İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/512148 - Eczacılık Fakültesi, Mühendislik Fakültesi Ve Ata-yalvaç Sağlık Hiz Myo İçin Laboratuvar Malzemesi Alımı

İhale No 2019/512148
Sektör Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
İdare SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Isparta
İşin İli Isparta
Yayın Tarihi 18 Ekim 2019
İhale Tarihi 25 Ekim 2019 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ECZACILIK FAKÜLTESİ, MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ VE ATA-YALVAÇ SAĞLIK HİZ MYO İÇİN LABORATUVAR MALZEMESİ ALIMI

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

Eczacılık Fakültesi, Mühendislik Fakültesi ve Ata-Yalvaç Sağlık Hiz MYO İçin Laboratuvar Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/512148
1-İdarenin
a) Adresi : Bati Yerleskesi Çünür 32260 ISPARTA MERKEZ/ISPARTA
b) Telefon ve faks numarası : 2462111089 - 2462111690
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sdu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 9 Kalem Laboratuvar Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 1., 2., 3., 4. ve 5. kalemler Eczacılık Fakültesi Dekanlığına 6. ve 7. kalemler Mühendislik Fakültesi Dekanlığına 8. ve 9. kalemler Ata-Yalvaç Sağlık Hizmetleri MYO Müdürlüğü depolarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 45 takvim günüdür.Yüklenici malları, sözleme yapıldıktan sonra 45 gün içerisinde teslim süresi içerisinde tek parti halinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Süleyman Demirel Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 25.10.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İstekliler 2. kalem Su Banyosu için TSE Hizmet Yeterlilik Belgesini (TSE 12426 veya TSE 13201), ISO 9001 Kalite Belgesini  ve OHSAS 18001 Belgesini, 3. Kalem Otomatik Pipet için  TSE Hizmet Yeterlilik Belgesini (TSE 12426 veya TSE 13201), ISO 9001:2015 Kalite Belgesini ve OHSAS 18001:2007 Belgesini , 4.Kalem Trinoküler Başlıklı Stereo Mikroskop ve Dijital Görüntüleme ve Analiz Sistemi için TSE Hizmet Yeterlilik Belgesini (TSE 12426 veya TSE 13201), ISO 9001:2015 Kalite Belgesi ve OHSAS 18001:2007 Belgesini, 5.Kalem Vorteks için TSE Hizmet Yeterlilik Belgesini (TSE 12426 veya TSE 13201), ISO 9001 Kalite Belgesi ve OHSAS 18001 Belgelerini teklif zarfı içerisinde sunmak zorundadırlar.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri cihazın teknik bilgilerinin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümanlarını sunmak zorundadır. İstekliler tarafından teknik şartname madde madde cevaplandırılacak ve katalog üzerinde de madde madde işaretlenecektir. (Teknik şartnamenin kaşe imza yapılarak teknik şartname cevapları şeklinde sunulması kabul edilmeyecektir.) Teklif edilen cihazların marka, model ve menşei yazılı olarak sunulmak zorundadır.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Süleyman Demirel Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Steril Göz Solisyonu Seti ve Laboratuvar Göz Duşu ve Vücut Duşu (Bütünleşik) 2 adet
Su Banyosu 2 adet
Otomatik Pipet Seti 2 set
Trinoküler Başlıklı Stereo Mikroskop ve Dijital Görüntüleme ve Analiz Sistemi 1 adet
Vorteks 3 adet
El Tipi Piranometre 1 adet
Gerçek Zamanlı Sinyal İşleme Lisans Ders Laboratuvar Seti 1 adet
Kaslı İnsan Vücudu Maketi 1 adet
İskelet Maketi 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)