İhale No | 2023/1335372 |
Sektör | Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri |
İdare | EDİRNE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Edirne |
İşin İli | Edirne |
Yayın Tarihi | 24 Kasım 2023 |
İhale Tarihi | 18 Aralık 2023 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
EDİRNE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Edirne Belediyesi Kırkpınar Ağası Seyfettin Selim Kreş ve Gündüz Bakım Evi nde 2024 yılı içerisinde öğrencilere verilmek üzere yemek hizmeti alımı işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/1335372 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | EDİRNE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | BABADEMİRTAŞ MAHALLESİ ÇUBUKÇULAR HAMAM SK. NO:3 22100 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE |
c) Telefon ve faks numarası | : | 02842139838 - |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | Edirne Belediyesi Kırkpınar Ağası Seyfettin Selim Kreş ve Gündüz Bakım Evi nde 2024 yılı içerisinde öğrencilere verilmek üzere yemek hizmeti alımı işi |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | Edirne Belediyesi Kırkpınar Ağası Seyfettin Selim Kreş ve Gündüz Bakım Evi nde 2024 yılı içerisinde öğrencilere verilmek üzere 3 kalem sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve ikindi öğünü için yemek hizmeti alınması işi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | T.C. Edirne Belediyesi Kırkpınar Ağası Seyfettin Selim Kreş ve Gündüz Bakım Evi |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 02.01.2024, işin bitiş tarihi 31.12.2024 |
d) İşe başlama tarihi | : | 02.01.2024 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 18.12.2023 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Edirne Belediye Başkanlığı, Destek Hizmetleri Müdürlüğü- Babademirtaş Mahallesi Çubukçular Hamam Sokak No:3 Merkez / EDİRNE |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından verilmiş Toplu Üretim Yerlerine İlişkin GIDA ÜRETİM İZNİ Belgesi ve üretim yapabileceklerine dair verilmiş İşletme Kayıt Belgesi
Belediyeden alınan İşyeri açma ve çalıştırma Ruhsatı
Edirne Ticaret ve Sanayi Odası' na veya Edirne Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıt belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kapasite raporuna ait bilgiler: |
Yüklenicinin İhale konusu İstenilen Yemeği, en az günlük 500 (beşyüz) kapasiteyi Üretebilmesi için gerekli Makine, Teçhizat ve Diğer Ekipmanların Kendi Malı veya noter onaylı Kiralık olduğunu belirten belgeleri ve kapasite raporu |
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler: |
TS 8985 ve TS 13075/T2 kodlu hizmet yeterlilik belgeleri |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Her türlü Yemek Üretimi Dagıtım Ve Yemek Servis Hizmet İşi benzer iş olarak kabul edilir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Malzemeli Yemek/0,79
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Sınır değerin altında teklif sunan isteklilerin teklifleri açıklama istenilmeksizin reddedilecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Sabah Kahvaltısı | 33.000 | öğün |
Öğle Yemeği | 33.000 | öğün |
İkindi Kahvaltısı | 33.000 | öğün |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)