İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Eczane Ana Girişini-. Kar Iı. 1 Geviş Sistemi Kurulması

İhale No 1151437
Sektör Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
İdare Mudanya Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 17 Ağustos 2016
İhale Tarihi 19 Ağustos 2016 18:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 Tarih    : 17/08/2016

Metin Kutusu: teklif isteme formu

 
  Metin Kutusu: F.23.002.01


Teklif No :

Siparişi Veren

 

MUDANYA DEVLET HASTANESİ

Yetkili Adı Sovadı

 

Ahmet AYDIN (Satmalına Memuru )

Telefon

 

0224 280 17 37 - 36

Faks - Email

 

0224 280 16 95 - satmalına» mudanyadevlethastanesi.gov.tr

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

ECZANE ANA GİRİŞİNİ-. KAR II. 1 GEVİŞ SİSTEMİ KURULMASI İIİ/MI.İ ALIMI

1

ADET

 

 

 

2

 

ECZANE ANA GİRİŞ KAPISI ARKASINA TEZGAH YAPIMI I IİZMHT ALIMI

1

DEI

 

 

 

3

 

ECZANL ANA GİRİŞ CAMLKANI DÜZENLENMESİ HİZMET ALIMI

1

ADLI

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

 

Faturaların Kurumlunuza Giriş Tarihine Göre Bursa Kamu Hastaneler Birliği Döner

Sermaye Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır.

NAKLİYE

 

Üretici Firmava Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

 

Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

 

Aydınpınar Mevki Sarı Cd. No:l 2 Mudanya/BURSA

DİĞER İSTEKLER ŞARTLAR

 

Teklifler 19/08/2016 tarihi, saat kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 


 

 

Hastanemiz Eczanesi girişinde alüminyum doğrama özellikte, tek yöne doğru açılır kapı bulunmaktadır. Mevcut kapıya, aşağıda belirtilen özelliklerde kartlı geçiş sistemi kurulması amaçlanmaktadır.

1.     Hastane genelinde kullanılan kartlar aktif olarak kullanılabilmeli, yeni bir kart gerektirmemelidir.

2.     istenen kişilere yetki verilebilmeli, istenen kişi engellenebilmelidir.

3.     Giriş-Çıkış loğları en az 1 ay tutulmalıdır.

4 Sistem, hastane merkezi kartllı sistemi tarafından tam kontrol edilebilmelidir.

5.     İçeriden dışarıya çıkış için temasssız buton olmalıdır.

6.     Kart okutulduktan sonra 10 saniye içeriye giriş için bekleme süresi sunmalıdır.

7.     Olası arızalara karşı yüklenici işgünü içerisinde tamiri sağlamalıdır.

8.     Kullanıcı hataları hariç, yüklenici en az 1 yıl boyunca gerekirse birebir değişim sağmalıdır.

9.     Taahhüt süreleri dahilinde olmak üzere yüklenici, isterse üst versiyon yazılım ile güncelleme yapabilir. Ancak böyle bir durumda kayıtlı verilerin kaybedilmemesi, var olan fonksiyonlarda eksilme, kaybolma olmaması gerekir.

10.   Kurulumla ilgili hertürlü donanım ve kablolama teklife dahildir. Hastane tarafından ayrıca bedel ödenmeyecektir.

11.   Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği hertürlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.

12.   Her türlü ekipman ve sarf malzeme yükleniciye ait olup, teklif verenler, yapacakları çalışmalar ve masraflarla ilgili olarak hiçbir tazminat, ek ödeme talebinde bulunamazlar.

13.   Hastanemiz dahilinde yapılacak çalışmalar; idare tarafından belirlenen kurum işleyişini etkilemeyen, hasta ve çalışan menfaatlerini gözeten tarih ve saatlerde yapılacaktır.

14.   Alıcı gelen teklifleri değerlendirirken, gerekli gördüğü durumlarda teklif sahibi ya da temsilcisini açıklama ve görüşme için çağırabilir.

15.   İş ve işlemlerin yürütülmesi sırasındaki her türlü gıda, ulaşım ve iletişim giderleri Yüklenici’ye ait olacaktır.

16.   Yüklenici, işin kendilerinde kalması halinde, 30 takvim günü içerisinde, “anahtar teslimi” işi teslim edecektir.

Hastanemiz Eczanesinde malzeme teslim alanı düzenlemesi yapılacaktır.

Alüminyum Doğrama Düzenlemeleri

1.     Eczane girişinde bulanan mevcut 5,50m x 2,15m ebatındaki alüminyum doğrama tabir edilen malzemeden yapılı çerçeve, Şekil-2’de belirtilen şekilde düzenlenecektir.

2.     ŞekiM’de mevcut durum gösterilmiştir.

Şekil - 1

0

[]

İP

(

--- JLQ.O>< -vs

3.     Ebatları, şekli ve mekanizması aşağıda belirtildiği gibi olmalıdır,

Şekil-2

Metin Kutusu: 90	VS
J	{<y(L2SV
[] E

 

 

 

 

Tezgah ile ilgili düzenlemeler;

1.     A maddesinde belirtilen alanın iç tarafına(eczane içi) konuşlanacaktır.

2.     Tezgahın üstü eczanenin içindeki benzerinin aynı veya yakın özellikteki malzemeden üretilmiş olmalı, rengi de aynı yada dengi olmalıdır.

3.     Ebatları ve şekli aşağıda belirtildiği gibi olmalıdır.


 

Genel koşullar

1. Yüklenici, detay ölçüleri hastanemizden bizzat alarak teklif sunacaklardır.

2 Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin hertürlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.

3.     Her türlü ekipman ve sarf malzeme yükleniciye ait olup, teklif verenler, yapacakları çalışmalar ve masraflarla ilgili olarak hiçbirtazminat, ek ödeme talebinde bulunamazlar.

4.     Hastanemiz dahilinde yapılacak çalışmalar; idare tarafından belirlenen kurum işleyişini etkilemeyen, hasta ve çalışan menfaatlerini gözeten tarih ve saatlerde yapılacaktır.

5.     Alıcı gelen teklifleri değerlendirirken, gerekli gördüğü durumlarda teklif sahibi ya da temsilcisini açıklama ve görüşme için çağırabilir.

6.     iş ve işlemlerin yürütülmesi sırasındaki her türlü gıda, ulaşım ve iletişim giderleri Yüklenici’ye ait olacaktır.

7.     Yüklenici, işin kendilerinde kalması halinde, 30 takvim günü içerisinde, “anahtar teslimi” işi teslim edecektir.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)