İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/128854 - Duyuru Bilgilendirme Materyalleri,tasarım Ve Basımı Hizmet Alım İşi İhalesi

İhale No 2025/128854
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare BAĞCILAR BELEDİYESİ Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İstanbul
İşin İli İstanbul
Yayın Tarihi 6 Şubat 2025
İhale Tarihi 10 Mart 2025 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BASIM, TANITIM VE DUYURU HİZMETİ ALINACAKTIR
BAĞCILAR BELEDİYESİ BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

Duyuru Bilgilendirme materyalleri,Tasarım ve Basımı Hizmet Alım İşi İhalesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN:2025/128854
1-İdarenin
a) Adı :BAĞCILAR BELEDİYESİ BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi :Günesli Mahmutbey Cd No 97 34200 Güneşli BAĞCILAR/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası :2124100663 - 2124100666
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı :Duyuru Bilgilendirme materyalleri,Tasarım ve Basımı Hizmet Alım İşi İhalesi
b) Niteliği, türü ve miktarı :
Duyuru Bilgilendirme Materyalleri,Tasarım ve Basımı 80 kalem hizmet alım işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer :Halkla İlişkiler Müdürlüğü
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 17.03.2025, işin bitiş tarihi 31.12.2025
d) İşe başlama tarihi :17.03.2025

3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati :10.03.2025 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) :Belediye Encümen Salonu

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Hertürlü tasarım, baskı, Tanıtım Materyalleri,Açık Hava Uygulamaları,Grafik tasarım işlerini Kamu Yada Özel Sektörde tek bir sözleşme kapsamıda aynı anda yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilir


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
TASARIM HİZMETİ 10 ay
ZARFLI DAVETİYE 5.500 adet
ZARFSIZ DAVETİYE 10.000 adet
AFİŞ 60.000 adet
AFİŞ DİJİTAL BASKI 5.000 adet
EL İLANI 500.000 adet
FORM - ANTETLİ KAĞIT 100.000 adet
ÇEKİLİŞ FORMU 10.000 adet
BROŞÜR TİP 1 B 30.000 adet
BROŞÜR TİP 2 A 44.000 adet
GÜNLÜK FAALİYET FORMU 50.000 adet
KARTVİZİT 10.000 adet
SORU KARTI TİP 1 5.000 adet
SORU KARTI TİP 2 5.000 adet
KİTAPÇIK TİP 1 5.000 adet
KİTAPÇIK TİP 2 500 adet
KİTAPÇIK TİP 3 30.000 adet
ÇANTA TİP 1 7.500 adet
ÇANTA TİP 2 7.500 adet
ÇANTA TİP 3 20.000 adet
ÇANTA TİP 4 20.000 adet
ÇANTA TİP 5 20.000 adet
SERTİFİKA/TEŞEKKÜR BELGESİ 10.000 adet
YAKA KARTI 4.800 adet
ASKI İPİ, KART KABI 4.800 adet
PROJE KİTAPÇIĞI 30.000 adet
KATALOG 5.000 adet
OFSET STİCKER BASKI UYGULAMA 1.000 adet
FOREX BASKI 1.500 metrekare
FOTOBLOK 1.200 adet
AYAKLI FOTOBLOK 50 adet
FOTOBLOK BOŞ 100 adet
KANVAS 400 metrekare
ARAÇ FOLYO KAPLAMA TİP 1 2.500 metrekare
ARAÇ FOLYO KAPLAMA TİP 2 150 metrekare
FOLYO - ONE WAYVİSİON SÖKÜMÜ 500 metrekare
VİNİL BASKI UYGULAMA 45.000 metrekare
BILBOARD 6.000 adet
AVRUPA VİNİL GİYDİRME 7.500 metrekare
PANKART 35.000 metrekare
ONE WAY VİSİON KAPLAMA 1.500 metrekare
MESH VİNİL GİYDİRME 4.000 metrekare
FOLYO KAPLAMA TİP 1 2.000 metrekare
FOLYO KAPLAMA TİP 2 1.000 metrekare
SAHNE ARKASI VİNİLBASKI VE UYGULAMA 5.000 metrekare
ROLL UP MEKANİZMA 300 adet
BAS-KES ETİKET UYGULAMA 500 metrekare
KOMPOZİT LEVHA ÜZERİ FOLYO UYGULAMA 500 metrekare
ALİKOBANT ÜZERİ FOLYO UYGULAMA 200 metrekare
LAMİNASYON UYGULAMA 150 metrekare
BROŞÜRLÜK 15 adet
VİNÇ KİRALAMA (27 M.) 50 gün
VİNÇ KİRALAMA (45 M.) 30 gün
TANITIM STANDI 50 adet
BAYRAK TİP 1 300 adet
BAYRAK TİP 2 2.000 adet
BAYRAK TİP 3 500 adet
BAYRAK TİP 4 100 adet
BAYRAK TİP 5 100 adet
BAYRAK TİP 6 25 adet
BAYRAK TİP 7 50 adet
BAYRAK TİP 8 300 metre
BAYRAK TİP 9 1.500 metre
BAYRAK TİP 10 2.000 metre
BAYRAK TİP 11 5.000 adet
BAYRAK TİP 12 3.000 adet
BAYRAK TİP 13 5.000 metre
DIŞ MEKAN TANITIM MECRALARI KONSTRÜKSİYON ÜRETİMİ 200 metrekare
PLAKET 1 750 adet
PLAKET 2 500 adet
KURŞUN KALEM 5.000 adet
TÜKENMEZ KALEM 5.000 adet
KARTON KUTU 1.000 adet
STOK GÖRSEL ÜYELİĞİ 10 ay
VİDEO VE ANİMASYON ÜYELİĞİ 10 ay
FİLM YAPIMI 25 adet
KURGU VE MONTAJ HİZMETİ 25 adet
PRODÜKSİYON HİZMETİ 50 gün
FUAR STANDI KURULUMU VE KİRALAMA TİP 1 10 adet
FUAR STANDI KURULUMU VE KİRALAMA TİP 2 10 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)