüğü Toplantı Salonu.


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

Sicil ve Faaliyet Belgesi.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler (anonim şirketler tarafından her durumda bu bilgileri gösterir pay defteri) ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

Destek Hizmetleri Müdürlüğü Satın Alma Bölümünde numuneler bulunmakta olup, istekliler bu ürünleri görerek tekliflerini hazırlayacaklardır. Numunelerin görülmemesi durumunda istekli firmanın numuneleri görerek teklif hazırladığı kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (KırkBeş) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
A4 Fotokopi Kağıdı (80 GR) 6.600 paket
Geniş Klasör Mavi 1.000 adet
İmza Kalemi Yedek Ucu 2.500 adet
İmza Kalemi (Mavi) 1.500 adet
Pilot Kalem (Mavi) 1.000 adet
Lazerle Kurum Kogosu ve İsmi Yazan Mavi İmza Kalemi 1.000 adet
Arşiv Etiketi (Lamine Termal) 720 rulo
A4 Ebatında Arşiv Etiketi (Baskılı Çıkartma Etiket) 1.200 paket
Denetim Defteri (A4 Ebatında) 50 adet
Pens Tipi Zımba Sökücü 100 adet
Pudrasız (M) Cerrahi Muayene Eldiveni (Mavi) 250 paket
Pudrasız (L) Cerrahi Muayene Eldiveni (Mavi) 250 paket
A3 Profesyonel Sürgülü Giyotin 1 adet
A3 Laminasyon Filmi 125 Mikron (100'lü) 5 paket
A4 Laminasyon Filmi 125 Mikron (100'lü) 5 paket
A5 Laminasyon Filmi 125 Mikron (100'lü) 5 paket
Asetat Kalemi Kırmızı (0,4 mm) 20 adet
Asetat Kalemi Mavi (0,4 mm) 20 adet
Asetat Kalemi Siyah (0,4 mm) 20 adet
Asetat Kalemi Kırmızı (1 mm) 20 adet
Asetat Kalemi Mavi (1 mm) 20 adet
Asetat Kalemi Siyah (1 mm) 20 adet
Çöp Torbası Endüstriyel Jumbo Boy 200 rulo
Koli Bant Şeffaf 72 adet
Bant (12mm x 66m) 120 adet
Asetat Rulo Şeffaf ( 110cm x 50m100 micron) 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)