İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/822172 - E5000 Lokomotifleri Belgelendirme Ve Doğrulama Süreçleri İçin Test Ve Analiz Hizmet Alımı İşi

İhale No 2024/822172
Sektör
İdare TCDD TEKNİK MÜHENDİSLİK VE MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü İstisna / Kapsam Dışı İhaleler
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 27 Haziran 2024
İhale Tarihi 11 Temmuz 2024 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

LOKOMOTİF TEST VE ANALİZ ALINACAKTIR

TCDD TEKNİK MÜHENDİSLİK VE MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ

İhale Kayıt Numarası : 2024/822172
İşin Adı : E5000 Lokomotifleri Belgelendirme Ve Doğrulama Süreçleri İçin Test Ve Analiz Hizmet Alımı İşi
İhale Türü - Usulü : Hizmet Alımı - Açık İhale Usulü
1 - İdarenin
a) Adresi : AZİZİYE MH. HOŞDERE CAD. NO:167 / A 06690
b) Telefon ve faks numarası : 03122270219 -
c) Elektronik posta adresi : satinalma@tcddteknik.com.tr
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi
: www.tcddteknik.com.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Hizmet Alımı / İşin Teknik Şartname’ sinde belirtildiği şekilde, 1 kalem hizmet alımı / Procurement of Services/ As stated in the Technical Specification of the Work, 1 item service procurement
b) Yapılacağı Yer : İşin Teknik Şartnamesinde belirtilen ve/veya İdarenin göstereceği yerlerde./ In the places specified in the Technical Specification of the Work and/or indicated by the Administration.
c) Süresi : Sözleşme imzalanması müteakibinde işe başlanılacaktır. İşin süresi 30 aydır./ The project, Work will start with the signing of the contract. The duration of the work is 30 months.
3- İhalenin / Ön Yeterlik /
Yeterlik Değerlendirmesinin
:
a) Yapılacağı yer : TCDD Teknik Mühendislik ve Müşavirlik A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Aziziye Mahallesi Hoşdere Caddesi No:167 06690 Çankaya / ANKARA adresinde bulunan toplantı salonu. / The meeting room located at TCDD GENERAL DIRECTORATE OF Technical Engineering and Consultancy Corp. Aziziye Mahallesi Hoşdere Caddesi No:167 06690 Çankaya / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 11.07.2024 - 11:00
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.1.1.Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odası belgesi;

4.1.1.1 Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge

4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. İş deneyimini gösteren belgeler

4.1.3.1. İsteklinin yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak;

a) İlk ilan tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgeleri veya

b) Devredilen işlerde devir öncesindeki veya sonrasındaki dönemde ilk sözleşme bedelinin en az % 80'inin gerçekleştirilmesi şartıyla, ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet işlerine ilişkin deneyimini gösteren belgeleri, sunması zorunludur. İstekli tarafından teklif edilen bedelin %25’ inden az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgelerin sunulması gerekir.

4.1.3.2. Benzer iş olarak kabul edilecek işler aşağıda belirtilmiştir:

 

               İsteklilerin Lokomotif veya Lokomotife ait alt sistemler için EN 50126 standardı ve/veya EU/402/2013 (CSM) gereksinimleri kullanılarak yürüttükleri analiz ve hesaplamalar benzer iş sayılacaktır.

İsteklilerin lokomotif için sunduğu iş bitirme aşağıdaki çalışmaları içerecektir:

Güvenilirlik
Emre Amadelik
Bakım Yapılabilirlik
FMECA
FTA

 

4.2.Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
4.3.Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu,
4.4.Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat,
4.5.Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler

4.5.1Bu madde boş bırakılmıştır.

4.6.   Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları ve/veya fotoğrafları:

4.6.1.Bu madde boş bırakılmıştır.

4.7.İsteklinin üretim ve/veya imalat kapasitesine, araştırma-geliştirme faaliyetlerine ve kaliteyi sağlamasına yönelik belgeler:

4.7.1Bu madde boş bırakılmıştır.

4.8.İhale konusu işin ihale dokümanında belirtilen standartlara uygunluğunu gösteren, uluslararası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar: İstekliler ihale tarihi itibariyle geçerliliğini sürdüren aşağıda belirtilen belgeleri teklifleri ile birlikte sunacaklardır.

4.8.1. Bu madde boş bırakılmıştır.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif İdari Şartnamenin 18. maddesine göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı isteklilere açıktır.

7.İhale dokümanının görülmesi:

7.1.İhale dokümanı, İdarenin adresinde görülebilir ve bedelsiz olarak temin edilebilir.


8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TCDD Teknik Mühendislik ve Müşavirlik A.Ş.  GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Aziziye Mahallesi Hoşdere Caddesi No:167 06690 Çankaya / ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle teklif edilen birim fiyatları ile miktarların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. İhale konusu iş için kısmi teklif verilemez.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
13. İş ortaklığı veya konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

14. Tekliflerin kabul edilmeyecek düzeyde olması veya ihalenin herhangi bir nedenle sonuçlanamaması hâlinde, ihale yetkilisinin onayı ile ihaleye açık eksiltme usulü ile devam edilebilecektir.

15.  Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na tabi olmayıp İdaremiz, ihaleyi yapıp yapmamakta tamamen serbesttir.

 

4.1.Documents for professional and technical qualification and criteria for these documents:

4.1.1.The certificate issued by the registered chamber of commerce and/or industry or professional chamber pursuant to applicable legislation;

4.1.1.1.  In case of natural persons, the certificate showing registration with Chamber of Commerce and/or Industry or Professional Chamber issued on the date of tender notice or in the year of tender date

4.1.1.2. In case of legal entities, the certificate issued by the registered Chamber of Commerce and/or Industry on the date of tender notice or in the year of tender date pursuant to applicable legislation

4.1.2.A statement of signature or list of authorized signatures showing authorization to bid;

4.1.2.1. In case of natural persons, a notarized statement of signature,

4.1.2.2.  In case of legal entities, Trade Registry Gazette showing the positions of partners, members or founders of legal entity as applicable, or, if this information is not available in one Trade Registry Gazette, the relevant Trade Registry Gazettes showing all of this information, or the documents showing the same information, and a notarized list of authorized signatures of the legal entity,

 

4.1.3.Documents showing the work experience

4.1.3.1. Regarding the work subject to the tender or similar works undertaken by the bidder within the scope of a single contract containing a price in the public or private sector at home or abroad;

a) Documents showing work experience related to service procurements for which acceptance procedures have been completed within the last five years from the date of the first announcement, or

b) For the transferred works, it is mandatory to submit documents showing the experience regarding the service works for which the acceptance procedures have been completed within the last five years from the date of the first announcement or invitation, provided that at least 80% of the initial contract price is realized in the period before or after the transfer. Documents showing work experience related to a single contract for the work subject to the tender or similar works must be submitted, not less than 25% of the price offered by the bidder.

                 4.1.3.2. Work experience that will be considered similar jobs are listed below:

            Analysis and calculations carried out by the bidders using the EN 50126 standard and/or EU/402/2013 (CSM) requirements for locomotive or locomotive subsystems will be considered similar work.

The completion documents submitted by the applicants for the locomotive shall include the following works:

i.Reliability
ii.Availability                                                                                                        iii.Maintainability
iv.FMECA
v.FTA

4.2.Jobs that will be considered similar jobs are listed below.In case of joining the tender by proxy, a notarized power of attorney issued to the person joining the tender by proxy and the notarized statement of signature,
4.3.The letter of tender as indicated in the Administrative Specification,
4.4.The bid bond as indicated in the Administrative Specification,
4.5.Documents for economic and financial capability and criteria for these documents

4.5.1This article is left blank.

4.6.Samples, catalogues and/or pictures of goods to be procured,

4.6.1. This article is left blank.

4.7.Documents for production and/or manufacture capacity of bidder, its research & development activities, and fulfillment of quality requirements:

4.7.1. This article is left blank.

4.8. Certificates issued by quality control organizations accredited in accordance with international rules, showing that the subject matter of the tender conforms to the standards specified in the tender document: The bidders shall submit the following documents, which are valid as of the tender date, together with their bids.

4.8.1. This article is left blank.

5.The most economically advantageous tender shall be determined according to article 18 of Administrative Specification.
6.The tender is open to domestic and foreign bidders.
7.Reviewing tender document:

7.1. The tender document could be viewed at the address of the Administration and could be available free of charge.

8.The bids may be delivered in person to TCDD GENERAL DIRECTORATE of Technical Engineering and Consultancy Corp. located at Aziziye Mahallesi Hoşdere Caddesi No:167 06690 Çankaya / ANKARA, or may be sent to the same address by certified mail.
9.The bids of the bidders shall be based on the unit prices. Upon conclusion of tender, the contract shall be awarded to the winning bidder at a total amount which is calculated by multiplying offered unit prices by the quantities.
The bids placed in this tender shall cover the entire project.
10.A partial bid may not be submitted for the work subject to the tender.
11.The bidders shall provide a bid bond in the amount determined by them but not less than 3% of offered price.
12.The validity time for the bids placed shall be 60 (sixty) calendar days from the date of tender.
13.The joint ventures or consortiums are not allowed to join this tender.
14.If the bids are not acceptable, or the tender is not concluded for any reason, the tender shall proceed with Dutch auction upon approval of tendering official.
15.This tender is not subject to Public Procurement Law No. 4734 and Public Procurement Contracts Law No. 4735 except for the provisions for penalties and ban from tenders pursuant to paragraph (g) of article 3 of Public Procurement Law No. 4734, and the Contracting Authority is fully authorized to make or not to make the tender.

İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)