İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/587130 - Dsi Genel Müdürlüğü İle 5 Bölge Müdürlüğü Merkez Ve Taşra Şube Müdürlüklerinin 12 Ay Süre İle İhtiyacı Olan şoförlü Taşıt Kiralanması

İhale No 2019/587130
Sektör Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
İdare Devlet Su İşleri 5. Bölge Müdürlüğü - Ankara, DSİ 5. Bölge
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 20 Kasım 2019
İhale Tarihi 18 Aralık 2019 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ-5.BÖLGE ANKARA DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR DEVLET SU İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

DSİ Genel Müdürlüğü ile 5 Bölge Müdürlüğü Merkez ve Taşra Şube Müdürlüklerinin 12 ay süre ile ihtiyacı olan şoförlü taşıt kiralanması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/587130

1-İdarenin

a) Adresi : Mustafa Kemal Mah. 2151/1 A Blok No:24 06520 Söğütözü ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122197700 - 3122197800
c) Elektronik Posta Adresi : dsi5prjins@dsi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Koordinasyonu DSİ 5.Bölge Müdürlüğünce yapılacak olan, DSİ Genel Müdürlüğü ile 5.Bölge Müdürlüğüne bağlı Merkez ve Taşra Şube Müdürlüklerinin taşıt ihtiyacı için 12 ay süreli 119 Şoför ile birlikte toplam 105 adet taşıt kiralanacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : DSİ Genel Müdürlüğü ile 5.Bölge Müdürlüğüne bağlı Merkez ve Taşra Şube Müdürlükleri (Ankara, Çankırı, Bolu, Çorum, Düzce ve Kırıkkale)
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.03.2020, işin bitiş tarihi 28.02.2021


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : DSİ 5. Bölge Müdürlüğü Mustafa Kemal Mahallesi 2151/1 A Blok 24 06520 ÇANKAYA ANKARA
b) Tarihi ve saati : 18.12.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1) İstekli kendi adına kayıtlı ve geçerlilik süresi devam eden; Minibüsler için D2 veya muadil yetki belgesi ile Çift Sıralı Pick-up ve Kapalı Kasa Kamyonetler (Panelvan) için K1 ve/veya R1 ve/veya L1 yetki belgesini teklifi ile birlikte vermesi zorunludur.

2) 4+1 kişilik Binek tip otomobiller ve 8+1 kişilik otomobil için A1 Yetki Belgesi;

            İstekli kendi adına kayıtlı olan; binek cinsi taşıtlar için geçerlilik süresi devam eden A1 Yetki Belgesi varsa teklifi ile birlikte verebilir. A1 Yetki Belgesine sahip değilse; Ulaştırma ve Alt Yapı Bakanlığı Karayolu Düzenleme Genel Müdürlüğünün yürürlükteki mevzuatları çerçevesinde, sözleşme imzaladıktan sonra 20 (yirmi) gün içerisinde A1 Yetki Belgesini İdaremize teslim edecek olup, A1 Yetki Belgesi ilgili kurumdan alınıp İdaremize teslim edilmeden işe başlatılmayacaktır. Yukarıda belirtilen süre içerisinde A1 Yetki Belgesinin ilgili Kurum tarafından verilmemesi halinde yüklenici A1 Yetki Belgesi için ilgili Kuruma başvuru yaptığına dair belgeleri İdareye sunması halinde İdarece ek olarak 10 (on) günlük bir süre tanınacaktır. Yüklenici A1 Yetki Belgesini sözleşme imzaladıktan sonra yukarıda belirtilen süreler içerisinde İdaremize teslim etmemesi durumunda sözleşme fesih işlemleri başlatılacak olup, kesin teminat gelir kaydedilecek ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 20. ve 26. maddeleri uygulanacaktır.

3) Yukarıda istenilen belgelerin aslı veya noter onaylı sureti veya aslı idarece görülmüştür onaylı sureti teklif zarfında sunulacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

İstekliler teklif edeceği Binek tipi taşıtlara ait bilgileri, Ek-4’ de verilen “İsteklinin Teklif Ettiği Araçlara Ait Özellikler ” tablosuna 02.10.2014 tarih ve 29137 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Hizmet Alımı Suretiyle Taşıt Edinilmesine İlişkin Esas ve Usullerde Değişiklik Yapılması Hakkında” 2014/6814 Karar Sayılı Bakanlar Kurulu Kararının 2/b maddesi gereğince, teklif edilen taşıtın Türkiye, Reasürans ve Emeklilik Şirketleri Birliği tarafından yayınlanan ve harcama talimatının bulunduğu yılın Ocak ayı Motorlu Kara Taşıtları kasko değer listesinde yer alan araç marka ve model-tiplerindeki gibi listede yazılan şekliyle Marka Kodu, Tip Kodu, Tip Adı ve Model Yılı bilgilerini birebir (Binek (4+1) cinsi taşıtlar için) dolduracak ve teklifi ile birlikte sunacaktır. Bu belge yetkili kişi/kişilerce Ad-Soyad/Unvan yazılarak imzalanmış ve kaşelenmiş olacaktır. EK-4’deki Teklif Edilen Araçlara Ait Özellikler tablosu, Teklif zarfında olmayan ya da hatalı yazıldığı tespit edilen isteklilerin teklifleri geçersiz sayılacaktır. Tekliflerin değerlendirilmesi; “Hizmet Alımı Suretiyle Taşıt Edinilmesine İlişkin Esas ve Usuller” e göre yapılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek  bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak; Her türlü personel taşımacılığı veya taşıt kiralama hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DSİ 5. Bölge Müdürlüğü Mustafa Kemal Mahallesi 2151/1 A Blok 24 06520 ÇANKAYA ANKARA Adresindeki İhale Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Vardiya Şoförlük Hizmeti (12 ay x 14 Şoför)(Brüt asgari ücret) 14 12 Ay
12 Ay Süreli, 15 Adet Şoförü ile Birlikte Binek Taşıtı (4+1), en az 2013 Model, (15 Adet x 12 Ay) 180 adet x ay
12 Ay Süreli, 2 Adet Şoförü ile Birlikte Otomatik Vites Binek Taşıtı (4+1), en az 2013 Model, (2 Adet x 12 Ay) 24 adet x ay
12 Ay Süreli, 10 Adet Şoförü ile Birlikte Binek Taşıtı (4+1), en az 2015 Model, (10 Adet x 12 Ay) 120 adet x ay
12 Ay Süreli, 10 Adet Şoförü ile Birlikte Otomatik Vites Binek Taşıtı (4+1), en az 2015 Model, (10 Adet x 12 Ay) 120 adet x ay
12 Ay Süreli, 7 Adet Şoförü ile Birlikte Binek Taşıtı (8+1), en az 2013 Model, (7 Adet x 12 Ay) 84 adet x ay
12 Ay Süreli, 12 Adet Şoförü ile birlikte Kapalı Kasa Kamyonet (Panelvan) (4+1), en az 2013 Model, (12 Adet x 12 Ay) 144 adet x ay
12 Ay Süreli, 6 Adet Şoförü ile Birlikte Minibüs, (13+1), en az 2013 Model, (6 Adet x 12 Ay) 72 adet x ay
12 Ay Süreli, 4 Adet Minibüs Şoförü ile Birlikte (16+1), en az 2013 Model, (4 Adet x 12 Ay) 48 adet x ay
12 Ay Süreli, 39 Adet Şoförü ile Birlikte Çift Sıralı Pick-up 4X4, en az 2013 Model, (39 Adetx12 Ay) 468 adet x ay
Fazla Çalışma (Binek 8+1, Panelvan, Pick-up ve Minibüs için) 22.140 saat
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışması (Binek 8+1, Panelvan, Pick-up ve Minibüslerde çalışacak şoförler için) 574 gün
Konaklama (Binek 8+1, Panelvan, Pick-up ve Minibüslerde çalışacak şoförler için) 1.600 gün

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)